منوی دسته بندی

راهنمای کامل طراحی لیوان

چاپ لیوان شیشه ای مات

راهنمای کامل طراحی لیوان

یکی از بهترین هدایای شخصی چاپ لیوان می باشد که بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است. در این آموزش قصد داریم به جزئیات کامل طراحی لیوان بپردازیم. تا شما عزیزان بتوانید در منزل و با حداقل امکانات از چاپی زیبا و بی نظیر بهره مند گردید. همچنین از طرح های خلاقانه خود برای هدایا به دوستان و عزیزانتان استفاده کنید.

لیوان های سرامیکی قابلیت چاپ لوگو، عکس و تصاویر مختلف را دارا می باشند. به همین دلیل می توانید به راحتی برای گسترش کسب و کار خود از چاپ آرم و برند خود روی لیوان استفاده کنید. همچنین میتوانید تصاویر زییا و خاطره انگیز خود را روی لیوان چاپ کنید و همواره بهترین خاطرات خود را مشاهده نمایید.

شما به روشهای مختلف می توانید طراحی و سپس چاپ لیوان داشته باشید. مهم ترین ابزار برای طراحی لیوان نرم افزار طراحی می باشد که انواع مختلفی دارد. ما در این آموزش از نرم افزار فتوشاپ استفاده کرده ایم که یکی از بهترین و آسان ترین نرم افزارهای طراحی موجود می باشد.

در زیر مراحل طراحی برای چاپ لیوان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و اصول مهم آن توضیح داده خواهد شد.

راهنمای طراحی برای چاپ لیوان با عکس شخصی

اولین قدم برای طراحی لیوان انتخاب نوع لیوان می باشد که بر اساس علایق خود می توانید ماگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چاپ حامد با بیش از 20 مدل لیوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمنیه چاپ لیوان محسوب می شود. شما عزیزان می توانید لیوان مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و طرح خود را روی آن چاپ نمایید.

ابعاد قاب چاپ روی لیوان

لیوان های دسته و داخل سفید، لیوان دسته و داخل رنگی، لیوان های قاشق دار، لیوان های دسته قلبی ، حرارتی ، فسفری ، شیشه ای ، اکلیلی همه  در ابعاد 21 در 9.5 سانتی متر طراحی بشود.

فنجان را باید ابعاد ۷ در ۱۷٫۵ سانتی متر طراحی کنید.

دمنوش ها را باید در ابعاد 21 در ۹٫5 طراحی بشود.

و لیوان های طرح قلب را باید در ابعاد ۲۰ در ۸٫۵ سانتی متر طراحی کنید.

آموزش طراحی لیوان در فتوشاپ

گام اول:  ابتدا یک پنجره جدید متناسب با سایز لیوان باز کرده

گام دوم: رزلوشن تصویر خودتان را در حالت ۳۰۰ قرار بدهید.

گام سوم: حتما باید کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید

گام چهارم: اگر قصد دارید وقتی شما لیوان را با دست راست می گیرید می خواهید یک تصویر را خودتان مشاهده بکنید باید تصویر را در سمت راست طراحتان قرار بدهید. همچنین اگر قصد دارید وقتی لیوان را با راست می گیرید و یک تصویر را مخاطبتان ببیند باید طرح را دست سمت چپ لیوان قرار بدهید.

گام پنجم: بستگی به نوع طرحتان باید محل قرار گیری طرح بر روی لیوان را تنظیم بکنید. تنظیم به گونه ای باشد که نیازی نباشد مخاطب برای روئیت تصویر لیوان را مدام به چرخش در بیاورد و به اصطلاح طرحتان در دو لپ لیوان قرار بگیرد.

به این خاطر باید طرح را در فاصله ۱٫۵ سانتی متر از انتهای طرحتون قرار بدهید ک طرح دقیقا بر روی لپ لیوان قرار بگیرد. این شیوه بیشتر برای شرکت یا سازمانی هایی می باشد که قصد دارند فقط لوگوی خودشان را در سایز استاندارد بر روی لیوان قرار بدهند. رعایت این فاصله بندی سبب می شود که طرح دقیقا در دو سمت لیوان قرار بگیرد.

ولی برای افرادی که قصد دارند تصاویر به یادماندنی و ماندگار خودشان را بر روی لیوان قرار دهند بهتر است یک طرح افقی را انتخاب بکنند. به طوری که سرتاسر لیوان را آن طرح بگیرد این سبب زیبایی دوچندان به لیوان شما می شود و نیازی نیست طراح ۱٫۵ سانتی متر از هر طرف فاصله بگیرد.

اگر قصد دارید از دو عکس عمودی استفاده بکنید شما هم باید طبق روش چاپ لوگو بر روی لیوان عکس خودتان را در فاصله ۱٫۵ سانتی متری از انتهای عکس را قرار بدهید.

نتیجه

در پایان می توانید عکس مورد نظر را ویرایش کرده یا به آن متن دلخواه را اضافه نموده و آن را ذخیره نمایید.

امیدواریم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید و بتوانید چاپ روی لیوان با طرح اختصاصی خود را داشته باشید. میتوانید از چاپ عکس روی لیوان به مناسبت های مختلف به عنوان هدیه استفاده  کنید.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *