منوی دسته بندی

کسب و کار چاپ خود را شروع کنید: کارهایی که باید انجام دهید

چاپ عکس روی تیشرت

کسب و کار چاپ خود را شروع کنید: کارهایی که باید انجام دهید

این مقاله متمرکز بر اطلاعات برای کمک به افرادی است که می خواهند وارد کار سابلیمیشن شوند. روند کار را بهتر درک کنید و همچنین به آنها ایده دهید که در این راه چه انتظاری دارند. ما انواع مختلفی از تجهیزات را که متناسب با نیاز شما برای کسب درآمد از طریق کسب و کار متعالی سازی مناسب است، ارائه خواهیم داد. این شامل نرم افزار طراحی، کاغذ چاپگر و پرس گرمایی است. ما همچنین در مورد لوازم جانبی مختلف و چگونگی جلوگیری از مسائل مشترکی که ممکن است در طول فرآیند تولید رخ دهد ، صحبت خواهیم کرد.

علم سابلیمیش

افرادی که زیاد با سابلیمیشن آشنا نیستند احتمالاً آن را گوگل کرده اند یا در YouTube به آن نگاه کرده اند و به نظر می رسد یک فرآیند کاملاً ابتدایی شما یک کاغذ انتقال با طرحی دارید که روی آن مانند پیراهن یا تکه فلز استفاده کرده اید یا چیزی شبیه به آن و مقداری فشار را با مقداری حرارت اضافه کنید و آنها آن را خارج می کنند و ناگهان تصویر عالی روی آن وجود دارد. اما وقتی این فرآیند در جریان است واقعاً چه اتفاقی می افتد، زیرا بسیاری از فرایندهای مختلف به همان شکل اتفاق می افتد اما برای اینکه سابلیمیشن واقعی باشد، واقعاً در سطح علمی چه می گذرد؟
اصطلاح سابلیمیشن در واقع به معنای شکل جامد است که مستقیماً از حالت جامد به حالت گازی در می آید. هنگامی که جوهرها به شکل مایع هستند، شکل مایع در آنجا مانند جوهر است. هنگامی که آنها با استفاده از چاپگر بر روی کاغذ انتقال پاشیده می شوند و فرم خشک آن خشک می شود. هنگامی که آن را در فشار گرما قرار دادیم ، آن را روی بستر قرار دادیم، این به نظر می رسد مانند پیراهن شما است یا مانند آن. همین که آن را به آن بستر وصل کنید و گرما را با سرعت و فشار زیاد اضافه کنید ، مستقیماً به حالت گازی در می آید و سپس این گازها به بستر شما متصل می شوند.

چگونه به عضو شما متصل می شود؟

همه آنچه که می تواند سابلیمیشن شود دارای روکش پلی است یا از الیاف پلی استر ساخته شده است، بنابراین چاپ عکس روی تیشرت شما همه پلی استر است و لایه های سخت ( چاپ لیوان )با یک پوشش پلی روکش می شوند. وقتی آن پوشش گرم می شود، منافذی در این پوشش باز می شود و در آنجا گاز قرار می گیرد و هنگامی که آن را از فشار خارج می کنید، آن را خنک می کند و این جوهر را در داخل پوشش گیر می دهد.
در نمایش تصویر زیر، دو قطعه فلز وجود دارد، می توانید بگویید که سابلیمیشن اغلب به عنوان سابلیمیشن رنگ شناخته می شود. بنابراین جوهر سابلیمیشن یک رنگ است که به این معنی است که رنگ پایه محصول شما از طریق فلز نشان داده می شود.

علم سابلیمیشن

وقتی به این پوشش جوش می خورد، بسیار انعطاف پذیر است بنابراین نمی توانید آن را خراش دهید. این مانند یک سطح نیست، مانند جوهر روی سطح هر چیزی نیست، بنابراین به خصوص با پیراهن و چیزهایی از این قبیل، ترک نخواهد خورد یا محو یا شسته نخواهد شد. سقوط به آن، زیرا این یک فرآیند رنگ است که شما نمی توانید روی اشیا dark تاریک چاپ کنید، به عنوان مثال مانند چاپ تی شرت تیره، زیرا شما نمی توانید سفید چاپ کنید و نمی توانید هیچ رنگ پایه سفید را برای چاپ روی آن بگذارید. بنابراین تی شرت های تیره برای انجام در دسترس نیستند، اما علاوه بر این، آن واقعا انعطاف پذیر است، بنابراین نمی خواهد خراشیده شود یا ترک بخورد یا موارد مشابه آن. بنابراین قطعاً یک امتیاز مثبت است.

نرم افزار طراحی

برای برخی از افرادی که با نرم افزارهای طراحی آشنا نیستند، این می تواند نوعی یادگیری شیب دار باشد و به نوعی آنها را از سابلیمیشن منصرف کند. این می تواند به نوعی ایجاد رعب و وحشت باشد، افرادی که به دانشگاه می روند و سالها در مورد چگونگی استفاده از یک نرم افزار طراحی کلاس می گذرانند. هر طراحی یا هر تلاش جدید منحنی یادگیری است. اگر در مورد سابلیمیشن جدی هستید، مدتی را صرف یادگیری یک برنامه نرم افزاری طراحی کنید.

بیشتر بدانید – انتخاب درست تنظیمات چاپگر

منابع مفید زیادی در اینجا وجود دارد بنابراین تعداد زیادی ویدیو در YouTube در مورد نحوه استفاده مانند Adobe Illustrator یا CorelDraw یا موارد مشابه دیگر در YouTube وجود دارد. پس از آن استفاده کنید. همچنین، شما می دانید که ممکن است مانند یک دوره دانشگاهی یا چیزی در یک کالج محلی شرکت کنید. این می تواند در وقت و سردرد شما صرفه جویی کند حتی اگر بتوانید ابزارهای اساسی را بیاموزید و سپس فقط یک روز ابزار را یاد بگیرید و بر اساس آن پیشرفت کنید و در نهایت به زودی از این برنامه استفاده خواهید کرد.

سه برنامه اصلی وجود دارد که باید به شرح زیر استفاده شود
Adobe
1. Adobe Illustrator و Photoshop
2. CorelDraw
در حال حاضر حدود 70 درصد مشتریان از CorelDraw استفاده می کنند. لزوماً به این دلیل نیست که بهترین برنامه است اما بسیاری از مشتریان شروع به لایه بندی می کنند و این فقط یک سابلیمیشن آسان است که آنها فقط با در بنابراین CorelDraw کمی کاربرتر از Adobe Illustrator یا Photoshop است اما همه آنها واقعا خوب کار می کنند.
اگر می خواهید وارد کار سابلیمیشن شوید، از همان ابتدا یک برنامه طراحی با Corel یا هر یک از برنامه های Adobe را انتخاب خواهید کرد، زیرا اگر هنوز با استودیوی خلاقیت، Corel و Adobe یک منحنی یادگیری باشید فقط کمی حرفه ای تر هستند. اگر قصد ورود به آن را دارید و می خواهید نرم افزار را یاد بگیرید فقط با Corel یا Adobe شروع کنید، در طولانی مدت برای شما بهتر است.
نسخه کامل Adobe Illustrator را بارگیری کنید

چاپگر سابلیمیشن

چاپگرهای رومیزی اپسون پذیرفته ترین و آسانترین چاپگرها برای تجارت چاپ سابلیمیشن رنگ هستند. شما گزینه های جوهر زیادی برای انتخاب دارید، طیف گسترده ای از چاپگرها، کیفیت چاپ عالی و تولید مثل خوب رنگ. علاوه بر این چاپگرهای Epson Ricoh & Brother در دسترس هستند. ریکو بر اساس چاپگرهای cobranded فروخته شده از طریق Sawgrass دارای شجره و نسبتی متعالی و عالی است. Brother به عنوان گزینه چاپگر در جیب های صنعت محبوب است. برای ایجاد نتایج با کیفیت خوب، به همه این چاپگرها نیازی به نرم افزار RIP ندارید.

کاغذ سابلیمیشن

بنابراین پس از چاپ، بدیهی است که شما مجبور به چاپ بر روی کاغذ انتقال خود خواهید بود، بنابراین مورد بعدی، مقالات انتقال است.
بسیاری از کاغذهای سابلیمیشن با مارک های مختلف در بازار به فروش می رسند. کاغذهایی با ویژگی های بسیار متنوع در بازار موجود است. کاغذ خود را برای عملکرد خوب انتشار جوهرها انتخاب کنید. پس از انتقال جوهر باقیمانده روی کاغذ باید حداقل باشد. به طور همزمان جوهرها باید به تدریج آزاد شوند تا وضوح انتقال وجود داشته باشد. مهم است که پوشش پذیرای سابلیمیشن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. در غیر این صورت، نتایج خوبی در انتقال نخواهید داشت.

پرس های حرارتی

مارک پرس بسیار متنوع هستند. بیشتر آنها از چین می آیند.
پرس Clamshell در مقابل پرس Swing-Away
این یک ویژگی است که می توانید در هر سه فشار مختلف یا فشارهای مختلف موجود در آنجا پیدا کنید.
چرا دور زدن تاشو مهم است؟
پرس تاشو
لولاهای تاشو در پشت. به عنوان مثال، اگر بخواهید چیزی را ضخیم کنید که مانند اکریلیک ضخیم باشد، نحوه بسته شدن فشار فقط می تواند در قسمت پشتی باشد و نمی تواند کاملاً بسته شود. 

Swing-Away Press

راه چرخش مستقیم و بالا می رود. قرار است با قسمت بالای آن تماس کامل برقرار شود و مانع ضخامت آن نشود. همچنین به سمت راست چرخانده می شود تا بتوانید کار با آن را کمی راحت تر کنید.
تاشو که ممکن است روی مطبوعات چرخان وجود داشته باشد ، اتاق آن عاقلانه است. اگر در یک دفتر کوچک کار می کنید و فضای مقابله زیادی ندارید، تاشو ممکن است کمی بهتر باشد فقط به این دلیل که مستقیم بالا و پایین باز می شود. مجبور نیستید فضای مناسبی داشته باشید.

مطبوعات دستی در مقابل خودکار

یک فشار خودکار

از فشرده سازی هوا استفاده می کند. وقتی تایمر خاموش شد، مطبوعات به طور خودکار آزاد می شوند. بنابراین بگویید که شما برای یک دقیقه 30 چیزی را فشار می دهید، شما یک مشتری به فروشگاه وارد شده اید و شروع به صحبت با آن مشتری می کنید و به نوعی مطبوعات را فراموش می کنید و خیلی زود می شنوید که خاموش می شود و به طور خودکار آزاد می شود آن پرس

مطبوعات دستی

پس از خاموش شدن تایمر، باید به آنجا برگردید و از نظر جسمی آن را بلند کنید.
این یک ویژگی خوب در مورد اتوماتیک است. نقطه ضعف اتوماتیک این است که از psi استفاده می کند بنابراین شما واقعاً نمی توانید احساس فشار کنید. بنابراین سخت است که به کسی بگوییم فشار سبک است و فشار سنگین فقط به این دلیل است که شما نمی توانید آن را مانند یک فشار دستی احساس کنید.

پرس دیجیتال در برابر پرس غیر دیجیتال

در صورت پرس دیجیتال، هنگامی که دستگاه را فشار می دهید، می توانید درجه حرارت خود را افزایش و کاهش دهید، بنابراین وقتی اولین بار دستگاه را روشن می کنید 15 تا 20 دقیقه گرم می شود. بنابراین خواهید دید که درجه حرارت شما افزایش می یابد و به محض رسیدن به نقطه ای که بخواهید در آن شرط ببندید اما شرط می بندید که از نظر جسمی می توانید ببینید.

اگر مکانیکی در پرس شما مشکلی دارد، گاهی اوقات می توانید فقط با مشاهده افت و افزایش دما آن را تشخیص دهید. اگر مثل 50 درجه پایین بیاید قطعاً مشکلی پیش می آید مانند اینکه عنصر گرمایش شما در حال نگهداری نیست.
این دستگاه همچنین دارای یک تایمر اتوماتیک است که با دستگاه پرس دیجیتال تعبیه شده است و شما باید در یک دستگاه پرس غیر دیجیتال مانند تایمر تخم مرغ استفاده کنید که به نوعی می تواند درد در باسن باشد و همچنین با غیر دیجیتال شما مجبور باشید فرض کنید که در دمای مورد نظر شما باشد و واقعاً نمی دانید که در بین پرس ها کاملاً بازیابی می شود یا خیر.

سابلیمیشن در سطوح گرد

چگونه می توانید آنها را در یک سطح گرد مانند چاپ لیوان بفروشید؟ بنابراین فقط بر روی هر چیزی که سطح خمیده و مسطحی نداشته باشد ، تصحیح کنید، به نوع خاصی از پرس نیاز دارید. بنابراین لیوان ها به عنوان مثال چاپ عکس روی لیوان ها بالاترین کالای فروش ما هستند اما برای انجام لیوان ها باید یک فشار خاص داشته باشید.

کوره همرفت

بنابراین این یک بسته بندی سیلیکونی است که در پشت لیوان آن را می گیرد و بنابراین شما فقط کاغذ انتقال خود را روی آن می پیچید و سپس بسته بندی سیلیکونی را روی گیره آنها می پیچید و می توانید شش یا هفت مورد از آنها را در یک اجاق گاز همرفت قرار دهید. آنچه در این مورد خوب است این است که شما می توانید لیوان های زیادی را به وجود بیاورید زیرا فقط 15 دقیقه یا 15 16 17 دقیقه طول می کشد و می توانید همزمان شش یا هفت کار را انجام دهید.
آنچه در این مورد دشوار است این است که اجاق گاز همرفت است که گاهی اوقات باعث سرد شدن اجاق گاز می شود. بنابراین نوعی سخت است که باید فهمید لیوان خود را به کجا منتقل کنید و فکر می کنم روند یادگیری ممکن است کمی سخت تر باشد. فقط ممکن است استفاده از آن به طور کلی کمی سخت تر باشد اما شما قطعاً زمان تولید شما بیشتر می شود. بنابراین قطعاً در نظر بگیرید که اگر شما به دنبال چاپ لیوان هستید.

تجهیزات جانبی

خوب بعد، ما در مورد برخی از لوازم جانبی صحبت خواهیم کرد، بنابراین این فقط لیستی از لوازمی است که ما با استفاده از آنها در طول سالها پیدا کرده ایم تا به ما کمک کند تا هر زمان که می خواهیم برای فشار دادن هرچه بیشتر موفق شویم، بنابراین می خواهیم ثبات داشته باشیم و ما دریافتیم که بسیاری از این موارد یا به شما کمک می کنند تا بتوانید کارهای ما را به درستی انجام دهید یا به طور کلی به روند کار کمک می کنید.

ورق تفلون

ورق های نازک و قهوه ای تفلون از پایین و بالای پرس شما محافظت می کنند، بنابراین پایین پرس شما دارای یک پد لاستیکی ضخیم و مشکی رنگ است که می تواند جوهر زیادی روی آن جمع کند. با گذشت سالها، احتمالاً فقط از استفاده روزمره پاره می شود، بنابراین همیشه یک ورق تفلون را در پایین آن قرار دهید، فقط برای محافظت از آن، از تمیز نگه داشتن آن مطمئن شوید که پاره نشده است و سپس ما همیشه یک ورق تفلون دیگر را در بالا نگه می داریم.
اگر پرس حرارتی خود را می گذارید، یک ورق تفلون در پایین آن با تفلون یا زیرلایه خود همراه با انتقال خود و سپس یک ورق تفلون دیگر در بالا خواهید داشت. اصولاً از عنصر گرمایشی شما در برابر تماس مستقیم با بستر محافظت می کند.
در صورت ذوب شدن هر چیزی در آنجا، می دانید که به طور تصادفی چیزی را در آنجا قرار داده اید که قرار نبود در آنجا باشد یا گاهی اوقات مانند فلزات دارای یک پوشش محافظ پلاستیکی هستند و اگر فراموش کنید که می توانید آن را جدا کنید، به پایین پرس یا بالای مطب ذوب شوید. بنابراین این فقط برای تمیز نگه داشتن پرس است و شما می دانید که طول عمر آن را افزایش دهید.

کاغذ سابلیمیشن

همچنین به آن کاغذ رول گفته می شود که در اصل فقط یک کاغذ خراش نازک است. می توانید آن را جایگزین تفلون کنید. این جوهر  را برای ما جذب می کند و برای چاپ تیشرت نیز عالی است. دلیل عالی بودن آن برای انجام پوشاک یا هر وسیله دو طرفه این است که ورق های تفلون شما اغلب می توانند جوهر زیادی را انتخاب کنند. اگر فقط یک مورد یک طرفه انجام می دهید که ممکن است مسئله بزرگی نباشد اما وقتی کاری مانند دو طرفه به خصوص یک تی شرت یا چیزی کاملا سفید انجام می دهید، آنها واقعاً مقدار زیادی جوهر از هرجای دیگر می گیرند آنها می توانند
با استفاده از کاغذ همه چیز تمیز و بکر است، بنابراین شما مجبور نیستید جوهر بگیرید. افت آن نسبت به ورق تفلون این است که قابل استفاده مجدد نیست. ورق های تفلون قابل استفاده مجدد هستند این نوعی کار یکبار مصرف است اما اگر فقط یک دسته از خودتان را برش دهید می دانید یک دسته ورق را از قبل برش داده اید، آنها را در آنجا آماده خواهید کرد، مطمئناً روند کار را تسریع می کند. همیشه برای انتقال شما جوهر سرگردان پرتاب می شود، بنابراین تهیه این کاغذ بسیار خوب است تا به قسمت دیگری از پیراهن منتقل نشود.

پد حرارتی

این یک پد رسانای گرمایی سبز و نازک است که به توزیع یکنواخت گرما و فشار کمک می کند و به عنوان مثال به تماس بین انتقال و بستر کمک می کند. این بطور عمده در بطری های مسافرتی که بطری های آلومینیومی متعالی هستند و اگر می خواهید آنها را در لیوان فشار دهید، استفاده می شود.
این می تواند تماس خوبی برقرار کند و از آنجا که رسانا است، بسیار گرم می شود، بنابراین فقط گرما را منتقل می کند، نه اینکه مانع آن شود یا مانند آن.
برخی از مواردی که به بطری های آب اکریلیک و برخی از تزئینات سرامیکی دو طرفه کمک می کنند. بنابراین این موردی نیست که شما اغلب از آن استفاده کنید اما درصورت نیاز به فرآیند بسیار حیاتی است. این چیزی نیست که شما باید فوراً آن را بخرید ، اما اگر شما هرگز قصد استفاده از اکریلیک یا تزئینات سرامیک یا موارد مشابه را دارید، وجود آن قطعاً مهم است.

نوار حرارتی و اسپری قابل تغییر

اینها برای ضبط انتقال شما به لایه های زیرین و یا چسباندن آنها در آنجا استفاده می شوند. این مواردی است که شما قطعاً می خواهید. نوار حرارتی که ما معمولاً روی لایه های سخت استفاده می کنیم. این یک مقاوم در برابر حرارت، بنابراین ذوب نمی شود. لازم نیست نگران ذوب شدن آن روی هر چیزی باشید. همچنین، لازم نیست مقدار زیادی از آن استفاده کنید. فقط یک گوشه از هر گوشه از کالای شما فقط به اندازه کافی است که آن را در جای خود قرار دهید. با اسپری قابل تغییر مجدد، از آن برای چاپ عکس روی تیشرت  و وسایل دو طرفه استفاده کنید. مسئله پوشاک این است که شما واقعاً نمی توانید پیراهنی را بچسبانید، می توانید لبه های آن را بچسبانید اما مرکز آن را ثابت نگه دارید زیرا یک تی شرت است که فقط بلند می شود و پایین می آید.
بنابراین وقتی مطبوعات خود را آزاد می کنید، این اثر خلا ایجاد می شود و تی شرت شما در آن وسط بلند می شود و به سمت پایین می افتد. وقتی پایین می آید هنوز خیلی گرم است، بنابراین روند سابلیمیشن همچنان از بین می رود. اسپری قابل تغییر در لایه های نرم شما بسیار مهم است ، خواه تی شرت، چاپ عکس روی لیوان حرارتی و غیره باشد. شما قطعاً اسپری پیش ساخته را می خواهید زیرا شبح اتفاق می افتد.

چگونه می توان محصولات خود را تمیز کرد

گاهی اوقات هنگامی که از آن اسپری قابل تغییر استفاده می کنید، آن را بر روی انتقال خود اسپری کرده و به مورد خود متصل می کنید. به خصوص در زیراندازهای سخت اگر از آن با لایه های سخت استفاده می کنید، پس مانده ای باقی می ماند. بنابراین چه مواردی می توانند برای تمیز کردن بسترهای شما بدون آسیب رساندن به آنها به هیچ وجه استفاده کنند.
چند چیز مختلف وجود دارد که می توانید استفاده کنید

مایعات فندک Ronson All

این واقعا خوب است زیرا آن را به حوله کاغذی خود اسپری می کنید تا مرطوب شود، لکه ها یا باقی مانده های موجود در آن را پاک می کنید. به دلیل خواص مایع سبک تر، این ماده فقط تبخیر می شود تا لکه ها و لکه هایی که مانند پاک کننده Windex یا موارد مشابه دیگر ممکن است دیده باشید، نداشته باشید. همچنین می توانید از پاک کننده مرکبات یا الکل ایزوپروپیل استفاده کنید.

غلتک پرز

این فقط یک غلتک پرزدار است که می توانید آن را در هر فروشگاهی، والمارت یا مواردی از این دست، تهیه کنید. این پارچه های چربی ولگرد و سرگردان را از بستر ما پاک می کند. بنابراین در جایی از فرایند تولید بیشتر روی لایه های نرم. آنها این الیاف کوچک را می گیرند و این الیاف در چشم قابل توجه نیستند. وقتی آنها را عالی می کنید، نقاط آبی کمی را پشت سر می گذارد و به نوعی این الیاف نوعی جوهر آبی در خود دارند. هنگامی که می خواهید فشار دهید، نقاط آبی کمی باقی می ماند که پس از آن دائمی هستند.

دستکش مقاوم در برابر حرارت

این فقط چیزی است که ما آن را در یک فروشگاه سخت افزار انتخاب کردیم اما کاملاً خود توضیحی است، شما می دانید هیچ کس نمی خواهد دست های خود را بسوزاند. این مواد وقتی از پرس حرارتی بیرون می آیند واقعاً داغ خواهند شد. بنابراین فقط مطمئن شوید که ابتدا ایمنی را می دانید همیشه همیشه از خود محافظت می کنید.
مواردی که باید در نظر گرفت
اولین مورد سازگاری رایانه و چاپگر است. پنجره سیستم عامل شماست. درایورهای Epson را برای همه سیستم عامل به راحتی پیدا خواهید کرد. چاپگر Ricoh’s می تواند روی ویندوز ویستا و XP کار کند و تا ویندوز 10 تمام شود اما چاپگرهای SG از ویندوز 7 به بالا هستند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که برای شما مفید خواهد بود. زیرا اگر XP دارید اما واقعاً چاپگر SG را دوست دارید، احتمالاً مجبور خواهید شد چاپگر یا نرم افزار رایانه خود را ارتقا دهید.

رم

اطمینان حاصل کنید که مقدار توصیه شده 4 گیگابایت RAM بر روی رایانه شما است که این روزها با اکثر رایانه ها کاملاً استاندارد است. اگر رایانه قدیمی دارید قطعاً می خواهید بررسی کنید که می توانید آن را داشته باشید حداقل در 2 گیگابایت RAM کار می کند اما توصیه می شود 4 گیگابایت باشد. همچنین، شما می خواهید حداقل 10 درصد از فضای هارد دیسک خالی داشته باشید. این مسئله باعث ایجاد مشکلات عجیبی در مورد چاپگر می شود مانند اینکه شما چاپ را ارسال می کنید و پردازش نمی شود زیرا فضای خالی کافی نیست. بنابراین شما می خواهید حداقل 10٪ فضای خالی بر روی هارد دیسک خود داشته باشید. اگر 10٪ ندارید، من توصیه می کنم از یک هارد اکسترنال تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید و برخی از آن پرونده ها را حذف کنید و این مسئله نباید در این مورد وجود داشته باشد.

چه نوع مواردی را می خواهید سابلیمیشن کنید؟

اگر کسی هستید که مدت طولانی است که لیزر برچسب نام است اما می خواهید برچسب نام کامل را انجام دهید چیزی مانند چاپگر کوچکتر که دارای هشت و نیم در 11 به روزرسانی و یک و نیم در چهارده قابلیت است که ممکن است برای شما مفید باشد .
اگر می خواهید پیراهن های بزرگ لباس یا جوراب های کاملاً خونسرد تهیه کنید، آستین های بازو کاملاً خونساز مانند آن می خواهید از چاپگر بزرگتری استفاده کنید زیرا گزینه کاغذ 13 در 19 را خواهید داشت و این واقعاً تنها راه برای به دست آوردن آن اثر خونریزی کامل است.
مورد بعدی این است که شما همیشه می خواهید فشار حرارت شما از اندازه چاپ شما بزرگتر باشد. اگر SG 8 یا SG 400 415 دارید و می توانید هشت و نیم در 14 کار کنید، فکر می کنید فشار 15 در 15 کار می کند. اگر شما در آینده به یک SG 800 عالی می رسیدید ، مجبورید یک پرس کاملا جدید نیز بخرید. بنابراین آنچه مردم معمولاً حداقل با فشار 16 در 20 توصیه می کنند. زیرا این اندازه کاغذ 13 در 19 را پوشش می دهد.

بسیاری از اوقات پرس عمر طولانی تری نسبت به چاپخانه ها دارند. بنابراین اگر در یک پرس خوب سرمایه گذاری کنید، 15 سال به علاوه شما دوام می آورید در حالیکه چاپگرهای آنها فقط چهار تا فی دوام دارند سالها بنابراین شما چاپگرهای بیشتری را از آنچه شما پرس حرارتی هستید می گذرانید، یعنی مطبوعات برای همیشه دوام می آورند، بنابراین اگر می خواهید پول خود را در چیزی سرمایه گذاری کنید، آن را در دستگاه پرس حرارتی سرمایه گذاری کنید.
یک مسئله دیگر اغلب متوجه می شد که مشتری در انجام یک مورد خاص با مشکل روبرو می شود زیرا شاید لوازم جانبی مناسب نداشته باشد یا مطبوعات واقعاً با آن کالا همکاری نمی کند، مثلاً اکریلیک با پرس تاشو.

طول عمر تجهیزات

در یک مطبوعات خوب سرمایه گذاری کنید زیرا مدت طولانی طول خواهد کشید. تجهیزات با کیفیت خوب معمولاً ضمانت خوبی در مورد صفحه حرارت مانند ضمانت مادام العمر در مورد عنصر گرمایش دارند. آنها معمولاً افراد بسیار راحتی برای کار هستند و با شما عیب یابی می کنند و آن را تا حد ممکن آسان می کنند. بنابراین در یک مطبوعات خوب سرمایه گذاری کنید.

چاپگرهای خود را همیشه روشن نگه دارید.

بنابراین برخلاف تصور مردم، مردم تصور می کنند وقتی چاپگر خود را همیشه روشن می کنند، جوهر را هدر می دهند زیرا چرخه های نگهداری کمی روی خود انجام می دهد. اما آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که اگر چاپگر خود را هر شب خاموش کنید و روز بعد بخواهید آن را روشن کنید، می داند که برای مدت زمان طولانی خاموش است، بنابراین تعمیر و نگهداری دقیق تری را روی خود انجام می دهد.
زیرا آن جوهر در صف ها راکد مانده است. چاپگر خود را همیشه روشن نگه دارید تا بتواند آن دوره های کوچک نگهداری را انجام دهد تا دچار گرفتگی نشوید و همچنین اغلب چاپ کنید. اگر شغل شما به مدت یک هفته در صف نیست، سعی کنید هر روز چیزی چاپ کنید چه درست مثل یک نسخه آزمایشی باشد یا مانند آن. شما می توانید وسایل نمایشی را برای مغازه خود یا مواردی از این قبیل تهیه کنید که می تواند یک روش خوب باشد ، مانند اینکه می توانید یک نسخه آزمایشی از چاپ عکس روی لیوان یا چاپ تیشرت یا هر چیزی مانند اینکه سعی کنید روی آن چاپ کنید را انجام دهید. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید مدت طولانی تری طول می کشد.

جوهر سابلیمیشن

ننکته آخر و مهم، انتخاب جوهر سابلیمیشن مناسب با کیفیت برتر برای موفقیت شما بسیار مهم است. خیلی راحت می توانید در بازاری که تعداد فروشندگان جوهرها را می فروشند گیر بیفتید. صادقانه بگویم، بیشتر آنها ارزان ترین محصول موجود را می فروشند. اکثر آنها جوهرهای ارزان قیمت ساخت چین را به فروش می رسانند. تنها چیزی که با این جوهرها خواهید داشت حداقل مشکل و طرد شدن است. رنگ ها هرگز مانند واقعی در انتقال شما ظاهر نمی شوند. سایه های تصاویر بهم ریخته خواهد شد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از جوهرهای مناسب برای تجارت سابلیمیشن خود استفاده کنید.

بیاموزید که چگونه بهترین جوهر سابلیمیشن را برای تجارت چاپ تیشرت خود انتخاب کنید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *