منوی دسته بندی

9 هدیه زیبا برای روز ولنتاین با چاپ عکس و طرح دلخواه شما

ولنتاین یا روز عشق بهونه خوبی است برای هدیه دادن و قدردانی از عزیزانمان. هدیه هرچیزی میتونه باشه اما یه چاپ ویژه و اختصاصی خیلی جذاب تره و تاثیر بیشتری داره. بعضی هدایا همیشه ماندگار هستند، مثلا چاپ عکس با یه شعر زیبا هیچ وقت از ذهن آدم نمیره.

ما در چاپ حامد زیباترین هدایا ویژه روز ولنتاین، روز مادر و پدر، روز تولد، سالگرد ازدواج و … رو برای شما عزیزان فراهم آورده ایم تا بتونید به راحتی با  انتخاب بهترین طرح هدیه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

هدیه ویژه روز ولنتاین

چاپ عکس روی لیوان

یکی از هدایای بسیار جذاب و ارزان قیمت چاپ روی لیوان می باشد. چاپ لیوان به خاطر سادگی و زیبایی آن استفاده بسیاری دارد. اکثر افراد دوست دارند در محیط خانه یا محل کار از ماگ شخصی خود استفاده کنند. لیوان سرامیکی بسیار شفاف و درخشنده می باشد که بسیار مناسب برای چاپ عکس شخصی می باشد. ما همچنین انواع خدمات چاپ روی لیوان سرامیکی سفید، دسته رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای یا مات، اکلیلی و… را ارائه می دهیم.

چاپ لیوان دسته رنگی

چاپ عکس روی تیشرت

یکی از ست های بسیار زیبای زوج ها چاپ تیشرت با طرح های خاص می باشد. اکثر ما از طرح های تکراری خسته شده ایم و به دنبال طرح های زیبا و خلاق می باشیم که بتوانیم ایده های نو خود را پیاده کنیم. چاپ حامد این امکان را فراهم آورده که بتوانید عکس و طرح دلخواه خود را روی انواع تیشرت سفید، مشکی، ملانژ و تیشرت های زنانه، مردانه و بچه گانه داشته باشید. این تیشرت ها از پنبه و پلی استر بوده و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد و برای استفاده دراز مدت بسیار مناسب می باشد.  همچنین میتوانید ست زیبای هودی ویژه زمستان و پاییز را داشته باشید. 

چاپ روی تیشرت سفید

چاپ عکس روی سنگ

اگر به دنبال هدیه ای از بوی ناب طبیعت می باشید و میخواهید سالها زیبا و جذاب باشد، پیشنهاد ما چاپ روی سنگ می باشد. چاپ سنگ به خاطر کیفیت بسیار بالا و استحکام آن یکی از هدایای فوق العاد خاص و مدرن می باشد. هیچگاه از دیدن این هدیه ارزشمند خسته نمی شود و همیشه یاداور بهترین خاطرات شیرین شما خواهد بود.

چاپ عکس روی سنگ

چاپ عکس روی کوسن

اگر به دنبال هدیه ای خاص و متفاوت هستید و دوست دارید همیشه از آن استفاده نمایید چاپ کوسن یکی از زیباترین چاپ ها می باشد. شما می توانید عکس های زیبای خود را روی کوسن چاپ نموده و از این چاپ زیبا نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید دکوراسیون منزل خود را با آن ست نمایید. میتوانید به مناسبت های مختلف مانند روز تولد، سالگرد ازدواج، فارغ التحصیلی و… آن را به عزیزانتان هدیه دهید. جنس کوسن ها دو نوع مخمل و ساتن می باشد که قابلیت چاپ هر عکسی روی آن می باشد. چاپ کوسن از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشد برای همین هدیه بسیار مناسبی می باشد. 

چاپ روی کوسن

چاپ عکس روی پازل

یکی از چاپ های زیبا و عاشقانه ما در چاپ حامد چاپ پازل های قلبی می باشد که ویژه عشاق عزیز می باشد. می توانید با چاپ عکس عزیزانتان روی پازل آن ها را به یک سورپرایز بی نظیر و سرگرم کننده دعوت کنید. همچنین می توانید خاص ترین عکسهایتان را روی پازل چاپ نموده و از آن به عنوان قاب عکس استفاده نمایید. از آنجا که پازل ها پایه دار می باشند به عنوان قاب عکس استفاده می شوند. پازل در انواع مختلف قلبی ، مستطیل شکل، مقوایی و… وجود دارد  می توانید بسته به نیاز خود آن را سفارش دهید و در روز ولنتاین یا تولد به عزیزانتان هدیه دهید.

چاپ روی پازل

چاپ عکس روی ساعت

چاپ ساعت با عکس شخصی هدیه ای متفاوت و غافلگیر کننده می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند. با چاپ ساعت کریستال می توانید عزیزانتان را به یک سورپرایز بی نظیر دعوت کنید. این هدیه زیبا می تواند سالها در خانه یامحل کارتان مورد استفاده قرار گیرد. میتوانید عکس های خاص و به یادماندنی خود مانند جشن عروسی یا مسافرت های خود را روی ساعت چاپ نمایید. این هدیه بی نظیر ثانیه به ثانیه یاداور زیباترین خاطرات شم خواهد بود. ساعت کریستال بسیار درخشنده و شفاف می باشد و از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخودار می باشد.

چاپ ساعت

چاپ عکس روی تابلو فرش

اگر از هدیه های تکراری خسته شده اید و دنبال هدیه ای منحصربه فرد می گردید چاپ تابلو فرش بهترین گزینه می باشد. کمتر کسی است از این هدیه ارزشمند و نفیس خوشحال نشود. از آنجا که بافت تابلوفرش بسیار زمان بر می باشد ما در چاپ حامد از تابلو فرش های ماشینی با تراکم بسیار بالا استفاده کرده ایم. همکاران ما در کمتر از یک روز چاپی با کیفیت بسیار بالا و وضوح تصویر به شما ارائه خواهند داد. 

چاپ عکس روی تابلو فرش

چاپ عکس روی قاب کریستالی

یکی از دغدغه های همیشگی ما خرید هدیه ای مناسب و جذاب می باشد. قاب کریستالی بسیار درخشنده و شفاف می باشد. بسیار مناسب چاپ عکس های نامزدی، تولد و مسافرت می باشد. میتوانید زیباترین عکس های دوستانتان را روی قاب کریستالی چاپ نموده و در مراسم مختلف به آنها هدیه ای منحصربه فرد دهید. همکاران ما در چاپ حامد بالاترین کیفیت محصولات سابلیمیشن را به شما در سریع ترین زمان ممکن ارائه خواهند داد. همچنین ما به سراسر کشور ارسال داشته تا شما عزیزان بتوانید از هر نقطه ای سفارشات خود را به راحتی در منزل ثبت نمایید.

چاپ عکس روی قاب کریستالی

چاپ عکس روی بشقاب

یکی از هدایای که از دیرباز در بین ایرانیان رواج دارد چاپ بشقاب می باشد. چاپ بشقاب هدیه ای زیبا و نفیس می باشد. بشقاب ها دکوری و تزئینی می باشند. بشقاب را می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی و محیط منزل خود انتخاب نمایید و تصاویر چشم نواز خلق نمایید. میتوانید تصاویر دلخواه خود ارسال نمایید و از خدمات ارزنده چاپ بشقاب ما بهره مند گردید. 

چاپ عکس روی بشقاب