منوی دسته بندی

هر آنچه باید درباره پرس حرارتی برای لیوان و فنجان بدانید

چاپ عکس روی لیوان

هر آنچه باید درباره پرس حرارتی برای لیوان و فنجان بدانید

دستگاه انتقال حرارت پرس در لیست گزینه های موجود برای کسانی است که بدنبال راهی برای چاپ روی فنجان هستند. زیبایی این روش این است که از طیف گسترده ای از فنجان ها پشتیبانی می کند. پرس حراراتی چاپ لیوان یکی از اساسی ترین ابزار چاپ عکس روی لیوان می باشد. این دستگاه در کیفیت تصاویر نقش بسزایی دارد.

پرس حرارتی چاپ لیوان

پرس حرارتی برای چاپ روی لیوان شامل استفاده از فرایندی است که به عنوان تصعید رنگ شناخته می شود. تا با موفقیت چاپ بسیار واضح و با کیفیت را به فنجان مورد علاقه خود منتقل کنید.

اقتصادی بودن این روش انتخاب عالی برای طرح های تمام رنگی و مبتدیان، آن را حتی بیشتر شگفت انگیز می کند.

بیایید برخی از اطلاعات مرتبط را که باید در مورد پرس حرارتی لیوان بدانید بدانیم.

مروری پرس حرارتی برای چاپ عکس روی فنجان (فرایند تصعید رنگ چاپ لیوان)

اولین موارد اول: تصعید رنگ به لیوان های سرامیکی با روکش خاص نیاز دارد. این پوشش باید دارای پوشش پلی استر با درصد بالا باشد. باید بتواند برای مدت طولانی تری تا 400 درجه فارنهایت را تحمل کند.

اکنون، برگه های انتقال مورد استفاده برای انتقال تصویر چاپ شده روی فنجان با استفاده از چاپگر جوهر افشان دیجیتال چاپ می شوند. از جمله اینکه این چاپگر به دلیل سازگاری با جوهرهای مورد استفاده توصیه می شود.

جوهرهایی که با تصعید رنگ استفاده می شوند شامل رنگهای آلی هستند که با گرم شدن به راحتی توسط سطح ماگ شما جذب می شوند و به شکل گاز در می آیند.

نقل و انتقالات در قالب آینه چاپ می شوند تا اطمینان حاصل شود که هنگامی که شما در نهایت آنها را روی لیوان خود منتقل می کنید، به درستی ظاهر می شوند.

سرعت تولید با تصعید رنگ (سابلیمیشن) معمولاً به نوع پرس بستگی دارد. تولید می تواند از 6-8 دقیقه برای هر ماگ باشد. فشارهای گرمایی به افزایش کارایی این فرآیند تا تولیدات ملایم کمک می کند.

این به تعداد مورد نظر شما، سرعت انتقال و سایر عوامل بستگی دارد.

این مراحل را برای یک هیت پرس موفق برای فنجان ها دنبال کنید

طراحی و چاپ روی لیوان و فنجان حرارتی

گام خلاقانه برای فنجان های حساس به حرارت همانند تی شرت ها است. باید طرح گرافیکی ایجاد کنید که می خواهید ماگ خود را با آن تزئین کنید و سپس آن را روی کاغذ انتقال مناسب چاپ کنید.

اطمینان حاصل کنید که نسخه آینه ای از آثار هنری خود را به کاغذ انتقال خود می فرستید.

برای بهترین نتیجه، اطمینان حاصل کنید که سطح ماگ حرارتی شما بدون گرد و غبار و تمیز است. این رنگ معمولاً در تلاش برای نفوذ به ذرات گرد و غبار دارای برخی از مشکلات است. بنابراین اگر سطح جام خود را قبل از کار روی آن تمیز نکنید، می توانید با لکه های بدون اصلاح مواجه شوید.

اصلاح، نوار، و بسته بندی چاپ لیوان !

قبل از اینکه انتقال طرح خود را روی ماگ قرار دهید، به شما توصیه می کنیم آن را طوری مرتب کنید که کاغذ به راحتی در ناحیه چاپ مطلوب قرار گیرد. اگر حاشیه بدون چاپ 1 / 8-3 / 16 اینچ و قسمت بالای آن و ¼-3/8 اینچ را در پایه بگذارید، ایده بسیار خوبی خواهد بود.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که کاغذ انتقال شما چین و چروک ندارد. این موارد باعث می شود که رنگ رگه های نامطلوبی روی ماگ حرارتی شما بگذارد.

برای دستیابی به یک مهر و موم محکم در اطراف لبه بالایی فنجان خود ، در نظر داشته باشید که ورق انتقال را خیس کنید تا آن را به سطح جام خود ذوب کنید. این به یک انتقال واضح با لبه های مبهم تبدیل نمی شود.

هنگامی که انتقال چاپ روی فنجان خود را با موفقیت نصب کردید، مقداری نوار نسوز بگیرید و محکم آن را روی سطح محکم کنید. در نهایت ، آن را در یک کت تفلون بپیچید و به مرحله بعدی بروید …

چاپ لیوان با پرس حرارتی

باید فنجان خود را بپیچید یا نه؟

ممکن است در مورد بسته بندی هایی که به شما کمک می کنند فنجان خود را ببندید و برای فشار دادن در عایق حرارت قرار دهید، شنیده اید.

اگرچه این ممکن است گزینه ارزان تری باشد، اما برای تولیدات تجاری توصیه نمی شود. به طور معمول، بسته بندی لیوان در پرس حرارتی برای انتقال کارآمد تا 20 دقیقه طول می کشد.

دمای پرس حرارتی خود را در حدود 330-400 درجه فارنهایت تنظیم کنید و برای مدت 5 دقیقه تحت فشار شدید فشار دهید.

سرانجام- لایه برداری از روی لیوان کنید

کارشناسان به شما توصیه می کنند فوراً فنجان خود را در آب قرار دهید و آن را از روی پرس خارج کرده و ورقه انتقال را پوست بگیرید.

در این مرحله، فنجان شما بسیار داغ است و اگر اجازه دهید تا “هوا خنک شود” ، جوهر ادامه خواهد یافت. این ممکن است منجر به تاری در لبه های اثر شما شود که از منطقه چاپ شده به سمت بالا بالا می رود.

وقتی فنجان شما خنک شد ، آن را خشک کنید ، کارهای دستان خود را تحسین کنید (به علاوه خلاقیت ذهن خود) ، و آن را به مشتری خود ارائه دهید!

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *