منوی دسته بندی

فرآیند تولید چاپ لیوان سابلیمیشن

چاپ لیوان با پرس حرارتی

چگونه چاپ لیوان سابلیمیشن داشته باشیم؟

ما شما را به یک تور مجازی از فرایند تولید چاپ لیوان سابلیمیشن خواهیم برد …

فرایند تولید چاپ لیوان

مرحله 1: محصولات خام سابلیمیشن

اولین مرحله از فرآیند چاپ سابلیمیشن، انتخاب محصولات خام سابلیمیشن با کیفیت است. یک محصول خام به یک لیوان سفید یا سایر محصولات سابلیمیشن اشاره دارد که هنوز تصویری روی آن چاپ نشده است. یعنی خالی است! برای چاپ تصویر باید تمام جای های خالی محصول را با تصویر موردنظر پوشاند. لیوان ها با یک پلیمر پوشانده می شوند و باعث رنگ پذیری می شوند. شما میتوانید عکس موردنظرتان را روی لیوان، تیشرت، سنگ، ساعت، قاب کریستالی، تابلوفرش، پازل و هرآنچه مدنظرتان هست چاپ نمایید . چاپ حامد ارائه دهنده نفیس ترین خدمات چاپ سابلیمیشن می باشد.

چرا لیوان سفید؟ در چاپ سابلیمیشن از جوهر سفید برای چاپ استفاده نمی شود. رنگها شفاف بوده و برروی سطح لیوان چاپ شده یا به بستر متکی هستند.

مرحله 2: چاپ سابلیمیشن

آثار هنری مانند ماگ های فانتزی با استفاده از جوهرهای مخصوص سابلیمیشن و کاغذ انتقال، جوهر افشان چاپ می شود. کاغذ انتقال فقط یک چاپ موقت برای تصویر می باشد.

مرحله 3: آماده سازی رنگ سابلیمیشن

پس از چاپ، کاغذ انتقال دور لیوان پیچیده شده و بر روی لیوان یا سایر محصولات سابلیمیشن رنگ قرار می گیرد. تصویر موجود بر روی کاغذ انتقال به دلیل انتقال مستقیم به سطح خالی، در واقع آینه یا برعکس است.

آموزش چاپ لیوان

مرحله 4: پرس حرارتی سابلیمیشن رنگ

لیوان خام و کاغذ انتقال تصویر در یک پرس حرارتی قرار می گیرند. همانطور که می توانید از نام آن متوجه شوید، گرما و فشار برای انتقال تصویر از کاغذ به سطح خالی اعمال می شود. این فرآیند رنگ چاپ شده را به داخل پوشش پلیمری ماده خالی تزریق می کند. این تصویر در واقع بخشی از لیوان می شود و تصویری بسیار بادوام و با دوام ایجاد می کند.

انواع مختلف پرس حرارتی برای طیف وسیعی از محصولات وجود دارد.

مرحله 5: محصول نهایی سابلیمیشن

محصولات سابلیمیشن به دلیل فرایند تزریق تصویر، بسیار مقاوم و ضد خراش هستند. چاپی زیبا و جذاب که برای سالها ماندگار می باشد و از آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

چاپ لیوان

فرایند تولید چاپ لیوان با روش سابلیمیشن بسیار ساده می باشد. به راحتی می توانید در منزل با تهیه موارد مورد نیاز کسب و کار خانگی خود را راه اندازه نمایید. همچنین میتوانید در ایام ویژه سال مانند تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و … به عزیزانتان هدیه ای جذاب بدهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *