منوی دسته بندی

ایده های افتتاحیه بزرگ برای کسب و کار لیوان سفارشی شما

چاپ طرح دلخواه روی لیوان حرارتی یا جادویی

ایده های افتتاحیه بزرگ برای کسب و کار لیوان سفارشی شما

کسب و کار چاپ لیوان

سرانجام رویای شما در زمینه کسب و کار چاپ لیوان خود به حقیقت پیوست. فروشگاه شما لیوان های مختلف قهوه از لیوان های شخصی گرفته تا لیوان های تغییر دهنده گرما را به فروش می رساند. شما همچنین تیشرت های سفارشی،سنگ، کوسن و موارد دیگر را می فروشید. شما همچنین در فروشگاه خود قهوه می فروشید و آرزو دارید تعداد وسایل خود را گسترش دهید. یکی از موثرترین روش ها چاپ لیوان با عکس شخصی می باشد که  میتوانید کسب و کار چاپ لیوان سرامیکی سفید، دسته رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات و… را انتخاب کنید.

در حال حاضر، شما به وجد آمده اید و فقط سپاسگزار هستید که سرانجام رویای خود را به واقعیت تبدیل کردید. افتتاحیه بزرگ فروشگاه شما برای ماه آینده برنامه ریزی شده است و شما برنامه ریزی زیادی دارید. با این حال، شما تازه از ایده خارج شده اید.

شما کوچکترین سرنخی برای نحوه ایجاد یک افتتاحیه بزرگ کسب و کار چاپ لیوان ندارید، محلی که مردم محلی را به تور مشاغل شخصی لیوان خود جذب می کند. بیایید به شما کمک کنیم!

1- یک سبد هدیه کوچک شامل چاپ عکس روی لیوان ایجاد کنید

سبد هدیه لزوماً نباید بزرگ باشد یا حاوی چندین چیز پرهزینه باشد. در عوض، می توانید یک سبد هدیه کوچک حاوی لیوان با عکس سفارشی یا کوپن برای ایجاد یک لیوان، چاپ یک تیشرت با طرح دلخواه، چاپ کوسن و هر چیزی که نمایانگر تجارت شما باشد ایجاد کنید.

همچنین با همکاری با مشاغل دیگر می توانید مواردی را که در فروشگاه شما موجود نیست اضافه کنید. می توانید از آنها سوال کنید که آیا مایل هستند محصولی را برای افتتاحیه در سبد هدیه شما قرار دهند. از آنجا که در حال اجرای یک بازی رایگان هستید، می خواهید این خبر را گسترش دهید تا افراد بیشتری را به مراسم افتتاحیه خود جذب کنید. این را از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود پخش کنید.  سعی کنید با یک تأثیرگذار محلی تماس بگیرید. اگر می توانید، آن را از طریق رادیو یا تلویزیون تبلیغ کنید.

چاپ لیوان دسته رنگی
چاپ عکس روی لیوان دسته و داخل رنگی

2- چاپ های گران مانند چاپ روی سنگ یا کریستال را برای اعلام افتتاحیه بزرگ خود رد کنید

می توانید موضوعات مارک دار سفارش دهید و از چند فروشگاه محلی سوال کنید که آیا آنها تمایل دارند این محصولات را به صورت رایگان به مشتریان خود منتقل کنند یا خیر. فکر نمی کنیم هیچ فروشگاهی فرصتی برای انبار کردن و دادن کالای رایگان به مشتریان خود را رد کند. زیرا این امر باعث افزایش فروش آنها نیز می شود.

آنها فقط باید وقتی کسی خریدی دارد آن را بدهند. به همین دلیل شما باید یک فروشگاه محلی را انتخاب کنید که دارای ترافیک زیاد باشد. همچنین می توانید آنها را خودتان تحویل دهید. می توانید در خارج از فروشگاه خود بایستید، چیزهای خوب مارک دار با نام ، تاریخ راه اندازی و مکان فروشگاه خود را به افرادی که از آنجا عبور می کنند منتقل کنید.

3- یک فروشگاه پاپ آپ راه اندازی کنید

از آنجا که چاپ لیوان با عکس شخصی و انواع دیگر چاپ لیوان قهوه را در فروشگاه خود می فروشید، مخاطبان شما افراد در هر سنی هستند. شما باید فروشنده ای را پیدا کنید که میزبان رویدادی باشد که مطابق با همان مشخصات جمعیتی شما باشد. در این مراسم می توانید فضایی را اجاره کنید تا غرفه خود را برپا کردنید. انواع لیوان سرامیکی، رنگی و حرارتی یا جادویی را به نمایش بگذارید.

غرفه خود را با استفاده از یک سفره سفارشی با نام و آرم خود تزئین کنید. این غرفه شما را از دیگران متمایز می کند. می توانید یک تم قهوه ای رنگ برای غرفه خود انتخاب کنید. حتی می توانید قهوه رایگان را به مردم هدیه دهید.

کیف یا برچسب تبلیغاتی بخرید تا در هنگام خرید چیزی از شما به مردم هدیه دهید. کیف ها و برچسب ها باید دارای نام تجاری ، آرم ، دسته های رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، آدرس کسب و کار و… که از نظر شما مهم است.

4- کیف های سفارشی تهیه کنید

شما باید کیف های سفارشی را برای فروشگاه خود تهیه کنید. به جای استفاده از یک کیسه عمومی برای قرار دادن محصولات خود در هنگام فروش، آنها را در یک کیف سفارشی با نام کسب و کار خود قرار دهید. وقتی مشتری شما بیرون می رود و کیف شما را در دست دارد، افراد دیگری که آن را می بینند نیز نام شما را روی آن می بینند. این در حالی است که ممکن است برخی از مشتریان جدید را ایجاد کنید. توانایی افراد در یادآوری نام کسب و کار شما افزایش می یابد.

5- افراد را تشویق کنید تا به فروشگاه شما بیایند

در روز افتتاحیه بزرگ خود، می توانید یک کارمند استخدام کنید تا افراد را متقاعد به بازدید از فروشگاه شما کند. آنها می توانند در مورد چیزهای رایگانی که اگر امروز به فروشگاه بروند دریافت می کنند را اطلاع دهند. زیرا این فقط برای افرادی است که در مراسم افتتاحیه شرکت می کنند. شما همچنین باید یک بنر بزرگ با کلمات “تخفیف بزرگ” روی آن قرار دهید، که از دور دیده می شود.

اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها هستید پیشنهاد می کنیم لیوان های قهوه سفارشی خود را سفارش دهید. تا در افتتاحیه فروشگاه شما به مشتریان شما منتقل شوند. ما خدمات چاپ لیوان را به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما لیوان ها را با جزئیات داده شده خود به موقع تحویل خواهیم داد.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال

و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *