منوی دسته بندی

راهنمای چاپ لیوان

چاپ ماگ حرارتی

راهنمای چاپ لیوان

همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شده است، برای تولید هر محصول قابل چاپ سابلیمیشن به دو چیز نیاز دارید. اولین چاپگر برای چاپ تصویر شما است، در حالی که دوم فشار انتقال گرما برای انتقال تصویر بر روی محصول انتخابی شما است. در صورت تولید ماگ و فنجان، شما به یک ماگ پرس نیاز خواهید داشت. در این مقاله راهنمای چاپ لیوان به روش سابلیمیشن را شرح می دهیم.

ما تعدادی سیستم چاپ سابلیمیشن داریم که می توان از بین آنها دو دستگاه لیوان فشار چند منظوره را انتخاب کرد. این راهنمای مختصر بسته به نوع لیوانی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که برای نیازهای شما بهترین است.

چاپ لیوان سابلیمیشن یکی از محبوب ترین محصولات ما است و ما مفتخریم که بگوییم شما می توانید با هر یک از دو دستگاه لیوان ما، چاپ کامل تا انتهای روی این لیوان ها را به خوشبختی بدست آورید، البته اگر از جوهر و کاغذ یکسان استفاده کنید.

راهنمای چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی

اکنون وقت آن است که تصویر خود را چاپ کنید

پس از تصمیم گیری و دریافت پرس حرارتی، لازم است تصویر خود را چاپ کنید.

اگر یک چاپگر سابلیمیشن خریداری کرده باشید، به الگوهای چاپ دسترسی کامل خواهید داشت.

چاپ لیوان

آماده سازی چاپ روی لیوان

پس از چاپ تصویر خود و برش کاغذهای اضافی (با برش فقط در داخل علامت های برش)، مرحله بعدی ضربه زدن به چاپ روی لیوان شما است.

همانطور که ذکر شد اندازه دورهای ما برای چاپ کامل از پایین به شما می باشد، الگو کمی بزرگتر است تا چاپ تقریباً 2 میلی متری در بالا و پایین لیوان داشته باشد (تصویر را ببینید). این کار برای جلوگیری از هرگونه لبه سفید است اما همچنین به خط بندی طرح شما کمک می کند. در مواردی که نیازی به چاپ کامل از پایین نیست، می توان نشانه های برش اضافی را اضافه کرد تا به صورت مرکزی طرح یا آرم شما را ترسیم کند.

به سادگی از دو قطعه کوچک نوار مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید تا تصویر خود را بر روی لیوان / فنجان قرار دهید و آماده چاپ است.

فشار دادن لیوان

اکنون تمام آماده سازی ها به پایان رسیده است که زمان فشار دادن لیوان فرا رسیده است.

هر لیوان برای انتقال تصویر و گرفتن بهترین نتیجه به یک لیوان مخصوص پرس حرارتی نیاز دارد. همانطور که ما در حال استفاده از لیوان دورهمی هستیم، این عنصر دورهمی مورد نیاز است. این عنصر با هر دو ماگ پرس تهیه می شود.

لیوان را با احتیاط قرار دهید و فشار را متناسب با آن سبک تنظیم کنید. لیوان های دورهمی ما به فشار ملایم تا متوسط ​​احتیاج دارند تا اطمینان حاصل شود که تمام مناطق لیوان با عنصر گرم کننده تماس دارند و با در نظر گرفتن زمان و درجه حرارت مناسب شما باید یک لیوان کامل تولید کنید. متوسط ​​مدت زمانی که یک لیوان در دستگاه لیوان حرارتی ما نیاز دارد تقریباً دو و نیم دقیقه است.

مهم – لطفاً قبل از اقدام به چاپ هر لیوان، از خریدار زمان و دما را بخواهید.

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *