منوی دسته بندی

30 روش برتر برای تبلیغ کار خود در سال 2021 – با پول یا بدون پول

طراحی و چاپ

ایده های بازاریابی

برای بقا و رشد، تجارت شما به مشتری نیاز دارد. برای جلب مشتری باید تجارت خود را با روش های مختلف تبلیغ و بازاریابی ارتقا دهید. در روزهای خوب گذشته، این مسئله تصمیم گیری بین یک بروشور، کارت پستال یا آگهی در روزنامه محلی بود.
اما در دنیای دیجیتال امروز، این امکانات بی پایان هستند.
نقشه استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای بهترین راه ها برای ارتقا تجارت خود
بنابراین اگر می خواهید بهترین راه های ارتقا تجارت خود را دریابید؛ یا حتی فقط گزینه های شما چیست، (الف) تنها نیستید و (ب) در جای مناسب قرار دارید.
در این پست، من 30 روش موثر برای ارتقا کسب و کار شما را شرح خواهم داد، چه بودجه ای ندارید، چه بودجه محدودی دارید و چه یک اتاق دارید.

ما چگونگی انتشار این کلمه را با توجه به موارد زیر بررسی خواهیم کرد:

موتورهای جستجو (یعنی Google Search و Maps).
کانال های رسانه های اجتماعی (از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn ، YouTube ، TikTok و Pinterest).
لیست های فهرست آنلاین (بیشتر از آنچه فکر می کنید در آنها وجود دارد)
جامعه محلی شما (رویدادها ، حمایت های مالی و مطبوعات).
اگر می خواهید جدا از رقبای خود باشید و در مقابل مشتریان خود باشید، ارتقا تجارت خود ضروری است، بنابراین بیایید با محبوب ترین کانال: Google شروع به کار کنیم.

چگونه می توان تجارت خود را در Google تبلیغ کرد

استفاده از گوگل برای تبلیغ مشاغل خود کاری منفرد نیست. با به دست آوردن بیش از 90٪ از سهم بازار، این یکی از بهترین راه ها برای حضور در مقابل مشتریانی است که فعالانه در جستجوی راه حل هستند.

تبلیغات

در اینجا بهترین روشها برای استفاده از Google برای معرفی نام شما وجود دارد:

1. نمایه Google Business خود را ایجاد و تأیید کنید

نمایه Google Business شما (اصطلاح Google برای لیست Google شما) همان چیزی است که به شما امکان می دهد در نتایج Google Maps، بخش محلی نتایج جستجوی Google و همچنین وقتی شخصی نام و موقعیت مکانی شما را تایپ می کند، در سمت راست نشان داده شود. پنل دانش در نتایج جستجو.

همانطور که Google در تهیه اطلاعات خود نسبت به مکان جستجوگر بهتر و بهتر می شود، این لیست رایگان باید از اولویت های اصلی باشد.
کلید استفاده از نمایه کسب و کار شما برای ارتقا promote مشاغل خود تأیید مالکیت لیست خود از طریق حساب Google My Business رایگان است.

پس از داشتن مالکیت، می توانید لیست خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجو بالاتر و برای جستجوهای مرتبط تر نشان داده شود.
بهترین روشها برای ارتقا رتبه بندی مشاغل خود در نتایج جستجوی محلی
اگر در Google Maps رتبه بندی می کنید یا در صفحه محلی نتایج منظم در Pack Pack (همانطور که در بالا مشاهده می شود) ظاهر می شوید (این کار بسیار عملی است) ، اساساً تجارت شما 24/7 روزانه خود را تبلیغ می کند.

حتی بهتر، شما می توانید پست ها را مستقیماً در لیست Google خود منتشر کنید، تبلیغات جذابی را در زمانی که هدف بالایی دارند، جلوی چشم مخاطبان خود قرار دهید.

2. یک وب سایت دریافت کنید

هر کسب و کاری به یک وب سایت احتیاج دارد، مهم نیست که شغل و مشتری شما از چه روشی قدیمی برخوردار است. وب سایت شما برای مشتریان فعلی و احتمالی مفید است.

حتی اگر آنها شما را در شبکه های اجتماعی یا Google پیدا کنن، آنها می خواهند به وب سایت شما مراجعه کنند و مانند لیست Google شما، به شما کمک می کند تا تجارت شما را به صورت شبانه روزی انجام دهد.

تبلیغات

یک وب سایت تجاری خوب نه تنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به خودی خود عمل می کند – این داستان مربوط به تجارت شما و آنچه شما ارائه می دهید ، اطلاعات تماس را ارائه می دهد ، و نشان دهنده شخصیت و ویژگی های متمایز نام تجاری شما است ، بلکه برای اندازه گیری و بهبود آن نیز ضروری است. موفقیت در سایر روشهای تبلیغاتی شما.

وب سایت یکی از بهترین راه ها برای ارتقا تجارت شما است

به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات، به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما زندگی می کنند. وقتی اطلاعات مفیدی را در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید، باید به خانه خود در وب سایت شما پیوند داده شود.

با ورود همه کانال های بازاریابی به وب سایت شما، می توانید از تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا ببینید کدام یک از استراتژی ها بهتر کار می کنند و اطلاعات بی نظیری درباره مخاطبان خود دریافت می کنید.

اگرچه راه حل های کاملاً رایگان برای ایجاد یک وب سایت برای محل کار شما وجود دارد ، اما اگر در ارتقا تجارت خود جدی هستید، ناگزیر باید به نوعی وب سایت پرداخت شده بروید. داشتن نام دامنه ، ظاهر و احساس حرفه ای و توانایی مقیاس گذاری و افزودن ویژگی ها در صورت لزوم ، همه برای رشد ضروری است.

3. بهینه سازی موتور جستجو را پیاده سازی کنید

این یک چیز برای شما است که تجارت خود را ارتقا دهید؛ این امر دیگری است که Google باید تجارت شما را تبلیغ کند. SEO مجموعه عملکردهایی است که تجارت شما را با الگوریتم رتبه بندی Google همسو می کند.

اما از آنجا که این الگوریتم با استفاده از یادگیری ماشین و رفتار کاربر برای تولید دقیق ترین و با کیفیت ترین نتایج برای جستجوگران تکامل یافته است، بهینه سازی برای موتورهای جستجو در واقع فقط بهینه سازی برای جستجوگران است – به ویژه کسانی که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید.
سئو تنها یک تاکتیک نیست، بلکه بسیاری از تاکتیک هایی است که به طور جمعی کار می کنند با هم برای ارتقا رتبه خود. همچنین، از آنجا که Google نتایج عالی مبتنی بر مکان دارد، شما به همان اندازه خرده فروشان بزرگ فرصت دارید که در صفحه اول Google ظاهر شوند – بدون اینکه هزینه ای بپردازید! (البته به استثنای هزینه های تهیه وب سایت).
مشاغل کوچک در SERP ظاهر می شوند – بهترین راه برای رونق کسب و کار شما

تاکتیک های جستجوگرها برای تبلیغ کار شما عبارتند از:

افزودن کلمات کلیدی مرتبط (مبتنی بر صنعت و مکان) به مکان های خاص در وب سایت شما.
تولید محتوای اصلی و با کیفیت به طور منظم، همراه با تصاویر دارای برچسب.
حفظ سرعت و امنیت بالای بارگذاری صفحه.
نگامی که کسب و کار شما در نتایج بالایی قرار دارد ، Google اساساً تجارت شما را برای شما تبلیغ می کند – و نه فقط برای هر کسی ، بلکه برای افرادی که به دنبال آنچه شما می خواهید جستجو می کنند. خیلی بهتر از این نیست

4- یک وبلاگ تجاری ایجاد کنید

ما در استراتژی قبلی فقط به این موضوع پرداختیم، اما محتوا چنان محرک مهمی در سئو است که واقعاً مستحق دسته بندی خاص خود به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی است. مطمئناً، شما می توانید برخی از پست ها را درباره نقاط عطف و رویدادها ایجاد کنید، اما وبلاگی سودآور کسب و کاری است که محتوای آموزشی را با صدای نام تجاری شما تولید می کند، در مورد سوالات و اصطلاحاتی که مشتریان ایده آل شما در Google جستجو می کنند.
بهترین راه ها برای تبلیغ پست وبلاگ کسب و کار شما
این سوالات و اصطلاحات را کلید واژه می نامند، و هرچه محتوای بیشتری برای هدف قرار دادن این کلمات کلیدی تولید کنید، فرصت های بیشتری برای نمایش کسب و کار خود در صفحات نتایج موتور جستجو ایجاد می کنید.

پست های عالی وبلاگ می تواند یکی از موارد زیر باشد:

نحوه ارسال و پست های آموزشی
لیست استراتژی ها و منابع (10 مورد برتر ، 5 بهترین ، 3 مورد مهم و غیره)
پرسش و پاسخ یا نوشتن مصاحبه با یک متخصص صنعت
پست های رهبری فکر
پست / الگو / مثال
پست های مهمان
توصیفات مشتری یا مطالعات موردی
پست های فصلی (مانند این پست)
محتوای SEO چیست؟ راهنمای ایجاد محتوا برای سئو
نکاتی درباره سئو وبلاگ برای افراد غیر سئو

5. مطالب خود را به اشتراک بگذارید

وبلاگی که تخصص، قابلیت دسترسی و تمایل واقعی شما برای کمک به مخاطبان را نشان می دهد، ابزار تبلیغاتی عالی برای یک کسب و کار است. بنابراین فقط پست ها را منتشر نکنید – آنها را تبلیغ کنید! در شبکه های اجتماعی، از طریق خبرنامه های ایمیل ، یا حتی آنها را به راهنماهای قابل بارگیری تبدیل کنید تا به شما در جمع آوری هدایا کمک کند.

بهتر از این، اگر محتوا با اشتراک پذیری تولید کنید ، پست های وبلاگ شما احتمالاً مورد توجه سایر وب سایت های معتبری قرار خواهد گرفت که از سایت شما یا منابع خبری رسانه های اجتماعی سایت شما را ذکر کرده و به آن لینک می دهند – تجارت شما را برای شما تبلیغ می کنند.

6. Google Ads را اجرا کنید

گرچه SEO به شما کمک می کند تا در بالای صفحات نتایج قرار بگیرید ، این یک استراتژی طولانی مدت است که شروع به دیدن نتایج می تواند هفته ها، حتی ماه ها طول بکشد.

برای قرار گرفتن در معرض فوری بیشتر، و اگر بودجه دارید، Google Ads راهی است که باید دنبال کنید. تبلیغات Google Ads در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ، بالاتر از لیست های ارگانیک و محلی نشان داده می شود.

و از بین موتورهای جستجو موجود، Google نه تنها به دلیل کنترل بیشترین سهم بازدیدکننده از موتورهای جستجو ، بلکه به دلیل انعطاف پذیری بالا ، ویژگی های ایجاد آگهی و معیارهای دقیق عملکرد ، بسیار محبوب ترین است.

بهترین راه ها برای تبلیغ تجارت خود – تبلیغات google

گرچه تسلط بر Google Ads به زمان و آزمایش و خطای زیادی نیاز دارد ، اما یک کمپین بهینه شده ارزش سرمایه گذاری را دارد. تبلیغات در Google می تواند از طریق تبلیغات متنی در شبکه جستجو یا تبلیغات بنر مارک دار در شبکه نمایش باشد. می توانید دوره خرابی Google Ads را در اینجا بررسی کنید.
چگونه می توان با استفاده از دایرکتوری های آنلاین تجارت خود را ارتقا داد
مصرف کنندگان به طور معمول برای جستجوی مشاغل متناسب با نیازهای خاص خود به دایرکتوری های آنلاین مراجعه می کنند. این سایت ها معمولاً وب سایت های پربازدید و دیرینه ای هستند که دارای دامنه بالایی هستند ، بنابراین غیر معمول نیست که صفحه نمایه یا نام تجاری شما از طریق یکی از این دامنه ها در صفحه اول Google نشان داده شود. ایجاد لیست های آنلاین مدت زیادی طول نمی کشد و می تواند به تقویت حضور آنلاین شما ، ارتقا تجارت شما به مشتریان نزدیک و پرمصرف کمک کند.
بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما – لیست های محلی در SERP

7. ایجاد لیست در فهرست های اصلی

سایت های دایرکتوری کوچکتر داده ها را از سایت های بزرگتر می گیرند، این بدان معناست که با ایجاد لیست در سایت های اصلی ، احتمالاً به طور خودکار نمایش در دایرکتوری های کوچکتر را شروع خواهید کرد. در زیر لیستی از فهرست اصلی برای شروع وجود دارد. همه آنها رایگان هستند ، اما اغلب گزینه های پولی برای ویژگی های پیشرفته دارند.
Google (به تاکتیک شماره 1 مراجعه کنید)
Yelp
فیس بوک
دایرکتوری های طاقچه قابل استفاده مانند TripAdvisor ، Angie’s List و غیره
دفتر تجارت بهتر
در شیشه ای
چهار ضلعی (حتی اگر بعنوان یک بستر اجتماعی مرده باشد ، اما داده های آن توسط هزاران سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد.)
صفحات زرد / سفید
بینگ

8. لیست های خود را بهینه کنید

ایجاد لیست یک چیز است، اما بهینه سازی آن یک چیز دیگر است. با پر کردن هر قسمت در نمایه های خود ، افزودن عکس و جمع آوری نظرات ، می توانید جذابیت کسب و کار خود را بهبود بخشید و در جستجوها از رقبا بالاتر باشید.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما در تمام لیست های شما با اطلاعات وب سایت شما سازگار است. ناسازگاری باعث می شود که گوگ در مورد قابل اعتماد بودن شما ابرویی ایجاد کند. در آخر ، حتماً لیست خود را کنترل کرده و هرگونه نادرستی را که می تواند در صورت جمع شدن خودکار لیست ها رخ دهد ، برطرف کنید. برای روش های بیشتر برای بهینه سازی لیست های خود ، از همان پستی که در بالا به آن پیوند دادم استفاده کنید (اما من آن را به اینجا پیوند می دهم فقط به این دلیل).

بهترین راه ها برای تبلیغ لیست تجاری گوگل بهینه شده برای کسب و کار شما

روشهای تبلیغات برتر

9. نظرات مشتری آنلاین را دریافت کنید

ما فقط به جمع آوری نظرات اشاره کردیم، اما از آنجا که بررسی برای مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است ، شایسته بخش ویژه خود هستند.
دهان به دهان یکی از، شاید قدرتمندترین راه برای ارتقا تجارت شما به افراد مناسب است. توصیفات در وب سایت خود عالی هستند ، اما بررسی در سیستم عامل های رسمی مانند Google ، Facebook و Yelp حتی بهتر است.
این وب سایت ها می توانند میزان مواجهه شما را افزایش دهند و از آنجا که اقدامات لازم برای جلوگیری از بررسی های جعلی یا هرزنامه را انجام داده اند، مردم بیش از هرجای دیگر به بررسی های اینجا اعتماد می کنند. بعلاوه ، بررسیها عامل اصلی رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی هستند. برای دریافت نظرات ، این پست ها را بررسی کنید:
نحوه درخواست بررسی (به عنوان مثال)
با این 16 تاکتیک آزمایش شده و درست، مرورهای بیشتری در Google دریافت کنید

10. بررسی ها را کنترل کرده و به آنها پاسخ دهید

بسیاری از دایرکتوری های آنلاین به هر کسی امکان اضافه کردن لیست را می دهند، بنابراین حتی اگر کسب و کار خود را لیست نکرده باشید ، ممکن است با جمع آوری نظرات همچنان در آنجا باشد.

حتماً لیست های خود را هر جا که ممکن است ادعا کنید و مرتباً بر این سایت ها نظارت داشته باشید. از این طریق می توانید به بازبینی ها پاسخ دهید – که یکی دیگر از روشهای عالی برای تبلیغ کار شماست. نه تنها می توانید بررسی های منفی را حل کنید (و حتی آنها را معکوس کنید) ، بلکه نحوه پاسخ دادن به نظرات (مثبت و منفی) می تواند ارزش های برند شما را نشان دهد و به مشتریان بالقوه ایده ای درباره تجارت با شما بدهد.
چگونه می توان تجارت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرد
رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راه های رایگان برای تبلیغ اخبار در مورد تجارت کوچک شما است. مشهورترین حساب های تجاری فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتر هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که از سایت های دیگری مانند Pinterest یا Reddit استفاده کنید.

11. فیس بوک را در اولویت قرار دهید

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین است و می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان موجود و دستیابی به مشتریان جدید باشد. ارتقا تجارت شما در فیس بوک بسته به صنعت شما می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد ، اما موارد زیر در اینجا ذکر شده است:
با اطلاعات تماس و CTA خود یک صفحه کسب و کار در فیس بوک ایجاد کنید.
از رویدادهای فیس بوک برای تبلیغ و حداکثر حضور در رویدادهای خود استفاده کنید.
جلسات زنده فیس بوک را از برنامه های آموزشی یا پشت صحنه تماشا کنید.
بهترین راه ها برای تبلیغ کار خود با یا بدون پول اجرای فیس بوک به صورت زنده

12. در LinkedIn متصل شوید و مشارکت کنید

LinkedIn چیزی فراتر از مکانی برای ارسال رزومه آنلاین شما شده است. همچنین مکانی برای شرکت در بحث های گروهی ، ارتباط با مشتریان بالقوه ، تشکیل مشارکت های جدید یا فقط برای انجام شبکه های آنلاین بصورت عمومی است.

مشتریان بالقوه می توانند قبل از اینکه با شما معامله کنند ، شما یا شرکت شما را بررسی کنند تا از تعداد کارمندان خود مطلع شوند و اطلاعات بیشتری درباره سوابق پرسنل شرکت کسب کنند.
همچنین می توانید با ارائه چشم اندازهایی در بحث های گروهی و یا ارائه پیوندهایی به محتوای مرتبط در وب سایت خود ، به طور غیر مستقیم در LinkedIn تجارت خود را ارتقا دهید. فقط مطمئن شوید که همیشه محتوای خود را تبلیغ نمی کنید.

13. فیلم ها را در YouTube بارگذاری کنید

بازاریابی ویدئویی یک روش عالی برای تبلیغ تجارت شما است و YouTube به شما امکان می دهد این کار را به صورت رایگان انجام دهید! ارتقا business مشاغل خود از طریق YouTube روشی موثر برای کمک به مشتریان یا مشتریان بالقوه در ارتباط با تجارت شماست. تهیه یک فیلم خلاصه از کسب و کار خود و بارگذاری آن در YouTube ، یک ابزار فروش خوب را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را در صفحه اصلی وب سایت خود ارسال کنید یا در ایمیل های مشتری های احتمالی خود پخش کنید.
همچنین می توانید فیلم ها ، آموزش ها یا نحوه اطلاع رسانی آموزشی را در کانال YouTube خود قرار دهید تا توسط افرادی که به دنبال پیشنهادات کاری شما هستند کشف شود.

گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای ساخت فیلم وجود دارد. همچنین می توانید فیلم هایی به پست های وبلاگ خود اضافه کنید که می توانند کیفیت SEO آنها را افزایش دهند ، مانند این پست WordStream در زیر:
بهترین راهها برای تبلیغ ویدیوی YouTube-business خود که در پست وبلاگ تعبیه شده است
همچنین توجه داشته باشید که ویدئوها برای جستجوی بسیار دقیق ، گاهی اوقات در بالای صفحه ، مانند این یکی ، در نتایج نشان می دهند:

14. در YouTube تبلیغ کنید

همانند سایر استراتژی های پرداختی ذکر شده در این پست ، تبلیغات YouTube می تواند سرمایه گذاری باشد که اگر به درستی انجام شود ، نتیجه خوبی خواهد داد. با ایجاد تبلیغات ویدیویی که قبل از فیلم ها در دسته های مربوطه پخش می شوند یا از طریق تبلیغات متنی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، می توانید در YouTube تبلیغ کنید.

15. مخاطبان خود را در اینستاگرام درگیر کنید

اینستاگرام با وجود اینکه یکی از سیستم عامل های اخیرا رسانه های اجتماعی است ، سومین پلتفرم محبوب در آن است. با فرمت های ارسال متنوع (تصاویر دائمی ، داستان های کوتاه مدت ، مجموعه های IGTV ، جلسات زنده ، موارد برجسته داستان و موارد دیگر) ، روش های مختلفی برای استفاده از اینستاگرام برای جذب مخاطب و ارتقا تجارت شما وجود دارد.

فروش و معاملات خود را با هشتگ ها گسترش دهید تا دامنه خود را گسترش دهید.
مسابقات را با یک محصول / خدمات رایگان یا تخفیف دار تولید کنید تا وزوز مثبت ایجاد کنید (و لیستی از آگهی های دستیابی به آن را بدست آورید).
مشاوره و آموزش را ارائه دهید تا به عنوان منبع اصلی شناخته شود.

16. در توییتر به اشتراک بگذارید

توییتر کانال رایگان دیگری است که می تواند برای تبلیغات آنلاین تجارت شما مورد استفاده قرار گیرد – به طور عمده اگر مخاطبان شما از جوانان 18 تا 24 ساله تشکیل شده باشند. برای ایجاد مخاطب نیاز به فعالیت کمی بیشتر است ، اما اگر به طور مداوم فعال باشید ، می توانید بر این پلتفرم مسلط شوید و مزایای آن را تجربه کنید.

شما می توانید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید:
بهترین راه ها برای تبلیغ کار خود – توییتر
یا به سادگی از مشتریان نزدیک دعوت کنید تا در آنجا توقف کنند:
بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار خود در توییتر ارسال دعوت از مشتریان به توقف

17. به پینترست ضربه بزنید

در حالی که Pinterest اساساً بر روی به اشتراک گذاری عکس متمرکز است ، این واقعیت که عکس های شما می توانند به وب سایت شما پیوند دهند فرصتی برای ارتقا business تجارت شما و ایجاد بازدید بیشتر به سایت شما ایجاد می کند.
Pinterest مخصوصاً برای مشاغل تجارت الکترونیکی که به دنبال جلب مخاطبان زن هستند بسیار قدرتمند است (کاربران Pinterest به شدت نسبت به جمعیت شناختی زنان انحراف دارند).

اگر این متناسب با نمایه شما است ، ممکن است بخواهید به فکر فعال شدن در شبکه Pinterest باشید.

18. TikTok را امتحان کنید

TikTok فقط در سال 2016 راه اندازی شد، اما در حال حاضر در کاربران فعال از Twitter ، LinkedIn ، Snapchat و Pinterest پیشی گرفته است. سهولت استفاده در ایجاد فیلم های جذاب با جلوه های ویژه ، آن را به یک بستر عالی بازاریابی ویدیویی تبدیل می کند – و نه فقط برای Zillenials. می توانید برای تهیه ویدئوهای چگونگی راهنما ، آموزش یا پشت صحنه ، مستقیماً روی سکو پرش کنید ، اما ممکن است بخواهید کانال Tik Tok جدید خود را در شبکه های دیگر ارتقا دهید ، مانند مثال زیر:
بهترین راه ها برای تبلیغ کار خود – ویدئو Tiktok که در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است

19. به انجمن های آنلاین بپیوندید

یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن دستی ، دستیابی به دیگران است. به انجمن ها و گروه های مرتبط با تجارت یا صنعت خود در LinkedIn ، Reddit و Facebook بپیوندید و در صورت داشتن مشکل یا سوال ، مشاوره و پیشنهادات خوبی به مردم ارائه دهید.

(مطمئناً اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نمایه شخصی شما به تجارت شما بازمی گردد).
بهترین روش ها برای تبلیغ مشاغل شما – انجمن های آنلاین مانند گروه های مرتبط
این یک روش عالی برای ایجاد اعتبار واقعی و ایجاد ارتباطات محکم با افراد مرتبط با کار شما است. آنچه دور و بر می رود ، عموماً دور می زند.

و به یاد داشته باشید که در حالی که به یک نفر در جستجوی خود کمک می کنید ، هزار نفر ساکت دیگر که نام شما و کارهایی که می کنید را مشاهده می کنند.

20. یک همکاری بازاریابی تأثیرگذار را امتحان کنید

مشاغل شما می تواند بخشی از جوامع هم از نظر جغرافیایی و هم طیف متمرکز باشد، و افراد تأثیرگذار افراد مشهوری در تو هستند. آنها روی فرش قرمز یا میزبان برنامه های گفتگوی خود نیستند، اما از نظر متخصصان بسیار مورد احترام، محبوبیت بسیار زیاد و بسیار قابل اعتماد هستند.

اینفلوئنسرها دارای رسانه های اجتماعی و / یا وبلاگ زیادی هستند ، به این معنی که ذکر شدن یا برجسته شدن توسط یکی از این افراد می تواند تجارت شما را به مخاطبان گسترده و مرتبط ارتقا دهد.
با این وجود بازاریابی تأثیرگذار یک استراتژی دقیق است. قبل از اینکه با یک تأثیرگذار تماس بگیرید ، وقت بگذارید تا با حساب های آنها در تمام شبکه ها آشنا شوید. در مورد آنها نظر دهید ، آنها را لایک کنید و به اشتراک بگذارید. و مطمئن باشید که در ازای آن با یک سوال خاص و چیزی با ارزش برابر به آنها نزدیک شوید. به عنوان مثال ، ممکن است در ازای بررسی در وبلاگ و ذکر آنها در شبکه های اجتماعی ، به آنها یک ماه کلاس رایگان بدهید. یا ممکن است پیشنهاد کنید که در وبلاگ آنها پست مهمان با کیفیت بالا بنویسید که به نفع مخاطبان آنها باشد و در عین حال لینک جدیدی برای سایت شما فراهم کند.

21. در تبلیغات شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
آینده نگرترین، پر استفاده ترین و سودآورترین شکل تبلیغات دیجیتال امروزی. بیش از 3.6 میلیارد میلیارد نفر از آن استفاده می کنند و به طور مداوم در حال پیشرفت است تا یک کاربرد آسان و ارزش استثنایی را برای دلار تبلیغاتی شما ارائه دهد.

هنگامی که به درستی انجام شد، اجتماعی پرداخت شده با این مزایا تجارت شما را به مخاطبان بسیار هدفمند ارتقا می دهد:
آشنایی: در کانالهایی که بیشترین استفاده را دارند با مردم ملاقات کنید.
مقرون به صرفه بودن: هدف گذاری پیشرفته تضمین می کند تبلیغات شما فقط به مخاطبان مرتبط نشان داده می شود.
پشتیبانی از مطالب: پست های ارگانیک شما برای پشتیبانی از پست های حمایت شده شما کار می کنند.
وفاداری به مارک تجاری: جذب پیروان بیشتر به حساب های شما به ایجاد جامعه و وفاداری در اطراف کسب و کار شما کمک می کند.
Analytics: بدانید چه چیزی کار می کند تا بتوانید بودجه خود را متناسب با آن اختصاص دهید.
چگونه می توان تجارت خود را در جامعه خود ارتقا داد
برای مشاغل محلی، جامعه یکی از ملفه های مهم موفقیت آنهاست.

البته خرده فروشان و رستوران ها این را به طور ضمنی می فهمند و حتی آن دسته از مشاغل که بیشتر به دنیای گسترده متمرکز شده اند هنوز وابستگی قابل توجهی به مکان یا مکان هایی که در آن فعالیت می کنند دارند. با این اوصاف ، بیایید در مورد چند راه برای ارتقا تجارت خود در جامعه صحبت کنیم.

22- تلاش کنید مطبوعات محلی را بدست آورید

به دلایلی، فکر کردن رویدادهای تجاری شما برای مطبوعات محلی ترسناک است، اما واقعیت این است که وبلاگ های محلی ، روزنامه ها ، نشریات آنلاین همیشه در جستجوی محتوای تازه هستند.
به منابع خبری محلی خود مراجعه کنید و ببینید آیا می توانید مقاله ای را ارائه دهید – خواه یک مقاله رهبری فکر باشد ، یا لیستی از منابع یا یک به روزرسانی ارزشمند درباره کسب و کار شما باشد. اگر داستان کسب و کار شما به اندازه کافی جذاب باشد ، حتی ممکن است بتوانید شخص دیگری را مجبور کنید که نوشتاری ویژه را منتشر کند.

بهترین راه ها برای تبلیغ مطبوعات محلی کسب و کار شما

همچنین می توانید بخواهید درمورد رویدادی که در جامعه خود میزبانی می کنید بنویسید ، یا در ازای خلاصه یک نویسنده محلی را به حضور رایگان در آن دعوت کنید.
اگر کمی بیشتر بودجه داشته باشید، حتی می توانید یک شریک روابط عمومی ، شرکت یا برنامه در نظر بگیرید تا داستان های خود را در چندین منبع رسانه ای منتشر کنید. اگر بودجه شما کمی کمتر است، می توانید اطلاعیه مطبوعاتی خود را از طریق شرکت هایی مانند www.prweb.com منتشر کنید. این انتشارات مطبوعاتی ممکن است توسط برخی رسانه ها مورد توجه قرار گیرد و همچنین می تواند با ارائه پیوندهایی به وب سایت شما به بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

23. مشارکت را تشکیل دهید

مشارکت با مشاغل غیر رقابتی که به همان مشتری خدمت می کنند می تواند راهی عالی برای ارتقا تجارت شما در شبکه محلی شما باشد. پس از برقراری رابطه، می توانید از طریق لیست ایمیل های خود و بروشورها یا کوپن های داخل فروشگاه ، یا با درگیر کردن آنها از طریق رسانه های اجتماعی ، خدمات یکدیگر را ارتقا دهید. برای به حداکثر رساندن ارزش تبلیغاتی مشارکت ، از خلاقیت نترسید.

24. شبکه شبکه شبکه

شرکت در رویدادهای شبکه محلی راهی عالی برای افزایش حضور شما در جامعه است. این برای برخی از مشاغل بهتر از بقیه است. اگر مستقیماً به سایر مشاغل کوچک یا مصرف کنندگان خدمات ارائه می کنید ، شبکه محلی به مراتب پاداش بیشتری نسبت به فروش محصولات بصورت آنلاین خواهد داشت. با این حال ، هر نوع شبکه به شما کمک می کند ، حتی اگر فقط برای به اشتراک گذاشتن ایده و الهام با صاحبان مشاغل دیگر باشد.
به صورت آنلاین یا آفلاین، تکنیک های ارزان قیمت بازاریابی از این قبیل می توانند با انرژی حاصل از مشتریان و مشتریان جدید ، به کسب و کار شما خاتمه دهند.
و اگر در شبکه مشارکت دارید (سعی نمی کنم به شما بگویم چگونه زندگی خود را ادامه دهید ، اما باید این کار را انجام دهید).

25. در رویدادهای محلی شرکت کنید ، میزبان یا حمایت مالی کنید

حتی در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتال است ، شرکت در رویدادها ، میزبانی یا حمایت مالی از انجمن شما یک روش عالی برای ارتقا business تجارت شما است ضمن اینکه ارتباط خود را با مشتریان محلی تقویت می کنید.
شما می توانید در محل خود کلاسی را برگزار کنید، پیشنهاد دهید در یک مدرسه، کتابخانه یا سایر مراکز محلی کلاس تدریس کنید، یا حتی فقط می توانید یک مراسم فصلی و / یا خانوادگی سرگرم کننده برگزار کنید.

زمانی را که برای ایجاد و تدریس کلاس اختصاص می دهید با استفاده از یک دوست فیلمبرداری از شما در حال تدریس، استفاده کنید و سپس آن را در وب سایت و YouTube قرار دهید.

26. پست مستقیم را امتحان کنید

علی رغم تسلط رسانه های دیجیتال امروزه، ارسال کارت پستال ، بروشور ، نامه یا انواع دیگر نامه های پستی هنوز هم می تواند راهی بسیار موثر برای تبلیغ تجارت شما به مشتریان نزدیک باشد.

یکی از بزرگترین چالش های این روش تبلیغاتی این است که شما نمی توانید نامه های خود را دقیقاً هدف قرار دهید ، بنابراین برای دریافت پاسخ باید پست الکترونیکی زیادی را چاپ و ارسال کنید.

فایده این است که اگر آن را درست درک کنید، ارتقا تجارت خود از طریق پست می تواند به شما کمک کند مشتریان جدیدی را با روندی کاملاً تکرار شونده بدست آورید.
بهترین راه ها برای تبلیغ کار خود – پست الکترونیکی مستقیم
شما همچنین می توانید در طول تعطیلات برای مشتریان وفادار خود بسته های کمکی هدیه ارسال کنید تا آنها دوباره بازگردند و (به احتمال زیاد) تجارت خود را برای دوستان و خانواده آنها تبلیغ کنند.

27. به صورت محلی و آفلاین تبلیغ کنید

روزنامه ها ، مجلات ، رادیو و حتی تلویزیون برخی دیگر از مکان های سنتی برای پرداخت هزینه برای تبلیغ کار شما هستند. اگر می خواهید تجارت خود را از طریق تبلیغات چاپی یا هر یک از این راهکارهای آفلاین تبلیغ کنید، نکته اصلی این است که مطمئن شوید همه موارد را ردیابی می کنید تا بتوانید از اثربخشی آن مطلع شوید.

برای دریافت نکات بیشتر درباره تبلیغات محلی ، به اینجا مراجعه کنید: 10 ایده تبلیغات محلی موثر برای مشاغل کوچک

روش های موثر دیگر برای ارتقا تجارت شما

این سه استراتژی تبلیغاتی آخرین هستند اما به طور قطع کمترین هستند – آنها با توجه به نحوه گروه بندی استراتژی های این پست ، کمی متفاوت هستند.

28. در نمایشگاه ها شرکت کنید

اگر مخاطب ملی را هدف قرار داده اید و می خواهید محصولات خود را به خرده فروشان بفروشید، رفتن به یک نمایشگاه بزرگ تجاری ممکن است منطقی باشد. اگر مطمئن نیستید که این نمایشگاه برای شما چقدر مفید خواهد بود و کمی وقت دارید که این نمایشگاه را کشف کنید ، ممکن است قبل از سرمایه گذاری پول در غرفه خود ، فقط به عنوان یک بازدید کننده شرکت کنید. اگر رابطه خوبی با شرکتی دارید که از قبل قصد نمایشگاه در یک نمایشگاه تجاری را دارد ، ممکن است به شما اجازه دهند برای مدتی در غرفه خود “پاتوق” کنید ، جایی که می توانید مشاهده و یاد بگیرید و حتی ممکن است تجارت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید.

29. کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل را اجرا کنید

بازاریابی از طریق ایمیل از دیرباز وجود داشته است ، اما این استراتژی با گذشت زمان به هیچ وجه موثر نبوده است. در واقع ، 77٪ از افراد ترجیح می دهند پیام های تبلیغاتی مبتنی بر اجازه را از طریق ایمیل در مقابل سایر روش های ارتباطی دریافت كنند. ایمیل یک کانال محبوب برای مصرف کنندگان و مشاغل است:
مردم دوست دارند در جریان باشند.
افراد به طور مداوم ایمیل خود را چک می کنند.
ایمیل گزارش دقیق ارائه می دهد.
می توانید لیست های خود را برای ایمیل های شخصی و هدفمند تقسیم بندی کنید.
بازاریابی از طریق ایمیل بازدهی متوسط 30 برابر در سرمایه شما ایجاد می کند.
سیستم عامل های ایمیل مارکتینگ انعطاف پذیری ، خلاقیت و از همه مهمتر سهولت استفاده را ارائه می دهند.
بهترین راه ها برای تبلیغ کار خود – بازاریابی از طریق ایمیل
برای نکات بیشتر در مورد استفاده از بازاریابی ایمیلی، پست من را در مورد نحوه نوشتن ایمیل های تبلیغاتی دارای قابلیت حذف مجدد بررسی کنید.

30. از کارمندان خود مدافع بگیرید

رهبری خوب و برخورد صحیح با کارمندان شما طبیعتاً آنها را به مدافع تجارت شما تبدیل می کند. جلسات طوفان فکری برگزار کنید، مشارکت در ارسال مطالب وبلاگ کارمندان، میزبانی چت در کنار آتش ، درگیر کردن آنها در رویدادهای محلی ، اجرای تبلیغات خانوادگی و دوستانه – برای آنها ارزش قائل شوید و آنها برای شغلی که در آن کار می کنند ارزش قائل خواهند شد.

سپس می توانید به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی دلگرم کرده و آنها را به اخبار و ابزارهایی مجهز کنید تا بدون هیچ زحمتی خبر خود را در مورد تجارت خود منتشر کنند.
خط پایین: شما می توانید به طور موثر، با پول یا بدون پول، تجارت خود را ارتقا دهید
در مورد ارتقا تجارت شما، بدون توجه به بودجه، گزینه های زیادی وجود دارد. اجرای استراتژی های موجود در این پست مطمئناً نتیجه خوبی خواهد داشت، خصوصاً اگر مرتباً استراتژی خود را مرور و تجدید نظر کنید.

ما در این پست موارد زیادی را ارائه داده ایم ، بنابراین بیایید برای جمع بندی موارد خلاصه کنیم:
نمایه Google Business خود را ایجاد و تأیید کنید
یک وب سایت دریافت کنید
SEO را پیاده سازی کنید
یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید
مطالب خود را به اشتراک بگذارید
Google Ads را اجرا کنید
لیست ها را در فهرست های اصلی ایجاد کنید
لیست های خود را بهینه کنید
نظرات مشتری آنلاین را دریافت کنید
بررسی ها را کنترل کرده و به آنها پاسخ دهید
Facebook را اولویت بندی کنید
در LinkedIn متصل شوید و مشارکت کنید
فیلم ها را در YouTube منتشر کنید
در YouTube تبلیغ کنید
مخاطبان خود را در اینستاگرام درگیر کنید
در توییتر به اشتراک بگذارید
به پینترست ضربه بزنید
TikTok را امتحان کنید
به انجمن های آنلاین بپیوندید
همکاری با اینفلوئنسر
در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
به دنبال مطبوعات محلی باشید
مشارکت ایجاد کنید
شبکه ، شبکه ، شبکه
رویدادهای محلی را میزبانی کنید ، شرکت کنید یا از آنها حمایت مالی کنید
ارسال مستقیم نامه
تبلیغات آفلاین محلی را امتحان کنید
در نمایشگاه ها شرکت کنید
ایمیل های بازاریابی ارسال کنید
از طرفداران کارمند تشکیل دهید

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: