منوی دسته بندی

نحوه چاپ عکس روی لیوان

لیوان حرارتی

نحوه چاپ عکس روی لیوان

لیوان های چاپی همه جا هستند. ممکن است متوجه نشوید که نحوه چاپ لیوان چقدر ساده است. نکته اصلی استفاده از کاغذ برگردان کشویی است که لایه ای از چسب محلول در آب است که به کاغذ مقاوم در برابر آب متصل است. تصاویر را می توان با استفاده از چاپگر لیزری یا جوهر افشان بر روی این کاغذ چاپ کرد و با کمک دوربین دیجیتال و نرم افزار اساسی ویرایش عکس می توان لیوان های چاپی را به سرعت و به راحتی تهیه کرد. این فرآیند نسبتاً آسان است، اما چند ساعت طول خواهد کشید زیرا شما باید برای خشک شدن مناسب وقت بگذارید.

آماده سازی لیوان برای چاپ

لیوانی را که قصد چاپ روی آن را دارید خریداری کنید و از آن برای اندازه گیری اندازه تصویر مورد نیاز خود استفاده کنید. با دوربین دیجیتال از تصویر یا تصاویر عکس بگیرید و آنها را بر روی رایانه بارگیری کنید. در صورت لزوم می توانید یک تصویر یا تصویر منظم را در رایانه خود اسکن کنید.

ایجاد طرح دلخواه برای چاپ لیوان

عکس خود را در یک برنامه نرم افزاری گرافیکی باز کنید و آن را به دلخواه ویرایش کنید. بیشتر تصاویر در ابتدا به شکل مستطیل نمایش داده می شوند که ممکن است در ماگ عجیب به نظر برسد. تصاویر را می توان با استفاده از ابزار انتخاب و دستور برش در برنامه خاص خود به درستی برش داد. همچنین می توانید متن را به تصویر اضافه کنید و در رنگ های مختلف اضافه کنید. یکی از رایج ترین گزینه ها برای نرم افزار دستکاری تصویر است و اغلب از قبل در رایانه های جدید بارگیری می شود. با این حال، هر برنامه گرافیکی / عکس دیگری به خوبی کار خواهد کرد.

تثبیت کاغذ روی لیوان

قبل از چاپ لیوان، تصویر خود را به درستی اندازه کنید. برای انجام تنظیمات مناسب، از جعبه گفتگوی چاپ استفاده کنید. برای سنجش نتایج، تصویر را روی کاغذ سفید ساده چاپ کنید. سپس در صورت رضایت ، تصویر را روی کاغذ برگردان اسلاید آب چاپ کنید. هنگام چاپ روی کاغذ برگردان اسلاید، حتماً در سمت براق چاپ کنید. برای لیوان های رنگی از کاغذ سفید و برای لیوان های سفید و ساده از کاغذ شفاف استفاده کنید.

برش تصویر

با استفاده از اسپری فیکساتور ، تصویر را اسپری کنید که باعث می شود جوهر از کار بیفتد. اجازه دهید کاغذ کاملا خشک شود ، سپس تصویر را برش داده و در آب قرار دهید. کاغذ باید سرانجام حلقه شود و پس از آن ، تصویر عکس برگردان را بلند کنید.

مرحله نهایی چاپ لیوان

برگه های برگردان را روی لیوان بلغزانید، کمی در امتداد لبه ها فشار دهید تا روی لیوان محکم شود. اجازه دهید لیوان خشک شود. شستن دستی لیوان چاپ شده به جای قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی باعث افزایش عمر برگردان می شود. شما همچنین می توانید ماگ را با آب بندی رزین EnviroTex مهر و موم کنید ، که امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را فراهم می کند.

www.hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات)، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *