منوی دسته بندی

نام تجاری درست – نکاتی برای استفاده از آرم در لیوان قهوه سفارشی

چاپ لیوان تبلیغاتی

نام تجاری درست – نکاتی برای استفاده از آرم در لیوان قهوه سفارشی

با استفاده از چاپ لیوان قهوه سفارشی می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. با این حال، مانند اکثر افراد، ممکن است مستعد اشتباهاتی باشید که آنها را به سمت پایین می کشد. شما برند خود را با استفاده از یک آرم تبلیغ می کنید. اگر می خواهید آن آرم را روی لیوان عکس سفارشی قرار دهید، در اینجا اشتباهاتی رخ می دهد. چاپ آرم روی لیوان قهوه فضای محدودی را برای شما فراهم می کند و شما باید از آن فضا به نفع خود استفاده کنید.

قبل از اینکه بتوانید آرم خود را روی لیوان های شخصی قرار دهید، باید یک آرم کاملاً طراحی شده ارائه دهید. آرم شما به شما کمک می کند اولین برداشت خوب و ماندگار و اساس هویت برند خود را ایجاد کنید. همچنین به شما در افزایش آگاهی از برند و جلب توجه مخاطبان هدف کمک خواهد کرد.

هنگامی که یک آرم در ذهن دارید، در اینجا نحوه درج آرم خود روی لیوان سفارشی ، لیوان حرارتی یا جادویی، تیشرت و سایر مواد تبلیغاتی آورده شده است:

1- در هر محصول تبلیغاتی از همان آرم استفاده کنید

بیشتر اوقات، مشاغل از بیش از یک محصول تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند. به غیر از استفاده از لیوان تبلیغاتی، می توانید از لیوان مسافرتی شخصی، لیوان حرارتی ، زیر لیوانی ، تیشرت، ساعت و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

روی هر کالای تبلیغاتی آرم متفاوتی نخواهید داشت، زیرا هدف شما افزایش آشنایی با نام تجاری شما و ایجاد سردرگمی نیست. از نظر سبک، طرح و رنگ، شما باید اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما از کالای تبلیغاتی به کالایی تغییر نمی کند بلکه در همه آنها ثابت است.

2- محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا را سفارش دهید

با استفاده از محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا نام تجاری خود را تبلیغ کنید. این روزها مشتریان باهوش هستند. آنها به راحتی می توانند تشخیص دهند که کالای تبلیغاتی کالایی با کیفیت بالا یا پایین است. به همین دلیل، شما همیشه باید کیفیت را نسبت به قیمت در اولویت قرار دهید.

اگر قصد دارید مارک خود را با استفاده از چاپ لیوان قهوه سفارشی تبلیغ کنید، به احتمال زیاد می توانید تخفیف خرید عمده را تأمین کنید. شما نمی خواهید با سرمایه گذاری در یک لیوان عکس سفارشی با کیفیت پایین، احساس بدی در بین مخاطبان خود ایجاد کنید.

یک لیوان با کیفیت پایین دارای آرم و طراحی با کیفیت پایین خواهد بود. دانه ای، مبهم و محو به نظر می رسد. اگر به مشتریان خود محصولات تبلیغاتی با کیفیت برتر دهید، آنها از کیفیت با اهمیت برخوردار خواهند شد و به آنها ایده ای از نوع کیفیتی که می توانند از شما انتظار داشته باشند را می دهد.

3- برای جلب توجه آنها از یک آرم بزرگ برای چاپ لیوان استفاده کنید

یک آرم کوچک روی لیوان عکس سفارشی توجه مخاطبان هدف و یا حتی تماشاگران را به خود جلب نخواهد کرد. شما باید یک آرم بزرگ روی تمام محصولات تبلیغاتی خود قرار دهید. به یاد داشته باشید، اگر دیده نشده باشد، آنجا نیست.

به این ترتیب، مردم مجبور نیستند چشم خود را برای دیدن آرم شما فشار دهند، بنابراین در معرض دید بیشتر برند شما قرار می گیرد. اگر قصد فروش ماگ قهوه سفارشی را دارید، دیگران ممکن است از طرح لیوان خوششان بیاید، آرم خود را یادداشت کنید و سپس به فروشگاه خود مراجعه کنید تا یکی را برای خود تهیه کنید.

هنگام افزودن آرم روی محصولات تبلیغاتی خود، این نکات را در ذهن داشته باشید، اما هنوز خواندن را متوقف نکنید! ما می خواهیم جلوی اشتباهات رایج مشاغل هنگام استفاده از محصولات تبلیغاتی را بگیریم.

هرگز هنگام استفاده از محصولات تبلیغاتی این اشتباهات را مرتکب نشوید. هنگام استفاده از کالای تبلیغاتی از اشتباهات زیر خودداری کنید:

شما بی هدف از چاپ لیوان هستید

هدف شما از تبلیغات و بازاریابی چیست؟ اگر نمی توانید به این سوال پاسخ دهید، به این معنی است که باید برای یافتن هدفی تلاش کنید. برخی از نمونه های هدف شما شامل جذب مشتری بالقوه، افزایش بازدید در وب سایت و افزایش ترافیک در فروشگاه شما است.

قبل از سرمایه گذاری در هر محصول تبلیغاتی باید هدف خود را پیدا کنید تا به مخاطبان هدف خود بدهید. پس از دانستن هدف خود، طراحی محصول نیز برای شما روشن خواهد شد.

شما محصول تبلیغاتی اشتباه را انتخاب کردید

اگر کفش می فروشید، فروش لیوان قهوه سفارشی منطقی نیست. اگر نوشیدنی یا لوازم جانبی می فروشید، می توانید لیوان حرارتی بفروشید. فروش کالای تبلیغاتی اشتباه باعث سردرگمی مشتریان شما در مورد نوع مشاغل فعال و نوع محصولات شما می شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم در مورد طیف گسترده ای از محصولات تبلیغاتی که می توانید برای ارتقا. تجارت خود بفروشید یا به صورت رایگان به مخاطبان هدف خود بدهید، تحقیق کنید اگر در جستجوی شما ماگ های قهوه سرامیکی شخصی سازی شده باشد ، برای تهیه آنها به مکان مناسب آمده اید.

ما چاپ عکس روی لیوان قهوه سفارشی و سایر محصولات را می فروشیم. می توانید از آنها برای رونق تجارت خود به مشتریان بالقوه خود استفاده کنید. اگر می خواهید به صورت عمده سفارش دهید امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *