منوی دسته بندی

نحوه راه اندازی تجارت آنلاین تی شرت: همه آنچه باید بدانید

چاپ تیشرت

نحوه راه اندازی تجارت آنلاین تی شرت: همه آنچه باید بدانید

تی شرت ها فقط یک عنصر اصلی برای لباس های گاه به گاه نیستند بلکه آنها لباس هایی هستند که اغلب شخصیت، علایق و هویت ما را نشان می دهند. به همین دلیل، راه اندازی تجارت تیشرت به ویژه برای کارآفرینان و هنرمندانی که به دنبال روشی نسبتاً ارزان برای یادگیری راه اندازی کسب و کار هستند، به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است. به علاوه، انتظار می رود بازار جهانی صنعت چاپ سفارشی تی شرت تا سال 2025 ، 10 میلیارد دلار کسوف داشته باشد.

با رشد محبوبیت فروش تی شرت، بدون شک با رقابت سختی روبرو خواهید شد. اما با ساختن مارک برای مخاطبان خاص و ایجاد طرح های تی شرت مورد نظر مشتریان، می توانید موفقیت خود را پیدا کنید.

در این راهنما، ما هر مرحله از راه اندازی تجارت تیشرت را با درآمد اضافی ماه به ماه دنبال خواهیم کرد.

فهرست

  • چگونه می توان به سرعت فروشگاه تی شرت راه اندازی کرد
  • بیاموزید که چگونه تی شرت را بدون نگرانی در مورد طراحی، موجودی کالا یا حمل و نقل بفروشید.
  • نحوه راه اندازی یک کسب و کار آنلاین تی شرت ، گام به گام
  • طاقچه ای را انتخاب کنید
  • گزینه های چاپ مواد و تی شرت با کیفیت منبع
  • طرح های تی شرت خود را ایجاد کنید
  • تی شرت هایت را مسخره کن
  • طرح های خود را معتبر ارزیابی کنید
  • فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید
دستگاه پرس حرارتی چاپ روی تیشرت

راه اندازی تجارت تیشرت

  1. یک طاقچه انتخاب کنید

یک طاقچه به کسب و کار آنلاین تی شرت شما کمک می کند تا برجسته شود و بدون هدف قرار دادن بودجه، مخاطبان مناسب را جذب کند.

اصطلاح “طاقچه” را زیاد می شنوید، اما مهم است که هنگام جستجوی فرصت های تجاری تی شرت یکی را انتخاب کنید. یکی از مهمترین قسمتهای ایجاد یک کسب و کار موفقیت آمیز در زمینه تیشرت، توانایی برجسته سازی است.

به طور کلی، دسته هایی مانند “تی شرت برای افرادی که شعارهای خنده دار را دوست دارند” بسیار گسترده خواهند بود تا در بازارهای بسیار پیشرفته مورد توجه قرار گیرند. شما می خواهید کمی بیشتر آن را محکم کنید. یک نمونه از طاقچه های خاص تر، تی شرت هایی با شعارهای خنده دار است که مربوط به پزشکان و پرستاران یا صاحبان سگ است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

روش های زیادی برای یافتن و ارزیابی یک جایگاه وجود دارد، اما در اینجا چند مورد ذکر شده است:

از اعتبارات زیرمجموعه احتمالی خود بازدید کنید و تعداد مشترکین و سطح تعامل آنها را ارزیابی کنید.

برای سنجش اندازه جایگاه خود در سیستم عامل از ابزار Audience Insights Facebook استفاده کنید.

برای الهام بخشیدن به این لیست از سرگرمی های محبوب در ویکی پدیا.

منافع خود و جوامعی را که به آن تعلق دارید در نظر بگیرید .

هنگامی که جای خود را محدود کردید، یک طرح تجاری برای شرکت تی شرت خود ایجاد کنید که اهداف شما و فرصت های مختلف فروش تی شرت های سفارشی را پوشش دهد، سپس نحوه اجرای آن طرح را بفهمید.

 الگوی طرح راه اندازی تجارت تیشرت

از برنامه ریزی شغلی غالباً برای تأمین بودجه استفاده می شود، اما بسیاری از صاحبان مشاغل نوشتن یک طرح را ارزشمند می دانند، حتی اگر هرگز با یک سرمایه گذار کار نکنند. به همین دلیل ما برای کمک به شما در شروع یک الگوی طرح تجاری رایگان قرار داده ایم.

  1. گزینه های چاپ مواد و تی شرت با کیفیت

همه تی شرت ها یکسان نیستند و همه کارهای چاپی یکسان نیستند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کیفیت در مارک تجاری و موفقیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین مهم است که خود را آموزش دهید و پیراهن های خالی خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

ممکن است فدای کیفیت برای حاشیه سود بالاتر باشد وسوسه انگیز است، اما باید در نظر بگیرید که کیفیت چگونه بر تصمیم مشتری برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری شما و خرید مجدد از شما تأثیر می گذارد.

انتخاب یک تی شرت با کیفیت چندین فاکتور را شامل می شود، از جمله مناسب، اندازه، مواد، نرمی و وزن. یک نقطه شروع عالی برای تعیین اینکه از کدام تی شرت خام استفاده می کنید، بررسی مجله تی شرت از برخی از محبوب ترین تی شرت های خالی برای چاپ است.

پس از محدود کردن گزینه های خود، توصیه می شود که نمونه هایی را سفارش دهید تا بتوانید با آگاهی نهایی تصمیم بگیرید.

  1. طرح های تیشرت خود را ایجاد کنید

در اینجا چند روش برای شروع کار در طراحی های تجاری تی شرت آورده شده است.

بهترین طرح ها را پیدا کنید

اگر به دنبال ایده ها و طرح های شیک تی شرت هستید، شروع بسیار خوبی برای جستجوی موارد محبوب دیگر است و در حال حاضر فروش خوبی دارند.

در زیر لیستی از صفحات برخی از بازارهای برتر تی شرت گرافیکی آورده شده است. می توانید از آنها برای جستجوی بخشهای “بهترین فروشنده ها” و “پرطرفدارترین” استفاده کنید تا به شما کمک کند ایده بهتری از طراحی بعدی یا طرح تی شرت خود کسب کنید.

همچنین ممکن است بخواهید برای دریافت اطلاعاتی در مورد موضوعاتی که افراد در حال حاضر به آن علاقه دارند، به بررسی Google Trends بپردازید.

یک طراح استخدام کنید

هنگامی که برای برخی از طرح های تی شرت ایده ای پیدا کردید، مجبور خواهید شد که آنها را در واقع طراحی کنید. اگر Adobe Photoshop یا برنامه مشابهی دارید، احتمالاً می توانید طراحی های عالی را توسط خودتان ایجاد کنید. با این حال، اگر مانند اکثر مردم هستید، باید از آنها کمک بگیرید.

چگونه یک محصول برنده را برای فروش پیدا و منبع کنیم

در کمتر از 40 دقیقه ، به شما اجازه می دهیم تا چگونگی یافتن ایده های محصول، چگونگی اعتبار سنجی آنها و چگونگی فروش محصول را در صورت داشتن ایده ای که می خواهید دنبال کنید، بررسی کنیم.

  1. فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید

اکنون که طرح های تی شرت خود را در دست دارید، مدل های خود را ساخته و ایده خود را تأیید کرده اید، وقت آن است که فروشگاه خود را بسازید.

تعداد انگشت شماری از خدمات چاپ بر اساس تقاضای تی شرت وجود دارد که مستقیماً با فروشگاه شما ادغام می شوند و به شما امکان می دهند در کمترین زمان سفارشات خود را شروع کنید. این سرویس ها هر زمان سفارش دریافت می کنید، تی شرت های شما را از طرف شما چاپ و ارسال می کنند.

دیگر نیازی به خرید یا نگهداری موجودی کالا از قبل نیست، و این یک روش عالی برای شروع است. از همه بهتر، اگر می خواهید از طرح خود روی سایر محصولات قابل چاپ مانند لیوان و تابلوفرش استفاده کنید، این گزینه را نیز دارید.

پس از راه اندازی فروشگاه، آماده شروع فروش آنلاین تی شرت خواهید بود.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان حرارتی ، تی شرت، لیوان سرامیک، سنگ، ساعت ، تابلوفرش، بشقاب ، کوسن ، پازل، قاب کریستال

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *