منوی دسته بندی

چاپ لیوان بصورت دستی

چاپ لیوان

چاپ لیوان بصورت دستی

بسیار پیش آمده که از لیوان های چاپی زیبا لذت برده باشیم و بخواهیم در منزل با حداقل امکانات آن را برای خود تهیه کنیم. یا در اوقات فراغت به چاپی زیبا روی لیوان هدیه ای زیبا برای اطرافیانمان تهیه کنیم و به آنها تقدیم کنیم. شما به روش های مختلف می توانید چاپ لیوان را داشته باشیم. میتوانید از یک چاپگر جوهرافشان مخصوص چاپ عکس روی لیوان استفاده کنید و تصاویر شخصی خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید. همچنین میتوانید عکس های خاص خود را با دوربین گرفته و در نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ عکس خود را برای چاپ روی لیوان آماده کنید. فرایند چاپ لیوان بصورت دستی کار آسانی می باشد و میتوانید به راحتی در منزل این کار را انجام دهید. فقط چند ساعت زمان می برد تا لیوان شما خشک شود و آماده استفاده گردد.

مرحله اول

میتوانید متناسب با نیاز خود یک لیوان سایز متوسط ، لیوان حرارتی، لیوان پایه بلند دمنوش و یا فنجان انتخاب نمایید. سپس یک عکس با کیفیت بالا با دوربین دیجیتالی گرفته و آن را در کامپیوتر و با استفاده از نرم افزارهای طراحی ویرایش نموده. یا میتوانید از تصاویر اینترنت عکس دلخواه خود را انتخاب کنید.

مرحله دوم

یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای گرافیکی فتوشاپ می باشد که میتوانید بسته به سایز لیوان خود اندازه آن را داخل نرم افزار باز کرده و یک بکگراند به صورت دلخواه به لیوان بدهید یا برای لوگو و آرم ها بدون بکگراند استفاده نمایید. میتوانید متن های دلخواه یا اشعار زیبا به چاپ ماگ خود اضافه نمایید.

مرحله سوم

ابعاد دقیق تصویر را چک نمایید که تصویر خارج از کادر نباشد. رزولیشن تصویر 300 باشد. سعی کنید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده نمایید تا تصاویر چاپ شده بهتر باشند. عکس را روی کاغذ مخصوص چاپ نمایید. تصویر را روی صفحه slide water چاپ کنید . برای چاپ روی slide water در نظر داشته باشید که روی طرف براق آن چاپ می شود . کاغذ سفید را برای لیوان های رنگی و کاغذ روشن برای لیوان های ساده و سفید استفاده کنید.

مرحله چهارم

طرح را با استفاده از اسپری ثابت نگه دارید تا جوهر روی لیوان حرکت نکند. بگذارید تصویر کاملاً خشک گردد. سپس تصویر را برداشته و داخل آب قرار دهید سپس کاغذ را بردارید.

مرحله پنجم

کاغذ را روی لیوان بکشید و در امتداد لبه ها به آرامی فشار دهید. اجازه دهید تا لیوان کاملاً خشک گردد. برای افزایش طول عمر لیوان آن را با ابر نرم و دست بشویید و از شستن با ماشین ظرفشویی خود داری نمایید. می توانید بعد از چاپ عکس روی لیوان از سیلر رزین EnviroTex استفاده کنید، که باعث امکان شستشو با استفاده از ماشین ظرف شویی را به شما می دهد.
امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید و بتوانید در منزل لیوان های چاپی خود را داشته باشید.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

چاپ لیوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *