منوی دسته بندی

قبل از شروع یک کار چاپ سابلیمیشن

چاپ لیوان

قبل از شروع یک کار چاپ سابلیمیشن

بنابراین شما در فکر راه اندازی کسب و کار چاپ سابلیمیشن هستید؟

خوب، من واقعاً خوشحالم که شما ابتدا ما را پیدا کردید اما نگران نباشید که من سعی نمی کنم در این مورد با شما صحبت کنم، کاملاً برعکس. من می خواهم شما را تشویق کنم بهترین Sublimator که می توانید باشید و چند نکته در اختیار شما قرار می دهم که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و امیدوارم بتوانید از برخی اشتباهاتی که من مرتکب شدم کنار بروید. بیا شروع کنیم.
خوب، اول و مهمترین با اصول اولیه شروع کنید. چاپ سابلیمیشن ممکن است بسیار فنی به نظر برسد که از بسیاری جهات وجود دارد، اما برای شروع کار فقط به یک درک اساسی نیاز دارید. با رسیدن به آنجا می توانید بقیه را حل کنید به همان روشی که یک همربرگر می خورید. فقط کمی در یک زمان. بنابراین هنگام نزدیک شدن به چالش های جدید مانند محصولات جدید یا طراحی های جدید، فرآیند را به قطعات قابل کنترل لقمه تقسیم می کنیم. اگر اوضاع کاملاً خوب پیش نرود، امکان تمرکز بر روی قسمتهای منفرد و نه کل روند به شما امکان می دهد مسائل را سریعتر شناسایی کرده و برطرف کنید.
برای هدف این مقاله، من تصور می کنم که شما تحقیق کرده اید که سابلیمیشن چیست و چگونه کار می کند. 

راه اندازی کسب و کار سابلیمیشن

شروع یک کار سابلیمیشن زمان بسیار هیجان انگیزی است که باید کارهای زیادی برای انجام، فکر کردن و برنامه ریزی انجام دهید و اکنون، در ابتدای سفر، بهترین زمان برای شروع عادت های خوب است.

نکته برتر: بنابراین اولین نکته من این است که شروع به نگهداری یک ژورنال کنم و آن را “چیزهایی که باید بدانید و انجام دهید” بنامید. این ژورنال قرار است در کل سفر چاپ سابلیمیشن همراه شما باشد و در عرض چند هفته خواهید فهمید که چرا نگه داشتن یک چنین ایده خوبی است.
به نوشتن لیست، یادداشت برداری و یادداشت برداری ایده عادت کنید. تنظیماتی را که هنگام کار با مواد مصرفی و تجهیزات مختلف استفاده می کنید یادداشت کنید، ایده های شگفت انگیز خود برای چاپ لیوان، چاپ عکس روی تیشرت ، چاپ سنگ و… طراحی خود را ترسیم کنید، مواردی را که به شما الهام می گیرند ثبت کنید، همه چیزهایی را که به خوبی کار کرده اند و همه اشتباه را یادداشت کنید. اگر اشتباهی رخ داد، دلیل آن را بررسی کنید و آن را نیز درج کنید. نگه داشتن یک ژورنال واقعاً به شما کمک می کند تا دانش و درک شما از فرآیندهای چاپ سابلیمیشن را درک کنید و اگر همه یادداشت های خود را حفظ کنید، اشتباهات مشابه را تکرار نمی کنید.

طرح تجاری سابلیمیشن

حتی اگر قرار نیست به دنبال تأمین مالی برای مشاغل خود باشید، نوشتن یک طرح تجاری ایده خوبی است. این به شما کمک می کند تا ایده خود را متمرکز کنید و فرصت ها / چالش ها را بشناسید و همچنین شما را در چارچوب کسب و کار قرار می دهد بنابراین می توانید در مورد سرگرمی یا پروژه خود به عنوان یک تجارت واقعی فکر کنید.
آیا ذکر یک طرح تجاری زنگ خطر را برای آنها به صدا درآورده است؟ خوب نگران نباشید زیرا یک طرح تجاری سابلیمیشن لازم نیست پیچیده باشد یا حتی نوشتن آن مدت زمان زیادی طول می کشد. موارد اساسی که باید درج کنید جزئیات مربوط به محصول شما و افرادی که انتظار دارید آن را بفروشید. آنچه در شما و محصول شما متفاوت است و چرا مشتریان بالقوه باید آن را بخرند، اینها امتیازهای منحصر به فرد فروش شما هستند. به این فکر کنید که مشتری ها را از کجا پیدا خواهید کرد و چگونه محصول خود را در مقابل آنها قرار می دهید. همچنین باید محاسبه کنید که اداره کارتان چقدر برای شما هزینه دارد و انتظار دارید که چه مقدار درآمد کسب کنید. شما می توانید برنامه کسب و کار سابلیمیشن خود را به خوبی تنظیم کنید اما مطمئن شوید که درآمدتان بیشتر از هزینه شماست و این بدان معنی است که تمام هزینه ها و زمان خود را تأمین می کنید. همه این نکات چیزی را برای اندازه گیری پیشرفت شما در اختیار شما قرار می دهد. یک طرح تجاری خوب نیاز به تحقیق دارد اما اجازه ندهید که شما را در ادامه بخش جالب که تولید طرح های خارق العاده است متوقف کند.
نکته برتر: مشاغل و موسسات خیریه ای وجود دارند که بطور خاص برای حمایت از شرکتهای نوپا راه اندازی شده اند بنابراین ارزش مشاوره گرفتن بسیار دارد. آنها قادر خواهند بود در همه موارد از برنامه های تجاری گرفته تا مالیات گرفته تا گردش پول و هر چیز دیگری که فکر می کنید به شما کمک کنند. هرگز از درخواست کمک نترسید.

کوچک را شروع کنید

لطفاً زیاد قبول نکنید زیرا هر چقدر هم استرس دارید استرس می تواند چیزی را که باید سرگرم کننده و سرگرم کننده باشد به سرعت به یک کار دشوار تبدیل کند. من دیده ام که مردم صرفاً به این دلیل که بیش از حد به خود فشار می آورند منصرف می شوند. اشتیاق یک راننده عالی است که ما را به یادگیری چیزهای جدید سوق می دهد اما باید مدیریت شود. بنابراین با خود صادق باشید در مورد آنچه می توانید با زمانی که در دسترس دارید به دست آورید. بیشتر از حد جویدن نیش نزنید.
نکته برتر: بسته به اینکه چه مدت زمان لازم را برای شروع کار چاپ لیوان یا چاپ تیشرت خود اختصاص می دهید (بیشتر افراد در ابتدا کار دیگری نیز دارند) با 1 یا 2 ایده همراه باشید و قبل از ادامه کار واقعاً در آنها مهارت کسب کنید (نحوه چاپ عکس روی لیوان). دانش خود را از این طریق سریعتر و با آن اعتبار کسب و کار خود را ایجاد خواهید کرد. سپس وقتی احساس کردید می خواهید یک چالش جدید را بپذیرید، بیشتر سر و کار خواهید داشت هان آماده است

تجهیزات سابلیمیشن

فقط وسایلی را که می خواهید استفاده کنید خریداری کنید. شروع کار در تجارت چاپ عکس روی لیوان به روش سابلیمیشن بسیار گران است بنابراین فقط تجهیزات مورد نیاز خود را برای شروع تهیه کنید و منظور من جدی حداقل است. به برنامه کاری خود رجوع کنید و به آن پایبند باشید.
وقتی نوبت به تجهیزات سابلیمیشن می رسد، انتخاب های زیادی وجود دارد که می تواند ایده های جدید را القا کند، اما اگر از کوچک شروع کنید و فقط تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار را بخرید، هزینه ها را پایین آورده و منحنی یادگیری خود را به حداقل می رسانید تا بتوانید برای تسلط بر تجهیزات قبلی خود سود شما نیز بیشتر خواهد بود، این بدان معناست که هنگامی که می خواهید آمادگی برای به روزرسانی یا سرمایه گذاری در تجهیزات جدید را داشته باشید، تجارت شما از نظر مالی نیز آماده خواهد بود.
من قبلاً آن را لمس کرده ام اما این برای من یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. بدانید که شما تجهیزات هستید.
چاپ سابلیمیشن فرآیندی است و هرچه از تجهیزات خود بیشتر استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. هر آنچه را که برای ادامه مهارت و یادگیری چیزهای جدید انتخاب کنید، انتخاب می کنید.

درباره رنگ ها بیاموزید

شما نیازی به هنرمند بودن ندارید اما درک اساسی از اینکه چه رنگ هایی به خوبی در کنار هم کار می کنند، طراحی های شما را بسیار بهبود می بخشد. کار با رنگ های مختلف و آزمایش سبک ها و طرح های جدید بخشی از لذت سابلیمیشن است.
نکته برتر: به یاد داشته باشید که شما باید برنامه های خود را با استفاده از RGB (قرمز ، سبز و آبی) و نه CMYK (فیروزه ای، زرد، سرخابی و سیاه) برنامه ریزی کنید. صفحه های رایانه با استفاده از RGB رنگ نشان می دهند در حالی که اکثر چاپگرها از CMYK استفاده می کنند بنابراین هنگام چاپ تفاوت در رنگ وجود دارد. نمودارهای رنگی چاپ کنید و با طرح های رنگی مختلف روی مواد مصرفی رنگی مختلف تمرین کنید. و یادداشت برداری را فراموش نکنید تا همه چیزهایی را که یاد گرفته اید به خاطر بسپارید.

سه روش اساسی مدیریت رنگ عبارتند از: نمایه های ICC (کنسرسیوم بین المللی رنگ)، نرم افزار RIP (پردازش تصویر شطرنجی) و درایورهای چاپگر سفارشی.
نکته برتر: هر سه روش اساسی مدیریت رنگ با یک مسئله روبرو هستند که تغییر رنگ در مرحله گاز، بنابراین نکته اصلی من خرید نرم افزاری است که شامل قابلیت های ایجاد پروفایل ICC است، مانند فتوشاپ و همانطور که در بالا گفته شد، به تجهیزات خود را بشناسید و آماده باشید تا چند آزمایش را برای کامل کردن طرح های خود انجام دهید. با رشد کسب و کار شما ممکن است بخواهید در مورد نرم افزار RIP یا درایورهای چاپگر سفارشی اطلاعات بیشتری کسب کنید اما فقط استفاده از نرم افزاری که شامل قابلیت ایجاد نمایه ICC و آزمایش طرح های شما برای تجارت های کوچک و متوسط بیش از حد کافی است.

سوال بپرس

از درخواست کمک نترسید. حتی با سابقه ترین افراد مجبور به شروع کار بودند و تجارت را یاد گرفتند. بنابراین با خواندن وبلاگ ها و مقالات دانش خود را بسازید ، با تکنیک ها و طرح های جدید تمرین کنید و به انجمن های آنلاین بپیوندید. اگر گیر کرده اید یا با مشکلی روبرو هستید، آن را به یکی از انجمن ها ارسال کنید و کسی در آنجا پاسخ خواهد داد. قبل از اینکه بدانید، شما پاسخ ارسال کننده خواهید بود.

نکته برتر: جایگاه خاص خود را پیدا کنید و آن را به چیزی تبدیل کنید که به آن علاقه دارید.

نتیجه

اداره کسب و کار سابلیمیشن برای چاپ لیوان ، تیشرت، تبدیل عکس به تابلوفرش و… خود آسان نیست و یک منحنی بزرگ یادگیری وجود خواهد داشت، نه فقط در مورد فرایندهای سابلیمیشن بلکه در مورد مدیریت کسب و کار نیز. به یاد داشته باشید که صنعت سابلیمیشن با سرعت و سرعت زیادی همراه است و تمام فن آوری ها و تکنیک های جدید همیشه در حال توسعه هستند، بنابراین برای ادامه یادگیری و توسعه مهارت های خود آماده باشید. گفته می شود که چیزهای کمتری از دیدن خلاقیت ها و طراحی های شما که توسط مردم لذت می برند و مورد استقبال قرار می گیرند، وجود دارد، بالاخره به همین دلیل است که ما سابلیمیشن را بسیار دوست داریم. بنابراین به آن پایبند باشید ، با خود صادق باشید، س lotsالات زیادی بپرسید و بالاتر از همه “آن را دوست داشته باشید”.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. ما اطلاعات زیادی در مورد چاپ سابلیمیشن در وب سایت خود در دسترس داریم، بنابراین دور هم بروید و ببینید چه چیز دیگری می توانید پیدا کنید.

hamedprint.ir

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *