منوی دسته بندی

بهترین لیوان های تبلیغاتی برای مخاطبان هدف شما

چاپ لیوان تبلیغاتی

بهترین لیوان های تبلیغاتی برای مخاطبان هدف شما

آیا می خواهید به مشتریان خود هدیه ای بدهید اما نگران هستید که متناسب با سلیقه آنها باشد؟ ما پیشنهادی برای شما داریم! چرا لیوان تبلیغاتی را در نظر نمی گیرید؟ با وجود طرح ها و سبک های بسیار زیاد، دسترسی به مخاطبان خاص در این مواد آشامیدنی امکان پذیر است.
البته، این نیز منطقی است که ابتدا علایق آنها را بشناسید. وقتی منافع یا حرفه آنها را می فهمید، پیدا کردن یک لیوان برای آنها آسان است. بنابراین تحقیق خود را انجام دهید و سوابق مشتری خود را بررسی کنید تا بهترین هدیه را برای آنها ارسال کنید.
اما اگر هنوز هم الهام کافی ندارید، چاپ حامد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین چاپ عکس روی لیوان را داشته باشید! ما انواع لیوان های تبلیغاتی متنوعی را برای مخاطبان مختلف مانند علاقه مندان به سفر، مادران شاغل و قهوه ذکر کرده ایم.

1. چاپ لیوان مسافرتی برای ماجراجویان

هرکسی علاقه خاص خودش را دارد. بعضی از مردم دلشان برای خواندن کتاب یا پختن دستور العمل های شیرینی در خانه است در حالی که دیگران گشت و گذار در دنیا را ترجیح می دهند. در صورت کشف اینکه مشتریان شما به دسته دوم تعلق دارند، بهتر است چیزی را که می توانند به خارج از کشور ببرند به آنها هدیه دهید.
چاپ لیوان های تبلیغاتی مانند لیوان عایق و انواع مختلف لیوان مسافرتی بهترین انتخاب کالای تبلیغاتی را برای این نوع مخاطب ایجاد می کنند. این دسته از وسایل آشامیدنی می تواند نام شما را در آنجا جلب کند زیرا گیرندگان آنها را به سفرهای جاده ای، پیاده روی، پیک نیک و سایر فعالیت های هیجان انگیز می برند.

مارک شما هر کجا که کاربران به آن مراجعه کنند شناخت خوب خود را دریافت می کند. آیا این یک روش یکپارچه برای تبلیغ رایگان کسب و کار شما نیست؟ شما نه تنها توجه جمعیت را جلب می کنید بلکه می توانید پول بیشتری نیز پس انداز کنید زیرا با چاپ لیوان خود همه جا از شما صحبت می کند!

2. لیوان قاشق دار

لیوان های تبلیغاتی

 یکی از پرطرفدارترین لیوان های تبلیغاتی که همچنین برای هدیه استفاده می شود چاپ عکس روی لیوان قاشق دار می باشد. چاپ این لیوان ها با استفاده از سیستم چاپ سابلیمیشن می باشد که یکی از بهترین کیفیت چاپ عکس روی لیوان را دارا می باشد و تصاویر چاپ شده بسیار شفاف و درخشان می باشند. این لیوان ها برای صرف صبحانه در منزل و محل کار بسیار پرکاربرد می باشند. زیبایی دسته و قاشق این لیوان ها بسیار خاص می باشد. همچنین این ماگ زیبا در انواع مختلف رنگ موجود می باشد. 

گیرندگان می توانند از آنها در لذت بردن از فنجان قهوه و سایر نوشیدنی ها استفاده کنند.  همچنین در فصل زمستان از آنها زیاد استفاده می شوند.

3. لیوان سرامیکی برای دوستداران قهوه

لیوان تبلیغاتی آیا در مورد میزان مصرف قهوه مردم انگلیس در هر روز مطالعه کرده اید؟ طبق یک تحقیق در انگلیس، انگلیسی ها روزانه 70 میلیون فنجان قهوه می نوشند، در حالی که 165 میلیون فنجان چای. این فقط به این معنی است که احتمال اینکه مشتری شما یک عاشق قهوه باشد زیاد است.

برای اینکه دوستداران قهوه از هدیه شما قدردانی کنند، یک ظروف آشامیدنی بادوام انتخاب کنید که ظاهری ظریف مانند لیوان های سرامیکی داشته باشد. این نوع لیوان دوام، پیچیدگی و راحتی را خراب می کند و دور نمی ریزد.

فقط تصور کنید که لوگوی شما در هر جرعه قهوه چقدر قرار می گیرد. از این گذشته، چه کسی یک قهوه قوی برای قهوه صبحانه یا عصرانه روزانه خود را دوست ندارد؟ بنابراین اطمینان حاصل کنید که این لیوان های تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن برای تشخیص نام تجاری مطمئن شخصی سازی کنید.

4. لیوان برای نوشیدنی های شیک

اگر کارمندان اداری، علاقه مندان به سفر و افراد VIP وجود دارد، هیچ وقت نباید کارمندان خوب خود را فراموش کنید. شما همچنین به آنها یک هدیه تشکر مدیون هستید زیرا بدون آنها شما آن معاملات را پلمپ نمی کنید و مشتری جدیدی دریافت نمی کنید.

با دادن لیوان به آنها ابراز سپاس کنید. این نوع لیوان کلاسیک به دلیل طراحی مدرن، به عنوان هدیه خوب عمل می کند. این در رنگ های مختلف وجود دارد.
این لیوان های سفارشی نه تنها انگیزه کارکنان شما را برای ادامه کار خوب می کند بلکه باعث می شود آنها از تجارت شما قدردانی کنند. بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟ ساده. اگر آنها احساس ارزشمندی می کنند، این آنها هستند که صحبت را برای شما انجام می دهند. آنها در مورد شرکت شما به روشی که شما انتظار ندارید لاف خواهند زد.

چاپ لیوان تبلیغاتی

به سلامتی موفقیت شما!
مشتاق ارسال هدیه تشکر به مشتریان خود هستید؟ خوب، لیوان های تبلیغاتی را در نظر بگیرید؟ این مواد آشامیدنی سفارشی بیش از سایر محصولات تبلیغاتی از ویژگی های منحصر به فرد بازار برخوردار هستند. آنها در سبک ها و طرح های مختلف موجود هستند، به شما امکان می دهد هدیه مناسب برای گیرنده مورد نظر خود پیدا کنید.

چاپ حامد طیف گسترده ای از لیوان های چاپی را تهیه می کند که می تواند شما را به فریاد “سلام به موفقیت” برساند. ما چاپ عکس روی لیوان حرارتی، لیوان های دسته و داخل رنگی، لیوان شیشه ای مات، لیوان مخروطی، لیوان دسته قلبی و… را داریم که به چند مورد اشاره می کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این انتخاب محصول، به سایت www.hamedprint.ir مراجعه کنید. همچنین می توانید برای قیمت گذاری همان روز و سایر سوالات با شماره 09154871379 در ارتباط باشید.

8- چاپ خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید

اکنون می خواهید پیراهن خود را با نگاتیو به بیرون بیاورید و بگذارید تا آفتاب بخورد تا خشک شود و تصویر را منتقل کند.

چاپ خود را به مدت 10-15 دقیقه در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.
بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که خورشید شدیدترین حوالی ساعت 11:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر باشد.
اگر ابری باشد، ممکن است مجبور شوید مدت طولانی تری چاپ خود را نشان دهید.
بعد از حدود پنج یا چند دقیقه، تاریک شدن تصویر را مشاهده خواهید کرد.

9-منفی را حذف کنید

بهتر است نگاتیو را در فضایی که خیلی روشن نیست حذف کنید.
حذف نگاتیو در نور ملایم به سالم نگه داشتن چاپ کمک می کند.

پیراهن خود را بشویید. بهتر است پیراهن خود را در ماشین لباسشویی بشویید، اما می توانید آن را با دست نیز بشویید.
با شستشو، هر نوع Inkodye اضافی از روی پیراهن شما پاک می شود و چاپ شما را زیبا و تازه نشان می دهد.
برای داشتن بهترین نتیجه از آب گرم تا گرم استفاده کنید.
ممکن است بخواهید آن را دو بار بشویید تا تمام باقی مانده از بین برود.
بعد از تمیز بودن پیراهن، آماده پوشیدن است!

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *