منوی دسته بندی

ایده های تجاری برای راه اندازی شرکت چاپ لیوان شخصی خود

چاپ عکس روی فنجان

چگونه با این نکات برای کمک به ما کار چاپ لیوان را شروع می کنیم

آنچه باید درباره راه اندازی مشاغل چاپ لیوان خود بدانید

چاپ ماگ یکی از آن مشاغل کم هزینه استارتاپی است. اگر رایانه مناسبی دارید و از خانه شروع می کنید، سرمایه گذاری 2000 دلار برای تجهیزات ، نرم افزار ، تجهیزات ، سهام و هزینه های راه اندازی شما را سرگرم می کند. ما در این مقاله سعی کرده ایم که ایده های تجاری چاپ لیوان را با یکدیگر بررسی کنیم و بتوانیم بهترین درامدزایی را در منزل و محل کار خود داشته باشیم.

با آشنایی با تجارت می توانید کار خود را گسترش دهید. اما قبل از اینکه جلو بیایید، ملاحظات زیادی وجود دارد که مایلم آنها را به اشتراک بگذارم.

بیایید شروع به چاپ لیوان کنیم!

آیا شما به صورت تمام وقت یا پاره وقت فعالیت خواهید کرد؟

مشاغل چاپ لیوان را می توان به صورت تمام وقت یا نیمه وقت اداره کرد. ممکن است شروع کار به صورت نیمه وقت ایده خوبی باشد و هنگامی که شتاب بیشتری به دست آوردید و آن را به اندازه کافی سودآور دیدید که از لحاظ مالی از شما پشتیبانی می کند، می توانید به یک تجارت تمام وقت بپردازید. یا ممکن است شما نوعی از افراد باشید که هرچه دارند را وارد یک تجارت می کنید و می خواهید از ابتدا تمام وقت بروید. این چیزی است که شما باید قبل از شروع در مورد آن تصمیم بگیرید.

لیوان حرارتی

نگاه به سودآوری چاپ لیوان

در اینجا یک مثال آورده شده است و در صورت موجود بودن سفارشات، چشم شما را به سمت بالقوه باز می کند.

بگذارید بگوییم شما از شرکتی سفارش گرفته اید که می خواهد آرمش روی 500 لیوان چاپ شود. شما درهر لیوان 1.50 دلار سود می کنید. در هر ساعت می توانید 60 لیوان چاپ کنید. در عرض یک ساعت می توانید 90 دلار درآمد کسب کنید. اگر کارمندی دارید لیوان ها را چاپ می کنید و هر ساعت 16.00 دلار به آنها پرداخت می کنید ، همچنان 74.00 دلار سود دارید. 10٪ هزینه های عملیاتی و متفرقه را در نظر بگیرید و همچنان 66.60 دلار در ساعت درآمد دارید.

چاپ عکس روی لیوان

ایده های تجاری چاپ لیوان

اینجاست که می تواند جالب باشد. به عنوان مثال، اگر می توانید سفارشات بزرگی دریافت کنید که می تواند یک کارمند را به مدت هفت ساعت متوالی مشغول نگه دارد ، در پایان می توانید 466.00 دلار سود در روز داشته باشید.

یا اگر سفارش کافی برای مشغول نگه داشتن ده کارمند داشتید، می توانستید سود روزانه 4666.00 دلار داشته باشید.

روش دیگر بررسی سودآوری ، سفارشات کوچک با یک لیوان حرارتی است. در این حالت ، سود شما در هر فنجان به طور متوسط ​​از 5.00 دلار تا 10.00 دلار است. از آنجا که هر نمودار برای هر لیوان متفاوت است ، شما نمی توانید در هر ساعت 60 ماگ چاپ کنید. اما همچنان می توانید سود قابل توجهی کسب کنید.

شما هر دو نوع سفارش را پردازش خواهید کرد و به خاطر داشته باشید که هر دو روش به یک مولفه اصلی نیاز دارند، دریافت سفارشات و این قسمت مشکل است.

چگونه چاپ لیوان های خود را به بازار عرضه می کنید؟

جلب مشتری، سقوط بسیاری از مشاغل است. این یکی از چالش برانگیزترین زمینه ها برای تسلط در تجارت است. اول ، شما باید بفهمید که چرا کسی به جای رقابت از شما خرید می کند؟ چه چیزی بهتر یا متفاوت از آنچه در دسترس است می توانید به بازار بیاورید؟

وقتی صحبت از رقابت می شود ، بسیاری از صاحبان مشاغل به عنوان تاکتیک شماره یک خود ، کاهش قیمت را متمرکز می کنند. یک مشکل در این مورد این است که همه دائماً قیمت را پایین می آورند تا جایی که هیچ سود دیگری برای ادامه فعالیت شما باقی نمی ماند.

با چاپ لیوان، مزیتی که دارید طراحی هایی است که ارائه می دهید. شما می توانید شعارهای جذاب و طرح های حرفه ای چاپ شده روی لیوان های شیک را ارائه دهید. این اصالت می تواند همان لبه ای باشد که برای ورود به بازار نیاز دارید.

آیا لیوان های خود را به مشاغل بازاریابی می کنید یا به بازار خرده فروشی یا عمده فروشی محلی توجه خواهید کرد. یا به صورت آنلاین بازاریابی خواهید کرد؟ حتی ممکن است کمی از همه چیز را در نظر داشته باشید. اما با این رویکرد ، در مرحله راه اندازی بسیار گسترده است. بهتر است بر روی یک حوزه تمرکز کنید، بر آن مسلط شوید و سپس به شکل های دیگر بازاریابی گسترش دهید. شما باید بفهمید که چگونه لیوان های خود را به بازار عرضه می کنید زیرا بدون فروش، حتی با یک استارت آپ ارزان قیمت مانند این، شکست می خورد.

Dropshipping یا خودتان تولید کنید

اگر بازار قدرتمندی دارید، ممکن است بخواهید Dropshipping را در نظر بگیرید یا کار را به تمرکز بر فروش و طراحی بپردازید.

شرکت های حمل و نقل قطره ای وجود دارند که لیوان های شما را مستقیماً به مشتری شما ارسال می کنند ، انگار محصول از شما حمل می شود. این چیزی است که شما می توانید در صورت داشتن بازار کافی قدرتمند در نظر بگیرید.

گزینه دیگر برای افزایش بهره وری در صورت سفارش زیاد ، برون سپاری چاپ است. شما می توانید شرکتی پیدا کنید که بتواند لیوان تولید کند، طرح شما را چاپ کند و سفارش را به آستان شما برساند.

ایده های تجاری چاپ لیوان، تیشرت، سنگ و…

علاوه بر چاپ روی لیوان، می توانید موارد مرتبط را نیز ارائه دهید. موارد تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید در آنها گسترش دهید، همچنین کلاه و تی شرت وجود دارد. اگر از کالاهای تبلیغاتی استفاده می کنید، تجارت شما فقط چاپ لیوان نیست بلکه چاپ سنگ و کالاهای تبلیغاتی است.

هزینه راه اندازی این نوع مشاغل گرانتر از چاپ لیوان است. اما اگر قصد گسترش آن را دارید ارزش بررسی را دارد. همچنین، اگر قصد توسعه موارد تبلیغاتی و چاپ سنگ را دارید، نام تجاری فقط برای چاپ لیوان مناسب ثبت نکنید.

 

 

hamedprint.ir ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *