منوی دسته بندی

علم پشت جادوی لیوان های حرارتی

چاپ عکس روی ماگ حرارتی

علم پشت جادوی لیوان های حرارتی

وقتی لیوان قهوه با ریختن یک نوشیدنی گرم از سیاه به سفید تغییر می کند، مجذوب آن می شوید. وقتی پیام یا عکس را آشکار می کند، بیشتر شما را متحیر می کند. فکری که در آن لحظه از ذهن شما عبور می کند این است: “چگونه این کار را انجام می دهد؟” جادوی چاپ لیوان حرارتی یکی از جذاب ترین تکنیک های چاپ می باشد. لیوان حرارتی به خاطر خاصیت جادویی بودن آن بسیار مناسب هدایا و سورپرایز عزیزانتان می باشد.

اگر به اینجا آمده اید که به دنبال علمی در پشت این لیوان های جادویی آمده اید، به جای مناسب رسیده اید. بدون نگرانی بیشتر، اجازه دهید جادو را فاش کنیم.

جادوی چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان جادوئی با رنگ حساس به حرارت

ما لیوان های قهوه سفارشی خود را با یک رنگ حساس به گرما رنگ می کنیم تا آنها را به لیوان های حساس به گرما یا جادوئی تبدیل کنیم. شما می توانید جادوی لیوان های حرارتی را با یک پیام ، تصویر یا هر دو سفارشی کنید. همچنین تولید کنندگانی را پیدا خواهید کرد که از رنگ حساس به گرما روی کتری ، بطری کودک ، موتور اتومبیل و سایر موارد استفاده می کنند.

وقتی لیوان قهوه خنک شد، لیوان دوباره سیاه می شود. اگر شاهد تغییر وضعیتی در مقابل چشمان خود هستید، از قبل آگاه بوده اید که تماشای تغییر رنگ لیوان قهوه و آشکار کردن تصویر پنهان، چقدر جذاب است. رنگ تغییر گرما تنها بخشی از فرمول است. قسمت دیگر فرمول ترموکرومیسم است. این همان جادوی لیوان حرارتی می باشد.

ترموکرومیسم در چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

ترموکرومیسم توانایی تغییر رنگ برخی از مواد در هنگام افزایش دما است. ترموکرومیسم در گروه رنگی قرار می گیرد، که باعث ایجاد پدیده تغییر رنگ می شود. همانطور که می دانید ، قابل برگشت است، به این معنی که می تواند به رنگ اصلی خود بازگردد. حلقه های خلقی نمونه ای کلاسیک از این فرآیند است.

نوسان در درجه حرارت بدن بر رنگ حلقه خلق تأثیر می گذارد. همه چیز با گذشت زمان پیشرفت کرده است و از حلقه های خلق و خوی تغییر رنگ، ما به لیوان های حرارتی رسیده ایم.

ارتباط جادویی بین ترموکرومیسم و ​​لیوان های حساس به حرارت

ترموکرومیسم همان چیزی است که باعث تغییر رنگ لیوان های قهوه سرامیکی شخصی ما می شود. فکر کنید یک ماده اصلی دارد. به لیوان قهوه شما امکان تغییر از سیاه به سفید را می دهد. اکثر مردم ترموکرومیسم را به عنوان رنگ حساس به گرما یاد می کنند ، زیرا به خاطر سپردن این مسئله آسان است که چه موقع و اگر کسی در مورد روند جادویی لیوان های حرارتی سوال کند.

فرآیند: رنگ حساس به حرارت

رنگ حساس به گرما یا رنگ ترموکرومیک حاوی رنگدانه هایی است که با ریختن یک نوشیدنی گرم در آن، لیوان قهوه رنگ آن را تغییر می دهد. دو نوع اصلی رنگدانه ها، رنگهای لوکو و کریستالهای مایع ترموکروماتیک هستند.

رنگهای Leuco و کریستالهای مایع ترموکروماتیک در لیوان جادوئی

تولیدکنندگان برای انجام کارهای با دقت بالا از کریستال های مایع استفاده می کنند، به ویژه مواردی که برای ردیابی کمترین نوسان دما لازم است. به همین دلیل، تولید کنندگان از کریستال های مایع برای ایجاد اشیا منظم مانند لیوان قهوه سفارشی و بطری های کودک استفاده نمی کنند.

برای این اشیا، شما باید بدانید که دمای تقریبی نوشیدنی خیلی سرد است یا لمس آن خیلی گرم است. کریستال های مایع از تصویر خارج شده اند زیرا شما نمی توانید از آنها برای ایجاد لیوان های حرارتی استفاده کنید. از این رو، رنگ های لکو در مرکز قرار می گیرند.

رنگهای ترموکرومیک حاوی رنگهای لوکو هستند که با سایر مواد شیمیایی ترکیب شده و آن اثر تغییر رنگ را ایجاد می کند که شما و دیگران را مجذوب خود می کند. هنگامی که یک نوشیدنی گرم را در یک لیوان عکس سفارشی با ویژگی های تغییر رنگ می ریزید، رنگ های leuco از سیاه به سفید تغییر می کنند.

میکرو کپسول های حاوی این رنگ موجود است. به غیر از لیوان های جادوئی، نمونه دیگری از این لباس های هایپر رنگ است. شاید شما با لباس هایپر رنگ که بر اساس تغییر دما تغییر رنگ می دهند آشنا نباشید، زیرا دیگر مد نیست. تمام مراحل مربوط به چگونگی تبدیل لیوان قهوه از سیاه به سفید جالب است.

روند تغییر رنگ در چاپ لیوان جرارتی

شما رنگ را با بلورهای نمک ترکیب می کنید، که می تواند دارای سطح PH بسیار بالا باشد یا PH بسیار پایین باشد. سطح pH محیط باعث تغییر رنگ می شود. افزایش دما باعث واکنش شیمیایی و در نتیجه مخلوط شدن کریستالهای نمک با رنگ می شود. به این ترتیب است که رنگ لیوان عکس سفارشی شما تغییر می کند.

وقتی از لیوان قهوه می نوشید یا اجازه می دهید تا خنک شود، به تدریج به رنگ اصلی خود که سیاه است برمی گردد و در نتیجه پیام یا تصویر را می پوشاند.

چاپ لیوان های جادویی هدایای منحصر به فردی است که می توانید به کسی بدهید یا از آن بگیرید. می توانید لیوان های حساس به گرما را در روزها و مواقع خاص به افراد هدیه دهید. فقط به رنگ سفید نمی توانید چیزی به رنگ سیاه اضافه کنید. نوشیدنی گرم رنگ را تغییر می دهد و پس از خنک شدن لیوان حرارتی، به رنگ سیاه برمی گردد.

آیا چاپ لیوان های حرارتی میخواهید؟

اگر می خواهید یک لیوان جادویی بخرید، می توانید آن را از اینجا خریداری کنید. می توانید آن را برای خود یا یکی از عزیزان خود با یک پیام و تصویر سفارشی تهیه کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *