منوی دسته بندی

آموزش چاپ لیوان سرامیکی شخصی

چاپ لیوان

آموزش چاپ لیوان سرامیکی شخصی

ما سالها صرف یادگیری و مشاهده بهترین روش چاپ لیوان سرامیکی خود کرده ایم و بدون شک سابلیمیشن ارزانترین و سریعترین روش چاپ عکس روی لیوان کم حجم و شخصی است. همچنین کیفیت تصویر و پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد. سابلیمیشن به گرمای زیاد متکی است تا انتقال جوهر را روی لیوان روکش شده فعال کند. جوهر مخصوص دارد، کاغذ خاص است و برای اطمینان از اینکه جوهر به طور مساوی بر روی لیوان منتقل می شود به یک پرس مخصوص نیاز است. هرکدام از این موارد را اشتباه بگیرید و برای شما هم هزینه و وقت خواهد داشت. ما در بهترین محصولات با کیفیت سرمایه گذاری کرده ایم. تا اطمینان حاصل کنیم که چاپ لیوان را از ما خریداری می کنید. در این مقاله بهترین آموزش چاپ لیوان سرامیکی شخصی با جدیدترین متد های روز دنیا ارائه شده است.

مرحله اول طراحی لیوان

این کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد که چاپگر تصاویر و متن را کاملاً یکسان می بیند. به شرطی که با یک تصویر با کیفیت خوب شروع کنید، چاپی با کیفیت خوب خواهید داشت. چاپگرهای ما نمی توانند سفید چاپ کنند. برای جبران آن، آنها بر روی کاغذ و لیوان سفید سابلیمیشن چاپ می شوند. این خبر خوبی برای آن دسته از شماست که لبه سختی نمی خواهید. ما الگوهایی داریم که اندازه مناسبی برای هر سبک لیوان دارند.

بنابراین می توانید یک طراحی مینیمالیستی داشته باشید که به صورت کاملاً مشابه روی هر لیوان قرار گرفته باشد. اینها با دست چاپ می شوند و یکسان نخواهند بود اما نزدیک خواهند بود. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که هرچه به سمت دسته یا لبه های بالا / پایین ماگ نزدیکتر می روید احتمال کمرنگ شدن چاپ شما بیشتر می شود.

اگر نمی خواهید محو شود، طرح خود را کوچکتر کنید. شما باید تصویر را معکوس یا آینه کنید. اگر اینگونه نباشد، برعکس نحوه مشاهده آن روی صفحه خواهد بود. اکنون این ممکن است مسئله ای نباشد اما اگر متن یا طرحی داشته باشید که در حال بازآفرینی هستید، اشتباه خواهد شد و لیوان شما قراضه خواهد شد. اگر بخواهیم از استودیوهای Adobe و Corel استفاده کنیم، برای سهولت تولید jpg ، png یا pdf را پیشنهاد می کنیم.

یک کلمه به خردمندان در مورد چاپ مطالب کپی.

ما نمی توانیم چیزی را که متعلق به شخصی نیست که برای آن چاپ شده چاپ کنیم. عکس ها، تصاویر، آرم های متنی و غیره همه خوب هستند. تصاویر از اینترنت منفی است. ما نمی خواهیم از شما شکایت شود.

چاپ عکس روی لیوان

ما همیشه 3 یا 6 لیوان را در صفحه ای چاپ می کنیم. که کاغذهای باطله را کاهش می دهد. سپس طرح ها با برش چرخان برش داده می شوند.

تصویر چاپ شده معمولاً تا حد ممکن با استفاده از یک نوار ضد حرارت مخصوص به لیوان متصل می شود. در حالی که طرف چاپ شده سطح ماگ را لمس می کند. بدون شکاف، هیچ چین و چروکی، بدون ترازبندی لوب طرف. همه اینها در چاپ اثر دارند و احتمالاً لیوان خراشیده ای دارند. وقتی نوار را می گذاریم سعی می کنیم به آن برچسب پارگی بزنیم. نوعی نخ ریسی در بلوز. فقط باعث می شود بعداً نوار را راحت تر باز کنید.

 

پرس ویژه تا دمای مناسب مورد گرم می شود. این متفاوت است اما معمولاً در حدود 200 درجه است. شما دست های خود را در جایی نزدیک به آن نمی خواهید. بنابراین ما از دستکش مخصوص برای جلوگیری از سوختن استفاده می کنیم. لیوان حرارتی در جای خود قرار می گیرد و تایمر اتوماتیک شروع می شود.

پایان چاپ روی لیوان

هنگامی که لیوان چاپ شد، تایمر به صدا در می آید و لیوان چاپ شده بر روی یک قفسه خنک کننده قرار می گیرد. سپس که خنک شد، کاغذ برداشته شده و ماگ آماده ارسال است.

از نتیجه راضی نیستم! متأسفانه شما باید از ابتدا شروع کنید. تصویر قابل حذف نیست، بنابراین درست کردن هر مرحله بسیار مهم است.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *