منوی دسته بندی

10 نکته حرفه ای برای طراحی بهتر تی شرت

چاپ عکس روی تیشرت

طراحی تیشرت

طراحی تی شرت یک خروجی بسیار محبوب برای افراد خلاق است. چه تصویرگر باشید، چه طراح گرافیک و چه تایپوگرافی، قرار دادن طرح های خود روی تی شرت ها می تواند سرگرم کننده باشد و راهی عالی برای فروش طرح های شما به صورت آنلاین. طراحی بهتر تی شرت یکی از دلایل اصلی فروش زیاد این محصول پر مصرف می باشد.
با این حال، اگر این کار را به تازگی آغاز کرده اید، می تواند دلهره آور باشد. در اینجا، ما نکات مهم در طراحی موفق تی شرت را با شما در میان می گذاریم، از آنچه در طراحی خود باید در نظر بگیرید تا کاربردهای چاپ عکس روی تی شرت ها.
اگر به راهنمایی برای کمک به طراحی خود نیاز دارید، مطمئن شوید که مقاله نحوه طراحی ما را مشاهده کرده اید.

10 نکته حرفه ای برای طراحی بهتر تی شرت

1- برای بررسی مفهوم خود کمی وقت بگذارید

در روند طراحی عجله نکنید. طرح پیراهن خود را طراحی کنید، تست کنید، چند تنوع ایجاد کنید، چیزی برای خوردن داشته باشید، یک روند طوفان مغزی کامل انجام دهید و روی آن بخوابید. و سپس این کار را دوباره انجام دهید. اگر طرح بلافاصله به دست شما می رسد، عالی است، اما برای بررسی سایر گزینه های خلاقانه وقت بگذارید.

2- طرح خود را روی یک تی شرت تصور کنید

هر کسی که هم در چاپ و هم در وب کار کرده است می داند که تفاوت زیادی بین ظاهر یک طرح روی صفحه و قطعه چاپ شده وجود دارد. از تمسخر طرح تی شرت خود بر روی عکس یک مدل نترسید. در صورت لزوم آن را چاپ کرده و روی یک سه راهی واقعی قرار دهید. مطمئن شوید که آثار هنری خود را در اندازه واقعی مشاهده می کنید، قبل از اینکه آن را بیشتر کنید.

3- جزئیات پادشاه است، اما همه چیز را ساده نگه دارید

طراحی تی شرت: 
پیراهن های کلاسیک پالت های رنگ محدود و مفاهیم قوی را به نمایش می گذارد
همه از توانایی نقاشی عالی و توجه به جزئیات قدردانی می کنند. هیچ چیز بهتر از دیدن یک شاهکار واقعاً خوب اجرا شده روی تیشرت نیست که بتوانید ساعت ها آن را مشاهده کنید.

چاپ تیشرت

اما، به همان اندازه، برخی از کلاسیک ترین طرح های تی شرت ساده ترین هستند و این پیام را از طریق سادگی محض به گوش شما می رسانند. در هر نقطه در وسط و ممکن است برای ارائه یک طرح موفق تلاش کنید.

4- بازار خود را در نظر بگیرید
طرح تی شرت: طرح تی شرت مردانه و زنانه

این یکی مهم است. به این فکر کنید که تی شرت شما برای چه کسانی است. آیا برای مردان طراحی می کنید یا زنان. جوان یا پیر؟ در پایان روز، شما در حال طراحی محصولی هستید که می خواهید مردم از آن استفاده کنند.
سعی کنید همانند یک طراح برند خوب، یک توضیح مکتوب از شخص دقیق مورد نظر خود برای طراحی و چاپ تی شرت خود بنویسید. چه کسی هستند، چه چیزی را دوست دارند، چه مارک های دیگری را دوست دارند و از آنجا برمی گردند.

5- در طنز دقت کنید
تبلیغات

اگر به دنبال طرح تی شرت های طنز آمیز هستید، می خواهید مطمئن شوید که به عنوان یک پیراهن شوخی ارزان قیمت و کم هزینه به نظر نمی رسد. موفق ترین تی شرت هایی که از طنز استفاده می کنند این کار را به شکلی ظریف و هوشمندانه انجام می دهند. حتی در مورد بلندترین طرح های صورت شما.
بسیاری از طنزها به سرعت خسته کننده می شوند، اما به درستی و با یک ایده اصلی انجام می شوند، طنز می تواند سر را برگرداند و لبخند را برانگیزد. براد مک گینتی تمایل دارد تعادل خوبی در طرح های خود ایجاد کند.

6- رنگهای مناسب را انتخاب کنید

سعی کنید رنگ های مکمل را در طرح خود انتخاب کنید
از رنگ تی شرت به طور مثر استفاده کنید و سعی کنید رنگ های مکمل را انتخاب کنید. اگر از Adobe Illustrator استفاده می کنید ، Global Colors را روشن کنید. این می تواند یک نجات دهنده مطلق باشد و در وقت شما بسیار صرفه جویی کند. (اینجا می توانید Adobe Creative Cloud را دریافت کنید.)
همچنین می توانید از Halftones برای استفاده بیشتر از رنگهای محدود شده که مجاز به استفاده از آنها هستید استفاده کنید.

7- آثار هنری خود را به درستی آماده کنید

برای چاپ روی صفحه از Pantone Colors استفاده کنید. چاپگر شما را برای این کار دوست خواهد داشت. اگر متنی را بنویسید و هرگونه ضربه ای که ممکن است داشته باشید را گسترش دهید، آنها شما را دوست خواهند داشت. بسیاری از آموزش های خوب وجود دارد ، هم Adobe Illustrator و هم Photoshop وقت بگذارند تا با روند کار آشنا شوند و شما چاپ کنید از همکاری با شما خوشحال می شود.

چاپ عکس روی تیشرت

8- یک چاپگر خوب تهیه کنید

مهم است که بدانید در چه نوع تی شرت می خواهید چاپ کنید
می توانید طرح خود را به پایان برسانید و به درستی کار هنری انجام دهید، اما تی شرت شما فقط به اندازه چاپگر شما خوب خواهد بود. یک شرکت معتبر مانند White Duck در انگلستان یا Hey Monkey در ایالات متحده امتحان کنید. همچنین می توانید با چاپگر صفحه نمایش محلی خود تماس بگیرید. اما مهم است که وقت بگذارید تا با نوع سه راهی که می خواهید چاپ کنید آشنا شوید.
وزن، اندازه، گزینه های برچسب زدن، هزینه و غیره همه بر محصول نهایی تولید شده شما تأثیر می گذارد. یادگیری این امر مدتی طول می کشد و نیاز به صحبت با شرکت های مختلف دارد، اما یک قانون را رعایت کنید: با شرکتی برخورد کنید که می خواهد با تی شرت شما به عنوان یک محصول خرده فروشی نهایی رفتار کند و با دقت به کار شما رسیدگی می کند.
چاپ کردن یک هنر است

9- تحصیل کنید

تبلیغات

طراحی تی شرت: کتابی به نام “تی شرت های پرنعمت”
برای درک خوب هر چیزی، باید زمینه آن را مطالعه و درک کنید. از هر پدیده خرده فرهنگ که تا به حال وجود داشته است، چه از موسیقی، چه از اسکیت بورد، هنر خیابانی، ورزش و یا فرهنگ عمومی پاپ استفاده می شود.
کمی مطالعه کنید، در مورد تاریخچه تی شرت اطلاعات کسب کنید و یاد بگیرید که از آن قدردانی کنید. حتی طرح هایی که خودتان دوست ندارید می تواند الهام بخش و بینشی در مورد لباس هایی که مردم دوست دارند بپوشند ایجاد کند. یکی از کتابهای خوب برای مرجع، تی شرت های پرنعمت لیزا کیدنر است.

۱۰- جلوتر از بازی بمانید

خوب است که از آخرین روندها الهام بگیرید، اما برای یک قدم جلوتر می خواهید از کپی کردن آنها جلوگیری کنید. به احتمال زیاد تا زمان تولید هر تی شرت، طراحان آن در حال حرکت روی چیز دیگری هستند. از آنچه در مد و جاهای دیگر در فرهنگ پاپ می گذرد مطلع باشید، اما سعی کنید مسیر خود را انتخاب کنید.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *