منوی دسته بندی

ماگ تغییر دهنده رنگ یا حرارتی چیست؟

چگونه یک لیوان حرارتی یا جادویی کار می کند؟

لیوان جادویی یا ماگ تغییر دهنده رنگ به طور معمول به عنوان لیوان حساس به حرارت نیز شناخته می شود. از این نام می توان فهمید که این لیوان هنگام تماس با گرما به سادگی تغییر رنگ می دهد.

هنگامی که نوشیدنی گرم در لیوان ریخته می شود ، رنگ پوشش خود را از دست می دهد و چاپ شما را در پس زمینه سفید نشان می دهد. به طور معمول ، پوشش حساس به گرما در دمای 50-70 inv نامرئی می شود.

قسمت بیرونی لیوان جادویی با لایه ای از رنگ ترموکرومیک پوشانده شده است – رنگی که به تغییرات دما حساس است. این نوع جوهر معمولاً در بطری های کودک ، موتورهای اتومبیل ، کتری و سایر محصولات رایج دیگر یافت می شود.

مزایای چاپ لیوان جادویی ( ماگ تغییر دهنده رنگ )

هدیه تازگی منحصر به فرد
یک هدیه ویژه برای همه موارد
چاپ با کیفیت بالا
بدون محدودیت در آثار هنری (بدون محدودیت رنگ)

مزایای چاپ عکس روی لیوان جادویی

  • پوشش مستعد خراش های تیز
  • شبح تصویر را می توان در حالت عادی در زیر پوشش سیاه مشاهده کرد
  • تصویر را نمی توان روی پوشش سیاه چاپ کرد. چاپ در پایه لیوان است (زیر پوشش). هنگامی که لیوان سرد می شود ، لیوان کاملاً سیاه می شود و تصویر / چاپ فقط در صورت تماس با گرما ظاهر می شود.

اندازه چاپ لیوان چیست؟

حداکثر سطح چاپ لیوان 20.5 سانتی متر در 8.5 سانتی متر است. با این حال ، ما به شما توصیه می کنیم با ابعاد متناسب بالاتر طراحی کنید تا چاپی با کیفیت حتی بالاتر داشته باشید.

بیاموزید که چگونه امروز خود را طراحی کنید!

روش چاپ ماگ چیست؟

ماگ تغییر دهنده رنگ با استفاده از انتقال حرارت (سابلیمیشن ) چاپ می شود. این اجازه می دهد تا رنگ نامحدود ، کیفیت بالا و چاپ دائمی! این همچنین به ما امکان می دهد هیچ MOQ نداشته باشیم!

چقدر هزینه دریافت یک لیوان سفارشی  می شود؟

با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار در حال حاضر امکان نرخ ثابت و معینی وجود ندارد.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *