منوی دسته بندی

پرس گرم برای چاپ ماگ – مواردی که باید بدانید

چاپ لیوان با پرس حرارتی

نکات مورد نیاز دستگاه پرس حرارتی چاپ عکس روی لیوان

امروزه تجارت چاپ لیوان بسیار محبوب است. این نه تنها به طور گسترده ای یک سرمایه گذاری سودآور برای همه کارآفرینان مشتاق شناخته شده است، بلکه دارای تقاضای زیاد برای همکاری است.

برای سفارشی کردن لیوان با موفقیت برای مشتریان خود (با استفاده از طرح یا کارهای هنری خود بر روی سطح آنها) ، باید در یک دستگاه پرس حرارت لیوان با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید .

پرس گرم برای چاپ لیوان نقش بسازایی در درخشندگی و شفافیت عکس دارد. همچنین تنظیم بودن دمای دستگاه پرس و مدت زمان آن باید متناسب با شرکت تولید کننده باشد.

ماشین پرس حرارتی چاپ لیوان چیست؟

این ماشینی است که به طور ویژه برای کمک به شما در چاپ آثار هنری خود روی لیوان طراحی شده است. این دستگاه ویژه امکان تولید تصویری واضح، زنده و کاملاً رنگی را روی لیوان قهوه برای شما فراهم می کند.

طراحی دستگاه ساده است، بنابراین در استفاده از آن برای انجام کار مشکلی نخواهید داشت.

وقتی نوبت به چاپ عکس روی لیوان می رسد، نمی توان هر نوع را با موفقیت چاپ کرد. به عبارت دیگر، شما باید خود را به لیوان های سرامیکی با روکش مخصوص، محدود کنید.

لیوان دسته و داخل رنگی

امروزه بازار دستگاه های پرس گرم برای چاپ لیوان را نیز به شما ارائه می دهد. این موارد به شما کمک می کند با استفاده از سیستم کنترل دیجیتال تصاویر را انتقال دهید. و بتوانید عکس مورد نظر خود را روی چاپ کنید. بهترین قسمت در مورد این مدل این است که به شما امکان می دهد تصاویر متنوعی را روی ماگ ها از مواد و اندازه های مختلف چاپ کنید.

همچنین لازم به ذکر است که فشار گرمایشی دیجیتال برای چاپ لیوان دارای یک دستگیره است که به شما امکان می دهد اندازه ماگ را به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این، شما با عنصر بخاری قابل تعویض، گرمایش دقیق، خواندن دما و زمان دیجیتال، حداکثر ظرفیت چاپ و البته گرمایش سریع به شما ارائه می شود.

نام های تجاری معروف برای ساخت لیوان حرارتی دارای رتبه بندی بالا وجود دارد:

مانند بسیاری از محصولات دیگر، اینترنت پر از مکان های مختلف است که می توانید به یک پرس گرمایی لیوان دسترسی پیدا کنید. این ماشین ها از نظر قیمت، عملکرد، ویژگی ها و قابلیت ها متفاوت هستند.

به همین ترتیب، شما می خواهید هنگام انتخاب بسیار دقیق تر باشید. این تنها راه مطمئن برای فرود آمدن بر روی بهترین فشار گرما برای لیوانهایی است که تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

آموزش چاپ لیوان سرامیکی

هنگام خرید پرس گرم برای چاپ لیوان، به دنبال مارک های خاص زیر باشید:

به طور قطع ، بهترین مارک کلی Geo Knight است. در این رابطه ، شما می خواهید Heat Press DK3- Digital Mug Press آنها را امتحان کنید.

این دستگاه قابلیت چاپ روی 11 ، 15 و حتی 16 اونس را دارد.

با استفاده از این دستگاه خاص، شما توانایی کنترل و کنترل دقیق تری دارید – از جمله کنترل دیجیتال، پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی، گرمایش دقیق و سایر مزایا.

هیت پرس برای چاپ عکس روی لیوان چقدر هزینه دارد؟

قیمت پرس گرمایی لیوان شما از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت خواهد بود. یعنی قیمت بستگی به این دارد که از کجا و کدام مارک خریداری کنید. به طور معمول، قیمت یک پرس خوب و با کیفیت از چند صدها تا چند هزار دلار متغیر است.

نحوه استفاده از دستگاه پرس لیوان برای چاپ روی لیوان

اگر در راه اندازی کار چاپ ماگ جدی هستید، به شما توصیه می کنیم مدل های پرس لیوان دیجیتال را در نظر بگیرید. این ماشین ها شما را قادر می سازند تا در 11 اونس استاندارد نقش های زیبا و تمام رنگی ایجاد کنید. پرس لیوان به علاوه با عنصر بخاری قابل تعویض ساخته می شوند. این هیتر برای بسته بندی لیوان سیلیکون ساخته شده اند.

چاپ عکس روی هر لیوان چینی، پلیمر یا سرامیک روکش شده فقط 90 ثانیه طول خواهد کشید.

شما همچنین می توانید لیوان پرس خود را با پیوست های اضافی پرس گرمایی لیوان وصل کنید تا بتواند لیوان های کوچکتر تا 6 اونس را در خود جای دهد. و همچنین لیوان های مخروطی لاته 12 اونس ، 17 اونس و … برای تولید بسیار آسان تر.

خارج کردن لیوان از دستگاه پرس

استفاده از دستگاه چاپ عکس روی لیوان بسیار آسان است و فقط شامل سه مرحله ساده است …

1- ایجاد طرح دلخواه

با ایجاد یک برنامه طراحی مناسب مانند Photoshop ، Paint ، Illustrator و غیره شروع کنید.

2- چاپ تصویر

 سپس، طرح خود را با استفاده از جوهر سابلیمیشن روی کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا چاپ کنید. (می توانید از چاپگر استاندارد Ricoh یا Epson استفاده کنید)

3- پرس عکس روی لیوان

 با کمک یک ماشین انتقال حرارت استاندارد تخت یا لیوان، مراحل چاپ روی لیوان خود را انجام دهید. با استفاده از طیف گسترده ای از محصولات نرم و سخت با حاشیه بالا، می توانید با موفقیت طرح خود را فشار دهید.

نتیجه گیری

لیوان های سفارشی یا چاپی محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی، هدایا یا سوغاتی های سفارشی هستند. شما به راحتی می توانید عکس عزیزان یا لوگویتان را روی ماگ زیبای خود چاپ نمایید. اما قبل از اینکه به این حرفه بپردازید، باید همه چیز را در مورد فشار دستگاه حرارتی لیوان یاد بگیرید. مقاله ما در بالا تمام جزئیات اصلی را که باید در مورد این پرس حرارتی مخصوص لیوان بدانید توضیح می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *