منوی دسته بندی

نکاتی برای شخصی سازی مشاغل چاپ لیوان با عکس سفارشی مستقر در خانه

چاپ ماگ حرارتی

نکاتی برای شخصی سازی مشاغل چاپ لیوان با عکس سفارشی مستقر در خانه

شما کسب و کار لیوان عکس سفارشی مستقر در خانه را افتتاح کرده اید. شما یک گوشه کوچک در خانه خود با میز و کامپیوتر ایجاد کرده اید. گوشه کاملاً محل کار شماست. با این حال، داشتن میز تحریر خسته کننده برای تجارت خوب نیست. در این پست نکات شخصی سازی چاپ لیوان برای مشاغل خانگی را مورد بررسی قرار می دهیم.

ممکن است از خود بپرسید، “چرا آنها به من می گویند وقتی من از خانه کار می کنم میز خود را جذاب تر و جذاب تر کنم؟” ما به شما می گوییم زیرا میز کار شما مرکز فعالیت شما خواهد شد. منطقه ای که در آن از لیوان عکس می گیرید تا در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود بارگذاری کنید.

نکات شخصی سازی چاپ لیوان

حتی اگر از یک مکان دیگر در خانه برای عکسبرداری استفاده می کنید، باز هم باید به نظر برسد که شما یک تجارت سفارشی لیوان عکس را اداره می کنید. در اینجا چند روش برای تزئین میز کار آورده شده است:

1- چاپ لیوان با موضوعات الهام بخش

چه کسی یا چه چیزی الهام بخش شما است؟ اگر پاسخ سوال ما را ندارید، اینترنت برای همین است. برای ایده گرفتن می توانید اینستاگرام و Pinterest را جستجو کنید. اگر در یکی از اتاق های اضافی خود دفتر کار خانگی ایجاد کرده باشید، با انتخاب رنگ ها، کاغذ دیواری و سایر عناصر طراحی داخلی که می توانید به اتاق اضافه کنید، لذت خواهید برد. عناصر طراحی داخلی که انتخاب می کنید باید فوراً به شخص دیگری بگویید که یک تجارت لیوان قهوه را به صورت سفارشی اداره می کنید.

2- چاپ عکس های شخصی روی لیوان

دفتر شخصی شما فقط نیازی به برقراری ارتباط با نوع تجارت خود از طریق عناصر طراحی داخلی ندارد. همچنین باید شخصیت شما را منعکس کند. شما باید آن را با افزودن فنجان های قهوه سفارشی شخصی خود تهیه کنید زیرا فقط منطقی است ، درست است؟

می توانید تصاویر خانواده خود را روی آنها یا پیام ها یا هر چیزی که با شما صحبت می کند قرار دهید. حتی می توانید از لیوان به عنوان نگهدارنده مداد استفاده کنید. می توانید دیوارها را با پوستر تزئین کرده و عکس های قاب دار اضافه کنید. در مورد زیر لیوانی های سفارشی که باید با لیوان قهوه همراه شوند چطور؟ سلام ، شما حتی می توانید آنها را به عنوان یکی بفروشید.

3- دیوار را با رنگ روشن رنگ کنید

از آنجا که در حال حاضر پوستر اضافه می کنید، ممکن است دیوار را با رنگ روشن رنگ کنید. شما می توانید رنگ دیوار بد یا بهتر از این، تم رنگی آرم خود را انتخاب کنید. آه، باید آرم خود را به پوسترهایی که آویزان کرده اید نیز اضافه کنید.

اطمینان حاصل کنید که آرم شما فضای کافی زیادی روی پوستر اشغال می کند. بنابراین وقتی از چاپ لیوان شخصی خود عکس می گیرید، می توانید از پوستر در پس زمینه استفاده کنید. وقتی از لیوان قهوه خود عکس می گیرید، لوگوی شما در تصویر نشان داده می شود. این بدان معناست که مشتریان فعلی و آینده شما بارها در معرض آن قرار خواهند گرفت.

این چگونه کمک خواهد کرد؟ اگر آنها ببینند شخصی از یکی از لیوانهای عکس شخصی شما که آرم شما قابل مشاهده است قهوه می نوشد، نام تجارت لیوان شما فوراً به ذهن او خطور می کند. اکنون، این یک حرکت تزئینی هوشمندانه است!

4- چاپ روی لیوان به روش سازمان یافته

وقتی یک مشاغل مستقر در خانه را اداره می کنید، مرز بین فضای شخصی و کاری تار می شود. همانطور که معمولاً این کار را می کنید اینجا و آنجا جمع می کنید، در حالی که فراموش می کنید این اکنون فضای کار شما است و نه فضای شخصی. به هر حال پیدا کردن چیزهایی در وضعیت آشفته برای شما دشوار خواهد بود. به همین دلیل قبلاً از لیوان به عنوان نگهدارنده مداد استفاده کردیم.

از دیگر کارهایی که می توانید برای منظم نگه داشتن آنها انجام دهید، خرید میز تحریر و خرید فایل و پوشه برای مرتب سازی تمام مدارک است. یک تقویم روی دیوار داشته باشید تا کارهایی را که باید در آن روز انجام دهید یادآوری کند. بهتر است برای یادداشت برداری نیز چند ژورنال با خود داشته باشید.

5- میز خود را مرتب کنید

اگر می توانید، باید مبلمان اتاق خود را طوری بچینید که میز کارتان به جای دیوار رو به اتاق باشد. اگر علاقه چندانی به این بازآرایی ندارید، مجبور نیستید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید میز خود را به سمت در تنظیم کنید، اما نمی توانید، می توانید میز را مقابل پنجره قرار دهید.

این باعث می شود که نور طبیعی زیادی به داخل آن سرازیر شود و فضای اتاق بیش از حد متراکم شود. مکان شما نسبت به قبل بازتر به نظر می رسد. باز هم، اینکه چطور می خواهید اتاق خود را مرتب کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد زیرا صرف نظر از اینکه طراحان داخلی چه می گویند، راحتی شما در درجه اول قرار دارد.

ما برای هر کسی که تجارت چاپ لیوان قهوه را شروع می کند سرویس لیوان را ارائه می دهیم. اگر به دنبال چاپ لیوان های سرامیکی با کیفیت خوب و شخصی هستید، با ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات در مورد محصولات مختلفی که ما ارائه می دهیم، از طریق فهرست محصولات ما جستجو کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *