منوی دسته بندی

بازاریابی تبلیغاتی

چاپ لیوان

بازاریابی تبلیغاتی چاپ لیوان

5 تکنیک محبوب برای چاپ روی لیوان تبلیغاتی

دلایل متعددی برای چاپ روی لیوان های تبلیغاتی وجود دارد. خواه توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی باشد خواه ایجاد هدایای تبلیغاتی برای همکاران و چاپ ست های زیبا برای محل کار. چاپ لیوان یکی از بهترین و ماندگارترین ابزار تبلیغاتی می باشد که بصورت مداوم و طولانی مدت در دسترس مخاطب می باشد. به خاطر طول عمر بالا و در دسترس بودن جزو تاثیر گذار ترین ابزار تبلیغاتی محسوب می گردد. لیوان در سایزها و انواع مختلف وجود دارد که توانسته نیاز مخاطبان را فراهم آورد. در این آموزش سعی برآن شده که تکنیک های مختلف چاپ روی لیوان تبلیغاتی را گرد هم بیاوریم تا شما عزیزان به راحتی بتوانید نوع چاپ لیوان خود را انتخاب نمایید.

سابلیمیشن یا تصعید رنگ

این روش شامل استفاده از گرما برای انتقال جوهر خشک به سطح لیوان تبلیغاتی است. این به سرعت یکی از تکنیک های ترجیح داده شده است، زیرا تضمین می کند که تصویر یا طرح برای مدت زمان طولانی کاملاً جدید به نظر می رسد. همچنین می تواند تصور خوبی از نام تجاری شما را برای عموم به ارمغان بیاورد، زیرا واضح است که شما محصولات فرعی ارائه نمی دهید و از کیفیت مراقبت کرده اید. سابلیمیشن به عنوان چاپ حرارتی نیز معروف است که جزو با کیفیت ترین روشهای چاپ می باشد. کیفیت چاپ تصویر در این روش بسیار بالا می باشد، وضوح تصویر، شفافیت و درخشندگی این نوع چاپ آن را منحصربه فرد کرده است. تنوع لیوان های چاپی در این روش بسیار زیاد می باشد. لیوان های سرامیکی، حرارتی یا جادویی، رنگی، شیشه ای، فنجان و… جزو پرطرفدار ترین ماگ های موجود در بازار می باشند.

چاپ انتقال

این نام روش اعمال تصویر بر روی سطح منحنی یا ناهموار است. در اصل، تصویر یا طرح شما روی کاغذ خاصی چاپ می شود که سپس روی لیوان پوشانده می شود. انجام این روش ممکن است بسیار آسان به نظر برسد، اما در مقایسه با سایر تکنیک ها در واقع بسیار کند عمل می کند. دلیل اینکه این مدل هنوز هم بسیار محبوب است این است که تصویر یا طرح کاملاً بی نقص است.

چاپ صفحه نمایش

این روش در واقع کاملاً شبیه نقاشی روی سطح با استفاده از شابلون است. با این حال، تفاوت در این است که جوهر از طریق مش منتقل می شود. استنسیل روی مش کشیده اعمال می شود. سوراخ های کوچک در شابلون روی تصویر نهایی که روی لیوان چاپ می شود تأثیر می گذارد. با تکیه بر شابلون، گاهی اوقات تصویر یا طرح ناقص به نظر می رسد.

چاپ دیجیتال

این روش شامل تصویر یا طرح چاپ شده، رنگی، مستقیم بر روی کاغذ روکش شده است. سپس تصویر با استفاده از انتقال اسلاید آب روی سطح لیوان تبلیغاتی اعمال می شود. اگر می خواهید تصاویری با کیفیت بالا و عکاسی تهیه کنید، این تکنیک در واقع ترجیح داده می شود زیرا نتایج بسیار استثنایی است. اگر عکسی دارید که برخلاف متن چاپ شده است، تقریباً همیشه این روش توصیه می شود.

اچ کردن

این روش نهایی شامل یک شابلون از طرح در حال ایجاد است. سپس آن را با دقت روی لیوان قرار می دهند و تمام سطح آن را با سندبلاست می زنند. که به طور دائم طرح را روی مواد حک می کند. گفته می شود این تکنیک گران ترین روش موجود است. اما با قیمت بالا یک محصول گران قیمت و بسیار جذاب ارائه می شود. این موارد تبلیغاتی معمولاً هدایایی برای مدیران و سایر افراد برتر است.
اکنون که درک بهتری از تکنیک های مختلف موجود دارید، امیدواریم در موقعیت بهتری برای انتخاب یکی از لیوان های تبلیغاتی خود قرار بگیرید. این مهم است که شما نه تنها هزینه فرایند، بلکه کیفیت پایان را نیز در نظر بگیرید. همچنین مهم است که تصویر انتخابی خود را در نظر بگیرید، زیرا این می تواند روی پایان کلی تأثیر بگذارد. در صورت بروز مشکل ، حتماً با تامین کننده محصول تبلیغاتی خود صحبت کنید.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *