منوی دسته بندی

نحوه چاپ کردن لیوان – دستورالعمل گام به گام

چاپ روی لیوان

نحوه گرم کردن لیوان

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید لیوان خود را طراحی کنید. با کاغذ سابلیمیشن صحیح و دستگاه فشار لیوان، می توانید هر لیوان، بطری آب یا لیوان مسافرتی را که دوست دارید تقریباً با هر چیزی که فکرش را بکنید، طراحی کنید. دستورالعمل گام به گام ما را در مورد نحوه چاپ لیوان بررسی کنید؟

آیا کاغذ سابلیمیشن صحیح دارید؟

می توانید گرافیک های زیادی را که از قبل ساخته شده اند و آماده قرار گرفتن برای چاپ عکس روی لیوان یا لیوان حرارتی و جادوئی هستند، بدست آورید. با این حال، شما همچنین می توانید کاغذ سابلیمیشن خریداری کنید و با استفاده از چاپگر خود در خانه روی آن چاپ کنید (به شرطی که از کاغذ سابلیمیشن صحیح با چاپگر جوهر افشان صحیح استفاده کنید) و هر طرحی را که دوست دارید ایجاد کنید. این برای شرکتهایی که می خواهند از گرافیک طراحان خودشان و یا حتی کارفرمایانی که در رایانه ها نیز عالی هستند استفاده کنند بسیار مناسب است.
این زمان مناسب برای یادگیری نحوه استفاده از برنامه ای مانند PhotoShop برای ساختن طرح های عالی برای لیوان و ماگ است که اگر از قبل با این برنامه آشنا نیستید، خود چاپ کنید.

اطمینان حاصل کنید که حتی اگر چاپگر صحیحی داشته باشید، از جوهر صحیح استفاده می کنید. 

بعضی از چاپگرها جوهر متفاوتی برای استفاده با چاپ عادی و استفاده از چاپ عکس روی لیوان دارند. با سازنده چاپگر یا مارک کاغذ سابلیمیشن مشورت کنید تا ببینید از کدام یک استفاده می کنید.

ملاحظات دیگر:

مطمئن باشید محصولی که می خواهید از آن گرافیک استفاده کنید از نظر حرارت ایمن نیستند ، یعنی در وهله اول برای مایعات گرم در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت، اگر شیشه ای یا سرامیکی باشند ممکن است ترک بخورند یا خرد شوند، یا اگر فلز یا پلاستیک باشند ذوب شوند.
هر دستگاه باید دارای کنترل دما باشد و شما باید این کار را دنبال کنید تا بعد از هر بار استفاده دستگاه خنک شود. این در حین کار با فشار دادن داغ می شود و لازم است قبل از رفتن به برنامه بعدی به دمای کم برگردانده شود.
با یک اینفوگرافیک نگاهی به کل مراحل می اندازیم
چگونه چاپ لیوان را با پرس حرارتی داشته باشیم.

نتیجه:

بنابراین اکنون که در مورد پرس های حرارتی لیوان و نحوه ایجاد طرح های خود بر روی لیوان ها اطلاعات دارید، چگونه می توان با پرس گرم چاپ لیوان را شروع کرد؟ خوب، در اینجا چند محصول وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

پرس حرارتی لیوان:

این دستگاه می تواند تقریباً با هر لیوان که می خواهید برای گرم کردن پرس فشار دهید مقابله کرده و آن را به یکی از پر کاربردترین فشارهای گرما در بازار تبدیل می کند.

کاغذ انتقال حرارت سابلیمیشن:

با استفاده از کاغذ سابلیمیشن، طرح ها را روی برخی از لیوان ها، لیوان های مسافرت، بطری های آب و … چاپ کنید!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *