منوی دسته بندی

چه چیزهایی را می توانم با سابلیمیشن چاپ کنم؟

چاپ روی لیوان، تیشرت، سنگ

چه چیزهایی را می توانم با سابلیمیشن چاپ کنم؟

چاپ حامد ارائه دهنده چاپ سابلیمیشن در مشهد با بروز ترین دستگاههای چاپ دنیا می باشد. سابلیمیشن از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار است و بعنوان بهترین هدایا وویژه تبلیغات استفاده می شود. یکی از قابلیت های ویژه سابلیمیشن چاپ عکس روی اجسام سابلیمیشن شده می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. چیزی که سابلیمیشن را از دیگر روشهای چاپ متمایز کرده قابلیت چاپ تصویر و رنگهای شفاف و کاملا زنده می باشد. در زیر لیستی از محصولاتی که قابلیت سابلیمیشن و چاپ تصویر را دارند شرح می دهیم.

اگرچه این لیست به طور کامل شامل نمی شود، اما کافی است که به شما ایده ای را بدهد که افراد برای تهیه هدایا یا به عنوان مشاغل جانبی برای کسب درآمد، در چه چیزی چاپ می شوند.

چاپ سابلیمیشن در مشهد

چه نوع ماده ای را می توانید سابلیمیشن کنید؟

چاپ روی پارچه ، تی شرت

اگر از چاپگر اپسون و جوهر سابلیمیشن استفاده می کنید، بهترین نتیجه در مورد مواد پلی استر با تعداد بالا بدست می آید. 100٪ پلی استر سفید بهترین است، اما حداقل 65٪ پلی استر را هدف قرار دهید و سپس 35٪ دیگر را پنبه ترجیح دهید. اگر رنگ سفید را نمی خواهید، می توانید پارچه های خاکستری روشن را انتخاب کنید اما رنگ ها روی یک لایه کاملاً سفید زنده و شفاف تر هستند. ریون در پرس حرارتی جالب نیست از آن دوری کنید.

چاپ تیشرت
چاپ لیوان جادویی

چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی

جدا از مواد پارچه ای، می توانید روی پلیمرها و مواردی با روکش پلیمر که برای سابلیمیشن ساخته شده اند، سابلیمیشن کنید. چاپ لیوان های سرامیکی و حرارتی یا جادویی یکی از پر استقبال ترین موارد چاپ روی اجسام می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.  تصاویر چاپ شده روی لیوان بسیار با کیفیت، درخشان و شفاف می باشد. چاپ لیوان یکی از هدایای بسیار جذاب و مقرون به صرفه می باشد که میتوانید به مناسبت های مختلف مانند هدیه تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، روز مادر، پدر و معلم و… به عزیزانتان بدهید.

آیا می توانید بر روی چوب چاپ کرد؟

چاپ روی شاسی ویژه عکس های شخصی یکی از بهترین و با کیفیت ترین چاپ های سابلیمیشن می باشد. از آنجا که این چاپ حرارتی هست و در دمای 360 درجه فارنهایت پخته می شود تصاویر بعد از گذشت زمان دچار کم رنگ شدن و پاک شدن نمی شوند و بهترین گزینه برای چاپ شاسی، ساعت و… هستند.

چاپ سابلیمیشن روی رنگهای پنبه ای یا تیره

جوهر سابلیمیشن به پلیمرها می چسبد و پنبه پلیمر نیست. بنابراین، برای اینکه روی یک تی شرت نخی (یا پارچه تیره) قرار بگیرید، باید خارج از چارچوب فکر کنید.

اکثر افرادی که می خواهند طرحی را روی یک تی شرت نخی چاپ کنند، تصویر خود را بر روی آنچه که به عنوان وینیل سفید براق شناخته می شود، چاپ می کنند. وینیل براق سفید حاوی پلیمرها است و جوهر سابلیمیشن را دقیقاً مانند پیراهن پلی استر می گیرد.

بعد از اینکه تصویر خود را بر روی یک تکه وینیل براق سفید قرار دادند، دور آن را برش داده و سپس با استفاده از فشار حرارتی خود وینیل براق سفید را روی پیراهن نخی فشار دادند. اما روشی آسان تر و بهتر برای پارچه های مشکی وجود دارد که با استفاده از برچسب نرم روی تیشرت مشکی قرار گرفته و روی آن تصویر چاپ می شود.

چاپ تابلوفرش

یکی از زیباترین و نفیس ترین چاپ های سابلیمیشن و هدایا که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چاپ عکس روی تابلو فرش می باشد. این چاپ در کمتر از یک ساعت قابل انجام است و با بالاترین وضوح و کیفیت تصویر. از آنجا که بافت فرش زمان بر و هزینه بر است اما در چاپ تابلوفرش این ویژگی آن را متمایز کرده است. چاپ تابلوفرش نسبت به بافت فرش از قیمت بسیار بسیار پایین تر و زمان چاپ سریع تر برخوردار است.

چاپ تابلو فرش

چاپ کریستال

چاپ عکس روی کریستال یکی از چاپ های خاص و نفیس می باشد که بسیار مناسب هدایای تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد ازدواج و … می باشد. امکان چاپ عکس روی ساعت و قاب کریستال وجود دارد. با این چاپ دکوراسیون منزل خود را با ساعت مورد نظر خود و عکس شخصی عزیزانتان بیاراید.

چاپ ساعت
چاپ عکس روی ساعت
چاپ قاب کریستال
چاپ عکس روی قاب کریستال

چاپ بشقاب

یکی از چاپ های که از دیرباز در ایران و جهان مورد استقبال قرار گرفته است چاپ عکس روی بشقاب می باشد. چاپ حامد ارائه دهنده بهترین کیفیت چاپ تصویر روی بشقاب های سفید و دورطلایی می باشد که میتوانید عکس عزیزانتان را روی بشقاب چاپ نمایید.

چاپ عکس روی بشقاب
چاپ سنگ

چاپ سنگ

اگر عاشق طبیعت هستید و میخواهید هدیه ای از جنس طبیعت به عزیزانتان بدهید و تا سالها از دیدن آن لذت ببرند چاپ سنگ بهترین گزینه می باشد. کیفیت چاپ عکس روی سنگ بسیار بالا می باشد. می توانید عکس دوستان و خانواده خود را روی سنگ تزئینی چاپ نموده و آن را به مناسبت های خاص هدیه دهید. چاپ سنگ یکی از هدایای نفیس و ارزشمند در چاپ حامد می باشد که بسیار مورد توجه مشتریان گرامی قرار گرفته است.

چاپ پازل

اگر دنبال هدیه ای کودکانه و خاص هستید یا میخواهید فرزندان خود را با یک سرگرمی شاد و جذاب مشغول کنید چاپ پازل با عکس شخصی بهترین انتخاب می باشد. همچنین می توانید از چاپ پازل های قلبی شکل برای چاپ تصاویر خود با همسر یا دوستتان استفاده کنید. چاپ پازل قلبی یکی از هدایای ویژه زوج های عزیز می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد. همچنین پازل یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات ویژه کودکان می باشد که بسیار تاثیر گذار است.

چاپ پازل
چاپ عکس روی پازل
چاپ پازل
چاپ عکس روی پازل

چاپ کوسن

چاپ عکس روی کوسن یکی از پرطرفدارترین چاپ ها برای دکوراسیون منزل بین زوج های عزیز می باشد. چاپ کوسن این قابلیت را به شما می دهد که محیط خانه یا محل کار خود را با عکس شخصی یا لوگو و آرم خود چاپ نمایید. همکاران ما در چاپ حامد از پارچهای با کیفیت بسیار بالا ماننده مخمل و ساتن برای چاپ کوسن استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید تصاویر شخصی خود را برای همکاران ما ارسال نموده و از چاپی بی نظیر بهره مند گردید.

چاپ عکس روی کوسن
چاپ گارد موبایل

چاپ عکس روی گارد موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت موبایل یکی از چاپ های خاص که بین جوانان بسیار مورد استقبال قرار گرفته چاپ روی گارد موبایل می باشد. گارد های موبایل قابلیت چاپ تصاویر شخصی را دارند. شما میتوانید موبایل خود را با گاردی که با تصاویر عزیزانتان چاپ شده بیارایید. فقط کافیست با ارسال عکس و مدل قاب خود از چاپی عالی برخوردار گردید. همکاران ارشد ما پاسخگوی شما در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت خواهند بود.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ سابلیمیشن در مشهد شامل:

چاپ لیوان حرارتی ، چاپ سنگ ، چاپ تابلوفرش ، کوسن ، چاپ تیشرت، چاپ پازل

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *