منوی دسته بندی

5 روش مورد استفاده برای چاپ روی لیوان های شخصی چیست؟

چاپ لیوان

خواه بخواهید لیوان های قهوه سفارشی را برای تبلیغ برند خود بخرید، آن را به یکی از عزیزان خود هدیه دهید یا آن را برای خود تهیه کنید، چاپ لیوان شخصی شده با استفاده از یکی از پنج روش چاپ زیر ایجاد می شوند. قبل از اینکه در مورد روش های مختلفی که برای ایجاد لیوان های شخصی استفاده می شود، به شما بگوییم، فکر کردیم که چرا به سرعت مزایای سفارش خود را برای یک لیوان قهوه سفارشی به شما نمی گوییم.

مزایای چاپ لیوان با عکس و طرح سفارشی

ما به شما مزایایی چاپ لیوان شخصی را ارائه می دهیم:

اولین مزیت:

یک لیوان قهوه با نام، نشان، تصویر یا پیام دیگران را در سطح شخصی ایجاد می کند. می توانید آن را برای مشتری یا کارمند خود ارسال کنید، از آنها بخاطر وفاداری تشکر کنید و از آنها قدردانی کنید. می توانید آن را برای دوستان و خانواده خود بفرستید تا به آنها بگویید برای حضور آنها در زندگی خود چقدر ارزش قائلید. شما می توانید لیوان خود را با استفاده از طرح ها و تصاویر همراه با پیام ایجاد کنید.

مزیت دوم:

آیا می دانید چه کسی بیشترین سود را از استفاده از لیوانهای شخصی به عنوان ابزاری تبلیغاتی می برد؟ اگر مشاغل را حدس زده اید، حق با شماست. لیوان قهوه سفارشی به دلیل گزینه های مناسب و مقرون به صرفه بودن، برای همیشه ابزاری تبلیغاتی برای مشاغل باقی خواهد ماند. خرید عمده حتی می تواند هزینه لیوان قهوه را کاهش دهد. اگر به روشی موثر و مقرون به صرفه برای جلب توجه کسب و کار خود نیاز دارید ، می توانید از طریق لیوان قهوه شخصی به این مهم دست پیدا کنید.

مزیت سوم:

اگر آرزو دارید که  کار خود را شروع کنید اما بودجه کمی دارید، به فکر راه اندازی مشاغل چاپ عکس روی لیوان قهوه از خانه باشید. با راه اندازی وب سایت یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی می توانید ماگ قهوه خریداری کنید. شما می توانید لیوان قهوه با طرح انتخابی خود و همچنین لیوان سفارشی بفروشید، که می توانید برای آن پیش خرید کنید. لیوان قهوه سفارشی را می توانید از ما بخرید. مزیت خرید از ما این است که شما در کار ، انبار و تجهیزات صرفه جویی می کنید.

مزیت چهارم:

شما می توانید با طراحی لیوان قهوه خود، خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. لازم نیست از بین طرح ها و الگوهای عمومی یکی را انتخاب کنید. در عوض می توانید طرح هایی را که روی لیوان قهوه نشان می دهد، چاپ کنید. اگر دوست دارید حتی می توانید یک پیشنهاد نقل کنید. در مقایسه با لیوان های قهوه دیگر روی میز، ماگ قهوه شما برجسته خواهد شد ، زیرا مورد دیگری مانند آن وجود نخواهد داشت.

مزیت پنجم:

لیوان قهوه یکی از مواردی است که هدیه قابل قبولی برای هر مناسبتی است. لیوان قهوه را می توانید در روز تولد ، سالگرد ، فارغ التحصیلی ، روز ولنتاین ، روز مادر یا پدر و موارد دیگر به لیوان خود بدهید. لیوان قهوه هدایای مناسبی است زیرا وقتی لیوان قهوه را به یکی از عزیزان خود هدیه می دهید، قلب او را هدیه می دهید.

اکنون که از همه مزایای خرید لیوان قهوه سفارشی مطلع شدید. بیایید با روش های چاپ معمول برای قرار دادن طرح ها، گفته ها و تصاویر روی آن در میان بگذاریم. بیا بریم!

چاپ عکس روی لیوان

روش های چاپ عکس روی لیوان قهوه

از روشهای چاپ زیر برای لیوان قهوه سفارشی استفاده می شود:

1- چاپ مستقیم صفحه روی لیوان

چاپ مستقیم روی صفحه یک روش کم هزینه است که از تجهیزات چاپ صفحه استفاده می کند. این جوهر از طریق یک صفحه مشبک حرکت می کند. و استنسیل تصویر یا پیام را ترسیم می کند. این فرایند برای تصاویر ساده و کوچکتر مناسب است. همچنین این یک روش مناسب برای چاپ است که برای همپوشانی رنگ ها و ثبت تصاویر استفاده می شود.

2- چاپ لیتو یا انتقال برای چاپ روی ماگ

چاپ لیتو یا انتقال یکی از قدیمی ترین روش های چاپ تصاویر روی لیوان قهوه است. شما طرح را روی کاغذ مخصوص چاپ می کنید و سپس طرح روی سطح سرامیک پوشانده می شود. پس از روکش، چاپ را در یک اسلاید آب قرار داده و سپس آن را با دست به لیوان قهوه می زنید. حتی اگر این روش بیشتر وقت گیر و پرمشغله باشد ، با رنگ های مختلف انعطاف پذیر است و یک روش چاپ چهار رنگ است.

3- چاپ دیجیتال روی لیوان

چاپ دیجیتال نیاز به استفاده از چاپگر برای ایجاد طیف گسترده ای از آرم ها در یک صفحه کاغذ مخصوص دارد. این روش چاپی تصویری را مستقیماً روی کاغذ روکش شده حک می کند. باید تصویر را از طریق انتقال اسلاید آب به زیر لایه منتقل کنید. با استفاده از آن، تصاویر کاملاً رنگی، دائمی و با کیفیتی را که روی لیوان های قهوه سرامیکی شخصی چاپ شده دریافت می کنید.

4- چاپ سابلیمیشن لیوان

چاپ سابلیمیشن، تصاویر پر جنب و جوش و با تولید دقیق رنگ را ایجاد می کند. در این روش چاپ از گرما برای انتقال جوهر همراه با رنگهای آلی رنگ برای قرار دادن تصویر انتخاب شده روی لیوان استفاده می شود.

5- چاپ پد برای چاپ عکس روی ماگ حرارتی

چاپ پد آرم را روی توپ های گلف چاپ می کند، اما می توانید از آن برای حک کردن یک تصویر روی لیوان های قهوه دیگر استفاده کنید.

برای اطلاع از روش چاپی که برای چاپ تصاویر روی لیوانهای شخصی استفاده می کنیم، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *