منوی دسته بندی

لیوان عکس مخصوص روز مادر طراحی کنید

چاپ لیوان

ایده های برتر چاپ عکس روی لیوان ویژه روز مادر

 امسال یک هدیه ویژه روز مادر ایجاد کنید که تضمین شده است مدت ها پس از باز شدن لبخند به همراه دارد. مادر از آن برای قهوه صبحانه، چای عصرانه یا شکلات داغ عصرانه استفاده می کند. و با هر بار استفاده، او به شما فکر خواهد کرد. لیوان روز مادر یکی از بهترین و مناسب ترین هدایا ویژه این روز بزرگ می باشد  که میتوانید با حداقل مبلغ به مادران بزرگوار تقدیم کنیم.

هدیه؟ این یک لیوان عکس سفارشی است.

عکس های مورد علاقه خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک مادر، مادربزرگ یا یک الگوی خاص زن را خوشحال می کند. با یک پیام شخصی می توانید از یک تا چهار عکس اضافه کنید. حتی یک فهرست کلیپ آرت وجود دارد که باید مورد توجه شما قرار گیرد.

همه لیوان های ما از سرامیک محکم و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ساخته شده و دارای یک چاپ پانوراما دور تا دور است. شما می توانید از یک ماگ سفید یا رنگی انتخاب کنید که دارای قد 21 سانتی متر و قطر 9 سانت به همراه یک دسته باشد. همچنین از نظر مایکروویو ایمن نیست ، بنابراین گرم کردن آب گرم آسان است.

برای چاپ لیوان روز مادر چند مرحله را دنبال کنید.

آماده شروع طراحی لیوان قهوه عکس 11 اونسی خود هستید؟ عکس های خود را آماده کرده و دور کنید.

این روند:
  • تصاویر خود را از رایانه، گالری تصاویر یا حسابهای Facebook یا Instagram خود بارگذاری کنید.
  • تصمیم بگیرید که آیا یک لیوان سرامیکی استاندارد با رنگ های سفید، سیاه، قرمز، سبز ، زرد، آبی، قهوه ای یا صورتی می خواهید.
  • طرح خود را با استفاده از یک تا چهار عکس انتخاب کنید
  • متن سفارشی را اضافه کنید، اندازه قلم، رنگ، تراز و سبک خود را انتخاب کنید (مانند ایتالیک یا پررنگ)
  •  در صورت تمایل، کلیپ آرت را اضافه کنید.
  • قبل از اینکه سفارش خود را انجام دهید، پیش نمایش خود را بررسی کنید.
چاپ لیوان

هنگام ایجاد لیوان سفارشی خود، آزمایش کنید. شاید شما می خواهید از یک عکس استفاده کنید. اگر دوست دارید، دو تا سه تصویر بارگذاری کنید. طرح های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک با عکس های ویژه شما بهترین است. یا چهار تصویر عمودی بارگذاری کنید. شما همچنین می توانید لیوان خود را با clipart تقویت کنید.

با چاپ لیوان جادویی از آن لذت ببرید.

در اینجا گزینه جالب دیگری برای تعجب مادر وجود دارد. یک لیوان جادویی را انتخاب کنید. مادر پس از باز کردن هدیه خود فکر خواهد کرد که یک لیوان سیاه ساده دریافت کرده است. اما بعد وقتی او مایع داغی می ریزد، عکس های سفارشی شما ظاهر می شود!

سفارش 11 اونس. ماگ جادویی فقط به یک مرحله نیاز دارد. شما تصویر خود را به صورت JPEG ، PNG ، JPG یا BMP بارگذاری می کنید. وقتی لیوان شما می رسد، سیاه می شود. اما وقتی مادر قهوه یا چای داغ خود را اضافه کند، این عکس ظاهر می شود.

آیا برای ایجاد آن لیوان ویژه – در عین حال مقرون به صرفه – ایده هایی نیاز دارید؟

ایده های عکس

چاپ ماگ حرارتی
چاپ لیوان

لیوان روز مادر

به حسابهای فیس بوک یا اینستاگرام خود نگاه کنید. آیا مادر یا مادربزرگ چند تا از عکس ها را واقعا دوست داشته اند؟ در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

  • عکس های تعطیلات
  • عکس های عروسی
  • عکس های خانوادگی تاریخی
  • عکس های کودک
  • اجتماعات خانوادگی
  • عکس های زیبا
  • عکس حیوانات خانگی

همچنین می توانید لیوان عکس خود را با گفتن اینکه مادر چقدر دوستت دارم از او قدردانی و شخصی سازی کنید. یا گفته یا آیه مورد علاقه او را اضافه کنید. اگر می خواهید مسافت بیشتری را طی کنید، لیوان قهوه وی را پس از رسیدن از آبنبات ، دانه های قهوه یا کیسه های چای پر کنید.

 می دانید که مادر قهوه صبحانه اش را دوست دارد. اکنون وقتی از لیوان شخصی اش لذت می برد، وقت ویژه او حتی بیشتر سرگرم کننده خواهد بود. او بارها و بارها از شما برای این هدیه ویژه روز مادر تشکر خواهد کرد.

امروز سفارش دهید تا مطمئن شوید چاپ لیوان سفارشی به موقع برای تعطیلات ویژه مادر می رسد. ما 100٪ ضمانت “Love-It” را ارائه می دهیم.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *