منوی دسته بندی

بهترین لیوان قهوه برای خانه و مسافرت

لیوان حرارتی

بهترین لیوان قهوه برای خانه و مسافرت

برخی از افراد برای دریافت انرژی اضافی مورد نیاز در طول یک روز شلوغ به کافئین اعتماد می کنند. دیگران به سادگی از طعم و مزه قهوه لذت می برند، این نقش مهمی در زندگی بسیاری از افراد دارد. خواه اسپرسو ، آمریکانو ، لاته، کاپوچینو ، موکا ، سفید تخت یا نوع دیگری را ترجیح دهید. چاپ بهترین لیوان به تجربه نوشیدن می افزاید. یافتن یک لیوان عالی، همان مایعی که مقدار مناسبی جاوا را در خود نگه دارد، دما را حفظ کند و به راحتی تمیز شود، همیشه ساده نیست.

با توجه به اینکه سلیقه افراد با هم متفاوت می باشد و هر کسی متناسب با محیط منزل یا  محل کار یا  مسافرت لیوان شخصی خود را انتخاب می کند تنوع لیوان ها گوناگون می باشد. ممکن است شما بخواهید برای کودک تان چاپ عکس روی لیوان داشته باشید. یا به یک مناسبت به یادماندنی هدیه ای به یکی از عزیزانتان هدیه دهید. برای همین ما در چاپ حامد انواع لیوان های شخصی را برای شما آماده کرده یم که بتوانی با توجه به علایق شخصی تان انتخاب مناسب داشته باشید.

چاپ بهترین لیوان

یافتن لیوان مناسب قهوه بصورت آنلاین می تواند مشکل باشد، زیرا انواع مختلفی از سبک ها در دسترس است، و تشخیص اینکه کدام یک از آنها مناسب شما خواهد بود، دشوار است. برای سهولت تصمیم گیری، این راهنما برخی از محبوب ترین انواع لیوان را به طور خلاصه بیان می کند.

چاپ لیوان سرامیکی

لیوان های سرامیکی، همانطور که از نامش پیداست، از سرامیک ساخته شده است. این لیوان ها در اکثر کابینت های آشپزخانه وجود دارد. این لیوان دارای دسته ای محکم و گرد است و در اندازه های مختلف موجود است. می تواند دارای چاپ های مختلف، شعارها، گفته ها یا تصاویر مختلف باشد. یا در یک لعاب جامد ساده به پایان برسد. لیوان های سرامیکی معمولاً قابل استفاده درمایکروویو بوده و بسیار با دوام هستند. ماگ های سرامیکی ممکن است سنگین باشند و در صورت رنگ روشن مستعد لک شدن هستند. ضخامت دیواره لیوان های کلاسیک می تواند از نسبتاً نازک، تا بسیار ضخیم مانند لیوان های معمولی رستوران و غذاخوری باشد. چاپ لیوان سرامیکی بسیار شفاف و درخشنده می باشد و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. از آنجا که سیستم چاپ لیوان های سرامیکی سابلیمیشن می باشد بسیار مناسب چاپ عکس می باشند. معمولا برای چاپ عکس شخصی و هدیه زیاد استفاده می شود. این ماگ های زیبا در رنگهای مختلف می باشند. همچنین دسته این لیوان ها به صورت ساده و قلبی شکل  می باشد. چاپ لیوان دسته قلبی یکی از بهترین هدای ویژه زوج های جوان می باشد.

چاپ لیوان تبلیغاتی
چاپ لیوان شیشه ای

چاپ لیوان شیشه ای

در حالی که لیوان معمولی برای تهیه لیوان قهوه بیش از حد حساس به دما است، لیوان معتدل یا بوروسیلیکات ظرف زیبایی ایجاد می کند. لیوان های شیشه ای محکم تر از لیوان معمولی هستند و به بیشتر برای چاپ لوگو مناسب هستند. از آنجا که این مایعات داخل این لیوان از بیرون دیده می شود مناسب اشخاصی هست که بیشتر از چای استفاده می کنند. لیوان های شیشه ای اغلب در سبک های خلاقانه و جذاب، با منحنی های زیبا و جزئیات برش خورده، شکل می گیرند. مراقبت از این لیوان ها آسان و ایده آل است اگر بخواهید در قهوه صبحگاهی یا بعد از شام خود احساس لوکس بودن کنید.

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی

یکی از جذاب ترین لیوان ها ماگ حرارتی یا جادویی می باشند.  این لیوان های زیبا در حالت عادی مشکی هستند و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می شود. چاپ لیوان حرارتی بسیار مناسب سورپرایز دوستان و عزیزانتان می باشد. جنس این لیوان ها از سرامیک می باشد و یک لایه جادویی یا حرارتی روی آن را پوشانده است. لیوان های جادویی قابلیت چاپ هر عکس و تصویری را روی خود دارند. این ماگ های زیبا جزو پرفروش ترین هدایا می باشند. اصولا در مناسبت ها و ایام خاص مانند تولد، ولنتاین و… هدیه داده می شوند.

چاپ ماگ حرارتی

چاپ لیوان مسافرتی

برای نوشندگان قهوه که عاشق نوشیدن یک فنجان قهوه در جاده هستند، چاپ لیوان های مسافرتی بهترین انتخاب هستند. لیوان های مسافرتی سبک و قابل حمل معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. اگرچه برخی از مدل های سرامیکی نیز موجود است. آنها از یک درپوش محکم و مقاوم در برابر نشت استفاده می کنند. معمولاً با دیواره های عایق ساخته شده اند که به طور قابل اعتماد قهوه را برای ساعت ها گرم نگه می دارند. لیوان های مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند که در جا لیوان های اتومبیل جای می گیرند. بنابراین قهوه در حال حرکت یک واقعیت است و برخی از آنها برای نگهداری آسان در کیسه یا کیف کاملا ضد آب هستند. درب های ضد ریزش عالی هستند، اما اگر درب آن به خوبی تمیز شود، درب های واشر برای ایجاد قالب مناسب  تر هستند.

نتیجه گیری انتخاب بهترین چاپ لیوان

با توجه به ملاحظات خرید خود، از بین این توصیه های کیفی، لیوانی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی یکی از بهترین لیوان های قهوه موجود در بازار با داشتن 20 اونس نوشیدنی گرم یا سرد است. انواع مختلف لیوان به خریداران این امکان را می دهد تا یکی از گزینه های مناسب خود را انتخاب کنند. اما میتوانید با توجه به بودجه لیوان سفارشی خود را انتخاب  کنید. اگر لیوانی مقرون به صرفه و در عین حال جذاب می خواهید چاپ لیوان سرامیکی گزینه مناسبی می باشد. اگر برای محیط کار و تبلیغات می خواهید چاپ لیوان شیشه ای مناسب می باشد. اگر دنبال هدیه ای خاص و به یادماندنی در ذهن عزیزانتان می باشید چاپ لیوان حرارتی یا جادویی بهترین گزینه می باشد.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *