منوی دسته بندی

چاپ سابلیمیشن برای مبتدیان – 9 مورد از متداول ترین سوالات مبتدیان سابلیمیشن

سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن برای مبتدیان – 9 مورد از متداول ترین سوالات مبتدیان سابلیمیشن

چگونه چاپ لیوان ، تیشرت و ملزومات سابلیمیشن را شروع کنیم

من چندی پیش مبتدی چاپ سابلیمیشن بودم! و اگر این مقاله را پیدا کرده اید، این احتمال وجود دارد که شما نیز یک مبتدی باشید! هنگامی که من برای اولین بار با سابلیمیشن به عنوان یک مبتدی شروع کردم، من با یک دسته از مواد مختلف کار می کردم. چاپ لیوان ، تی شرت ، هودی ، سنگ ، ساعت ، کوسن ، پازل ، قاب کریستال و… بسیاری از مواردی که من به عنوان یک مبتدی آموختم از منابع آنلاین مختلف مانند YouTube و وبلاگ های مختلف بود، اما اکثر آنها از طریق آزمایش و خطا بود. در این مقاله، ما قصد داریم به تصدیق برای مبتدیان بپردازیم. برخی از رایج ترین مشکلات برای سابلیمیشن چیست؟ چگونه می توانید با سابلیمیشن پیشرفت کنید؟ ما در مورد تصدیق برای مبتدیان و برخی از متداول ترین سوالات متداول سابلیمیشن را پوشش خواهیم داد!

اگر به تازگی یک چاپگر سابلیمیشن خریداری کرده اید، یا می خواهید در سابلیمیشن پیشرفت کنید، پس اینجا مکان مناسبی برای شماست! مهم نیست که سطح مهارت شما چیست، من واقعاً فکر می کنم همه می توانند از این سوالات متداول سابلیمیشن رایج چیزی یاد بگیرند! بیایید برای مبتدیان سابلیمیشن کنیم!

زمان مناسب برای شروع کار

سابلیمیشن چیست؟

خوب، بگذارید اول این یکی را از سر راه برداریم.

سابلیمیشن فرآیندی برای انتقال رنگها به انواع پارچه ها و مواد است. تصویری با استفاده از چیزی مانند فتوشاپ به صورت دیجیتالی ایجاد می شود و بر روی یک کاغذ با روکش شیمیایی و جوهر سابلیمیشن ویژه چاپ می شود. سپس این چاپ دیجیتال بر روی مواد انتقال دهنده قرار می گیرد. پس از اعمال گرما و فشار، تصویر به پلیمرهای موجود در مواد انتقال دهنده منتقل می شود.

کمی بیش از حد پیچیده به نظر می رسد؟ جای نگرانی نیست سابلیمیشن فقط فرآیندی برای انتقال تصاویر به انواع خاصی از مواد است. از گرما و فشار برای تسهیل انتقال استفاده می شود. از آنجا که انتقال در سطح مولکولی رخ می دهد، یک انتقال دائمی است. این بدان معناست که هر چند بار تصویر منتقل شده را بشویید یا اسکراب کنید، از بین نمی رود! این یک روش عالی برای انتقال تصاویر یا طرح ها به انواع مختلف مواد است.

چاپ لیوان

بعداً در این مقاله، ما به بررسی انواع مواد مورد استفاده شما، کاغذ سابلیمیشن روکش شده مخصوص، نوع جوهرهای مورد نیاز و موارد دیگر خواهیم پرداخت! اگر بیشتر علاقه مند به خواندن موارد خاص هستید، برخی از منابع دیگر ما را در مورد چاپ سابلیمیشن در اینجا ببینید. من توصیه می کنم راهنمای اصلی ما را برای چاپ سابلیمیشن مطالعه کنید، این یک روش عالی برای سریع بلند شدن و دویدن است! پس از اتمام کار، حتماً به اینجا برگردید و بیشتر بخوانید!

چرا چاپ سابلیمیشن؟

احتمالاً روش های دیگری برای انتقال تصاویر و طرح ها به مواد مختلف شنیده اید. شاید شما در مورد چاپ روی صفحه، گلدوزی، انتقال وینیل یا چاپ مستقیم به لباس شنیده باشید. اما چرا سابلیمیشن؟

خوب، چاپ سابلیمیشن ترکیبی منحصر به فرد از هزینه، کیفیت و صرفه جویی در وقت را برای یک طراح ارائه می دهد که سابلیمیشن را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند. بگذار توضیح بدهم.

از همین امروز با چاپ رنگ سابلیمیشن، درآمدزایی را شروع کنید.

چاپ تابلوفرش
روش های چاپ تیشرت

هزینه چاپ سابلیمیشن

بسیاری از روشهای دیگر انتقال تصاویر برای شروع کار واقعا گران هستند. برای ارائه یک مثال خاص، بیایید چاپ مستقیم را در نظر بگیریم. اگر می خواستید با چاپ مستقیم پوشاک شروع کنید، ابتدا باید در یک چاپگر DTG در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری کنید. این نوع چاپگرها می توانند بیش از هزار دلار کار کنند و نگهداری و استفاده از آنها گران است.

روشهای دیگر مانند چاپ روی صفحه ممکن است به فضاهای باز و بزرگ برای تهویه و پردازش نیاز داشته باشند.

 آنها ممکن است شامل تعدادی صفحه نمایش مختلف باشند که هرکدام به یک منطقه برای تمیز کردن و خشک شدن احتیاج دارند. هزینه های درگیر شدن با مواردی مانند چاپ روی صفحه یا چاپ مستقیم لباس می تواند نجومی باشد.

همان جایی است که چاپ سابلیمیشن می تواند بدرخشد! چاپ سابلیمیشن را می توان به راحتی با کمتر از هزار دلار شروع کرد. تمام آنچه شما نیاز دارید چاپگر، جوهر، پرس حرارتی و طرح های شماست! پس از داشتن این موارد، می توانید بلافاصله با انتقال شروع کنید!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ لیوان ، چاپ تی شرت ،  هودی ، چاپ سنگ ، چاپ ساعت ، چاپ کوسن ، چاپ پازل ، چاپ قاب کریستال

و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *