منوی دسته بندی

نحوه چاپ روی لیوان

استفاده از لیوان های چاپی امروزه به سرعت در حال افزایش است. تقاضای چاپ عکس روی لیوان به مناسبت های مختلف مانند هدایای تولد، سالگرد ازدواج و… بسیار زیاد شده است. اصولا افراد تمایل دارند از چاپ عکس های شخصی خود روی ماگ استفاده کنند و از نوشیدنی خود لذت ببرند. چاپ ماگ بسیار ساده می باشد. به راحتی می توانید با حداقل امکانات در خانه لیوان سفارشی خود را بسازید و یا آن را به دیگران هدیه بدهید.

ملزومات چاپ لیوان

  • لیوان خام سرامیکی
  • کاغذ سابلیمیشن
  • چاپگر سابلیمیشن
  • چسب نسوز
  • پرس حرارتی
ماگ ماه تولد

مرحله 1

لیوانی را که قصد چاپ روی آن را دارید خریداری کنید و از آن برای اندازه گیری اندازه تصویر مورد نیاز خود استفاده کنید. با دوربین دیجیتال از تصاویر مورد علاقه خود عکس بگیرید و آنها را بر روی رایانه بارگیری کنید. در صورت لزوم می توانید یک تصویر یا تصویر منظم را در رایانه خود اسکن کنید.

گام 2

عکس خود را در یک برنامه نرم افزاری گرافیکی باز کنید و آن را به دلخواه ویرایش کنید. بیشتر تصاویر در ابتدا به شکل مستطیل نمایش داده می شوند که ممکن است در لیوان عجیب به نظر برسد. تصاویر را می توان با استفاده از ابزار انتخاب و دستور برش در برنامه خاص خود به درستی برش داد. همچنین می توانید متن را به تصویر اضافه کنید و در رنگ های مختلف اضافه کنید. فتوشاپ یکی از رایج ترین گزینه ها برای نرم افزار ویرایش تصویر است. ابعاد عکس را متناسب با اندازه لیوان خود برش بزنید و طرح مورد نظر خود را اماده کنید.

چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن
چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن
ایجاد طرح اولیه
ایجاد طرح اولیه با فتوشاپ

مرحله 3

قبل از چاپ، برای انجام تنظیمات مناسب، از جعبه گفتگوی چاپ تصویر خود را به درستی اندازه گیری کنید. برای سنجش نتایج ، تصویر را روی کاغذ سفید ساده چاپ کنید و سپس در صورت رضایت، تصویر را روی کاغذ مخصوص چاپ کنید. هنگام چاپ روی کاغذ حتماً در سمت براق چاپ کنید.

مرحله 4

کاغذ را متناسب با اندازه لیوان برش داده و آن را با چسب نسوز دور لیوان بچسبانید. کاغذ کامل به لیوان فیکس شود.

مرحله 5

دستگاه پرس حرارتی را روشن کرده و دمای اولیه 320 و ثانویه 350 را به مدت 80 ثانیه تنظیم نمایید. بعد از اولین بوق لیوان را داخل دستگاه قرار دهید و اجازه دهید مدت زمان لازم سپری شود. بعد از زدن بوق دوم لیوان را در آورده از گوشه های لیوان چک نمایید که طرح کامل چاپ شده باشد در صورتی که پایین لیوان کم رنگ بود لیوان را سر و ته کرده و دوباره به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه قراردهید. بعد از اتمام کار کاغذ را از دور لیوان باز کرده و اجازه دهید لیوان سرد شود.

قراردادن لیوان داخل پرس
قراردادن لیوان داخل پرس
چاپ عکس روی لیوان
چاپ عکس روی لیوان

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *