منوی دسته بندی

5 روش مختلف برای چاپ لیوان های تبلیغاتی

چاپ لیوان

روش های چاپ لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی یکی از بهترین عناصر در حوزه بازاریابی و تبلیغات می باشد. می توانید با حداقل سرمایه گذاری یک تبلیغات طولانی مدت را داشته باشید. ماگ به خاطر استفاده مداوم آن در زمره پرفروش ترین لیوان تبلیغاتی قرارگرفته است. و این ماگ زیبا گوی سبقت را از دیگر محصولات ربوده است. میتوانید لوگو و همچنین اطلاعات موردنیاز خود را روی لیوان چاپ کرده و آن را به مشتریان خود هدیه دهید. از آنجا که لیوان تبلیغاتی همیشه در دسترس می باشد؛ و افراد در زمان استراحت خود به نوشیدن چای و قهوه می پردازند، به راحتی در ذهن مخاطب می نشیند.  چاپ لیوان همچنین به خاطر قیمت مناسب آن نسبت به دیگر روش های تبلیغ مانند چاپ تیشرت، ساعت، سنگ، قاب کریستالی و… بسیار مورد پسند قرار گرفته است.

در این مقاله خواهید خواند:

  • چرا در لیوان های قهوه سفارشی سرمایه گذاری کنید؟

  • 5 تکنیک چاپ لیوان قهوه

  • برند خود را مانند یک حرفه ای از طریق محصولات تبلیغاتی به نمایش بگذارید!

  • ساخت لیوان های سفارشی برای تبلیغ شرکت شما

  • چرا در لیوان های قهوه سفارشی سرمایه گذاری کنید

  • یک لیوان قهوه سفارشی که روی آن آرم چاپ شده است.

چاپ لیوان با پرس حرارتی

لیوان های سفارشی تبلیغاتی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است که برای هر مشاغل مفید است. 

دلیل محبوبیت آنها بسیار ساده است: مردم می توانند همیشه از آنها استفاده کنند. این یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است که برای هر نوع رویداد بازاریابی قابل استفاده می باشد.

این محصول نوشیدنی به طور گسترده توسط نوشندگان قهوه استفاده می شود.

انجمن ملی قهوه و انجمن تخصصی قهوه آمریکا گزارش دادند که روزانه 150 میلیون نوشیدنی در ایالات متحده وجود دارد. که در آن 30 میلیون بزرگسال آمریکایی روزانه نوشیدنی های مخصوص قهوه می نوشند.

قرار گرفتن در معرض لیوان های قهوه تبلیغاتی

این ارقام به وضوح نشان می دهد که مردم در ایالات متحده هنگامی که یک لیوان سفارشی دریافت می کنند، بیشتر از شما قدردانی می کنند. به این دلیل که لیوان های سفارشی می توانند برای همه مفید واقع شوند. آنها می توانند از آن در خانه برای نوشیدن قهوه صبحگاهی استفاده کنند. همچنین برای استراحت ظهر، چای را روی میز خود در محل کارشان بنوشند.

هر کسی می تواند از لیوان های تبلیغاتی دارای آرم استفاده کند. و این را به یک ابزار بازاریابی عالی برای تجارت شما تبدیل می کند.

بنابراین، آرم خود را بر روی این نوشیدنی چاپ کنید. در معرض طولانی مدت قرار خواهید گرفت زیرا گیرندگان هر روز با نام تجاری شما آشنا می شوند!

حداکثر خلاقیت در لیوان های تبلیغاتی سفارشی

جدا از کاربردی بودن، استفاده از لیوان به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند باعث خلاقیت در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات شود.

با استفاده از سطح وسیع تر، تیم شما می تواند از طرح های مختلف برای جلب توجه مشتریان شما استفاده کند.

خواه آنها را برای تبلیغات ویژه به مشتریان فعلی خود هدیه دهید یا آنها را در رویدادها به مشتریان بالقوه تحویل دهید. لیوان های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا نام تجاری خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

همچنین چندین فرآیند چاپ برای این محصولات تبلیغاتی متناسب با بودجه و ایده شما طراحی شده است.

در این مقاله سعی بر این داریم که روش های چاپ لیوان تبلیغاتی را به اختصار شرح دهیم.

5 تکنیک چاپ لیوان قهوه

قبل از اینکه از معتبرترین تامین کننده کالای تبلیغاتی خود سفارش بگیرید، اگر نحوه تولید لیوان های سفارشی تبلیغاتی را بفهمید، کمک زیادی به شما می کند. فرآیند چاپی را که برای لیوان قهوه تبلیغاتی شما بهترین نتیجه را دارد، انتخاب کنید. بسته به بودجه، طرح و طول عمر محصول می توانید تصمیم بگیرید.

در زیر پنج روش مختلف چاپ روی لیوان قهوه آورده شده است.

1- چاپ مستقیم صفحه در لیوان های تبلیغاتی

چاپ مستقیم روی صفحه در درجه اول برای چاپ با بودجه کم بر روی لیوان های سفالی و چینی استفاده می شود.

نحوه چاپ روی لیوان:

شما به دستگاه چاپ صفحه احتیاج دارید که در آن جوهر از یک صفحه مشبک تصویر مورد نظر عبور می کند. سوراخ های کوچکی در استنسیل وجود دارد که بر روی تصویر نهایی چاپ شده روی لیوان تأثیر می گذارد.

این فرایند فقط برای طراحی های ساده و کوچکتر مناسب می باشد. همچنین ثبت تصاویر کم رنگ و همپوشانی رنگ ها مناسب است. همچنین نمی تواند رنگ های نیمه پیچیده ای تولید کند. زیرا هر رنگ در جای خود باقی می ماند و از هر رنگ مجاور مستقل است.

هنوز هم این لیوان های تبلیغاتی ارزان قیمت، کار را به خوبی انجام می دهند به شرطی که درست چاپ کنید.  از آنجا که مقرون به صرفه هستند، ایده های تبلیغاتی ارزان می توانند به صورت انبوه تولید شوند. می توانید لیوان خالی را به صورت عمده خریداری کنید.  سپس از یک چاپخانه بخواهید که بقیه مراحل را برای شما انجام دهد.

2-  انتقال آرم یا چاپ لیتو در لیوان

چاپ انتقال که معمولاً به آن چاپ لیتو می گویند، روشی متداول برای قرار دادن چاپ روی لیوان های چینی استخوانی، ظروف سفالی و سرامیک است.

نحوه چاپ لیتو بر روی لیوان:

طرح روی لیوان چاپ شده با لیتو چاپ می شود، سپس روی لیوان روکش می شود. پس از پوشش، چاپ به یک اسلاید آب منتقل می شود و با دست بر روی ظروف قرار می گیرد. این روش در مقایسه با چاپ مستقیم روی صفحه نمایش کندتر و پرمشغله است. با این حال، با رنگ ها انعطاف پذیرتر است و دارای یک فرآیند چاپ چهار رنگ است. می توان آن را در لیوان های تبلیغاتی با سطح چاپ متوسط ​​به بزرگ و جزئیات تصویر ذاتی و ثبت دقیق استفاده کرد. اگر با زمان و بودجه خود کمی آزادی عمل دارید، استفاده از چاپ لیتو در ماگ های آرم دار ممکن است با طراحی های چشم نواز بیشتری نتیجه دهد.

3- چاپ دیجیتال در لیوان های مختلف

یکی دیگر از تکنیک های معروف چاپ، چاپ دیجیتال است. این فرایند یک تصویر یا طرح را مستقیماً روی یک کاغذ با روکش خاص نقش می بندد. دقیقاً مانند چاپ انتقال، تصویر با استفاده از انتقال اسلاید آب روی بستر اعمال می شود.

Substrate Definition:

ماده پایه ای که برای انتقال تصاویر برای چاپ استفاده می شود. مواد استفاده شده می تواند فیلم های پلاستیکی یا فویل یا آسترهای آزاد باشد. همچنین جلوه ای هنری و رنگی دائمی را ارائه می دهد. و این یک روش عالی برای کالاهای دارای چاپ با کیفیت بالا و تصاویر عکاسی است.

این روش بهترین گزینه چاپ تصاویر عکس یا کارتون بر روی محصولات سفالی و لیوان های چینی استخوانی است. با این حال، برای تصاویر با رنگ اصلی قوی یا سرامیک لعاب رنگی قابل استفاده نیست. اگر می خواهید محصولات تبلیغاتی بی نظیرتری داشته باشید اما هنوز هم دوست دارید ماگ ها را حفظ کنید، سعی کنید طرح خود را بسازید. و آن را به صورت دیجیتالی روی لیوان های تبلیغاتی خود چاپ کنید.

4- چاپ سابلیمیشن در لیوان های سفارشی تبلیغاتی

در میان پنج روش چاپ، چاپ سابلیمیشن تنها فرایندی است که نوید طراحی پر جنب و جوش چاپ و باز تولید دقیق رنگ را می دهد.

این چاپ از رنگهای ارگانیک استفاده می کند و از انتقال حرارت برای جوهر دادن به آثار هنری مورد نظر در سطح لیوان استفاده می کند. بنابراین، اطمینان حاصل می کنید که طراحی حتی پس از مدت زمان طولانی نیز کاملاً جدید به نظر می رسد.

نحوه چاپ سابلیمیشن:

این فرآیند چاپ از گرما برای انتقال رنگ بر روی موادی مانند پلاستیک، کاغذ، پارچه یا کارت استفاده می کند. از فرآیند تصعید تبدیل جامد به گاز بدون عبور از حالت مایع برای ایجاد طرح های پر جنب و جوش استفاده می شود.

این روش به طور ایده آل برای ماگ های تبلیغاتی طراحی شده است که به یک تصویر تمام رنگی، چرخش سریع و رنگ های ضربه ای روشن نیاز دارد. همچنین به دلیل طیف رنگی متنوع از ظاهری براق برخوردار است.

چاپ سابلیمیشن همچنین سازگار با محیط زیست است و استفاده از مواد مضر مانند سرب و کادمیوم را از بین می برد. این نوع چاپ برای ماگ های مارک دار سفارشی برای شرکت هایی که زندگی سبز را ترویج و تمرین می کنند بسیار مناسب است.

5- چاپ پد در لیوان های تبلیغاتی

فناوری چاپ پد فقط یک روش محبوب که در حکاکی آرم روی توپ های گلف استفاده می شود نیست. از آن همچنین می تواند برای حکاکی تصویر بر روی محصولات دیگر مانند لیوان استفاده شود.

نحوه استفاده از چاپ پد برای لیوان:

چاپ پد از مواد با کارایی بالا مانند صفحه چاپ، صفحه تصویر و جوهر برای مهر زدن بر روی یک طرح استثنایی تصویر استفاده می کند.

این سیستم مناسب برای چاپ آرم بر روی لیوان های سرامیکی، شیشه ای، فلزی، سیلیکونی و پلاستیکی است، اما مناسب لیوان های سفالی و سایر محصولات سفالی و مانند آن نیست.

این فرایند کاملاً مشابه چاپ روی صفحه است زیرا می تواند روی سطوح منحنی چاپ کند. همچنین می تواند تا چهار رنگ لکه ای یا رنگ مرکب از قبل مخلوط شود که احتمال تحریف ناخواسته تصویر را به حداقل می رساند.

برند خود را مانند یک حرفه ای از طریق محصولات تبلیغاتی به نمایش بگذارید!

از آنجا که از لیوان های قهوه تقریباً همه افراد هر روز استفاده می کنند، در نظر گرفتن آنها به عنوان یک محصول تبلیغاتی تصمیم هوشمندانه ای خواهد بود. به این دلیل که ساخت آنها به صورت عمده کاربردی و نسبتاً ارزان تر است.

تصور کنید، در حالی که شما حداکثر قرار گرفتن در معرض مارک تجاری را دارید، گیرندگان می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را از یک لیوان زیبا بنوشند. در واقع این یک وضعیت برد-برد برای شما و مشتریانتان است!

برای تحقق این امر، شما باید در لیوان های تبلیغاتی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که می تواند نام تجاری شما را به طور موثر به نمایش بگذارد. محصولات تبلیغاتی شما همچنین باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشند تا تصویر برند شما را برای مشتریان بالقوه بهتر کنند.

چرا لیوان تبلیغاتی چاپ کنید؟

کالاهای تبلیغاتی، مانند لیوان های سفارشی، یک وسیله بازاریابی عالی هستند که می توانید از آنها برای تشکر از مشتریان خود استفاده کنید. آنها یک روش عالی برای ابراز قدردانی از مشتری شما هستند در حالی که شرکت شما را تبلیغ می کنند و همزمان وفاداری به برند را تشویق می کنند. چه کسی یک لیوان قهوه خوب را دوست ندارد؟ آنها برای زمان استراحت و نوشیدن قهوه عالی هستند.

اگر می خواهید درباره اینکه چگونه شرکت شما می تواند از مزایای کالاهای تبلیغاتی بهره مند شود بیشتر بدانید، درنگ نکنید با ما تماس بگیرید.

در چاپ حامد، ما به اهمیت چاپ خوب پی می بریم و انتخاب خوبی از لیوان های قهوه و نوشیدنی های مارک دار با مارک متناسب با نیاز مشتری ارائه می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ما و طیف گسترده ای از محصولات ما ، به سایت www.hamedprint.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *