منوی دسته بندی

نحوه چاپ تی شرت: راهنمای گام به گام چاپ تی شرت

چاپ تیشرت

نحوه چاپ روی تی شرت: راهنمای گام به گام چاپ تی شرت

طرحی انتخاب کنید

یکی از روشهای پربازده و سوداور تبلیغات در دنیای امروزی چاپ عکس روی تیشرت و لیوان می باشد. تیشرت های چاپی از کیفیت بالای تصاویر برخوردار می باشند که بسیار مناسب چاپ عکس و لوگو می باشد. به راحتی میتوانید به مناسبت های متلف تم مخصوص خود را چاپ نموده و ست زیبای خانوادگی داشته باشید. نحوه چاپ روی تی شرت با روشهای مختلف تاثیر بسازیی در کیفیت محصول نهایی دارد.

مهم نیست که هدف شما چاپ یک متن، عکس، لوگو یا هر چیز دیگری باشد همیشه یک ایده جالب رای چاپ تیشرت وجود دارد.
در این مقاله راهنمای گام به گام نحوه چاپ تیشرت را بررسی می کنیم. از جمله تعیین مقدار و بودجه شما، انتخاب روش چاپ و انتخاب پارچه مناسب. ما اینجا هستیم تا شما را در راه چاپ تی شرت مورد علاقه جدیدتان راهنمایی کنیم!
در مورد چاپ تیشرت گزینه های زیادی دارید! در اینجا راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا روند چاپ تی شرت را پیش ببرید.

نحوه چاپ روی تی شرت

مرحله 1: یک طرح بگیرید

آیا می خواهید نحوه ایجاد یک تی شرت مناسب را بیاموزید؟
بدون طراحی عالی نمی توانید تی شرت چاپ کنید. بنابراین ، به طور خلاصه، مطمئن شوید که طرحی دارید که داستان شما را نشان می دهد، متناسب با نام تجاری شما است یا فقط واقعاً زیبا به نظر می رسد. ابتدا از خود بپرسید که می خواهید پیراهن شما در مورد شما یا برند شما چه بگوید.

گروهی که می خواهید از آنها درخواست تجدید نظر کنید چه کسانی هستند؟ برای ایجاد طرحی که منعکس کننده هویت برند شما باشد، وقت بگذارید ، خواه تصویر، لوگو ، شعار یا ترکیبی از هر سه را نشان دهد.
همچنین به یاد داشته باشید که طراحی شما باید با هر رنگ تی شرت که انتخاب می کنید کار کند: طرحی با رنگ های تیره روی تیشرت آبی تیره یا مشکی به خوبی نشان داده نمی شود.

بنابراین، اگر می دانید که می خواهید روی تی شرت های مشکی چاپ کنید، طراحی شما باید از رنگ های روشن تر استفاده کند و برعکس.

هنوز طرحی ندارید؟ راهنمای نهایی ما برای نحوه چاپ و طراحی تی شرت را بررسی کنید، در آنجا ما همه چیز را که باید برای طراحی یک تی شرت مورد علاقه خود بدانید ، پوشش می دهیم. شما نحوه انتخاب سبک ، تصاویر، رنگ ها و تایپوگرافی مناسب را خواهید آموخت بنابراین با طراحی کامل تی شرت به پایان خواهید رسید.
نکته حرفه ای: کار با یک طراح حرفه ای ساده ترین راه برای به دست آوردن طرح تی شرتی است که فروش آن تضمین می شود.

مرحله 2: مقدار و بودجه خود را بدانید

قبل از اینکه عمیقاً وارد فرایند چاپ شوید، مقدار و بودجه تخمینی خود را مشخص کنید. مانند هر نوع چاپ دیگری، سفارش تعداد زیاد نیز احتمالاً هزینه هر محصول را کاهش می دهد. سفارش به صورت عمده یک برنامه هوشمندانه است، به خصوص اگر پیراهن ها را می فروشید.
علاوه بر کمیت، مشخص کنید که به چه اندازه و هر کدام چند عدد نیاز دارید.

اگر پیراهن های تجاری را چاپ می کنید، به خاطر داشته باشید که برخی از اندازه ها بیشتر از سایرین محبوب هستند، اما همیشه داشتن محدوده فراگیر مهم است. بسته به سازنده شما، اندازه های خاص می تواند گران تر از سایرین باشد.
تعیین مقدار و بودجه شما نیز یک گام اساسی برای محدود کردن روش چاپ شما است. تعداد پیراهن های مورد نیاز شما نیز بر روش چاپ شما تأثیر می گذارد. برخی از روشها برای چاپ عمده ایده آل هستند.

دیگران هزینه بیشتری برای هر پیراهن دارند و برای سفارشات کوچک بهتر است.

هزینه چاپ تی شرت چقدر است؟

چاپ یک تیشرت معمولاً بین 15 تا 30 دلار هزینه دارد، در حالی که چاپ عمده می تواند هزینه هر پیراهن را به 5 تا 10 دلار برساند.

قیمت چاپ تیشرت بسته به تکنیک چاپی که استفاده می کنید، کیفیت تی شرت های معمولی که روی آن چاپ می کنید و تعداد تی شرت هایی که سفارش می دهید متفاوت است. برای سفارشات عمده می توانید از تخفیفات بزرگی برخوردار شوید.

مرحله 3: روش چاپ خود را انتخاب کنید

وقتی صحبت از چاپ یک تیشرت و تصمیم گیری در مورد روش مناسب می شود، تفاوت در هزینه ، ظاهر ، زمان تولید و مواد همه نقش آفرینی می کند. اجازه دهید این جزئیات مهم را با سه تکنیک پرطرفدار چاپ پوشش دهیم:

نحوه چاپ روی تی شرت به روش چاپ صفحه نمایش

تی شرت های چاپ شده روی صفحه را می توان با دست یا ماشین تهیه کرد. و در هر صورت، این روش استاندارد طلایی برای چاپ تی شرت است. چاپگر صفحه اصلی طرح تی شرت شما را ایجاد می کند و به شما امکان می دهد به صورت عمده چاپ کنید.

مزایا و معایب چاپ صفحه نمایش

مزایا: چاپ روی صفحه قابل اعتماد، مقرون به صرفه و با کیفیت است. این روش برای سفارشات بزرگ ایده آل است.
معایب: برای هر تغییر رنگ یا طرح جدید، یک صفحه نمایش جدید لازم است. طرح های رنگارنگ در نهایت گران قیمت هستند.
بهترین گزینه برای سفارشات عمده و چاپ رنگهای روشن روی پیراهن های تیره است.

نحوه چاپ روی تی شرت به روش گرافیک وینیل

تی شرت هایی که با گرافیک وینیل ایجاد می شوند از طریق چاپ انتقال ظاهر و بافت متفاوتی از چاپ روی صفحه ایجاد می کند. ظاهری جسورانه تر و ابعاد بیشتری دارد. وینیل اغلب دوام بیشتری نسبت به جوهر دارد.
مزایا و معایب گرافیک وینیل
مزایا: رنگ های روشن و مواد مقاوم برای طرح های تی شرت که واقعاً می خواهید برجسته باشد بهترین کار را می کند.
معایب: مانند چاپ روی صفحه، هر رنگ اضافی به هزینه آن می افزاید. از آنجا که هر گرافیک باید به پیراهن منتقل شود، چاپ وینیل برای سفارشات بزرگ گزینه مناسبی نیست.
برای گرافیک ساده و سفارشات کوتاه مدت که شامل اشکال اولیه ویا طرح های مبتنی بر متن است، بهترین گزینه است.

مستقیم به لباس

چاپ مستقیم به پوشاک (یا DTG) یک گزینه جدیدتر است که از آزادی چاپ جوهر افشان استفاده می کند. این روش جوهر را روی لباس می پاشاند – مانند چاپ جوهر افشان روی کاغذ، اما با پارچه.

مزایا و معایب چاپ مستقیم به پوشاک:

مزایا: روش DTG اجازه می دهد تا طرح های بسیار سفارشی با جزئیات پیچیده و بسیاری از انتخاب های رنگی را بیاورید!
معایب: این کار برای پیراهن های دسته کوچک بهتر عمل می کند. هرچه بیشتر چاپ کنید، ماندگاری آن کمتر می شود. همچنین پوشیدن لباس های تیره ممنوع است.
بهترین گزینه برای سفارشات کم حجم که نیاز به جزئیات زیاد دارند

مرحله 4: چاپگر را پیدا کنید

چاپگر مناسب باید تکنیک چاپ را ارائه دهد که باعث می شود طراحی شما بهترین ظاهر را داشته باشد. پس از تصمیم گیری در مورد طراحی ، بودجه و روش چاپ ، زمان آن رسیده است که یک چاپگر پیدا کنید. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد (چه محلی و چه آنلاین) ، بنابراین توصیه می کنیم برای بررسی امکانات وقت بگذارید.

اگر در حال چاپ محلی هستید، نمونه پیراهن های واقعی و تمام شده را درخواست کنید، نه فقط طراحی تصاویر. اکثر شرکت های چاپی بازدیدکنندگان را دوست دارند! برای دیدن و احساس کار آنها به مغازه آنها بروید.
به خاطر داشته باشید: وظیفه چاپگر ترجمه طرح به چاپ واقعی است و فقط یک محصول نهایی این را نشان می دهد. اگر تصمیم دارید به یک شرکت چاپ آنلاین بروید، حتماً نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و با پشتیبانی مشتری آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها مناسب پروژه و نیازهای چاپ شما هستند.
هنگام انتخاب چاپگر، همیشه جدول زمانی خود را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که می توانید سفارش را به موقع آماده کنید. برای سفارش آنلاین، زمان چاپ و زمان ارسال را نیز در نظر بگیرید، بنابراین اگر در تنگنا قرار دارید، می توانید با قرار دادن سفارش محلی و برداشتن شخص، یک مرحله را حذف کنید.

عوامل زیر بر انتخاب چاپگر تأثیر می گذارد:

  • تکنیک های چاپی که ارائه می دهند و اینکه آیا برای طراحی شما کار می کند یا خیر
  • هزینه تی شرت های ساده به علاوه چاپ
  • زمان چاپ
  • برش های تی شرت، اندازه ، مواد و رنگ هایی که ارائه می دهند
  • مقادیری که می توانید سفارش دهید

مرحله 5: نوع پارچه و پیراهن را انتخاب کنید

ساده و ساده: یک تیشرت باید راحت باشد. هنگام بررسی گزینه های پارچه برای طرح جدید خود، این را در نظر داشته باشید.
آستین کوتاه سفید یک انتخاب کلاسیک و بدون خطا است.
یک گزینه فوق العاده محبوب پنبه است. همه کاره است، راحت پوشیده می شود و حتی شستشو راحت تر است. برای جایگزینی نرمتر و تنفس بیشتر ، ترکیب 50٪ پلی استر/50٪ پنبه را امتحان کنید، مورد علاقه مردم و اغلب ارزان تر از پنبه خالص.
با چاپگر خود کار کنید تا مشخص کنید کدام پارچه با مقدار و بودجه شما کار می کند.
علاوه بر انتخاب پارچه، باید بر روی نوع پیراهن قرار بگیرید.
بسیاری از سبک ها، انواع و برش های مختلف وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما مناسب تر است.
قبل از انتخاب نوع مناسب تی شرت، درباره مخاطبان و اهداف مورد نظر خود فکر کنید. سبک مورد نظر شما و گروه مورد نظر شما به چه صورتی است؟ آنها چه رنگی را ترجیح می دهند؟ کی و کجا می خواهید آنها را بپوشند؟
مرحله 6: فایل های خود را ارسال کنید
هنگامی که آماده چاپ هستید، باید فایل های طراحی خود را به چاپگر خود ارسال کنید. مستقیماً با چاپگر خود ارتباط برقرار کنید و از آنها در مورد انواع فایل خاص ، الزامات رنگ و اندازه فایل بپرسید. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده در راه ، از قبل درخواست کنید. این اطلاعات را به طراح خود منتقل کنید تا آنها بتوانند فایل های نهایی شما را در اختیار شما قرار دهند.
مطمئن شوید که فایل های طراحی خود را در قالب بردار ارسال می کنید تا پیراهن شما آنطور که باید باشد.

فرمت فایل مناسب برای چاپ تی شرت چیست؟

شما باید طرح تی شرت خود را در قالب وکتور ارسال کنید. این به احتمال زیاد یک فایل AI ، PDF یا EPS خواهد بود. هر یک از این فرمت ها کار می کند، اما اگر مطمئن نیستید کدام را برای چاپگر خود ارسال کنید، PDF را انتخاب کنید زیرا همه کاره ترین است.

طراح شما یک فایل را در یک یا چند نوع از این فرمت ها به شما ارائه می دهد (بسته به برنامه ای که طراحی شما در آن ایجاد شده است ، مانند Adobe Illustrator یا InDesign و غیره
علاوه بر این، اگر چاپگر شما رنگهای سفارشی داشته باشد، ممکن است به کد رنگ خاصی نیاز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کد رنگ Pantone یا CMYK را دارید تا همه چیز همانطور که شما می خواهید به نظر برسد.

مرحله 7: مدرک خود را بررسی کنید

یک چاپگر همیشه باید مدرکی را قبل از چاپ یک پیراهن برای شما ارسال کند، به خصوص اگر سفارش عمده می دهید. این می تواند اثبات دیجیتالی یا چاپ آزمایشی خود پیراهن باشد. این آخرین فرصت شما برای ایجاد هرگونه تغییر است، بنابراین آن را با دقت مرور کنید. کلمات ، اعداد ، رنگها ، تراز را بررسی کنید … همه چیز!
هنگام بازبینی، نشان دادن اثبات به شخص ثالث بی طرف که دید جدیدی در مورد خطاهای احتمالی ارائه می دهد، می تواند مفید باشد.

مرحله هشتم: پیراهن های خود را تهیه کنید!

پس از چاپ پیراهن های خود، آنها را بردارید و همه چیز را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که از محصول نهایی راضی هستید و از چاپگر خود برای کار سخت تشکر کنید. در صورت امکان، تجربیات خود را مرور کنید. حالا از پیراهن های شگفت انگیز جدید خود لذت ببرید!

شما برای چاپ کامل تی شرت آماده شده اید

ما همه موارد را پوشش داده ایم، از مقدار و بودجه گرفته تا روش های چاپ تیشرت تا یافتن پارچه مناسب. اکنون، وقت آن است که شما شروع کنید! اهداف خود را مشخص کنید ، سپس طرح کامل را چاپ کنید. هیچ چیز به اندازه یک تی شرت بی نظیر و با طراحی فوق العاده نمی گوید “شما همان چیزی هستید که می پوشید”.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *