منوی دسته بندی

آموزش چاپ روی ماگ در خانه

چاپ عکس روی لیوان در خانه

روشهای مختلفی برای چاپ روی لیوان در خانه وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم به آموزش آسان ترین روش چاپ لیوان در خانه بپردازیم. با این روش می توانید در خانه با کمترین هزینه یکی از زیباترین ماگ های خود را چاپ نمایید. از نوشیدن در ماگ شخصی تان لذت ببرید و یا آن را به دوستان و آشنایانتان هدیه دهید.

برای شروع کار کافی است یک طرح زیبا و خاص که مورد علاقه شما می باشد را انتخاب کرده و کار چاپ خود را آغاز نمایید.

سعی کنید از عکس های خیلی تیره و شلوغ استفاده نکنید که در ابتدای کار کم رنگ چاپ نشود.

ما به صورت گام به گام به آموزش چاپ لیوان می پردازیم:

ابزار مورد نیاز چاپ روی لیوان در خانه:

لیوان سرامیکی سفید، پرینتر رنگی جوهرافشان، کاغذ سابلیمیشن، چسب نسوز، اتو

گام اول

ابتدا طرح دلخواه خود را در ابعاد 21 در 9.5 طراحی کرده. می توانید برای چاپ تصاویر شخصی از کل این فضا استفاده نمایید و یا برای تصاویر فانتزی و لوگو از قسمت جلو و پشت لیوان استفاده نمایید.

گام دوم

در مرحله بعد تصاویر مورد نظر را با کاغذ و جوهر مخصوص سابلیمیشن چاپ نمایید. جوهر سابلیمیشن با حرارت از کاغذ به لیوان منتقل می شود.

توجه: حتما دقت نمایید تصاویر را به صورت Mirror یا آیینه ای چاپ نمایید. زیرا زمانی که تصویر روی لیوان برگردانده می شود برعکس چاپ می شود.

گام سوم

در این مرحله تصویر چاپ شده را دور تا دور لیوان با چسب نسوز فیکس نمایید. به گونه ای که از دسته سمت راست لیوان به کاغذ یک تکه چسب نسوز زده شود و تا انتهای سمت چپ لیوان ادامه پیدا کند. حتما توجه داشته باشید که طرح کاملاً روی لیوان را بپوشاند و به لیوان چسبیده باشد.

گام چهارم

بعد از اینکه طرح کاملاً روی لیوان فیکس شد، با یک اتوی کاملاً به آرامی روی تمام طرح را اتو بکشید و این کار را به مدت ده دقیقه انجام دهید. حتما دقت نمایید که سرتاسر لیوان به یک اندازه اتوکشی شود.

گام پنجم

در گام اخر بعد از اینکه دما به تمام اطراف لیوان به صورت یکسان رسید به آرامی یک گوشه از کاغذ را کنار زده و اگر طرح کاملاً روی لیوان چاپ شده بود به آرامی کاغذ را از روی لیوان جدا نمایید. شما می توانید هر آنچه مدنظرتان هست را روی لیوان چاپ نمایید و از این هدیه جذاب دوستان و اطرافیانتان را غافلگیر نمایید. امیدواریم از نوشیدن چای در فنجان شخصیتان لذت ببرید.

چاپ لیوان تبلیغاتی

لیوان سرامیکی در رنگها و مدلهای مختلف شامل: لیوان سرامیکی سفید، دسته و داخل رنگی، قاشق دار، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات و اکلیلی وجود دارد. میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه نموده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *