منوی دسته بندی

راهنمای انتخاب لیوان مناسب برای سابلیمیشن رنگ

چاپ لیوان

راهنمای انتخاب لیوان مناسب برای سابلیمیشن رنگ

آیا می دانید چاپ لیوان قهوه محبوب ترین محصول برای سابلیمیشن در جهان است؟ آنها موردی هستند که همه از آن استفاده می کنند، خواه از یک نوشیدنی گرم لذت ببرند یا از آن برای چیزهای غیر معمول (مانند نگهدارنده قلم موقت) استفاده کنند.
انتخاب درست لیوان، به همان راحتی که به نظر می رسد آسان نیست زیرا جای خالی همه به یک اندازه ایجاد نشده اند. به همین دلیل ما این راهنمای مفید را برای اطمینان از اینکه شما بهترین انتخاب را برای تجارت خود داشته اید، گردآوری کرده ایم.

چاپ لیوان های سابلیمیشن رنگ به سبک و اندازه های مختلفی وجود دارد، از انواع سفید ساده و مات گرفته تا گزینه های تغییر رنگ سرد و رنگ های مختلف 15 رنگ. در واقع انتخاب اشتباهی وجود ندارد. هنگامی که به سبک، شکل، اندازه و رنگ لیوان هایی که می خواهید ایجاد کنید، رسیدید، چندین فاکتور دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

پوشش با کیفیت

در طی فرآیند سابلیمیشن رنگ، جوهر از طریق پوشش پلیمری نفوذ می کند. بنابراین، هرچه کیفیت پوشش بالاتر باشد، کیفیت محصول نهایی نیز بالاتر است. این پوشش باید تا حد ممکن کاملاً مناسب اجرا شده باشد. مواد خام درجه پایین ممکن است نقایص زیادی در سطح داشته باشند، که معمولاً به گرد و غبار یا ذرات زیر پوشش منجر می شود که منجر به ایجاد جوش در سطح می شود.

چاپ لوگو روی لیوان

ماشین ظرفشویی سریع

بخاطر داشته باشید که همه پوشش ها برای استفاده در ماشین ظرفشویی مناسب نیستند، به این معنی که در معرض دمای بالای ماشین ظرفشویی محو می شوند. شناخته شده است که بعضی از پوشش ها به سرعت شستشوی اولیه محو می شوند، در حالی که بعضی دیگر ممکن است 10 تا 20 بار شستشو انجام دهند قبل از اینکه خراب شود.
فریب لیوان های قهوه با کیفیت پایین را که ادعا می کنند در ماشین ظرفشویی ایمن هستند، اما ضمانتی ارائه نمی دهند را نخورید. ما انواع داستان را از افرادی شنیده ایم که لیوان های ارزان قیمتی را از مکانهایی خریداری کرده اند و پس از شسته شدن چاپ پس از چند بار استفاده، کم رنگ شده اند.
به یاد داشته باشید که همیشه برای چاپ عکس روی لیوان از ماگ هایی استفاده کنید که مخصوص سابلیمیشن رنگ هستند.

سفید = روشن

نکته دیگری که باید با سابلیمیشن رنگ به یاد داشته باشید این است که تولید دقیق رنگ هنگام کار با یک لایه سفید به بهترین وجه حاصل می شود. انتخاب یک لیوان با پایان سفید روشن ، چاپ های دقیق و فوق العاده تمیز و همچنین تولید مثل رنگ درخشان را ایجاد می کند.
اگر لیوان هایی که انتخاب کرده اید کمی زرد باشد و یا در غیر این صورت تغییر رنگ داده باشد، محصول نهایی شما از کیفیت مطلوبی که می خواهید بفروشید برخوردار نخواهد شد (یا اینکه مشتری ها مایل به پرداخت هزینه برای آن هستند).

نوشیدنی یا دکور؟

همچنین مهم است که دوبار بررسی کنید که چاپ لیوان برای تماس با مواد غذایی تأیید شده اند. همه مواد خام گواهینامه های لازم را ندارند، بنابراین این چیزی است که شما باید قبل از چاپ تعیین کنید.

محدوده های مواد خام سابلیمیشن را حتماً بررسی کنید. محدوده ما همچنین اخیراً گسترش یافته است و شامل تعداد بیشتری لیوان قهوه، و همچنین گزینه های دیگر (از جمله چاپ لیوان حرارتی یا جادویی یا چاپ عکس روی لیوان رنگی) است.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *