منوی دسته بندی

5 دلیل برای لیوان شخصی به صورت عمده

چاپ عکس روی لیوان دسته و داخل رنگی

5 دلیل برای لیوان شخصی به صورت عمده

به چند دلیل می توانید لیوان های شخصی را به صورت عمده خریداری کنید. اگر قهوه دوست دارید، چاپ لیوان به صورت عمده در یک زمان منطقی است. یکی از لیوان های قهوه را می توانید در خانه، یکی در محل کار، و دیگری در خانه والدین یا هر کسی که بیشتر از همه به خانه او می روید نگه دارید.

یکی از موثرترین روش های تبلغات چاپ لیوان با عکس شخصی می باشد که  میتوانید لیوان سرامیکی سفید، دسته رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات و… را انتخاب کنید.

هر کجا که بروید، همیشه از همان لیوان قهوه خواهید نوشید. بقیه لیوان های قهوه سفارشی چطور؟ آنها می توانند در خانه بمانند. اگر لیوان قهوه خود را بشکنید، لیوان قهوه دیگری روی عرشه خواهید داشت.

وقتی نوبت به لیوان قهوه می رسد، ما وابستگی عاطفی به آنها ایجاد می کنیم. ما فقط می خواهیم از آن لیوان قهوه خاص بنوشیم، زیرا دیگران نمی توانند با آن رقابت کنند. بنابراین وقتی دوقلوی آن را به دست آوردید، منتظر هستید که قهوه داغ را درون آن بریزید، وقتی لیوان قهوه فعلی خود را به سطل آشغال بیندازید، خیلی ناراحت نخواهید شد.

چاپ لیوان به صورت عمده

با این حال، این فقط یک دلیل است که خرید لیوان قهوه با عکس شخصی به صورت عمده ایده خوبی است. در اینجا برخی از دلایل دیگر وجود دارد:

1- هیچ کس چاپ عکس روی لیوان را رد نمی کند

آیا می خواهید یک کار تجاری راه اندازی کنید؟ شما می توانید آرم خود را بر روی لیوان های قهوه شخصی چاپ کرده و برای تبلیغ برند خود بدون هزینه آنها را به مردم تحویل دهید. اگر قهوه سرد یا گرم یا هر نوع نوشیدنی می فروشید، مردم می توانند آن را در لیوان قهوه شما نمونه بگیرند. برای تبلیغ نام تجاری خود با استفاده از لیوان قهوه، نیازی به ایجاد تجارت قهوه ندارید. چاپ لیوان به صورت عمده هم مقرون به صرفه بوده و هم روش بسیار موثری در تبلیغات کسب و کار می باشد.

به عنوان مثال، بگویید که یک آرایشگاه افتتاح کرده اید. می توانید در یکی از لیوان های شخصی که خریداری کرده اید قهوه یا چای به مشتریان خود سرو کنید. در دادن یک قهوه در لیوان شخصی، موفقیت بیشتری پیدا خواهید کرد. مردم تمایل بیشتری دارند چیزی را که می توانند استفاده کنند، بگیرند. لیوان شما نیز به سطل زباله راه نخواهد یافت، اما هرگونه تبلیغات کاغذی دیگر راهی سطل زباله می شود.

2- مشتریان را به فکر کردن درباره نام تجاری خود وادار کنید

این به اولین دلیلی مرتبط است که مردم به احتمال زیاد لیوان قهوه شما را انتخاب می کنند زیرا می توانند از آن استفاده کنند. نوشیدن لیوان قهوه، توانایی افراد در یادآوری نام تجارت شما را افزایش می دهد. شناخت برند را افزایش می دهد.

هر بار که مردم از لیوان با عکس سفارشی شما استفاده می کنند، آنها در معرض نام تجاری شما قرار می گیرند. بعد از مدتی، آنها نام تجاری شما را فقط با آرم یا رنگ مارک آن تشخیص می دهند. این یک روش موثر برای جاسازی نام برند شما در ذهن مشتریان بالقوه است.

چاپ عکس روی لیوان

3- نام تجاری شما با چاپ آرم روی لیوان در ذهن ماندگار می شود

برند شما می تواند مسافت های طولانی را طی کند. اگر لیوان مسافرتی سفارشی می فروشید یا آن را به صورت رایگان هدیه داده اید ، بخشی از فعالیت های تبلیغاتی شما می شود. نام تجاری شما رایگان در معرض دید افرادی است که کیلومترها از فروشگاه شما فاصله دارند.

وقتی شخصی مشاهده می شود که از لیوان قهوه ای که به او داده اید در حال نوشیدن نوشیدنی است، احتمالاً متوجه طراحی لیوان شده ومطالب چاپ شده روی آن را یادداشت می کند. به همین دلیل است که شما باید برای لیوان قهوه خود یک طرح جذاب انتخاب کنید.

4- چاپ لیوان با عکس سفارشی را به خانواده یا دوستان خود هدیه دهید

در مورد اینکه لیوان قهوه هدیه ای عالی برای عزیزان شما است، حتی در ذهن کسی تردید نیست. شما می توانید لیوان های شخصی را به صورت عمده خریداری کنید و آنها را به عنوان هدیه کریسمس به همکاران خود هدیه دهید. حتی می توانید لیوان های قهوه یکسانی برای کل خانواده خود تهیه کنید.

می توانید یک عکس دسته جمعی بگیرید و از همان لیوان قهوه بنوشید. با خرید همان لیوان هر ساله ، بجز با طرحی متفاوت ، برای کل خانواده خود از آن سنت ایجاد کنید. لیوان های قهوه سفارشی یک هدیه متفکرانه است که می توانید از آن بخواهید زیرا ارائه یک طرح یا پیام برای شما تلاش زیادی دارد. وقتی عزیزانتان از آن استفاده می کنند یا به آن نگاه می کنند، به ذهنتان خطور می کند.

5- چاپ عکس روی لیوان چیزی فراتر از فقط نگه داشتن قهوه است

می توانید از ماگ قهوه برای نگهداری گلهای مصنوعی ، لوازم التحریر و هر آنچه در آن جای می گیرد استفاده کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا در دفتر و خانه منظم باشید. اگر مشاغل فروش قلم و مداد دارید، می توانید با قرار دادن آنها در لیوان و بسته بندی آن مانند دسته گل با کمان ، تجارت خود را ارتقا دهید.

اگر می خواهید لیوان های شخصی را به صورت عمده خریداری کنید ، می توانید آنها را از ما بخرید. ما لیوان مسافرتی سفارشی و لیوان قهوه با کیفیت عالی می فروشیم.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *