منوی دسته بندی

تکنیک های تبلیغات – 13 روش رایج که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود

تکنیک های تبلیغات

تکنیک های تبلیغات – 13 روش رایج که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود

امروزه هر شرکتی برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصول ، افزایش فروش، کسب ارزش بازار و کسب شهرت در صنعت ، باید محصول خود را تبلیغ کند. مشاغل هزینه های زیادی را برای تبلیغ محصولات خود هزینه می کنند اما تنها زمانی که از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای محصول استفاده شود، پول صرف شده به موفقیت منجر خواهد شد. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های بسیار رایج و پرکاربرد که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود برای به دست آوردن نتایج مطلوب وجود دارد.
جذابیت احساسی
این روش تبلیغات با کمک دو عامل انجام می شود – نیازهای مصرف کنندگان و عامل ترس. رایج ترین درخواست های مورد نیاز در موارد زیر است:

نیاز به چیز جدید
نیاز به گرفتن پذیرش
نیاز به نادیده گرفته نشدن
نیاز به تغییر چیزهای قدیمی
نیاز به امنیت
نیاز به جذاب شدن و غیره

رایج ترین درخواست های تحت ترس عبارتند از:
ترس از تصادف
ترس از مرگ
ترس از اجتناب از آن
ترس از بیمار شدن
ترس از پیر شدن و غیره
تبلیغات تبلیغاتی

طراحی و چاپ

این روش شامل دادن نمونه های محصول به صورت رایگان به مصرف کنندگان است. اقلام در نمایشگاه ها، رویدادهای تبلیغاتی و تبلیغات تبلیغاتی به منظور جلب توجه مشتریان ارائه می شود.

تبلیغات Bandwagon

این نوع تکنیک ها متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به گروه افرادی است که این محصول را خریداری کرده و طرف برنده هستند. برای مثال آگهی شامپوی Pantene که می گوید “15 کارگران زن به Pantene اعتماد کردند و شما؟”

آمار و اطلاعات

در اینجا ، تبلیغ کنندگان با استفاده از اعداد ، اثبات ها و مثال های واقعی نشان می دهند که محصول آنها چقدر خوب کار می کند. برای مثال “پاک کننده کف لیزول 99.99٪ میکروب را تمیز می کند” یا “Colgate توسط 70٪ دندانپزشکان جهان توصیه می شود” یا Eno – فقط 6 ثانیه.

تبلیغات ناتمام

تبلیغ کنندگان در اینجا فقط با کلمات بازی می کنند که می گویند محصولشان بهتر کار می کند اما جواب آنها چقدر بیشتر از رقبا نیست. برای مثال دراز می کشد – هیچ کس نمی تواند فقط یک گوسفند کامل را بخورد – تغذیه روزانه بیشتر. در این تبلیغات مشخص نشده است که چه کسی می تواند بیشتر یا چه مقدار تغذیه بیشتر بخورد.

واژه های راسو

در این تکنیک، تبلیغ کنندگان نمی گویند که از همه بهتر هستند، اما انکار نمی کنند. به عنوان مثال. محلول Sunsilk Hairfall – ریزش مو را کاهش می دهد. در این آگهی گفته نمی شود که ریزش مو متوقف شود.

تاییدیه ها

تبلیغ کنندگان از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. افراد مشهور یا ستاره با بیان تجربیات خود از این محصول، محصول را تأیید می کنند. اخیراً یک تبلیغ جواهرات الماس سوپراستار آمیتاب باچان و همسرش جایا تبلیغات این محصول را انجام دادند. این آگهی نشان داد که وی چگونه با انتخاب هوشمندانه خرید این برند، همسرش را تحت تأثیر قرار داده است. باز هم ، ساچین تندولکار، یک ستاره کریکت ، برای یک مارک کفش تایید کرد.

چاپ لیوان

در حال تکمیل مشتریان
در اینجا ، تبلیغ کنندگان از خطوط پانچ استفاده می کنند که مکمل مشتریانی است که محصولاتشان را می خرند. به عنوان مثال. Revlon می گوید: “زیرا شما ارزش آن را دارید.”
خانواده ایده آل و بچه های ایده آل
تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش نشان می دهند که خانواده ها یا بچه هایی که از محصول خود استفاده می کنند، یک خانواده خوش شانس هستند. این آگهی همیشه خانه ای آراسته و مرتب، بچه های خوش اخلاق و خانواده نوعی خانواده ساده و شیرین است. به عنوان مثال: یک تبلیغ صابون به همه افراد خانواده نشان می دهد که از این صابون استفاده می کنند و بنابراین همیشه در برابر میکروب محافظت می شود. آنها در مقایسه با سایر افرادی که از این صابون استفاده نمی کنند، یک خط رنگ فلورسنت را نشان می دهد که کل بدن اعضای خانواده را پوشش می دهد.

تبلیغات میهنی

این تبلیغات نشان می دهد که چگونه شخص می تواند کشور خود را پشتیبانی کند در حالی که وی از محصول یا خدمات آنها استفاده می کند. برای مثال برخی از محصولات با هم اتحادیه ای تشکیل دادند و در تبلیغات خود ادعا کردند که اگر هر یک از این محصولات را بخرید ، به کودک برای رفتن به مدرسه کمک خواهید کرد. یکی دیگر از آگهی های تبلیغاتی شرکت تلفن همراه دارای یک شهرت بود که نشان می داد اگر مشتریان از سیم کارت این شرکت استفاده می کنند، بنابراین می توانند به کنترل جمعیت کشور کمک کنند.

سوال از مشتریان

تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش از مصرف کنندگان سوال می کنند تا محصولات خود را پاسخ دهند. به عنوان مثال: تبلیغات Amway مرتباً سوالاتی را مطرح می کند مانند اینکه چه کسی دارای مزرعه کاملاً طبیعی است، چه کسی قدرت بالارفتن از پله ها را در 70 سالگی دارد، که باعث می شود بچه ها به روش های مناسب و مغذی رشد کنند، آیا کسی گوش می دهد به کل این سوالات و سپس سرانجام جواب می رسد : ما در حال گوش دادن هستیم.”

رشوه دادن

اگر آنها محصول را با استفاده از خطوطی از قبیل “خرید یک پیراهن و یکی رایگان گرفتن” یا “عضویت در این باشگاه به مدت دو سال و 20٪ تخفیف در کلیه خدمات، از این روش برای رشوه دادن برخی چیزهای اضافی به مشتریان استفاده می کنند. “

تبلیغات جایگزین

این روش به طور كلی توسط شركتهایی استفاده می شود كه نمی توانند مستقیماً محصولات خود را تبلیغ كنند. تبلیغ کنندگان از تبلیغات غیرمستقیم برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند تا مشتریان از کالای واقعی مطلع شوند. بزرگترین نمونه این روش تبلیغات مشروبات الکلی است. این تبلیغات هرگز کسی را که مشروبات الکلی مصرف می کند نشان نمی دهد و در عوض نوشیدن مقداری آب معدنی، نوشابه نشان داده می شود.
اینها عمده ترین تکنیکهایی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند تی برخی از تکنیک های مختلف برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود مانند تبلیغات بانر وب که در آن یک بنر در صفحات وب قرار می گیرد، تبلیغات محتوا با استفاده از محتوا برای تبلیغات محصول بصورت آنلاین، تبلیغات پیوند دهنده لینک در سایت های مختلف برای بازدید مستقیم از وب سایت محصول و غیره.

چاپ لیوان

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *