منوی دسته بندی

مزایای استفاده از انتقال حرارت دیجیتال برای چاپ لیوان

چاپ لیوان با پرس حرارتی

مزایای چاپ حرارتی

برای چاپ لیوان قهوه از انتقال حرارت دیجیتالی استفاده کنید. دیگر هرگز مجبور نیستید از طراحی لیوان مورد علاقه خود خداحافظی کنید!

زندگی بدون قهوه چگونه خواهد بود؟ بسیاری از افراد بیدار می شوند و می بینند که هر روز صبح قبل از این که حتی خود را روز جدید آماده کنند. به کابینتی برای یک لیوان قهوه سرامیکی دست می دهند و یک فنجان قهوه تازه دم می کنند. قهوه به دنیای حرفه ای کمک می کند تا به گردش بپردازد. و انتقال حرارت دیجیتال اطمینان می دهد که وقتی وارد آن کابینت می شوید، لیوان هایی با زیبایی تزئین شده انتخاب می کنید. بیایید بپردازیم که چگونه انتقال حرارت دیجیتال از نظر چاپ عکس روی لیوانهای قهوه گزینه ای مناسب برای چاپ روی سرامیک است.

مزایای چاپ حرارتی برای چاپ لیوان چیست؟

انتقال حرارت دیجیتال یک چسب بسیار بادوام است که از فشار، گرما و زمان (زمان) برای چسباندن برگردان های چاپ دیجیتالی به صورت یکپارچه بر روی یک قطعه یا محصول استفاده می کند. فرآیند گرمای خشک از 16 چسب مختلف ، 9 فیلم مختلف و 18 سیستم اختصاصی استفاده می کند. که به شما امکان می دهد مزایای بی نظیری در دنیای چاپ عکس روی لیوان به همراه داشته باشد.

چرا انتقال حرارت دیجیتال برای چاپ عکس روی لیوان قهوه ایده آل است؟

در بیشتر موارد، لیوان قهوه در کابینت کاملاً با هم متفاوت هستند. دکوراسیون لیوان قهوه فرصتی سرگرم کننده برای ارسال پیام منحصر به فرد به مصرف کننده شما است. با فرض اینکه تصویر یا متن بریده نشده و از بین نرفته باشد، باعث می شود لیوان خود را در انبوهی از فروشگاه های فروش پیدا کند. وقتی برای چاپ لیوان قهوه از انتقال حرارت دیجیتال استفاده می کنید، هرگز این لیوان ها را بیرون نمی اندازید زیرا مورد علاقه شما خواهد بود. انتقال حرارت دیجیتال برای دوام بیشتر از روش های معمول چاپ لیوان ساخته شده است. دوام فوق العاده ای در برابر گرمای زیاد، چرخه های ماشین ظرفشویی و استفاده عمومی دارند. انتقال حرارت دیجیتال نیز به روش های زیر گزینه مناسبی برای چاپ لیوان قهوه است:

فرایند سازگار با محیط زیست و خشک- چه کسی دوست ندارد دنیا را هنگام شستن قهوه از روی لیوان خود نجات ندهد؟

بدون زمان درمان – امکان یک چرخش سریع در چاپ لیوان وجود دارد

تصاویر تمام رنگی، بی عیب و نقص ، پر جنب و جوش و دیجیتاللیوان قهوه شما را در میان بقیه برجسته می کند. که برای صاحبان مشاغل و مارک هایی که می خواهند محصول تبلیغاتی و سرامیکی خود تا زمانی که ممکن است تأثیر بگذارد بسیار مناسب است.

ما می توانیم داده های متغیر را در خود جای دهیم . نیازی به تعهد به متن یا تصویر دقیقاً یکسان برای هر فیلم نیست. اجراهای کوتاه مدت با قیمت مناسب – چیزی که روش های دیگر چاپ به راحتی نمی توانند ارائه دهند.

دکوراسیون سرامیکی سریع و مقرون به صرفه با چاپ لیوان دلخواه

از سال 1398، چاپ حامد یک مبتکر در توسعه سیستم ها و فرآیندهای جدید برای استفاده از فناوری چاپ دیجیتال می باشد.  این چاپ زیبا برای تولید انتقال حرارت دیجیتال تمام رنگی برای صنعت تزئین محصول است. از آنجا که هم محلی هستیم و هم کاملاً دیجیتال هستیم، می توانیم کارها را سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به چاپگرهای خارج از کشور و چاپگرهای صفحه ای یا صفحه ای انجام دهیم.

امروز درخواست پیشنهاد دهید!

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *