منوی دسته بندی

پرس گرم برای لیوان – مواردی که باید بدانید

پرس حرارتی لیوان

پرس گرم برای لیوان – مواردی که باید بدانید

امروزه تجارت چاپ لیوان بسیار محبوب است. این نه تنها به طور گسترده ای یک سرمایه گذاری سودآور برای همه کارآفرینان مشتاق شناخته شده است، بلکه دارای تقاضای زیاد در کشورهای همکاری است.
برای سفارشی کردن لیوان حرارتی با موفقیت برای مشتریان خود (با استفاده از طرح یا کارهای هنری خود بر روی سطح آنها)، باید در یک دستگاه پرس حرارتی لیوان با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید …

ماگ پرس حرارتی چیست؟

این ماشینی است که به طور ویژه برای کمک به شما در چاپ عکس روی لیوان طراحی شده است. این دستگاه ویژه امکان تولید تصویری واضح، زنده و کاملاً رنگی را روی لیوان قهوه برای شما فراهم می کند.
طراحی دستگاه ساده است، بنابراین در استفاده از آن برای انجام این کار مشکلی نخواهید داشت.

توجه: این دستگاه کاملاً شبیه چاپگر جوهر افشان است.

وقتی نوبت به لیوان می رسد، نمی توان هر نوع را با موفقیت چاپ کرد. به عبارت دیگر، شما باید خود را به لیوان های سرامیکی با روکش مخصوص محدود کنید.
امروز بازار همچنین دستگاه های پرس حرارتی لیوان دیجیتال را به شما ارائه می دهد. این موارد به شما کمک می کند با استفاده از سیستم کنترل دیجیتال تصاویر را انتقال داده و لیوان های خود را تزئین کنید.
بهترین قسمت در مورد این مدل این است که به شما امکان می دهد تصاویر متنوعی را روی لیوان ها از مواد و اندازه های مختلف فشار دهید.

همچنین لازم به ذکر است که فشار گرمایشی دیجیتال برای لیوان دارای یک دستگیره است که به شما امکان می دهد اندازه لیوان را به راحتی تنظیم کنید.
علاوه بر این، شما با عنصر بخاری قابل تعویض، گرمایش دقیق و دقیق، خواندن دما و زمان دیجیتال، حداکثر ظرفیت چاپ و البته گرمایش سریع به شما ارائه می شود.

نام های تجاری مشهور پرس برای چاپ لیوان حرارتی دارای رتبه بندی بالا:
مانند بسیاری از محصولات دیگر، اینترنت پر است از مکان های زیادی که می توانید به یک پرس حرارتی لیوان دسترسی پیدا کنید. این ماشین ها از نظر قیمت، عملکرد، ویژگی ها و قابلیت ها متفاوت هستند.
به همین ترتیب، شما می خواهید هنگام انتخاب بسیار دقیق تر باشید. این تنها روش مطمئن برای فرود آمدن بر روی بهترین فشار گرما برای لیوانهایی است که تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

در هنگام خرید دستگاه پرس گرما، به دنبال مارک های خاص زیر باشید:

  • جئو نایت
  • استالز هاترونیکس
  • MAXX
  • AIT / Astekx

به طور قطع، بهترین مارک کلی Geo Knight است. در این راستا، شما می خواهید Heat Press DK3- Digital Mug Press آنها را امتحان کنید.

این دستگاه قابلیت چاپ روی لیوان 11، 15 و حتی 16 اونس را دارد. لیوان چه، با لیوان های مسافرتی به خوبی کار می کند.
با استفاده از این دستگاه خاص، شما توانایی کنترل و کنترل دقیق تری دارید – از جمله کنترل دیجیتال، پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی، گرمایش دقیق و سایر مزایای چاپ سابلیمیشن هست.

پرس حرارتی برای لیوان چقدر هزینه دارد؟

همانطور که گفته شد، قیمت دستگاه پرس گرمایی لیوان شما از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت خواهد بود. یعنی قیمت بستگی به این دارد که از کجا و کدام مارک خریداری کنید.

به طور معمول، قیمت یک پرس خوب و با کیفیت از چند صدها تا چند هزار دلار متغیر است.
نحوه استفاده از دستگاه پرس لیوان برای چاپ روی لیوان خود
اول کار های مهم. اگر در راه اندازی کار چاپ لیوان جدی هستید، به شما توصیه می کنیم مدل های پرس لیوان دیجیتال را در نظر بگیرید.
از جمله اینکه، این ماشین ها شما را قادر می سازند نقش های زیبا و تمام رنگی روی 11 اونس استاندارد ایجاد کنید. لیوان به علاوه آنها با عنصر بخاری قابل تعویض ساخته می شوند که برای بسته بندی لیوان سیلیکون ساخته شده اند.
چاپ عکس روی لیوان چینی، پلیمر یا سرامیک روکش شده فقط 190 ثانیه طول خواهد کشید.
شما همچنین می توانید لیوان پرس خود را با ضمیمه های فشار حرارتی لیوان اضافی وصل کنید تا بتواند لیوان های کوچکتر تا 6 اونس را در خود جای دهد. و همچنین لیوان های مخروطی از لاته 12 اونس1، 17 اونس و … برای تولید بسیار آسان تر.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و فقط شامل سه مرحله ساده است …
1. ایجاد: با ایجاد یک برنامه طراحی مناسب مانند Photoshop ، Paint ، Illustrator و غیره شروع کنید.
2. چاپ: سپس ، طرح خود را با استفاده از جوهر سابلیمیشن رنگ بر روی کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا چاپ کنید (می توانید از چاپگر استاندارد Ricoh یا Epson استفاده کنید).
3. پرس: با کمک یک ماشین انتقال حرارت استاندارد تخت یا لیو، مراحل چاپ روی لیوان خود را انجام دهید. با استفاده از طیف گسترده ای از محصولات نرم یا سخت حاشیه بالا، می توانید با موفقیت طرح خود را فشار دهید.

چاپ لیوان

نتیجه گیری

با توجه به اینکه لیوان های سفارشی یا چاپی محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی، هدایای سفارشی یا سوغاتی هستند، هرگز نمی توانید با مشاغل مطبوعاتی اشتباه کنید.
اما قبل از اینکه به این حرفه بپردازید، باید همه چیز را در مورد پرس گرم برای لیوان یاد بگیرید.
مقاله ما در بالا تمام جزئیات اصلی را که باید در مورد این پرس گرمایی مخصوص چاپ لیوان بدانید توضیح می دهد.

چاپ لیوان

hamedprint

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *