منوی دسته بندی

کسب درآمد با چاپ سابلیمیشن

چاپ لیوان تبلیغاتی

کسب درآمد با چاپ سابلیمیشن

با تصدیق هزینه ای بیش از 465 دلار کسب درآمد با چاپ سابلیمیشن کنید. سابلیمیشن یک فرآیند سفارشی سازی تمام رنگی و دائمی برای ایجاد هدایا، پوشاک و جوایز شخصی است.

می دانید سابلیمیشن چیست؟

سابلیمیشن یک کسب و کار با ارزش و سودآور است. هزاران نفر و شرکت های کوچک با سابلیمیشن به کسب درآمد می پردازند تا اقلام شخصی و شگفت انگیزی را برای اعضای خانواده، گروه های محلی، سیستم عامل های آنلاین (مانند Etsy ، eBay و Facebook) و مشتریان محلی پرداخت کنند.

آنچه بسیار چشمگیر است، تعداد زیاد موارد موجود برای شخصی سازی در اینترنت است. به عنوان نمونه موارد محبوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چاپ عکس روی لیوان

چاپ تی شرت

چاپ عکس روی سنگ تزئینی

چاپ تابلو فرش

چاپ بشقاب

چاپ عکس روی قاب کریستال
روش های چاپ تیشرت
لیوان حرارتی

سه نمونه از طرح های سابلیمیشن شده

این موارد را می توانید از طریق آمازون، eBay، از طریق گروه های فیس بوک یا سایر بازارها خریداری کنید. می توانید لیستی متشکل از تجهیزات سابلیمیشن و تأمین کنندگان خالی را در این مقاله مشاهده کنید.

کسب درآمد با چاپ سابلیمیشن

(اگر اهمیتی ندارید که بدانید چگونه سابلیمیشن عمل می کند و می خواهید به این مرحله برسید که چگونه می توانید با سابلیمیشن درآمد کسب کنید) به بخش بعدی بروید

سابلیمیشن فرآیند تغییر جامد به گاز بدون انتقال به حالت مایع است. به طور معمول این امر با استفاده از دما در محدوده 350 درجه فارنهایت به مدت 4-16 دقیقه انجام می شود.

وقتی این فرآیند اتفاق می افتد، به جوهر اجازه می دهد تا در یک شی نفوذ کند. این می تواند مانند لیوان جامد باشد، یا مانند پارچه انعطاف پذیر باشد. هنگامی که جوهر دوباره به یک ماده جامد تبدیل می شود، به طرز حیرت انگیزی به خوبی به پلی استر یا یک پوشش پلی استر می چسبد و پیوند دائمی با آن جسم ایجاد می کند.

هنگام سابلیمیشن، چند محدودیت وجود دارد که باید به آنها توجه شود.

شما نمی توانید یک رنگ سفید را چاپ کنید. به دلیل فیزیک سابلیمیشن، ترکیب شیمیایی رنگدانه سفید ناسازگار است. از آنجا که شما نمی توانید یک رنگدانه سفید را چاپ کنید، همچنین از تولید مثل صحیح بسیاری از رنگ های روشن مانند زردها و صورتی ها هنگام استفاده از بستر سفید روشن جلوگیری می کند.

سابلیمیشن نیاز دارد که محصول نهایی شما حاوی پلی استر باشد. بلنک هایی که برای سابلیمیشن طراحی شده اند می توانند از روکش پلی استر خاصی استفاده کنند. یا می تواند پارچه ای با اکثر ترکیبات پلی استر یا اسپری باشد که به شما امکان پردازش پارچه هایی مانند پنبه را می دهد. اگر از یک پارچه مخلوط پلی استر / پنبه استفاده می کنید، انتقال تصویر آنقدر زنده یا زنده نخواهد بود.

شی مورد سفارشی شما می تواند تا دمای 400F را تحمل کند. دمای بالای مورد نیاز برای فرآیند سابلیمیشن، و اگر وسایل شما ذوب شوند، به نوعی هدف را شکست می دهد!

یافتن جایگاه برای فروش محصولات خود

یافتن شخصی که در ازای کار به شما پول بدهد، سخت ترین قسمت مالکیت هر مشاغل است. در حالی که پایگاه مشتری جذاب است. رقابت در دنیای آنلاین محصولات با تقاضا (POD) می تواند یک دستورالعمل برای فاجعه باشد. رقابت شدید است و حاشیه ها کم است.

اکثر متخصصان موفق سابلیمیشن بر فروشگاه های محلی، سازمان ها، مدارس و رویدادها تمرکز می کنند. انجام این کار به شما امکان می دهد نه تنها تقاضا برای فروش در آینده ایجاد کنید. این یک بازار محلی را هدف قرار می دهد که در آن خدمات حضوری مشتری برتر است.

چند نمونه از جمعیت شناسی محلی عالی برای فروش اقلام شامل:

مدارس، تابلوهای مدرسه و والدین مدرسه. تقریباً هر جامعه ای برای مدرسه محلی شما روحیه و افتخار دارد. شما می توانید با نام و شماره هر کودک ، نشان مدرسه و شناسه ورزشی موارد شخصی سازی شده ایجاد کنید. قیمت برتر با 100٪ موارد سفارشی با نام و یا عکس دانش آموزان ارائه می شود.

موارد می تواند شامل لیوان ها ، پرچم ها ، کلاه ها ، پیراهن ها ، آگهی های حیاط ، جاکلیدی ، جا پلاک و… باشد.

فروشگاه های محموله. بسیاری از محلی ها ، به ویژه شهرهای کوچک، امکان فروش اقلام مارک دار محلی را به عنوان اقلام محموله در مغازه های خود فراهم می کنند. معمولاً می توانید برای تقسیم سود فضای نمایش در موسسه محلی معامله کنید.

مشاغل محلی دوست دارند مشتری های خود را با مارک تجاری خود تأمین کنند. ممکن است مقادیر زیادی از کالاهای تبلیغاتی مانند چاپ لیوان و زیر لیوانی را برای خرید خریداری کنند. آوردن مجموعه ای از اقلام تمام شده به عنوان نمونه لوگوی مشاغل محلی ورزشی نه تنها می تواند فروش فوری برای شما ایجاد کند بلکه خط ارتباطی را برای خریدهای آینده باز می کند.

فرصت های شغلی عبارتند از: سرمایه گذاری ، کافی شاپ ها ، بانک های محلی ، رستوران های محلی ، مطب پزشکان ، مهد کودک ، کتابفروشی ها و فروشگاه های ورزشی و جوایز محلی.

کلیساهای محلی همیشه در حال برگزاری رویدادهایی هستند. اگر شما می توانید برای قیمت خود رقابت کنید و سریع برگردید ، این می تواند راهی عالی برای بیرون کشیدن نام شما و ادامه کار چاپگر سابلیمیشن باشد. چاپ تی شرت ، لیوان ، ظروف و دارندگان پلاک احتمالاً پایه اصلی این بازار خواهند بود.

عکاسان منبع خوبی برای ارائه خدمات شما هستند. سابلیمیشن برای تولید با کیفیت بالا از عکس ها در یک مجموعه گسترده از محصولات فوق العاده است. صفحات برجسته و براق فلزی ، روشی دائمی برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا برای خاطرات خانوادگی یا نمایش های هنری عمومی است. حتماً این سرویس را به مشاغل محلی خود نیز برسانید.  در بسیاری از موارد می تواند مناسب شما و عکاس باشد. عکاسان همچنین می توانند برای چاپ تی شرت، بالش و سایر پارچه های نرم افزاری از سابلیمیشن استفاده کنند.

طراحی برای فروش

هنگامی که بازار طاقچه خود را مشخص کردید که می خواهید به آن بپردازید، باید در مورد اینکه از چه طرحی برای سفارشی سازی استفاده می کنید تصمیم بگیرید. بسیاری از متخصصان سابلیمیشن خدمات به عنوان بخشی از روند سابلیمیشن خدمات ارائه می دهند. برای در نظر گرفتن هزینه های طراحی گرافیک ، برخی از آنها هزینه اضافی برای طراحی دریافت می کنند یا حداقل سفارش لازم دارند.

دیگران مستقیماً از اینترنت طراحی و خرید را انتخاب می کنند.

اگر در حال طراحی کارهای هنری خود هستید، باید چند نکته را بخاطر بسپارید.

قوانین حق چاپ را نقض نکنید. دیزنی بخاطر شکایت از مشاغل کوچک به دلیل استفاده از مواد دارای حق چاپ مشهور است.

با استفاده از 300 DPI طرح های خود را در نسبت های مناسب طراحی کنید. یک اشتباه معمول تغییر اندازه یک تصویر کوچک برای ایجاد یک تصویر بزرگتر با کیفیت پایین و گاهی تغییر اندازه نادرست تصویر به اندازه نادرست کشیده شده است.

در صورت امکان ، با استفاده از گرافیک برداری طراحی کنید. ایجاد گرافیک برداری مقیاس پذیر ، یک محصول نهایی با کیفیت بهتر برای شما و مشتریان شما ایجاد می کند.

حداقل هزینه برای شروع کار در سابلیمیشن

شروع کار با سابلیمیشن نیاز به سرمایه گذاری دارد که بسته به تعهد و اهداف شما می تواند از 500 تا 4000 دلار باشد. بهترین قسمت این است که بسیاری از مردم می توانند سرمایه گذاری خود را در کمتر از 2 تا 3 پروژه پس بگیرند.

از آنجا که این مقاله در مورد تجهیز فردی جدید به این سرگرمی است، من در زیر دو سناریو را با تجهیزات و مدل های تجاری شرح داده ام که می توانید با ترکیب آنها کار خود را از بازار دور کنید. هرکدام با هزینه های مربوطه و درآمد مورد انتظار.

صاحب لیوان

هزینه کل سرمایه گذاری: 465.79 دلار (قبل از کسر مالیات)

نه با کلاس ترین ، اما مطمئناً ، یکی از بزرگترین متحرک ها برای بسیاری از متخصصان سابلیمیشن چاپ لیوان سفارشی است. مزیت انجام لیوان های محصول نهایی می تواند هزینه بسیار بالایی را برای کار نسبتاً کم مورد نیاز حمل کند.

کم هزینه ترین گزینه برای شروع کار ، از برخی از تجهیزات برای سابلیمیشن طراحی نشده استفاده می کنید – اما کار می کند. برای گرم کردن لیوانها می توانید از کانوکت کانتر استفاده کنید. با کاهش نیاز به خرید لیوان ، این هزینه بیشتر برای تکمیل اولین محصول سفارشی شما کاهش می یابد.

موارد مورد نیاز:

  • Epson EcoTank ET-2720  –  179.99 دلار
  • بسته جوهر سابلیمیشن – 23.99 دلار
  • بسته بندی سیلیکون – 14.99 دلار
  • نوار حرارتی – 4.99 دلار
  • کاغذ سابلیمیشن – 15.99 دلار
  • اجاق گاز کانتربو – 51.99 دلار
  • 108 لیوان با حمل رایگان – 173.85 دلار)

با کندی، این تنظیم به من امکان می دهد در هر ساعت حدود 4 لیوان تمام شده ایجاد کنم. با خرید لیوان های اضافی می توانید سرعت را افزایش دهید. مدت زمانی که برای چاپ یک لیوان طول می کشد حدود 14 دقیقه در یک اجاق گاز همرفت استاندارد است.

سود:

کاغذ سابلیمیشن 2 لیوان در هر ورق (+ 10٪ زباله) = 59 برگ کاغذ انتقال مورد نیاز است ، یا 8.84 دلار

فرض خواهیم کرد که در محاسبه خود از تمام جوهر استفاده می کنیم. 23.99 دلار

هزینه لیوان 173.85 دلار حمل می شود.

هزینه هر لیوان تمام شده 1.92 دلار است

با استفاده از فرمول قیمت گذاری بالا ، من انتظار دارم که هر لیوان حدود 10.08 دلار به من بدهید. این بدان معناست که پس از فروش 47 لیوان، ما تمام تجهیزات و سرمایه گذاری مصرفی خود را پرداخت کرده ایم و اکنون به درآمد واقعی رسیده ایم. 61 لیوان باقیمانده باید امکان یادگیری روند و اختلال در روند کار را داشته باشد. همچنان 50 لیوان سود قابل توجه یا 504.00 دلار به شما بدهد!

اگر جدی می خواهید در لیوان بپرید ، خرید “لیوان پرس” را پیشنهاد می کنم – که مخصوص تولید سریع لیوان طراحی شده است. تولید مقادیر بیشتر بسیار سریعتر خواهد بود. پیوندها به لیوان مطبوعات در زیر در بخش “گسترش کسب و کار شما” وجود دارد.

صاحبخانه فرعی چاپ سابلیمیشن

هزینه کل سرمایه گذاری: 525.67 دلار

مرحله بعدی در تجارت سابلیمیشن شما این است که موارد اضافی را به قابلیت های خود اضافه کنید. با افزودن یک فشار حرارتی به زرادخانه خود، تعداد مواردی را که می توانید با سابلیمیشن شخصی سازی کنید باز خواهید کرد.

از آنجا که بازار محلی فروش نوشیدنی های گرم را فتح کرده اید. می خواهید به مشتریان قبلی خود برگردید و به آنها گزینه شخصی سازی ظروف نوشیدنی سرد را نیز بدهید. ما دارندگان قوطی نوشیدنی عایق بندی شده را سفارشی خواهیم کرد. بعضی از مردم اینها را “کوزی” می نامند.

موارد مورد نیاز چاپ لیوان:

  • همه چیز به جز لیوان، اجاق گاز و مواد بسته بندی حرارتی از Mug-trepreneur – دلار 224.96
  • HeatPress  – دلار 179.99
  • ورق تفلون – 6.50 دلار
  • دارنده نوشیدنی 100 عایق بندی شده – 114.22 دلار

سود:

کاغذ سابلیمیشن 2 لیوان در هر ورق (+ 10٪ زباله) = 50 برگ کاغذ انتقال مورد نیاز است ، یا 8.00 دلار

فرض خواهیم کرد که در محاسبه خود از تمام جوهر استفاده می کنیم. 23.99 دلار

هزینه نگهدارنده نوشیدنی عایق بندی شده 114.22 دلار ارسال شده است.

هزینه هر دارنده نوشیدنی عایق بندی شده به پایان رسیده 1.46 دلار است

با استفاده از فرمول قیمت گذاری بالا ، من تصمیم گرفتم که این موارد را به قیمت 8 دلار بفروشم – انتظار دارم درمورد 6.53 دلار برای هر کالا درآمد کسب کنم و درآمد کل 653.00 دلار را بدست آورم. شروع کنید تا تعداد بیشماری از موارد اضافی را به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید.

گسترش تجارت خود

هنگامی که شروع به خنثی کردن مقادیر زیادی محصولات سابلیمیشن شده می کنید، متوجه می شوید که ممکن است سخت افزار اصلی شما دیگر از حجم چاپی شما پشتیبانی نکند. چاپ متناقض ، چاپ سر چاپ و مواد هدر رفته خواهید داشت. علاوه بر این ، ممکن است خود را در انتظار گرم شدن فشارهای گرم و صرف زمان با ارزش ببینید.

کارآفرینان و حتی برخی از علاقه مندان ترجیح می دهند ماشین هایی طراحی شوند که بتوانند از پس کار چاپی یک مغازه شلوغ برآیند. اگر خود را درگیر این معمای معمولی می کنید ، پیشنهاد می کنم چند مورد از این چاپگرهای حرفه ای و گزینه های پرس گرم را ببینید.

دستگاه گرم کن لیوان اتوماتیک لیوان HPN ™ Signature Series Press دستگاه گرمایش لیوان سری HPN می تواند 11 و 15 اونس را در خود جای دهد. لیوان استاندارد این یک لیوان مطبوعاتی با کیفیت عالی است که سالها طول می کشد. و پشتیبانی استثنایی از HeatPressNation دارد.

دستگاه چاپ لیوان اتوماتیک لیوان سری HPN Signature

دستگاه چاپ گرم ماگ HPN Signature Series یک لیوان حرفه ای است که به راحتی و کارآمد طراحی شده است …

JP450 MugPress یک قدم جلوتر است و یک گزینه عالی برای یک لیوان پرس با کیفیت با طیف وسیعی از اندازه ها است. مطبوعات با بخاری های اضافی لیوان طراحی شده اند که امکان چاپ روی لیوان های معمولی ، لیوان های بلند و کوتاه لاته، بطری های آب و لیوان های شات را فراهم می کند.

پرس لیوان چند منظوره Johnson  با 4 عنصر گرمایش

پرس لیوان همه در یک به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه های پرس گرم تاکنون شناخته شده است.

Sawgrass SG800 یک استاندارد صنعت سابلیمیشن است. از چاپهای بزرگ پشتیبانی می کند. برای فروشگاه های تجاری شلوغ طراحی شده است. بسته نرم افزاری به دلیل قابل اعتماد بودن و استفاده آسان شناخته شده است. علاوه بر این، در صورت خرید سینی بای پس اختیاری ، می توانید 13 “x19” و حداکثر 13 “x51” را چاپ کنید.

بسته چاپگر سابلیمیشن رومیزی Sawgrass Virtuoso SG800

این بسته مناسب برای هر کسی است که به دنبال ایجاد طیف گسترده ای از جاهای خالی سابلیمیشن و کاربردهای پوشاک است.

www.jpplus.com

Epson SureColor F570 در بازار جدید است، به تازگی در سال 2019 به بازار عرضه شده است. این فناوری از همان فناوری EcoTank استفاده می کند که Epson EcoTank ET-2720 قبلاً در مقاله ذکر شد. این چاپگر سازگار با کاغذ رول 24 اینچ چاپ تمام تی شرت را امکان پذیر می کند و استاندارد جدیدی را برای بازده جوهر با ارزش بالا ارائه می دهد.

چاپگر تصویری رومیزی Epson SureColor F570 24 “

Epson هدف ساخت سابلیمیشن رنگ. ارائه کیفیت ، عملکرد و قابلیت اطمینان فوق العاده در…

www.jpplus.com

Mutoh ValueJet 1628X یک چاپگر سابلیمیشن هشت رنگ و بزرگ است. که می تواند گرافیک ها و عکس های تمام رنگی را به طور گسترده تا عرض 64 اینچ چاپ کند. برای فروشگاههای شلوغ که به پوششی که فقط یک چاپگر بزرگ می تواند پشتیبانی کند طراحی شده است.

چاپگر سابلیمیشن بزرگ فرمت Mutoh ValueJet 1628X

Mutoh ValueJet 1628X قادر به چاپ حداکثر هشت رنگ است و برای چاپ روزمره با سابلیمیشن ایده آل است …

www.jpplus.com

انتظار را متوقف کنید – چاپ سابلیمیشن را شروع کنید

یکی از بهترین قسمت های مربوط به چاپ سابلیمیشن، دیدن نحوه واکنش مشتریان ، دوستان و خانواده من در برابر یک هدیه یا مورد واقعی است. هنگامی که آنها برای اولین بار به آن نگاه می کنند، و لبخندی که وقتی متوجه می شوند نه تنها چیزی است که از قفسه فروشگاه خریداری شده است.

این احساسی است که باعث می شود پروژه های جدید، گرافیک جدید و راه های جدیدی برای شخصی سازی موارد پیدا کنم. به عنوان یک پاداش، من در این راه نیز می توانم درآمد کسب کنم.

همانطور که در مقاله نشان داده شده است، هزینه شروع سابلیمیشن نسبتاً ارزان است و بیشتر افراد می توانند سرمایه گذاری خود را در چند پروژه کوچک پس بگیرند. شما نیز می توانید با تصدیق درآمد  با حداقل سرمایه گذاری از خانه خود، درآمد کسب کنید.

من امیدوارم که این مقاله شما را دوباره مورد بررسی قرار دهد که چگونه می خواهید از اوقات فراغت خود استفاده کنید و احساس محبت را گسترش دهید.

توجه: این مقاله در حال انجام است. این به طور مداوم به روز می شود و تغییر می کند تا اطلاعات اضافی را به عنوان خود نشان دهد. لطفا در صورت تمایل در مورد مقاله نظر دهید و به بهبود آن کمک کنید!

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *