منوی دسته بندی

چاپ سابلیمیشن روی سرامیک ، فلز ، شیشه و …

چاپ تیشرت مشکی

بسترهای شیشه، فلز و سرامیک برای پردازش چاپ سابلیمیشن

سوال: آیا می توان از چاپ سابلیمیشن روی شیشه ، فلز و یا سرامیک استفاده کرد؟

بله، اما فقط با آماده سازی مناسب. اسپری های پلیمری وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها مواد مختلفی را که باعث ایجاد سطح مناسب برای چاپ سابلیمیشن می شوند، ایجاد کنید.

چاپ سابلیمیشن سفارشی شاید یکی از بهترین و موثرترین روش های چاپ موجود در حال حاضر باشد، همچنین یک روش چاپ مقرون به صرفه است که گرافیک های با کیفیت بالا و ماندگار و رضایت بخش را در انواع مختلف مواد از شیشه، سرامیک تولید می کند، و پارچه های مختلف بر پایه پلیمر.

بهترین بستر برای سابلیمیشن رنگ

البته، بهتر است چاپ سابلیمیشن به سطح سفید یا حداقل نزدیک به لایه های سفید باشد. این که آیا شما در حال چاپ کلاه های بیس بال مشکی ، تکه های پلی استر ، صفحات سرامیکی ، لنت های ماوس ، پلاک ، تخته MDF (مانند یک کلیپ بورد) ، کاشی و سرامیک ، کت / پیراهن ، عایق های نوشیدنی ، تقویم های پلی ، تکه های عروسک ، آگهی ها ، پرچم ها ، نمایشگرها هستید ، پوسترهای پارچه ای پلی استر، صفحه های ساعت فلزی، زنجیرهای کلید ، زیر بشکهای پلاستیکی ، صفحه های عکس ، و غیره

چاپ لیوان

اندازه چاپگر سابلیمیشن

چند چاپ اصلی مختلف برای چاپ سابلیمیشن وجود دارد. چاپگرهای بزرگتر و با ابعاد گسترده تر بیشتر برای چاپ پارچه مورد استفاده قرار می گیرند که شامل پارچه های لباس و همچنین پارچه های نمایشی است.

چاپ سابلیمیشن رنگ با فرمت کوچک به یک چاپگر رومیزی نیاز دارد که توانایی استفاده از جوهر سابلیمیشن رنگ را داشته باشد. اما همچنین شامل “سر چاپ الکتریکی پیزو” است  و نه چاپگری که در فرآیند چاپ از گرما استفاده کند. اپسون حق ثبت اختراع این چاپگرها را دارد، هرچند که آنها آن را به شرکت های چاپگر دیگر اجاره می دهند.

این هد چاپی از بار الکتریکی استفاده می کند که باعث می شود مولکول های رنگ در هنگام عبور جریان الکتریکی از آن خم شوند. هنگامی که شارژ به قطره جوهر برخورد می کند، آن را مجبور می کند تا از نازل جوهر چاپ ایجاد کند، اما بدون گرما. دلیل اهمیت این امر این است که زیر مرکب های رنگی در برابر حرارت واکنش نشان می دهند. شما نمی خواهید که آنها در حین چاپ به گاز تبدیل شوند، بلکه فقط در فرآیند انتقال همانطور که در هدهای چاپ استاندارد جوهر افشان اتفاق می افتد، می خواهید.

چاپ عکس روی تیشرت

وضوح فوق العاده بالا ضروری نیست

نکته ای که باید در گذر از آن به آن توجه کنید. هرگز چاپ وضوح فوق العاده بالا با چاپگر رنگی ضروری نیست. 1440 نقطه در اینچ بیش از اندازه کافی است و بیشتر اوقات 720dpi بسیار خوب است. هنگامی که رنگ در فرآیند سابلیمیشن به گاز تبدیل می شود، ایجاد لحنی مداوم که رنگ چاپ های فرعی مشهور است، بیشتر چاپ با وضوح بالاتر ارائه می شود ، از بین می رود زیرا رنگ ها در طی فرآیند سابلیمیشن رنگ گرم شده با هم جریان می یابند.

بنابراین، هنگام ایجاد هر یک از محصولات فوق، چه چیزی را چاپ می کنیم؟ ابتدا ما روی کاغذ انتقال با کیفیت بالا چاپ می کنیم که مخصوص فرآیند چاپ سابلیمیشن رنگ است. ما از کاغذ بی کیفیت استفاده نمی کنیم، زیرا کیفیت چاپ را تحت تأثیر قرار می دهد.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *