منوی دسته بندی

روش های چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ عکس روی ماگ

 5 روش پرطرفدار چاپی که در لیوان های تبلیغاتی استفاده می شود

روش های چاپ لیوان تبلیغاتی زیادی وجود دارد که حتی در خانه نیز قابل انجام است. در زیر روش های چاپی را خواهید دید، بنابراین هنگام سفارش می توانید اطمینان داشته باشید و بدانید که لیوان های چاپی با چه روشی چاپ شده اند. لیوان یکی از آن مواردی است که می توانید بسته به جایی که هستید و اگر عاشق مارک تجاری یا ویژگی های آن هستید، با حداقل مبلغ آن را خریداری کنید.

یک بار قطار سوار شده بودم و در یک کافی شاپ بودم، جایی که یک فروشگاه هدیه، دارای شیرینی های خارق العاده و سایر اقلام بود. 

چاپ لیوان با پرس حرارتی

شروع کردم به دیدن سوغاتی ها و یکی از لیوان های گران قیمت آن را خریداری نمودم. خیلی عالی بود، مرا به یاد ایستگاه قطار می انداخت و من آنقدر عاشق آن لیوان بودم که مجبور شدم آن برای خودم بخرم. چیزی که واقعاً بود یک لیوان بود که آرم ایستگاه قطار روی آن بود. 

ارزش واقعی لیوان خیلی کمتر بود، من این را می دانستم زیرا در این صنعت کار می کنم. اما آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که نوع چاپ و کیفیت باعث تغییر شدید این قیمت می شود.

در زیر برخی از روش های “چاپ در خانه” بر روی لیوان ها آورده شده است که مردم می توانند بفروشند.

صرف نظر از اینکه می خواهید لیوان را به تنهایی چاپ کنید یا می خواهید از مارک ظاهری حرفه ای برخوردار باشید. می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های مختلف چاپ لیوان قهوه در زیر، استراتژی بازاریابی خود را تسریع کرده و گسترش دهید.

در این مقاله:

  • چرا لیوان قهوه یک هدیه محبوب تجاری است؟
  • روش های مختلف چاپ روی لیوان
  • چاپ لیوان قهوه روی صفحه مستقیم
  • چاپ انتقالی لیوان، چاپ سفارشی لیوان
  • چاپ عکس دیجیتال روی لیوان
  • چاپ سابلیمیشن در لیوان های تبلیغاتی
  • چاپ پد در لیوان های تبلیغاتی
  • چاپ لیوان حرارتی توسط مجموعه چاپ حامد
چاپ لیوان تبلیغاتی
چرا لیوان قهوه یک هدیه محبوب تجاری است؟

بسیاری از شرکت ها چاپ لیوان تبلیغاتی را انتخاب می کنند، و آن را به محبوب ترین شکل در تمام دوران تبدیل می کنند. دلیل محبوبیت آنها ساده است. مردم عاشق استراحت و قهوه هستند. آنها به چیزی نیاز دارند تا قهوه ها، چای ها، شکلات های داغ و هر نوع نوشیدنی که می خواهند بنوشند.

تحقیقات انجام شده در زمینه چاپ لیوان تبلیغاتی

در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که مردم انگلیس روزانه 95 میلیون فنجان قهوه و 165 میلیون فنجان چای می نوشند. همچنین نشان داد که به طور متوسط ​​در مردان انگلیس 13 فنجان قهوه در هفته و در حالی که زنان می توانند در همان مدت 11 فنجان قهوه بنوشند. این ارقام به وضوح نشان می دهد که مردم انگلیس بیشتر از برند شما قدردانی می کنند وقتی لیوانهایی را با عکس شخصی و یا برندتان به آنها هدیه می دهید.

به عنوان مثال، در مقایسه با بروشورهای زیبا، لیوان ها طول عمر بیشتری دارند. این فرآیند، به یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه تبدیل می شود. برای درک این موضوع، بیایید یک معادله ریاضی ساده انجام دهیم. مثلاً یک لیوان برای خرید  50 هزارتومان هزینه دارد. شما حدود 100 مورد از آنها را خریداری کرده اید ، بنابراین این مبلغ 5 میلیون تومان سرمایه گذاری می کند. این پول زیادی است، درست است؟

حالا به این فکر کنید: یک لیوان می تواند مثلاً 5 سال دوام بیاورد. هر ساله 200000 برداشت ایجاد می کند. به جای سرمایه 5 میلون تومانی، اکنون مبلغ اندکی برای آگاهی از برند هزینه می کنید.

نمی توانید انتظار داشته باشید همه کسانی که لیوان را می بینند مشتری شما باشند. بنابراین فرض کنید شما 2٪ از این برداشت ها را تبدیل به فروش می کنید. این بدان معنی است که یک کالای تبلیغاتی بالقوه می تواند 4000 مشتری جدید به تجارت شما بدهد!

لیوان های چاپی را با آرم خود در نظر بگیرید. بنابراین در معرض طولانی مدت قرار خواهید گرفت زیرا گیرندگان هر روز با نام تجاری شما آشنا می شوند.

روش های مختلف چاپ روی لیوان

5روش پرطرفدار چاپی که در لیوان های تبلیغاتی استفاده می شود

قبل از اینکه از یک تامین کننده کالای تبلیغاتی سفارش بگیرید، اگر نحوه تولید لیوان تبلیغاتی را بفهمید، کمک زیادی می کند. طیف گسترده ای از انتخاب ها وجود دارد. در زیر، روش های چاپ لیوان تبلیغاتی که در لیوان قهوه استفاده می شود، را بیان کردیم.

1- چاپ لیوان قهوه روی صفحه مستقیم

چاپ مستقیم روی صفحه برای ساختن طرح های ساده روی لیوان های سفالی و چینی استخوانی ایده آل است. در این گزینه چاپ، جوهر از یک مش یا یک صفحه عبور می کند. سپس چاپگر یک شابلون به مش کشیده شده می زند. سوراخ های کوچک در استنسیل بر روی تصویر نهایی که روی لیوان ظاهر می شود تأثیر می گذارد.

این روش چاپ رنگی برای طرح های کوچکتر و آنهایی که به ثبت عکس گسترده و همپوشانی رنگ احتیاج ندارند نیز عالی است. هر چند این روش محدودیت هایی دارد. نمی تواند رنگ های متنوع تولید کند. برای چاپ با بودجه کم خوب است.

2- چاپ انتقالی لیوان، چاپ سفارشی لیوان

چاپ انتقالی، که به چاپ لیتو نیز معروف است، روشی قدیمی است که برای چاپ روی لیوان های چینی یا سرامیک های استخوانی به کار می رود. اساساً، تصویر یا طرح روی کاغذ مخصوص چاپ سنگی می شود و سپس روی لیوان روکش می شود. پس از پوشش، چاپ به یک انتقال اسلاید آب تبدیل می شود. سپس چاپگر آن را به صورت دستی روی ظروف آشامیدنی اعمال می کند. در مقایسه با چاپ مستقیم روی صفحه ، این روش کند است.

3- چاپ عکس دیجیتال روی لیوان

چاپ دیجیتال فرایندی است که مستقیماً تصویر یا طرحی را روی کاغذ با روکش مخصوص چاپ می کند. مشابه فرآیند چاپ انتقال، از آن برای انتقال تصویر به بستر استفاده می شود. این جلوه هنری تمام رنگی و دائمی را ارائه می دهد، و یک روش عالی برای کالاهایی است که به تصاویر یا متن با کیفیت بالا نیاز دارند.

این روش برای کار با تصاویر عکس یا کارتون روی محصولات ظروف سفالی و لیوان های چینی استخوانی بسیار مناسب است. این گزینه مناسبی برای تصاویر با رنگ اصلی قوی یا سرامیک لعاب دار رنگی نیست.

4- چاپ سابلیمیشن در لیوان های تبلیغاتی

از بین تمام تکنیک ها، چاپ سابلمیشن بهترین روش است که نتایج شفاف و رنگ های زنده را ارائه می دهد. به این دلیل که از رنگهای ارگانیک استفاده می کند و از انتقال حرارت برای جوهر دادن به آثار هنری مورد نظر در سطح لیوان استفاده می کند. بنابراین، این روش اطمینان می دهد که طراحی حتی برای مدت طولانی نیز کاملاً جدید و شفاف به نظر می رسد.

این روش چاپ با کیفیت برای لیوان های تبلیغاتی که به تولید مثلاً عکس رنگی دقیق برای چاپ تصاویر شخصی نیاز دارند مناسب است. همچنین از چاپی براق و درخشان برخوردار است و از نظر محیط زیست سازگار است زیرا استفاده از مواد مضر مانند سرب و کادمیوم را از بین می برد.

5- چاپ پد در لیوان های تبلیغاتی

فناوری چاپ پد در چاپ آرم روی توپ های گلف محبوب شد. اگرچه همین امر می تواند در حکاکی تصویر بر روی محصولات دیگر مانند لیوان موثر باشد. این از مواد با کارایی بالا مانند صفحه چاپ، صفحه ساخت تصویر و جوهر برای ایجاد یک طرح برجسته استفاده می کند.

این سیستم برای ایجاد آرم روی لیوان های سرامیکی، شیشه ای، فلز، سیلیکونی و پلاستیکی کاربرد دارد. روی لیوان های سفالی و سایر محصولات سفال مانند کار نمی کند.

کاملاً مشابه چاپ روی صفحه است زیرا می تواند روی سطوح خمیده چاپ کند. چاپ پد همچنین می تواند تا چهار رنگ نقطه ای یا رنگ مرکب از قبل مخلوط شود. احتمال تحریف ناخواسته تصویر را به حداقل می رساند.

چاپ لیوان حرارتی توسط مجموعه چاپ حامد

این واقعیت که مردم هر روز از لیوان قهوه استفاده می کنند، آن را به یک تبلیغ ایده آل تبدیل می کند. حتی ممکن است از سایر مواد بازاریابی نیز بهتر باشند. اینها شامل بروشور یا بروشور و همچنین کارت ویزیت است.

تصور کنید: در حالی که بیشترین دید در معرض مارک تجاری را دارید، گیرندگان نوشیدنی مورد علاقه خود را از یک لیوان زیبا می نوشند. این یک وضعیت برنده برای شما و مشتریانتان است!

برای تحقق این امر، شما باید در لیوان های تبلیغاتی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که در نهایت می تواند رنگ های واقعی آرم شما را نشان دهد. چاپ حامد اهمیت چاپ با کیفیت عالی را ارزیابی می کند. ما همچنین لیوان قهوه و نوشیدنی های مارک دار متنوعی را ارائه می دهیم که دقیقاً مطابق با نیاز مشتری ما طراحی شده است.

ما همچنین از بهترین سیستم چاپ روی لیوان سرامیکی سفید، دسته و داخل رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات، فنجان و… استفاده می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *