منوی دسته بندی

لیوان عکس سفارشی

چاپ ماگ

متن سربرگ خود را وارد کنید

سود حاصل از چاپ روی لیوان ها

آیا لیوان مورد علاقه ای دارید؟ چیزهایی است که ما در طول روز استفاده می کنیم، به این معنی که پتانسیل بزرگی برای تجارت دارند. لیوان هایی که با شعارهای تبلیغاتی، طرح های زیبا و یا پیام های شخصی تزئین شده اند، می توانند ارزش قابل توجهی داشته باشند.

لیوان سابلیمیشن را برای لیوان های چاپی با دوام انتخاب کنید

لیوان ها باید بتوانند در برابر ماشین های ظرفشویی و مایکروویو مقاومت کنند، بنابراین گرافیک چاپ شده باید با دوام باشد. چاپگرهای اپسون از جوهرهای مخصوص سابلیمیشن استفاده می کنند که به سطح سرامیک نفوذ می کنند و از طریق دستگاه پرس حرارت انتقال می یابند.

این گرافیکی ایجاد می کند که ماندگاری کامل آن برای هدایایی با طراحی شخصی مناسب است.

لیوان خام بخرید تا خلاقیت خود را نشان دهید

یافتن لیوان سرامیکی خام، لیوان حرارتی یا جادوئی و لیوان مسافرتی با قیمت عمده آسان است. با یک خالی شروع کنید و ببینید خلاقیت شما را به کجا می برد، یا طرح های منحصر به فرد سفارش مشتری خود را چاپ کنید. سود بالقوه محصولات شخصی قابل توجه است.
یک نسخه رایگان از راهنمای محبوب سابلیمیشن ما بارگیری کنید و ببینید چه محصولات سرگرم کننده ای می توانید ایجاد کنید.
با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن، مانند ستاره بدرخشید

تجهیزات مورد نیاز برای چاپ عکس روی لیوان

برای اینکه خود را برای موفقیت در سابلیمیشن رنگ آماده کنید، برای شروع به تعدادی ابزار و قطعه نیاز دارید. اینفوگرافیک مفید رایگان ما را بارگیری کنید تا به عنوان مرجع نگه دارید.
چاپ لیوان با پیام، آرم و گرافیک برای تجارت ایده آل است
چاپ عکس روی لیوان را برای خانواده، دوستان و عزیزان خود طراحی کنید
یک فنجان عالی قهوه یا چای را با طرح دلخواه خود چاپ کنید
برند خود را با چاپ لیوان تاسیس کنید
فناوری چاپ می تواند به شما کمک کند برند خود را با استفاده از چاپ لیوان معرفی کنید. از دستگاه های سابلیمیشن  و انتقال گرما استفاده کنید تا طرح های خاص خود را به سرامیک های درخواستی اضافه کنید یا با محصولات هدیه فصلی از باقی پیشی بگیرید.
چاپ عکس روی لیوان حرارتی هدایای کریسمس را عالی می کنند
لیوان های چشم ناز را با جوهرهای فلورسنت چاپ کنید
لیوان های چشم نواز را با جوهرهای فلورسنت چاپ کنید
شما واقعاً می توانید با جوهرهای ماندگار رولاند تگزارت جلوه ای خلاقانه ایجاد کنید. طیف عظیمی از رنگ های درخشان برای بازی وجود دارد، از جمله گزینه های جوهر فلورسنت: از میان 375 رنگ از پیش تعریف شده در رنگ های نئون روشن و حتی سایه های نرم پاستلی، انتخاب کنید.

فرصت های زیادی برای چاپ لیوان سفارشی

نام ها ، پیام های شخصی، گرافیک، عکس ها، الگوها، آرم های شرکت – فرصت های زیادی برای چاپ لیوان های سفارشی با استفاده از چاپگرهای سابلیمیشن رنگی وجود دارد. هم برای مشتریان تجاری و هم برای مشتریانی که به دنبال هدیه یا کالاهای خانگی هستند، این یک بازار پرسود است.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *