منوی دسته بندی

لیوان پرفروش ترین محصول تبلیغاتی

لیوان حرارتی

لیوان پرفروش ترین محصول تبلیغاتی

در حال حاضر پرفروش ترین محصول تبلیغاتی، چاپ عکس روی لیوان شخصی است. طبق یک نظرسنجی اخیر ، فروش ظروف نوشیدنی به عنوان دومین فروشنده برتر محصولات دسته تبلیغاتی هستند. این خیلی مهم است! و وقتی فکر می کنید که می توانید تقریباً برای هر مناسبت یا برنامه کاربردی، لیوان شخصی را به هرکسی بفروشید. مطمئناً به یک خط تولید بسیار مناسب تبدیل می شود.

آنچه در مورد چاپ ماگ های تبلیغاتی برای متخصص شخصی سازی بسیار جالب است این است که این محصولات آسان ساخته می شوند و بسیار سودآور هستند. به عنوان مثال ، حکاکی با لیزر ، یک روش عالی برای شخصی سازی ظروف آشامیدنی، به ویژه لیوان های مسافرتی است.

دو گزینه عالی دیگر برای شخصی سازی ظروف نوشیدنی سابلیمیشن و چاپ UV است. از این روش ها می توان برای چاپ تصاویر تمام رنگی روی لیوان سرامیکی ، لیوان حرارتی یا جادویی ، شیشه ای مات و … استفاده کرد. مردم دوست دارند یک لیوان، فنجان با تصاویر کودکان ، نوه ها ، حیوانات خانگی یا …خود داشته باشند. آنها به یک گالری عکس مسافرتی تبدیل می شوند. در این مقاله سابلیمیشن و چاپ ماورا بنفش برای شخصی سازی ظروف مورد بررسی قرار می گیرد.

چاپ روی لیوان های سرامیکی و ظروف نوشیدنی

فنجان ها از مدت ها قبل وجود داشته است. حتی در اواخر دهه 90 که من شروع به سابلیمیشن کردم، 11 اونس استاندارد سفید داشتیم. فنجان قهوه که امروز هم داریم. برخی می گویند این بزرگترین محصول سابلیمیشن سابق است. آنها را همه جا می بینید – در فرودگاه ، فروشگاه های هدیه ، آنلاین و مراکز خرید.

 خوب یادم می آمد وقتی که فنجان قهوه تنها نوع ظروف قابل نوشیدن آسان قابل تهیه می شد. سپس 15 اونس آمد. لیوانی که تقریباً مشابه 11 اونس بود. فنجانی که از قبل داشتیم، اما حداقل چیزی متفاوت بود.

پرفروش ترین محصول تبلیغاتی

 چاپ لیوان های سرامیکی و حرارتی جزو پر فروش ترین محصولات تبلیغاتی در  می باشد. هنوز این دو قطعه اساسی را داریم اما سرانجام، سد ترکیده است. اکنون ده ها شکل و اندازه ظروف آشامیدنی قابل ظهور وجود دارد. من مطمئن هستم که کسی در حال کار روی سبک جدیدی است. اما بیایید کمی به عقب برگردیم و درمورد آنچه در وهله اول یک فنجان قابل تعلیق را قابل علامت گذاری می کند صحبت کنیم.

  تا همین اواخر، یک فنجان یا لیوان قابل تقدیر باید استوانه ای باشد. و هرچه کاملا استوانه ای تر بود، بهتر بود. حتی یک تغییر ناچیز از بالا به پایین هنگام سابلیمیشن می تواند مشکلی ایجاد کند. اما تهیه فنجان هایی از این دست سخت است. با این حال ، با پیشرفت در تکنولوژی سابلیمیشن، یک جام کاملاً استوانه ای لزوماً یک حکم نیست.

محصولات نوشیدنی در صنعت سابلیمیشن پرفروش ترین محصول تبلیغاتی می باشند. مانند اکثر محصولات قابل تعویض، این محصولات با روکش قابل تصفیه اسپری می شوند. اما برخلاف سایر محصولات، نوشیدنی ها اغلب تحت مایکروویو و ماشین ظرفشویی قرار می گیرند. یافتن پوششی که بتواند از پس این افراط برآید. زمان بر بود و مشکلات مختلفی را ایجاد کرد. من گمان می کنم هنوز لیوانهایی وجود دارد که برای اولین بار با ورود به این وسایل از کار می افتند. اما اکثر لیوانهای قابل تعویض موجود در مایکروویو و ماشین ظرفشویی به خوبی نگه داشته می شوند.

روش چاپ روی لیوان های سرامیکی

روش حکاکی ظروف نیز طی سالها پیشرفت کرده است. در یک زمان، تنها گزینه استفاده از یک پرس حرارتی مخصوص طراحی بود. این روش هنوز هم یک روش مناسب است. مشکل این است که عنصر گرم کننده لیوان باید متناسب با هر محصول موجود در بازار باشد. با ورود هرچه بیشتر سبک های آشامیدنی، این مسئله دشوارتر می شود. با این وجود گزینه هایی وجود دارد، یک پرس گرما با تعدادی از تجهیزات ماهواره ای برای چاپ برخی از اندازه های محبوب تر ارائه می دهد. & Co.، Inc. ، Brockton، MA ، دو دستگاه لیوان پرس ارائه می دهد که می تواند حداقل چهار سبک مختلف لیوان را چاپ کند.

  به عنوان گزینه دیگر، امروز ما لیوان های بسته بندی داریم. این بسته بندی های لاستیکی و سیلیکونی محکم در اطراف انتقال و لیوان قرار می گیرند. بدین ترتیب فشاری را فراهم می کنند که در غیر این صورت با فشار لیوان ایجاد می شود. اگرچه هنوز به بسته بندی مخصوص محصولات مختلف احتیاج دارید. بسته بندی انواع سبک ظروف در دسترس است و هزینه آن کمتر از یک لیوان اختصاصی است. علاوه بر این، از آنجا که شما از یک میز پیشخوان برای تولید گرمای لازم استفاده می کنید. می توانید چندین محصول را همزمان چاپ کنید.

چاپ انواع لیوان

معرفی طرح های مختلف بسته بندی به ما امکان می دهد تا طیف گسترده ای از ظروف را تحت الشعاع قرار دهیم. امروزه، انواع سبک های آشامیدنی، از جمله لیوان های قهوه ، بطری های آب، لیوان های شیشه  و لیوان های مسافرتی وجود دارد. ظروف نوشیدنی امروزی در مواد مختلفی از جمله سرامیک ، شیشه ، پلاستیک با درجه حرارت بالا و فلز نیز موجود است. به یاد داشته باشید، فقط 20 سال پیش، تنها چیزی که داشتیم یک فنجان 11 اونس بود. فنجان قهوه سفید. از این رو ما به یک گزینه بزرگ تبدیل شده ایم.

قیمت گذاری چاپ لیوان حرارتی

نظر نهایی که در مورد لیوان و لیوان سابلیمیشن داریم در مورد قیمت گذاری است. فنجان های اصلی سابلیمیشن سفید به صورت عمده با قیمت تقریبی هر دلار 3 دلار و من مردم را می بینم که آنها را با قیمت 7.50 تا 20 دلار یا بیشتر می فروشند. برای اطمینان، ما می خواهیم قیمت را به هر آنچه بازار تحمل می کند فشار دهیم، اما اختلاف گسترده قیمت ها برای من نشان می دهد که هیچ قافیه یا دلیلی در مورد نحوه قیمت گذاری این محصولات وجود ندارد. چیزی که من بیشتر از قیمت گذاری می ترسم، مجری کسب و کار است که محصول خود را زیر قیمت می گذارد. انجام این کار باعث بی ارزش شدن محصول می شود و کسب سود مناسب برای بقیه ما دشوار است.

فقط به عنوان یک نقطه بحث، سالها پیش من یک برنامه قیمت گذاری در مورد لیوان و لیوان های سابلیمیشن شده تهیه کردم. رویکرد من برای همه و نه برای هر محصول مفید نیست، اما هدف آن نیست. بلکه یک نقطه شروع است.

من فکر می کنم ما باید از فنجان ها ، لیوان ها ، استیک ها و موارد مشابه سود ببریم. به همین دلیل است: حمل و نقل نه تنها گاهی به اندازه خود کالا انجام می شود، بلکه این وسایل برای چاپ به تجهیزات خاصی نیاز دارند. زمان قابل توجهی (حداکثر 20 دقیقه) و گاهی اوقات خراب می شوند. اگر قیمت ما خیلی پایین باشد و یکی از آنها شکسته شود، ما ناگهان در حال فروش محصول با ضرر هستیم! در قیمت باید فضای کافی وجود داشته باشد تا علاوه بر فنجان، جایگزین شکستگی ، حمل و نقل ، جوهر ، کاغذ و زمان شود.

صنایع دیگر، شرکت ها معمولاً قیمت فروش خود را 600٪ هزینه تعیین می کنند تا تمام هزینه های مختلف مرتبط با تولید محصولات را پوشش دهد.

نحوه محاسبه قیمت گذاری چاپ لیوان

منطق من این است: من از یک فنجان که قیمت آن تقریباً 1.50 دلار است استفاده می کنم. بخاطر داشته باشید، اینها باید به صورت موردی سفارش داده شوند و برای این یک فنجان خاص، یک مورد 36 است بنابراین هزینه اولیه ما حدود 50 دلار به علاوه حمل و نقل است که حدود 40 دلار است. این 90 دلار است که ما پرداخت می کنیم، حتی اگر مشتری فقط یک فنجان بخواهد. بیایید این 90 دلار را بگیریم و آن را بر 36 (فنجان) تقسیم کنیم تا قیمت داخلی ما را پیدا کنیم که هر کدام 2.50 دلار است. اگر آن 2.50 دلار بگیریم و در شش (600٪) ضرب کنیم ، 15 دلار دریافت خواهیم کرد که یک قیمت فروش مناسب برای یک ماگ شخصی است. کمی تنظیم دستی و من این فنجان ها را با قیمت 19.95 دلار یا هر کدام 15 دلار در صورت سفارش مقداری پیشنهاد می کنم. مانند دو عدد با قیمت 30 دلار. به نظر می رسد تخفیف است اما در ابتدا قیمت آن است که من می خواستم.

فقط یک یادآوری دیگر برای پرفروش ترین محصول تبلیغاتی:

حتی با وجود هزینه های مختلفی که برای تهیه یک فنجان یا ماگ از هر نوع دیگری انجام می شود، گرانترین قسمت محصول معمولاً زمانی است که ما برای انجام طراحی پشت کامپیوتر می گذرانیم. اگر مراقب نباشیم، این می تواند گسترش یابد تا هر پروژه جام را بازنده کند. چقدر زمان برای طراحی یک فنجان لازم است؟ اگر یک ساعت را برای هر طراحی اختصاص دهید، چه نتیجه ای می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد؟ بسته به میزان تولیدی که در هر ساعت دارید می توانید هزینه زیادی داشته باشید. به همین دلیل مهم است که ما زمان طراحی را محدود کنیم. مشتریان را به خرید چند فنجان با استفاده از همان طرح اصلی تشویق کنیم. اگر می خواهید حتی 25 دلار برای هر ساعت هزینه خانه بپردازید، نمی توانید این کار را انجام دهید. اگر یک ساعت برای هر طراحی وقت صرف کنید و همزمان فقط یک یا دو فنجان بفروشید. البته ، هزینه های پنهان دیگری مانند برق ، اجاره ، مالیات و موارد دیگر نیز وجود دارد. اما حتی بدون همه این موارد ، شما به راحتی می توانید ببینید که چقدر مهم است که زمانی را که ما برای طراحی یک محصول صرف می کنیم.

ظروف با چاپ ماورا بنفش

روش دیگر برای چاپ تصاویر تمام رنگی بر روی ظروف نوشیدنی، چاپ UV-LED است، فناوری در حال ظهور که به صنعت شناسایی و شخصی سازی راه پیدا می کند. چاپگر UV یک چاپگر جوهر افشان با مهندسی مجدد است که از جوهر قابل درمان با اشعه ماورا بنفش و یک لامپ (های) درمان کننده اشعه ماوراlet بنفش استفاده می کند. چاپ جوهر افشان UV با چاپ جوهر افشان حلال معمولی که در چاپگرهای اسنادی به سبک اداری استفاده می شود متفاوت است. جوهرهای UV به جای داشتن حلالهایی در جوهر که در هوا تبخیر شده و به درون لایه جذب می شوند، به زیر لایه اعمال می شوند و در معرض نورهای UV-LED قرار گرفته در چاپگر قرار می گیرند. این تماس با اشعه ماورا UV بنفش، جوهر را تقریباً بلافاصله درمان می کند و آن را از مایع به جامد تبدیل می کند.

  بازار چاپ UV در چند سال گذشته در حال گسترش است.

پرفروش ترین محصول تبلیغاتی چاپ حامد

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *