منوی دسته بندی

کسب و کار لیوان سفارشی را در خانه شروع کنید – کسب و کار کوچک سودآور

چاپ لیوان

کسب و کار لیوان سفارشی را در خانه شروع کنید – کسب و کار کوچک سودآور

تجارت چاپ لیوان گزینه بسیار خوبی برای راه اندازی مشاغل خانگی با سرمایه گذاری بسیار اندک است. فقط به آن فکر کنید صبح روز را با یک فنجان چای زیبا شروع می کنید یا بعد از اینکه شب به خانه برگشتید، می خواهید با خوردن یک لیوان قهوه استراحت کنید، تصویر مورد علاقه خود را چاپ کنید. در یک لحظه ما را خوشحال می کند. چاپ عکس روی لیوان سفارشی تقاضای زیادی در بازار دارند زیرا می توانید تصاویر سفارشی را در لیوان های خود قرار دهید و می توانید از آن به عنوان هدیه به دیگران استفاده کنید. در کنار این، در مقایسه با سایر ایده های چاپی می توان این کار را در منطقه ای کوچک و با حداقل سرمایه گذاری آغاز کرد.
تجارت چاپ لیوان نیز تقاضای زیادی در بازار پیدا کرد. همراه با افراد شخصی ، بسیاری از شرکت ها و مشاغل برای تبلیغ محصولات یا آرم های تجاری خود خدمات چاپ لیوان را نیز انتخاب می کنند.

الزام به شروع کار چاپ لیوان

شما می توانید این ایده تجاری را فقط از خانه خود شروع کرده و به کار بگیرید. برای شروع کار به مکان عظیمی نیاز ندارد. با این حال، شما باید در برخی زمینه های خاص مهارت و دانش داشته باشید تا بهترین خدمات را همراه با تجهیزات ارائه دهید: 

تجهیزات مورد نیاز

نیاز تجهیزات در فرآیند انتخاب شده برای شروع کار چاپ لیوان متفاوت خواهد بود. بله، روش های مختلفی برای چاپ عکس روی لیوان حرارتی وجود دارد و شما می توانید با توجه به انتخاب، مهارت، اندازه کسب و کار، سرمایه و سایر عوامل از بین آنها انتخاب کنید. با این حال، تجهیزات فوق الذکر اساسی هستند و در هر فرآیند چاپ مورد نیاز خواهند بود

مراحل مختلف چاپ لیوان حرارتی 

  1. چاپ صفحه نمایش
  2. انتقال چاپ
  3. چاپ دیجیتال
  4. سابلشمیشن رنگ و غیره

سابلشمیشن رنگ به عنوان یک راه اندازی کسب و کار در مقیاس کوچک، بهترین انتخاب برای شروع کار چاپ لیوان است. به تلاش و سرمایه کمتری نیاز دارد. با این حال، بهترین کار برای واحد تجاری در مقیاس کوچک است. با استفاده از این فرآیند، چاپ 1000 فنجان در روز دشوار خواهد بود.

اما، در آغاز ، شما فقط می توانید این فرآیند را انتخاب کنید و همزمان با رشد کسب و کار خود در کنار مشتریان خود ، بعداً در صورت نیاز می توانید فرآیندهای دیگری را انتخاب کنید تا لیوان های زیادی تهیه کنید. بنابراین، در اینجا ما در مورد روند سابلشمیشن چاپ لیوان بحث خواهیم کرد.

تجهیزات مورد نیاز:

  • دستگاه پرس حرارتی
  • کاغذانتقال سابلشمیشن
  • نوار مقاومت در برابر حرارت
  • دستکش سابلشمیشن

در کنار تجهیزات، شما همچنین باید مهارت های لازم در زمینه چاپ همراه با تجربه استفاده از نرم افزار را داشته باشید. مهارت لازم برای چاپ ماگ یا سفارشی کردن همان شرایط لازم برای گرفتن نتیجه عالی است.

پرس حرارتی
پرس حرارتی لیوان
چاپ عکس روی کاغذ و ثابت کردن روی لیوان
چاپ عکس روی کاغذ و ثابت کردن روی لیوان

مراحل چاپ عکس روی لیوان حرارتی

طرح را روی رایانه یا لپ تاپ خود بسازید و همان اندازه را در اندازه مورد نظر خود چاپ کنید.
این طرح برای چاپ صحیح روی لیوان نیاز به چاپ معکوس به عنوان یک تصویر آینه دارد.
تصویر را در لیوان قرار دهید و ماگ حرارتی را با کاغذ بپیچید.
برای تثبیت کاغذ سابلشمیشن از چسب نسوز استفاده کنید.
دستگاه Heat Press را روشن کنید
فنجان را در دستگاه قرار دهید.
هنگام قرار دادن فنجان در دستگاه از دستکش های سابلشمیشن استفاده کنید.
چاپ محصول به طور متوسط ​​70 ثانیه زمان می برد.

سرمایه مورد نیاز برای شروع تجارت چاپ ماگ

پول یکی از مهمترین عوامل است زیرا به همین دلیل بسیاری از افراد ماهر ایده ورود به دنیای تجارت را کنار می گذارند. با این وجود، برای شروع کار چاپ لیوان، سرمایه مورد نیاز برای شروع کسب و کار لیوان بسیار کمتر است.

توان بازار چاپ ماگ

این فرصت بزرگ تجاری برای این ایده وجود دارد زیرا فنجان های شخصی یک مورد هدیه عالی را ایجاد می کنند. همراه با هدیه، توسط تجارت یا شرکت ها برای تبلیغ محصولات یا آرم های خود و دیگران نیز استفاده می شود.
اما در کنار اینها می توانید طرح های جذابی نیز بسازید و آنها را در لیوان های ساده چاپ کرده و در بازار یا تجارت آنلاین بفروشید. بازار آنلاین چهره این تجارت را کاملاً تغییر داده است ، اکنون شما می توانید فقط با نشستن در خانه محصول خود را به هر کس در دنیا بفروشید.

شما می توانید از سیستم عامل های مختلفی مانند آمازون، eBay و غیره استفاده کنید تا تجارت چاپ لیوان خود را انجام دهید و محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید.

نکاتی برای داشتن یک چاپ موفق در لیوان

فقط سعی کنید در کنار قیمت گذاری مناسب و تبلیغات و بازاریابی مناسب از کسب و کار، بهترین خدمات را ارائه دهید و به راحتی در کار تجاری موفق شوید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *