منوی دسته بندی

نکاتی برای طراحی عکس روی لیوان

چاپ روی لیوان

نکاتی برای طراحی عکس روی لیوان

چاپ لیوان با عکس دلخواه یکی از آن اشیا شخصی است که شخصیت منحصر به فرد شما را نشان می دهد. لیوان قهوه ای که برای استفاده روزانه خود انتخاب می کنید دارای طرحی و یا نقل قولی است که مورد پسند شما قرار می گیرد. هنگامی که شروع به استفاده از لیوان قهوه با ظاهری متفاوت می کنید ، همه در خانه یا دفتر می دانند که استفاده از آن مجاز نمی باشد. نکات مورد نیاز چاپ لیوان حرارتی برای بهتر دیده شدن چاپ ماگ بسیار تاثیر گذار می باشد.

نکات چاپ لیوان حرارتی

غالباً گفته می شود که اشتراك در لیوان شخصی نداریم. با این حال ، این یک داستان کاملا متفاوت با چاپ لیوان شخصی است.

بنابراین، آیا شما در مورد لیوان قهوه خود تملک دارید؟

آیا شما بیش از یک ماگ قهوه دارید و همچنان به مجموعه خود اضافه می کنید؟

اگر نگرش شما نسبت به چاپ لیوان های قهوه شبیه همان چیزی است که ما در حال حاضر توصیف کردیم، پس آیا تا به حال فکر کرده اید که لیوان خود را بسازید؟ اگر نه، آیا اکنون آن را در نظر دارید؟ اگر بله، ما می توانیم نکاتی در مورد چگونگی تمیز کردن لیوان عکس سفارشی خود از لیوان های قهوه دیگر، از جمله موارد استفاده شده توسط همکاران و اعضای خانواده، به شما ارائه دهیم.

نکات ما نه تنها به شما کمک می کند لیوانی ایجاد کنید که سلیقه شما را منعکس کند بلکه چاپ لیوان با عکس دلخواه باعث می شود دیگران بگویند: “وای! لیوان حرارتی. وقتی آنها می پرسند از کجا آن را تهیه کرده اید، می توانید با افتخار بگویید ، “من آن را درست کردم!” کلاه تفکر خود را بپوشید زیرا زمان خلاقیت با چاپ لیوان عکس شخصی شده رسیده است.

1- برنامه ریزی تمام جزئیات برای چاپ لیوان با عکس شخصی

برنامه ریزی قسمت خسته کننده ای است، اما ارزشش را دارد. این کار ایجاد یک چاپ فنجان و لیوان قهوه سفارشی را ده برابر راحت تر می کند. ما به چند سوال پاسخ داده ایم. پاسخ های شما چرخ ها را به حرکت در می آورد.

آیا عکس متناسب با فضای داده شده برای چاپ روی لیوان قهوه است؟

آیا عکس کل لیوان قهوه را پوشش می دهد یا فقط یک طرف ماگ قهوه؟

اگر عکس خود را ایجاد کنید چند رنگ خواهد داشت؟

2- رنگ لیوان حرارتی را عاقلانه انتخاب کنید

چاپ لیوان در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. می توانید رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید، اما اگر طرح با رنگ مغایرت داشته باشد، در مورد چاپ ماگ شما پشت سر آن بی صدا صحبت خواهد شد. ما به شما توصیه می کنیم رنگی را انتخاب کنید که مکمل طرح باشد. اگر از ما می پرسید، با یک لیوان قهوه سیاه یا سفید همراه شوید. با این دو رنگ هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

3- چاپ لیوان قهوه سفارشی بزرگتر به معنای قهوه بیشتر است

شما هرگز بدون لیوان قهوه در دست خود دیده نمی شوید. شما همیشه از آن قهوه یا چای می نوشید. دیدن شما بدون لیوان قهوه برای برخی از افراد مانند فال بد است. یک لیوان قهوه بزرگتر برای نوشیدن قهوه یا چای تهیه کنید تا تمام شدن آن بیشتر طول بکشد و جذابیت خوش شانس مردم برای مدت طولانی تری باقی بمانید.

اگر بیش از سایرین قهوه یا چای می نوشید ، یک لیوان بزرگ قهوه تهیه کنید، به این دلیل که به راحتی در دستان شما قرار می گیرد. دومی مخصوصاً در زمستان مفید است زیرا در هنگام سرد نگه داشتن یک فنجان قهوه گرم، کار دیگری به آن متصل است.

4- چاپ عکس های انگیزشی روی لیوان

روی لیوان های شخصی می توانید نقل قول های انگیزشی را روی آنها قرار دهید. اگر لیوان قهوه شما دائماً در کنار شماست، یک نقل قول الهام بخش به آن اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر فرد سازنده ای نیستید، ممکن است به یک نقل قول انگیزشی برای یادآوری حرکت خود نیاز داشته باشید.

چاپ لیوان شما ممکن است در پمپاژ کردن و از بین بردن روشهای تعلل شما کار بهتری نسبت به یک شخص داشته باشد. نقل قول را از رنگ آبی انتخاب نکنید، اما در مورد آن فکر کنید. نمی خواهید از مسیر الهام بخش استفاده کنید؟ بیایید خنده دار شویم! یک پیام خنده دار روی لیوان قهوه نیز به عنوان یک یخ شکن عالی کار می کند.

5-چاپ لیوان با یک طرح به یاد ماندنی

شما نمی خواهید هر تصویری یا طرحی را که در وب با آن روبرو هستید انتخاب کنید، زیرا این یک تصویر کلی، خسته کننده و ابتکاری نیست. به بیرون جعبه فکر کن. به جای مرور در طراحی های مختلف وب، تصویری را برای قرار دادن در لیوان عکس سفارشی انتخاب کنید. اگر تصویری نباشد، می توانید طرح یا الگویی را برای قرار دادن لیوان قهوه شخصی ایجاد کنید.

6- چاپ لیوان قهوه مسافرتی

اگر بیشتر کار شما در اتومبیل باشد، لیوان قهوه سرامیکی این کار را نمی کند. شما به یک لیوان سفارشی نیاز دارید. ماگ های قهوه مسافرتی از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و از آنجا که فضای زیادی بر روی آنها قرار دارد ، می توانید یک تصویر را در جلو و پشت لیوان چاپ کنید. در لیوان مسافرتی ، نوشیدنی های گرم همچنان گرم و نوشیدنی های سرد همچنان سرد خواهند ماند.

شما آماده ایجاد لیوان خود هستید!

همچنین میتوانید با درنظر گرفتن نکات چاپ لیوان حرارتی سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نمایید. همکاران ارشد ما در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *