منوی دسته بندی

نحوه طراحی یک تی شرت: راهنمای نهایی

چاپ عکس روی تیشرت

طراحی و چاپ تی شرت: 

طرحی انتخاب کنید

برای بسیاری از ما، تی شرت های مورد علاقه ما راهی برای بیان شخصیت ما هستند. (و برای دیگران ، آنها تبلیغات رایگان هستند!) اما چگونه می توان یک تی شرت طراحی کرد؟

تی شرت کنایه آمیز

ما می دانیم که تی شرت های طنزآمیز داغ هستند، اما این برخی از موارد سطح بعدی است.
آیا ایده پیراهن های عجیب دارید و فکر می کنید دیگران نیز چنین احساسی خواهند داشت؟ آیا به دنبال وسیله ای برای ارتقاء کسب و کار خود یا کسب درآمد اضافی از طریق تجارت هستید؟ آیا می خواهید از یک رویداد خاص مانند تجمع خانوادگی یا مهمانی لیسانس یاد کنید؟
آیا می خواهید نحوه ایجاد یک تی شرت مناسب را بیاموزید؟
دلایل شما هرچه که باشد، اصول طراحی تی شرت یکسان است. این مهم است که شما با آنها چه می کنید.
در این راهنمای نهایی برای طراحی تی شرت، ما هر مرحله از مراحل طراحی را از ابتدای ایده تا تولید انبوه پیراهن شما بررسی می کنیم. مهم نیست که چقدر (یا چقدر کم) تجربه دارید، این نکات طراحی پیراهن هر آنچه را که باید بدانید به شما ارائه می دهد.


نحوه طراحی تی شرت در 7 مرحله:

  • دریابید که چرا به پیراهن نیاز دارید
  • بودجه خود را به مقدار تعیین کنید
  • گزینه های چاپ خود را بشناسید
  • چاپ صفحه نمایش
  • گرافیک وینیل
  • مستقیم به لباس
  • ایده طراحی خود را طوفان فکری کنید
  • انواع تی شرت
  • سبک و تصویر
  • تایپوگرافی
  • رنگ
  • چاپ تخصصی
  • طراح پیدا کنید
  • طرح خود را ارزیابی کنید
  • دریافت فایل های مناسب
  • یک چاپگر ضربه گیر پیدا کنید

1- دلیل نیاز به پیراهن را مشخص کنید

صرف نظر از دلیل شما برای طراحی یک تی شرت، همیشه کمی مارک تجاری شامل آن می شود. اگر از تی شرت ها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنید، برندسازی هدف اصلی شما است. حتی اگر کاملاً مد باشد، باز هم باید تم های تجاری ثابت را در همه محصولات خود ببافید. برای استفاده شخصی-مانند بزرگداشت یک رویداد، به عنوان مثال-می خواهید مطمئن شوید که طرح تی شرت شما به وضوح ارتباط دارد.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید، لیستی از موضوعات، سبک ها و ویژگی های اصلی شخصیتی را که می خواهید مارک و پیراهن های شما به آنها منتقل شود بنویسید. آیا نام تجاری شما طنز است یا جدی؟ عصبانی یا محافظه کار؟ لوکس یا مقرون به صرفه؟ طراحی پیراهن متمرکز می تواند در یک نگاه به همه این سوالات پاسخ دهد.

طرح تی شرت با انتخاب رنگ متفاوت

نسخه پرنس آدام از Brewmaster چگونه است؟
به مثال بالا سریع نگاه کنید. در مورد شرکت Brewmasters چه چیزی به شما می گوید؟ برای شروع، آنها خود را زیاد جدی نمی گیرند، و سازهای چوبی سبک دم آوری سنتی تری را پیشنهاد می کنند که به طعم کلاسیک اشاره می کند. این اطلاعات زیادی از یک کارتون است.
برای به دست آوردن موثرترین طراحی، از ترجیحات شخصی خود دور شده و بیشتر بر داده های واقعی و قابل اندازه گیری تکیه کنید. مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ آنها می خواهند با چه ویژگی های تجاری تجارت کنند؟
در اینجا چهار هدف وجود دارد که به شما کمک می کند روند طراحی تی شرت خود را راهنمایی کنید و به شما کمک کند بفهمید چرا به پیراهن احتیاج دارید و می خواهید آن را انجام دهید.


هدایای تبلیغاتی

تی شرت های شما چیزی است که به صورت رایگان هدیه می دهید تا نام تجاری خود را در ذهن مشتریان احتمالی نگه دارید.
این می تواند چیزی باشد که در کنوانسیون ها ، کنفرانس ها ، سایر رویدادهای تبلیغاتی یا حتی ترک کار در یک جلسه کاری ارائه می شود.
استفاده داخلی شرکت
کارمندان برای همبستگی، قدردانی یا حتی لباس شرکت پیراهن دریافت می کنند.
پیراهن رنگی
تی شرت Gomme
تی شرت جعبه کار
اهداف مشابه هدایای تبلیغاتی است زیرا نیاز شدیدی به مارک تجاری وجود دارد.


کالا

تی شرت های شما محصولی است که قصد فروش آن را دارید، بنابراین مطمئن شوید که سبک، بازاریابی و استراتژی تجاری را در نظر بگیرید.
تی شرت کوهستانی
کمی پیراهن عاشقانه تن کنید
پیراهن استریوسونیک
شما باید جای پیراهن خود را در بازار بفهمید، بنابراین تحقیقات خود را برای کشف سلیقه مشتریان خود در نظر بگیرید. سلیقه شخصی شما شروع خوبی است، اما وقتی صحبت از فروش به مردم می شود، داده های قابل اندازه گیری همیشه بر حدس و گمان غلبه می کند.

سوغات رویداد

رویدادهای خاص به سوغاتی های خاص نیاز دارند و تی شرت ها همیشه گزینه ای عالی هستند.
تی شرت چوب چوبی و گوزن
صرف نظر از کاربرد آنها، اکثر تی شرت ها به نوعی تبلیغاتی هستند. حتی اگر تی شرت ها را به عنوان کالا طراحی می کنید، لوگوی برند خود را درج کنید تا ناظران بدانند که پیراهن را اگر می خواهند چیزی مشابه داشته باشند. باید روی پیراهن حضوری قوی و حتی غالب داشته باشد.
از همان کیفیت طراحی و زیرکی که در تبلیغات بیلبورد استفاده می کنید استفاده کنید. تی شرت ها نه تنها لباس، هر بار که شخصی آنها را در مکان عمومی می پوشد ، به ویژه اگر صاحب آن پیراهن را دوست دارد و اغلب آن را می پوشد ، نوردهی می کنند.
پس از تعیین اهداف خود ، می توانید جنبه های مختلف طراحی تی شرت خود را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال ، مد ممکن است اولویت بالایی برای تی شرت های تجاری داشته باشد ، اما برای هدایای کارکنان نه. شما می خواهید طرح خود را به گونه ای تنظیم کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

2- بودجه و کمیت خود را مشخص کنید

شما مشتاق هستید که به طراحی واقعی تی شرت برسید. ما آن را دریافت می کنیم. اما اجازه دهید ابتدا برخی از جزئیات را حل کنیم تا بتوانید طراحی خود را بهتر متمرکز کنید: یعنی بودجه و مقدار خود. چقدر می توانید هزینه کنید و تعداد تی شرت های مورد نیاز بر طراحی شما تأثیر می گذارد.
به عنوان مثال، بودجه و کمیت به تعیین تعداد رنگ هایی که می توانید استفاده کنید کمک می کند. بسته به روش چاپ شما، رنگهای اضافی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. اگر بودجه شما محدود است، یک راه خوب برای پس انداز حفظ رنگ ها است.
تعداد پیراهن های مورد نیاز شما نیز بر روش چاپ شما تأثیر می گذارد. برخی از روشها برای چاپ عمده ایده آل هستند. دیگران هزینه بیشتری برای هر پیراهن دارند و برای سفارشات کوچک بهتر است.
قبل از شروع به فکر طراحی یا چاپ ، بودجه و مقدار خود را متناسب با آن برنامه ریزی کنید.


3. گزینه های چاپ خود را بشناسید

وقتی به دنبال بهترین روش چاپ تی شرت برای خود هستید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. هزینه، ظاهر، زمان تولید، مواد همه آنها مهم هستند. هرچه بیشتر در مورد هر روش بدانید، راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب است.

چاپ صفحه نمایش

این استاندارد طلایی برای چاپ تی شرت سفید است. چاپگر شما صفحه های اصلی طرح شما (یکی برای هر رنگ) می سازد تا بتوانید به صورت عمده چاپ کنید.

نحوه طراحی یک تی شرت: تصویر چاپ روی صفحه ابریشم
چاپ صفحه نمایش

مزایا: استاندارد قابل اعتماد برای چاپ. مقرون به صرفه و با کیفیت بالا. ایده آل برای سفارشات بزرگ بالای 20 سال.

معایب: صفحه جدید برای هر رنگ یا طرح جدید مورد نیاز است (که هزینه بر است). طرح های رنگارنگ گران تمام می شوند.

گرافیک وینیل

یکی دیگر از روشهای انتقال حرارت، چاپ وینیل به جای جوهر فقط از وینیل با دوام تر استفاده می کند.

نحوه طراحی یک تی شرت: تصویر چاپ گرافیکی وینیل

گرافیک وینیل

مزایا: بسیار بادوام و با کیفیت بالا. ایده آل برای زمانی که می خواهید طرح شما برجسته باشد (به معنای واقعی کلمه).
معایب: رنگهای اضافی هزینه بیشتری دارند، بنابراین طرح های پیچیده گران می شوند. برای سفارشات بزرگ عالی نیست

پوشاک مستقیم (یا چاپ در صورت تقاضا)

یک گزینه جدیدتر، چاپ DTG از آزادی چاپ جوهر افشان استفاده می کند، اما مستقیماً روی پارچه چاپ می کند.

نحوه طراحی یک تی شرت: تصویر چاپ مستقیم روی لباس

مزایا: طرح های بسیار قابل تنظیم با حداکثر جزئیات و انتخاب رنگ گسترده.
معایب: برای دسته های کوچک یا شاید برای یک نمونه استفاده کنید. هرچه بیشتر چاپ کنید، ماندگاری آن کمتر می شود. روی لباس های تیره رنگ خوب کار نمی کند.

4. ایده طراحی خود را طوفان فکری کنید

در اینجا چیزهای سرگرم کننده آمده است … حالا شما باید شروع به کشف آنچه در واقع در چاپ تی شرت ملانز شما می گذرد! مطمئن شوید که ابتدا به این مرحله نمی روید. هرچه زمان و تلاش بیشتری برای آماده سازی این کار صرف کنید، بهتر است.
طرح شما می تواند در یک میلیون جهت مختلف حرکت کند. همانطور که در حال طوفان فکری هستید ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به تمرکز خلاقیت شما کمک می کند.

انواع تی شرت

همه اینها در مورد تی شرت ها صحبت می شود و فراموش کردن انواع پیراهن ها بسیار آسان است. فقط به ذکر چند مورد…

نحوه طراحی مرحله تی شرت: انتخاب نوع تی شرت

قبل از انتخاب نوع مناسب تی شرت، درباره مخاطبان و اهداف مورد نظر خود فکر کنید. یک محصول آشکار ممکن است بهترین تبلیغ برای یک شرکت حقوقی نباشد.

وقتی شروع به طراحی ایده های طراحی پیراهن زنانه  می کنید، مطمئن شوید که به اندازه واقعی تبدیل می شود. با استفاده از یک بوم 18 در 18 اینچ طراحی کنید و طرح های خود را به صورت فیزیکی روی پیراهن قرار دهید. این بدان معنا نیست که شما باید کل فضا را پر کنید (مثلاً اگر با یک لوگوی کوچک آن را حداقل نگه دارید) ، اما یک بوم با اندازه واقعی به شما کمک می کند تا نسبت ها را درست کنید.
هنگامی که طرح خود را تهیه کردید ، در نظر بگیرید که ظاهر آن در سایزهای پیراهن بزرگتر و کوچکتر چگونه خواهد بود. اگر فرآیند چاپ روی صفحه را انتخاب کنید ، اندازه های مختلف ممکن است به صفحه های مختلف نیاز داشته باشند ، که به معنی هزینه های اضافی است.

سبک و تصویر

پیراهن دایناسور رنگارنگ
در این مرحله، شما باید بر غرایز خلاق و هنری خود تکیه کنید تا پیامهایی را که می خواهید بیان کنید، منتقل کنید. این موارد را فراموش نکنید
موضوعاتی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم:

مارک شما چیست؟
بازار شما کیست؟

چرا در ابتدا طراحی پیراهن می کنید؟
همه اینها را کنار هم بگذارید، و شما آماده طراحی یک تی شرت مناسب برای خود هستید.
به عنوان مثال، به طرح تی شرت دایناسور پریم نگاهی بیندازید. این مارک تجاری بچه ها است، بنابراین سبک آن زیبا و کارتونی است و برای بازار آن جذاب است.
آن را با مسابقه طراحی پیراهن کدو تنبل مقایسه کنید.

این جشنواره موسیقی هاردکور آلمان قطعاً برای بچه ها عرضه نمی شود. این باعث می شود تا طرح های آنها به مواد جذاب تر تبدیل شود، که بیشتر به مشتریان آینده آنها مناسب است.
البته ، گزینه های بیشتری نسبت به وحشتناک یا شیرین بودن وجود دارد.
الکس لالو به ما نشان می دهد که چگونه می توان یک تی شرت حرفه ای و بدون ریسک را بدون خستگی طراحی کرد.

ورودی برنده وی را با لوگوی جلویی و مرکزی آن تبلیغ می کند، اما ظاهر آن را خوش طعم تر می کند تا از یک تی شرت تجاری معمولی شیک تر به نظر برسد.
همچنین، به یاد داشته باشید که طرح شما روی بدنه ها نمایش داده می شود. بدنهای برآمدگی و ناهموار که همیشه آنطور که ما دوست داریم متقارن نیستند. در مورد طرح های تخت و بدون عارضه فکر کنید زیرا مشخص نیست که گوشه ها و گوشه ها روی تصویر شما کجا قرار می گیرند.
به دلایل مشابه، شما همچنین می خواهید از تصاویر دقیق مانند شیب رنگ های ظریف و خطوط پیچیده اجتناب کنید.

تایپوگرافی تی شرت

فونت هایی که انتخاب می کنید چیزهای زیادی در مورد نام تجاری شما می گویند. فونت های Serif (حروف کوچک) یا فونت های اسکریپت کلاسیک تر به نظر می رسند. فونت Sans-serif آن را مدرن تر می کند. تی شرت ها بیشتر از سایر زمینه های طراحی گرافیکی فرصتی برای بازی با فونت های سرگرم کننده و دیوانه وار ارائه می دهند، اما خوانایی آن را در نظر داشته باشید. اگر کلمات روی پیراهن شما برای انتقال پیام شما مهم هستند، مطمئن شوید که تحت تایپوگرافی تند و حلقوی قرار نمی گیرند.

رنگ در طرح تیشرت
عنصر طراحی که در برقراری ارتباط فوری با شخصیت بهترین است رنگ است. هر سایه و رنگ یک احساس را برمی انگیزد و به عنوان یک میانبر برای شما عمل می کند تا چیزی را در مورد نام تجاری خود در یک نگاه به تصویر بکشید.

طرح های پیراهن دو رنگ را باید در نظر داشته باشید:

رنگ (ها) پارچه و رنگ (های) چاپ. برای اطمینان از اینکه این دو مکمل یکدیگر هستند، همیشه از رنگ پارچه خود به عنوان زمینه ایده های طراحی خود استفاده کنید. (و همچنین توجه داشته باشید که یک بوم رنگی می تواند بر ظاهر جوهرها تأثیر بگذارد، بنابراین مطمئن شوید که در مورد آن با چاپگر خود صحبت می کنید!)
رنگ های پنتون در مقابل چاپ CMYK
به دلیل نحوه کار جوهر تی شرت، چاپ رنگها کمی مشکل است. کم هزینه ترین روش برای چاپ طرح شما تقریب رنگ ها خواهد بود. فقط بدانید که ممکن است “گل گلی” شما با “قهوه ای” چاپگر شما مطابقت نداشته باشد.
مطابقت دقیق رنگ با PMS یا مرکب های سفارشی CMYK امکان پذیر است – اما گران تر هستند.

PMS از رنگ های از پیش تعریف شده و دقیق جوهر استفاده می کند که چاپگرهای شما می توانند خریداری کنند. چاپ CMYK با ترکیب جوهرهای فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و کلیدی (مشکی) تقریباً هر رنگی را ایجاد می کند. با فروشنده چاپگر خود مشورت کنید تا مشخص شود چه چیزی موجود است.

تکنیک های تخصصی چاپ

مانند هر وسیله چاپ دیگر، تیشرت ها دارای جوهرهای منحصر به فرد خود هستند.
پلاستیسول-جوهر استاندارد مورد استفاده در چاپ روی صفحه
فویل – براق و منعکس کننده
تازگی – زرق و برق ، هولوگرام یا حتی یک حس مبهم
چگالی بالا-برای ظاهر ابعادی که از پیراهن بیرون می آید
ژل-مانند چگالی بالا ، اما با ظاهری “مرطوب”
بر پایه آب-به هیچ وجه احساس نمی شود. در پارچه فرو رفته است

5. طراح پیدا کنید

مهارت طراحی دارید؟ اگر اینطور نیست، نگران نباشید. تعداد زیادی از مزایا وجود دارد که می توانند مفهوم طراحی شما را به واقعیت تبدیل کنند.
مسیر
مزیت اصلی طراحی یک تی شرت به تنهایی قیمت آن است. اگر بودجه شما محدود است، تصمیم برای شما در حال حاضر گرفته شده است. آزادی طراحی مزیت بزرگی است، اما فراموش نکنید که متخصصان نکات فنی طراحی پیراهن را می دانند (به علاوه خیلی بیشتر). اگر هنگامی که ما کلمات اختصاری مانند CMYK را ذکر کردیم ، دچار عرق سرد شدید ، ممکن است بهتر بخوابید و این کار را به یک حرفه ای بسپارید.
استخدام یک حرفه ای
به جای آموزش بازاریابی، برندسازی و طراحی گرافیکی، چرا به کسی که از قبل همه آنها را می شناسد دستمزد نگیرید؟

طرح های پیراهن

از سرگرمی تمام تلاش خود را بکنید تا طراح را پیدا کنید که مانند شما فکر کند و آنچه را که شما به دنبالش هستید درک کند. شخصیت طراح، سبک طراحی و تخصص او را در نظر بگیرید. همچنین می توانید با راه اندازی مسابقه طراحی تی شرت و هودی در 99 طراحی، همزمان با چندین طراح همکاری کنید.
هنگامی که طراح (ها) خود را پیدا کردید، باید دید خود را به وضوح بیان کنید. ایده های طراحی، پیام رسانی و مخاطبان مورد نظر خود را به آنها بگویید. شامل جزئیات مربوط به رنگ، آرم ، سبک بصری ، نوع تی شرت و مشخصات چاپ. تصاویری از طرح های متناسب با سبک مورد نظر خود را برای آنها ارسال کنید. هر آنچه را که باید بدانند به آنها بدهید تا بتوانید طرح کامل تی شرت را بدست آورید.

6. طرح خود را ارزیابی کنید

هنگامی که گزینه های طراحی شما شروع به کار می کند، هر نسخه را مرور کرده و موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. الزامات بازاریابی و فنی خود را فراموش نکنید. آیا طرح شما روی یک مخزن قرار می گیرد؟ آیا میزان رنگ در بودجه شما است؟ آیا پیام رسانی درست است؟ این فقط یک مسابقه هنری نیست، بلکه یک تصمیم تجاری است. نظرات خود را به طور واضح به طراح خود اعلام کنید تا مطمئن شوید مجموعه گزینه های بعدی شما حتی بهتر به نظر می رسند.
سپس، اطمینان حاصل کنید که آن را هم ذینفعان اصلی و هم افرادی که هیچ ارتباطی با کاری که انجام می دهید ندارند. حتی اگر همسایه شما در خیابان باشد، افرادی که با طراحی تی شرت شما ارتباط نزدیکی ندارند، متوجه کارهایی می شوند که هرگز انجام نداده اید.
از آنها بپرسید:
وقتی به این پیراهن نگاه می کنید، تنها پیام اصلی شما چیست؟
این پیراهن برای کیست؟
پاسخ آنها به این سوالات به شما کمک می کند تا مشخص کنید آیا تی شرت به آنچه شما می خواهید ارتباط می دهد یا خیر. اگر اینطور نیست، به طراح خود برگردید و بفهمید چه چیزی را می توانید تغییر دهید.

7. فایل های مناسب را از طراح خود دریافت کنید

طرح تیشرت کاملی دارید معلومه که آره! اکنون به اطلاعاتی که از چاپگر خود دریافت کرده اید بازگردید و مطمئن شوید که فایل های مناسب را دارید.
شما احتمالاً نیاز دارید:
طرح تیشرت شما در قالب وکتور. این احتمالاً یک فایل Adobe Illustrator (AI) ، PDF یا EPS خواهد بود. برای هر طرح تی شرت متفاوتی که ایجاد می کنید به یک مورد نیاز خواهید داشت.
کدهای رنگی اگر چاپگر شما رنگهای سفارشی دارد، مطمئن شوید که کد رنگ Pantone یا CMYK را دارید تا همه چیز همانطور که شما می خواهید به نظر برسد.

8. یک چاپگر ضربه گیر پیدا کنید

وقتی طرح شما آماده شد، زمان چاپ فرا می رسد! راهی را پیدا کنید که روش مورد نیاز شما را با قیمتی که می توانید پرداخت کنید ارائه دهد. البته ، ویژگی های اضافی و تخفیفات برای شیرین کردن معامله نیز عالی است.

جستجوی گزینه های چاپ برای یافتن بهترین مورد برای پروژه خاص شما معمولاً به تجربه و زمان نیاز دارد … اما ما قصد داریم آن را به سرعت برای شما دنبال کنیم!

چاپ تیشرت اختصاصی حامد

طراحان ما نیز چیزهای فوق العاده ای برای ما ایجاد می کنند!
ببینید آیا چاپگر دارای بخش هنری داخلی است یا خیر. این نه تنها به این معنی است که چاپگر چاپ داخلی را انجام می دهد، بلکه معمولاً به این معنی است که این افراد کارهای خوبی انجام می دهند. فقط چاپگرهای موفق می توانند یک بخش هنری داخلی را اداره کنند.
نمونه پیراهن های تمام شده را درخواست کنید، نه تصاویر طراحی شده. اکثر شرکت های چاپی بازدیدکنندگان را دوست دارند! برای دیدن و لمس پیراهن های آنها به مغازه آنها سر بزنید. به یاد داشته باشید: وظیفه چاپگر ترجمه طرح به چاپ واقعی است و فقط یک محصول نهایی این را نشان می دهد.
شروع به ایجاد یک رابطه کاری با چاپگری کنید که می توانید با آن رشد کنید. چاپگری را پیدا کنید که شش رنگ یا بیشتر چاپ کند. حتی اگر برای اولین پروژه خود به این تعداد نیاز ندارید، ممکن است بعداً به آنها نیاز داشته باشید.
اگر سفارش بزرگتری انجام می دهید، مطمئن شوید چاپگر شما مدارک پیش چاپ را ارائه می دهد. تا زمانی که نمونه ای را مشاهده نکنید، به طور قطعی نمی دانید که طرح چگونه روی پیراهن ها قرار می گیرد.
مراقب اتهامات پنهان، به ویژه در مورد صفحه نمایش، فیلم یا رنگ Pantone باشید. درست مانند هر صنعت دیگری، چند تخم مرغ فاسد وجود دارد. قبل از پرداخت تمام هزینه ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در حال انجام هستند.

زمان طراحی یک تی شرت شگفت انگیز!

هر سال طراحی و چاپ تی شرت در حال دسترسی بیشتر است. آنها چیزی هستند که همه مشاغل می توانند از آن استفاده کنند … تا زمانی که بدانند چه کار می کنند. امیدواریم این راهنمای نحوه طراحی یک تی شرت به شما همه چیز مورد نیاز برای ورود به دنیای چاپ عکس روی تی شرت را داده باشد. سوالات دارید؟ در نظرات زیر از آنها بپرسید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: