5 اصل طراحی برای نمایش بهتر تبلیغات
5 اصل طراحی برای نمایش بهتر تبلیغات
نمایش تبلیغات
با توجه به این که 11 درصد از کاربران اینترنت در حال حاضر تبلیغات نمایشی را مسدود کرده اند و بسیاری دیگر فقط آنها را تنظیم کرده اند، باید سخت کار کنید تا مطمئن شوید مردم هنگام مشاهده آنها کلیک می کنند. و تبلیغات نمایش عالی همه در مورد تصاویر بصری است.
قدرت طراحی را دست کم نگیرید. 50 درصد از شرکت ها می گویند که طراحی نقش مهمی در موفقیت آنها دارد. به هر حال، طراحی بر برداشت های اولیه و نحوه درک مشتریان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد.
البته، هر بازاریاب یا صاحب مشاغل کوچک که می خواهد کمپین های نمایشی را اجرا کند، متخصص طراحی نیست. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید بازی طراحی خود را با استفاده از پنج اصل کلیدی طراحی بصری برای ایجاد تبلیغات نمایشی با عملکرد بالا ارتقا دهید.
1. ساختار
اساس یک تبلیغ خوب نمایش ساختار است. و شیوه هایی وجود دارد که باید هنگام ترسیم و چاپ تبلیغات خود رعایت کنید. دفتر تبلیغات تعاملی می گوید تبلیغات نمایش داده شده باید “از محتوای معمولی صفحات وب قابل تشخیص باشند و واحد تبلیغات باید دارای مرزهای مشخص باشد و با محتوای عادی وب اشتباه نشود.”
آنها همچنین می گویند اندازه تبلیغات باید انعطاف پذیر باشد زیرا ممکن است افراد تبلیغات شما را در صفحه های مختلف مشاهده کنند.
بنابراین، شما باید مطمئن شوید که دارای ساختار قوی و در عین حال انعطاف پذیر برای تناسب با هر قالب و چاپ دارید، و توجه ویژه ای به اندازه های برتر انجام می دهید.
برای انجام این کار، به عناصر اساسی تبلیغات نمایشی فکر کنید. هر تبلیغ باید شامل چهار جزء اصلی باشد:
1. لوگو یا نام شرکت شما
2. گزاره ارزشی
3. تصویر یا نمای تصویری از خدمات شما
4. یک دکمه CTA
بهترین راه برای چیدمان این عناصر چیست؟
به طور طبیعی، ارزش پیشنهادی و CTA شما بسیار مهم است. یک شرکت دریافت که بهینه سازی صفحه فرود CTA منجر به افزایش فوق العاده 245 درصدی سرنخ ها شد. این نشان می دهد که چقدر CTA شما مهم است.
بنابراین، ارزش پیشنهادی و CTA شما باید از نظر بصری متمایزترین عناصر باشند. شما باید لوگوی خود را در حاشیه، در یکی از لبه های تبلیغ خود قرار دهید. به علاوه، باید مطمئن شوید که تصویر شما هیچ یک از کپی ها را مبهم نمی کند.
2. رنگ
در تفکر طراحی، رنگ بسیار مهم است زیرا برای جلب توجه افراد و برانگیختن احساسات استفاده می شود. مردم همچنین رنگ بندی شما را با نام تجاری شما مرتبط می کنند. وقتی به کوکاکولا فکر می کنید، برای همیشه به قرمز فکر می کنید.
روانشناسی پشت رنگ جذاب است و چیزی است که هنگام طراحی و چاپ تبلیغات باید به آن توجه کنید. به عنوان مثال، مردان و زنان ترجیحات رنگ متفاوتی دارند. یک مطالعه نشان داد که محبوب ترین رنگ ها در میان مردان آبی (57)) و سبز (14)) است. در حالی که زنان به رنگ آبی (35)) و بنفش (23) هستند.
بنابراین، بسته به هدف کمپین شما، ممکن است تصمیم بگیرید که از پالت رنگ کمی متفاوت استفاده کنید.
ما می توانیم ببینیم که بسیاری از صنایع به طرفداری از رنگ های خاص تمایل دارند و از عوامل محرک روانی این رنگ ها استفاده می کنند، هم ما را به عنوان مصرف کننده جذب می کند و هم نماینده صنعت است.
به عنوان مثال در صنعت ارتباطات، آبی و مشکی محبوب ترین رنگ ها هستند. استفاده از این رنگها در تبلیغات نمایشی برای این صنعت باعث ایجاد اعتماد در نام تجاری شما می شود.
سوالات مهم
واضح است که هنگام انتخاب یک پالت رنگ برای تبلیغات نمایش داده شده، باید به موارد زیادی فکر کرد. مهمترین سوالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از:
کمپین من برای چه کسانی طراحی شده است و کدام رنگها برای آنها جذاب است؟
مردم از برند و صنعت من چه انتظاری دارند؟
به عنوان یک قاعده کلی، پالت رنگ شما باید حداقل باشد. شما باید دو یا سه رنگ اصلی را برای استفاده در تبلیغات انتخاب کنید. اگر از رنگین کمان رنگ استفاده می کنید، بیننده نمی تواند روی موارد مهم تمرکز کند.
فونت سبز به وضوح در پس زمینه روشن نمایان می شود. این یک پالت ساده است که کاملاً در برند شرکت است.
مهمترین چیزی که وجود دارد انتخاب عاقلانه رنگهای شماست. انتخاب شما دلخواه نیست و باید در مورد تاثیر رنگ روی مخاطب فکر کنید.
3. تایپوگرافی
تایپوگرافی یکی دیگر از عناصر طراحی است که توجه شما را به مهم ترین اطلاعات جلب می کند، مانند حباب های گفتار در یک کتاب کمیک. مهمترین چیزی که وجود دارد یک سلسله مراتب تایپوگرافی واضح و خوانا است. مهم نیست که تصاویر بصری شگفت انگیزی دارید – اگر مخاطبان شما نتوانند پیام شما را بخوانند یا درک کنند، روی تبلیغ شما کلیک نمی کنند.
نوع حروف نیز تأثیرگذار است. تعداد نامحدودی فونت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما این بدان معنا نیست که شما باید از چندین فونت مختلف در تبلیغات نمایشی خود استفاده کنید. مانند رنگ، اگر این کار را انجام دهید، بیننده نمی تواند تمرکز کند.
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که انتخاب فونت را از کجا شروع می کنید. این راهنمای ترکیب فونت به شما نشان می دهد که کدام نوع حروف به خوبی مکمل یکدیگر هستند.
4. سادگی
آیا تا به حال در مورد اصل KISS چیزی شنیده اید؟ نه، ربطی به گروه راک دهه 70 ندارد. KISS مخفف عبارت Keep It Simple، Stupid است. این عبارت از طراحی محصول سرچشمه می گیرد اما می تواند برای طراحی در هر زمینه ای استفاده شود.
تبلیغات نمایش بدیهی است جمع و جور هستند. شما قرار نیست کل نام تجاری خود را در یک تبلیغ جا دهید. بنابراین، شما باید آن را ساده نگه دارید. شما باید پیام خود را به وضوح و به سرعت منتقل کنید.
در اینجا مخفف دیگری برای شما وجود دارد … Google Marketing سه C را برای ایجاد تبلیغات نمایشی توصیه می کند. آنها باید قانع کننده، مختصر و روشن باشند. این به این دلیل است که بیننده را تحت فشار قرار نمی دهید.
5. تصاویر سفارشی و گرافیک
هرگز نباید از تصاویر برای پر کردن فضا استفاده کنید. یا به این دلیل که فکر می کنید قرار است تصاویری در تبلیغات نمایشی خود داشته باشید. می دانید که تصاویر در بازاریابی ضروری هستند.
گوش دادن به آن
چرا اینطور است؟ تصاویر اطلاعات ارزشمندی را منتقل می کنند. این نشان می دهد که چرا آنها در بازاریابی بسیار مهم هستند. و چرا نباید فقط از تصاویر به خاطر آن استفاده کنید. آنها باید به هدفی خدمت کنند.
شاید هدف تصویر شما نمایش محصول شما در تمام شکوه و جلال آن باشد …
استفاده از تصاویر سفارشی در این راه احتمالاً باعث جلب توجه بیننده می شود. به عنوان یک قاعده کلی، باید از تصاویر موجود جلوگیری کنید. بالاخره طراحی همه چیز مربوط به خلاقیت است.
تصاویر
تصاویر توجه را جلب می کنند اما پیام تبلیغات را از بین نمی برند – KISS را به خاطر دارید؟ تاثیری که تصاویر این تبلیغات می گذارد این است که شما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول کنجکاو می کند.
برای تقلید از موفقیت آنها، محصولات خود را به نمایش بگذارید یا افراد را با تصاویر جالب و منحصر به فرد جذب کنید. اما فراموش نکنید که اطمینان حاصل کنید که CTA و ارزش پیشنهادی شما در خط مقدم هستند – البته زیرا شما می خواهید کلیک کنید.
در آستانه نزدیک شدن
طراحی خوب (همراه با هدف گیری هوشمند) می تواند به شما در درمان بنری کوری گسترده کمک کند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که از اصول کلیدی طراحی پیروی می کنید تا بهترین تبلیغات ممکن را ایجاد کنید:
بهترین راه برای ساختن تبلیغات نمایشی این است که ارزش پیشنهادی و CTA خود را برجسته کنید.
یک پالت رنگی ساده انتخاب کنید که برای اهداف برند سازی و بازاریابی شما مفید باشد.
وقتی نوبت به تایپوگرافی می رسد، یک سلسله مراتب بسازید تا مطمئن شوید مهمترین اطلاعات برجسته است.
طراحی کلی تبلیغات نمایشی خود را برای چاپ ساده نگه دارید.
و در نهایت، برای جلب توجه بینندگان، تصاویر منحصر به فردی را انتخاب کنید.
hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید