منوی دسته بندی

5 روش چاپ رایج مورد استفاده در لیوان های تبلیغاتی

چاپ لیوان

5 روش چاپ رایج مورد استفاده در لیوان های تبلیغاتی

روش‌های ارزان زیادی برای چاپ روی لیوان‌ وجود دارد که حتی می‌توان آن‌ها را در خانه انجام داد. در زیر روش‌های چاپ را خواهید یافت، بنابراین هنگام سفارش، می‌توانید مطمئن باشید و بدانید که لیوان‌های چاپی شما به چه روشی چاپ شده‌اند. لیوان ها یکی از آن مواردی هستند که بسته به جایی که هستید و اگر عاشق برند یا ویژگی های آن هستید، می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.
من یک بار سوار قطار شده بودم و در یک کافی شاپ بودم، جایی که این فروشگاه کادویی شیرینی های شگفت انگیز و سایر اقلام داشت. شروع کردم به دیدن سوغاتی ها و یکی از لیوان ها را خریدم.
خیلی عالی بود من را به یاد ایستگاه قطار انداخت و آنقدر عاشق آن بودم که مجبور شدم آن را به عنوان هدیه برای خودم به خانه ببرم. تنها چیزی که واقعاً بود یک لیوان بود که نشان ایستگاه قطار روی آن بود. (سرامیک مایل به سفید، کمی بزرگتر از یک فنجان قهوه معمولی)
ارزش عمده فروشی این لیوان حدود 7 پوند بود، من این را می دانم زیرا در این صنعت کار می کنم، اما چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که نوع چاپ و کیفیت این تغییر قیمت را بسیار شدید می کند.
در زیر چند روش «در خانه» برای چاپ روی لیوان‌هایی وجود دارد که مردم بتوانند آن‌ها را بفروشند و به خوبی یک محصول تولید شده با کیفیت داشته باشند.
صرف نظر از اینکه می‌خواهید به تنهایی لیوان‌ ها را چاپ کنید یا می‌خواهید ظاهری با برند حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید با یادگیری همه چیز در مورد تکنیک‌های مختلف چاپ لیوان قهوه در زیر، استراتژی بازاریابی خود را تسریع و گسترش دهید.

در این مقاله:

چرا لیوان های قهوه یک هدیه تجاری محبوب هستند؟

روش های مختلف چاپ روی لیوان

چاپ مستقیم لیوان قهوه روی صفحه

انتقال یا چاپ لیتو چاپ لیوان سفارشی

چاپ لیوان عکس دیجیتال

چاپ سابلیمیشن در لیوان های تبلیغاتی

چاپ پد روی لیوان های تبلیغاتی

رنگ های واقعی لوگوی خود را روی یک لیوان تبلیغاتی نشان دهید

چرا لیوان های قهوه یک هدیه تجاری محبوب هستند؟

چاپ لیوان قاشق دار

بسیاری از شرکت ها چاپ لیوان های تبلیغاتی را انتخاب می کنند و آنها را به محبوب ترین هدایای تمام دوران تبدیل می کنند. دلیل محبوبیت آنها ساده است. مردم عاشق قهوه هستند. آنها به چیزی نیاز دارند تا قهوه، چای، شکلات داغ و هر نوشیدنی که می خواهند در آن بنوشند.
در واقع، یک مطالعه نشان داد که مردم در بریتانیا روزانه 95 میلیون فنجان قهوه و 165 میلیون فنجان چای می نوشند. همچنین نشان داد که یک مرد بریتانیایی به طور متوسط 13 فنجان قهوه در هفته می‌نوشد در حالی که زنان می‌توانند در همان مدت 11 فنجان قهوه بنوشند.
این ارقام به وضوح نشان می‌دهند که مردم بریتانیا وقتی لیوان‌هایی را با لمس شخصی خود هدیه می‌دهید، بیشتر از برند شما قدردانی می‌کنند!

برای مثال، در مقایسه با بروشورهای زیبا، لیوان ها عمر بیشتری دارند. در این فرآیند، به یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه تبدیل می شود.
برای درک این موضوع، بیایید ریاضی ساده انجام دهیم. بیایید وانمود کنیم که یک لیوان برای خرید با چاپ یک رنگ 5 پوند هزینه دارد. شما حدود 100 عدد از آنها را خریداری کردید، بنابراین 500 پوند سرمایه گذاری می شود. این پول زیادی است، درست است؟
حالا به این فکر کنید: یک لیوان می تواند مثلاً 5 سال دوام بیاورد. هر سال، 200000 برداشت ایجاد می کند. به جای 500 پوند سرمایه، اکنون فقط 50 سنت برای آگاهی از برند خرج می کنید.
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که همه کسانی که لیوان را می بینند مشتری شما باشند، بنابراین فرض کنید شما 2٪ از این برداشت ها را تبدیل کرده اید. این بدان معناست که یک کالای تبلیغاتی می تواند به کسب و کار شما 4000 مشتری جدید بدهد!
چاپ لیوان‌ها را با لوگوی خود در نظر بگیرید، بنابراین در معرض دید طولانی‌مدت قرار خواهید گرفت زیرا گیرندگان هر روز برند شما را می‌بینند.

روش های مختلف چاپ روی لیوان

قبل از اینکه از یک تامین کننده محصول تبلیغاتی سفارش دهید، اگر بدانید آنها چگونه لیوان های تبلیغاتی تولید می کنند، بسیار کمک خواهد کرد.
طیف وسیعی از انتخاب ها وجود دارد. در زیر، روش‌های مختلف چاپ رنگ یا لوگوی مورد استفاده در لیوان‌های قهوه را بیان کردیم.

1. چاپ مستقیم لیوان قهوه روی صفحه

چاپ مستقیم روی صفحه برای ساخت طرح های ساده روی لیوان های چینی سفالی و استخوانی ایده آل است. در این گزینه چاپ، جوهر از یک مش یا یک صفحه عبور می کند.
سپس چاپگر یک استنسیل را روی مش کشیده اعمال می کند. سوراخ های کوچک در شابلون بر روی تصویر نهایی که روی لیوان ظاهر می شود تأثیر می گذارد.
این روش چاپ رنگی همچنین برای طرح‌های کوچک‌تر و آن‌هایی که نیازی به ثبت تصاویر گسترده و رنگ‌های همپوشانی ندارند، عالی است.
اگرچه این روش محدودیت هایی دارد. نمی تواند رنگ های پیچیده نیمه تن تولید کند. برای چاپ کم هزینه بهتر است.

2. انتقال یا چاپ لیتو چاپ لیوان سفارشی

چاپ ترانسفر، که به عنوان چاپ لیتو نیز شناخته می شود، روش قدیمی برای چاپ روی لیوان های چینی استخوانی یا سرامیک است. اساساً، تصویر یا طرح به صورت لیتو بر روی کاغذ مخصوص چاپ می‌شود و سپس روی لیوان با روکش پوشانده می‌شود.
پس از پوشش، چاپ به یک انتقال اسلاید آب می رود. سپس چاپگر آن را به صورت دستی روی ظروف نوشیدنی اعمال می کند.
در مقایسه با چاپ مستقیم روی صفحه، این تکنیک کند است. فرآیند کار فشرده‌تر است، اما با رنگ‌ها انعطاف‌پذیرتر است.
روی لیوان های تبلیغاتی با مناطق متوسط تا بزرگ برای چاپ عالی است. همچنین می تواند در چهار رنگ یا چند خط چاپ کند که به جزئیات بسیار دقیق و ثبت دقیق نیاز دارد.

3. چاپ لیوان عکس دیجیتال

چاپ دیجیتال فرآیندی است که یک تصویر یا طرح را مستقیماً روی کاغذ با روکش مخصوص چاپ می کند. مشابه فرآیند چاپ انتقال، از انتقال آب اسلاید برای اعمال تصویر بر روی بستر استفاده می کند.

این ظاهر آثار هنری تمام رنگی و دائمی را ارائه می دهد، و این روشی عالی برای کالاهایی است که به تصاویر یا متون با کیفیت بالا نیاز دارند.
این تکنیک برای کار با عکس یا تصاویر کارتونی بر روی محصولات سفالی و لیوان های چینی استخوانی مناسب است. این گزینه عالی برای تصاویر با رنگ های اصلی قوی یا سرامیک های لعابدار رنگی نیست.

4. تصعید رنگ در لیوان های تبلیغاتی

در بین تمام تکنیک‌ها، سابلیمیشن رنگ بهترین روشی است که نتایج شفاف و رنگ‌های زنده را ارائه می‌دهد. این به این دلیل است که از رنگ های رنگی ارگانیک استفاده می کند و از انتقال حرارت برای جوهر اثر هنری مورد نظر بر روی سطح لیوان استفاده می کند. بنابراین، تضمین می کند که طراحی حتی برای مدت طولانی هنوز کاملاً جدید به نظر می رسد.
این روش چاپ با کیفیت برای لیوان های تبلیغاتی که نیاز به بازتولید عکس رنگی دقیق دارند مناسب است. همچنین دارای نتیجه چاپ براق درخشان است و سازگار با محیط زیست است زیرا استفاده از مواد مضر مانند سرب و کادمیوم را حذف می کند.

5. چاپ پد روی لیوان های تبلیغاتی

فناوری چاپ پد در چاپ آرم روی توپ گلف محبوب است. با این حال، همین مورد می‌تواند در حکاکی کردن یک تصویر بر روی محصولات دیگر مانند لیوان‌ها کار کند.
از مواد با کارایی بالا مانند چاپ پد، صفحه ساخت تصویر و جوهر برای ایجاد یک طرح برجسته برجسته استفاده می کند.
این سیستم برای ایجاد لوگو بر روی لیوان های سرامیکی، شیشه ای، فلزی، سیلیکونی و پلاستیکی قابل استفاده است. روی لیوان های سفالی و سایر محصولات سفالی مانند کار نمی کند.
این کاملاً شبیه چاپ روی صفحه است زیرا می تواند روی سطوح منحنی چاپ کند. چاپ پد همچنین می‌تواند تا چهار رنگ نقطه‌ای یا رنگ‌های جوهر از پیش مخلوط شده را به خود اختصاص دهد. احتمال اعوجاج تصویر ناخواسته را به حداقل می رساند.
رنگ های واقعی لوگوی خود را روی یک لیوان تبلیغاتی نشان دهید
این واقعیت که مردم هر روز از لیوان های قهوه استفاده می کنند، آنها را به یک هدیه تبلیغاتی ایده آل تبدیل می کند. آنها حتی ممکن است بهتر از سایر مواد بازاریابی باشند. این شامل بروشور یا بروشور و همچنین کارت ویزیت است.
نه تنها این، این را تصور کنید: گیرندگان می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را از یک لیوان زیبا بنوشند در حالی که شما حداکثر در معرض نام تجاری قرار می گیرید. این یک موقعیت برد-برد برای شما و مشتریانتان است!
برای تحقق این امر، باید روی لیوان های تبلیغاتی با کیفیتی سرمایه گذاری کنید که در نهایت می توانند رنگ های واقعی لوگوی شما را به نمایش بگذارند. چاپ حامد به چاپ با کیفیت عالی اهمیت می دهد. ما همچنین مجموعه‌ای عالی از لیوان‌ها و ظروف نوشیدنی را ارائه می‌دهیم که با دقت بر اساس نیاز مشتری طراحی شده‌اند.
چاپ حامد مجموعه وسیعی از موارد تبلیغاتی، هدایای شرکتی و هدایایی دارد که می تواند کار را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: