منوی دسته بندی

هر آنچه برای راه اندازی کسب و کار چاپ لیوان و تیشرت سابلیمیشن نیاز دارید

چاپ لیوان

 کسب و کار چاپ لیوان و تیشرت سابلیمیشن

یک زمان هیجان انگیز برای زندگی است! شروع کار شخصی سازی هرگز آسان نبوده است. در واقع، چاپ سابلیمیشن به بسیاری از خالقان، سازندگان و کارآفرینانی مانند خود شما قدرت داده است تا مشاغل پردرآمد تولید و فروش محصولات سفارشی با کیفیت بالا ایجاد کنند. با استفاده از چند قطعه تجهیزات و کمی تبحر، می توانید در کمترین زمان فروشگاه شخصی سازی خود را داشته باشید.

حالا ، بیایید همه چیزهایی را که برای شروع کسب و کار چاپ سابلیمیشن خود نیاز دارید بررسی کنیم!

شماره 1 – چاپگر سابلیمیشن

اولین (و مهمترین) تجهیزات مورد نیاز شما یک چاپگر سابلیمیشن است. برای اکثر افرادی که تازه کار خود را شروع می کنند، ما چاپگرهای سابلیمیشن Sawgrass SG500 و SG1000 را پیشنهاد می کنیم. سیستم های Sawgrass بصری ترین و کاربرپسندترین چاپگرها برای مبتدیان هستند. شما می توانید در کمترین زمان از جای خود بلند شوید. SG500 و SG1000 هر دو پرینترهای قدرتمند، همه کاره و مقرون به صرفه ای هستند که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از محصولات مانند لیوان ، زیر لیوانی ، پلاک ، تی شرت ، پد ماوس و موارد دیگر را به دلخواه تنظیم کنید.

چاپ عکس روی کاغذ سابلیمیشن

چاپگر سابلیمیشن SG400

تفاوت اصلی بین SG500 و SG1000 حداکثر اندازه کاغذی است که می توانید روی آن چاپ کنید. SG500 می تواند تا 8.5 “x 14” چاپ کند ، که برای اقلام کوچکتر ایده آل است. در مقابل ، SG1000 می تواند تا 11 “x 17” استاندارد یا حداکثر 13 “x 19” با سینی بای پس اختیاری چاپ کند. SG1000 شما را قادر می سازد تا انتخاب بیشتری از محصولات مانند کوسن، ساعت و سنگ را تولید کنید. 

اگر کاربر پیشرفته تری هستید و یا می خواهید حتی موارد بزرگتری را چاپ کنید ، یکی دیگر از گزینه های چاپگر سابلیمیشن ، Epson F570 است. F570 بزرگترین چاپگر سابلیمیشن رومیزی در بازار است و می تواند تا 24 اینچ رول کاغذ چاپ کند.

قراردادن لیوان داخل پرس

شماره 2 – پرس حرارتی یا لیوان پرس

دومین وسیله اصلی برای سرمایه گذاری چاپ لیوان، پرس گرمایی است. (یا اگر تمرکز شخصی سازی شما بر روی نوشیدنی است، یک پرس لیوان). در حالی که اتوی خانگی ممکن است برای برخی از کاغذهای انتقال حرارت مناسب باشد، برای دستیابی به چاپ های با کیفیت، زنده و سازگار، پرس حرارتی لازم است.

کاغذ حرارتی چاپ سابلیمیشن

اکنون پرس های گرمایی زیادی برای انتخاب وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های مختلفی هستند. شما می توانید به سرعت تحت تأثیر گزینه ها قرار بگیرید. اما وحشت نکنید! توجه اصلی برای مبتدیان اندازه صفحه (یعنی اندازه سطح) است. یک پرس بزرگتر امکان سفارشی سازی محصولات بزرگتر را برای شما فراهم می کند.

به عنوان یک مبتدی ، به ویژه اگر چاپگر Sawgrass SG500 را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که پرس حرارتی Craft 9 “x 12” Craft به شما این امکان را می دهد تا بیشتر آنچه را که قصد ایجاد آن را دارید تولید کنید. اگر می خواهید محصولات بزرگتری با Sawgrass SG1000 یا Epson F570 ایجاد کنید، ما چاپگر بزرگتری مانند Geo Knight DK20S را پیشنهاد می کنیم.

اگر تمرکز شما روی ظروف آشامیدنی مانند چاپ لیوان های قهوه سرامیکی یا لیوان های حرارتی و جادویی است، می توانید در یک لیوان پرس سرمایه گذاری کنید. ماگ پرس چند منظوره 4 در 1 ما برای شروع مناسب است زیرا می تواند انتخاب زیادی لیوان، بطری و سایر مواد آشامیدنی را در اندازه های مختلف پرس کند. با رشد تولید، در نهایت ممکن است یک اجاق گاز لیوان در نظر بگیرید که گرانتر است اما به شما امکان می دهد چندین لیوان را همزمان فشار دهید.

شماره 3 – لیوان، تیشرت و ملزومات خام کسب و کار چاپ سابلیمیشن

چاپگر، دستگاه پرس گرم یا لیوان خود را دریافت کرده اید و اکنون برای شروع سفارشی سازی به برخی محصولات خالی نیاز دارید. نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که فقط محصولاتی که از پلی استر ساخته شده اند یا دارای پوشش پلی استر خاصی هستند می توانند سابلیمیشن شوند. همانطور که گفته شد، تمام هزاران محصول سابلیمیشن ما، این پوشش پلی استر را دارند و آماده هستند که خارج از جعبه سابلیمیشن شوند!

چاپ عکس روی لیوان

شماره 4 – جوهر و کاغذ مخصوص چاپ لیوان

با بسته های چاپگر Sawgrass و Epson، شما یک مجموعه کامل از کارتریج های جوهر دریافت خواهید کرد. اما نگه داشتن یک مجموعه اضافی از جوهر همیشه مفید است. بنابراین می توانید از حالات استرس زا (مانند اتمام جوهر در وسط سفارش) جلوگیری کنید !). چاپگرهای SG500 و SG1000 هر دو از جوهر Sublijet UHD با ظرفیت استاندارد استفاده می کنند. برای SG1000، کارتریج های با ظرفیت طولانی نیز موجود است. که حاوی بیش از دو برابر جوهر است. تا جایی که کاغذ پیش می رود ، برای چاپگرهای Sawgrass SG500 و SG1000 ، ما کاغذ سابلیمیشن Image Right را پیشنهاد می دهیم. که در اندازه های مختلف موجود است. برای Epson F570 ، ما رول های کاغذی Epson DS را پیشنهاد می کنیم.

شماره 5 – لوازم اضافی

شما موارد ضروری را دریافت کرده اید. حالا، شما فقط به چند چیز دیگر نیاز دارید تا قبل از شروع کار، کسب و کار چاپ سابلیمیشن خود را آماده کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که تولید را نسیم می کند:

  • دستکش:هنگام استفاده از وسایل گرم، با پوشیدن این، دست ها را از سوختگی محافظت کنید.
  • نوار حرارتی نسوز: این نوار مقاوم در برابر حرارت کاغذ شما را به جای خالی تصحیح می کند تا از تغییر مکان جلوگیری کند. که می تواند باعث شبح شود و انتقال شما را خراب کند.
  • چسب اسپری: این باعث می شود که کاغذ در جای خود محکم باشد و برای لباس و پارچه ایده آل است.
  • ورق های روکش سیلیکونی: از این ورق ها برای جلوگیری از رنگ پاشی جوهر سابلیمیشن روی فشار گرما استفاده می شود.
  • بالش های فومی: اینها به شما در محافظت از لباس ها / پارچه ها در برابر حرارت مستقیم و  فشار حرارت کمک می کند. آنها همچنین به از بین بردن خطوط پرس کمک می کنند، که ممکن است روی موارد پارچه ای ایجاد شود.

شماره 6 – رایانه و نرم افزار

آخرین چیزی که برای شروع کار سابلیمیشن خود نیاز دارید کامپیوتر (PC یا Mac) و نرم افزار طراحی است. رایانه شما لازم نیست فوق العاده زیبا باشد. فقط باید بتواند هر کدام از نرم افزارهای طراحی را که استفاده می کنید اجرا کند. نمونه هایی از نرم افزار طراحی شامل Adobe Photoshop ، Illustrator ، Corel DRAW است.

کمتر از گرایش گرافیکی است؟ نگران نباش چاپگر Sawgrass SG500 یا SG1000 شما با نرم افزار طراحی خاص خود به نام CreativeStudio همراه است. و احتمالاً آسان ترین برنامه طراحی برای استفاده روی کره زمین است. در واقع ، هزاران نفر از افرادی که از نظر گرافیکی باهوش نیستند ، روزانه از آن برای تولید محصولات عالی با کیفیت استفاده می کنند. ما اطمینان داریم که به راحتی قادر خواهید بود CreativeStudio را تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید. و اگر سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید به شما کمک خواهیم کرد!

آیا شما آماده شروع کار سابلیمیشن هستید؟ آیا در مورد شروع کار به مشاوره نیاز دارید؟ تیم موفقیت مشتری ما خوشحال است که شما را در مسیر درست قرار داده و به تمام سوالات شما پاسخ می دهد. بگذارید ما به شما کمک کنیم تجارت خود را به روش صحیح رشد دهید .درست از همان ابتدا! برای شروع کار امروز به تیم ما با شماره 37332541- 051 تماس بگیرید. یا برای ما ایمیل ارسال کنید به آدرس elham.madadi2@gmail.com !

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات انلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چاپ لیوان حرارتی

چاپ سنگ

چاپ تابلوفرش

چاپ تیشرت و…  می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *