منوی دسته بندی

کسب و کار سابلیمیشن خود را شروع کنید: کارهایی که باید انجام دهید

چاپ سابلیمیشن

کسب و کار سابلیمیشن خود را شروع کنید: کارهایی که باید انجام دهید

این مقاله متمرکز بر اطلاعات برای کمک به افرادی است که می خواهند وارد کسب و کار سابلیمیشن شوند. روند کار را بهتر درک کنید و همچنین به آنها ایده دهید که در این مسیر چه انتظاری دارند. ما انواع مختلفی از تجهیزات را که متناسب با نیاز شما برای کسب درآمد از طریق کسب و کار سابلیمیشن مناسب است، ارائه خواهیم داد. این شامل نرم افزار طراحی، کاغذ، چاپگر و پرس گرمایی است. ما همچنین در مورد لوازم جانبی مختلف و چگونگی جلوگیری از مسائل مشترکی که ممکن است در طول فرآیند تولید رخ دهد، صحبت خواهیم کرد.

کسب و کار سابلیمیشن

افرادی که زیاد با سابلیمیشن آشنا نیستن، احتمالاً آن را در گوگل سرچ کرده اند یا در YouTube به آن نگاه کرده اند و به نظر می رسد یک فرآیند کاملاً اساسی، شما یک کاغذ سابلیمیشن با طرح روی آن دارید که روی آن مانند پیراهن یا تکه فلز استفاده کرده اید یا چیزی شبیه به آن و مقداری فشار را با مقداری حرارت اضافه کنید و آنها آن را خارج می کنند و ناگهان تصویر عالی روی آن وجود دارد.

اما وقتی این روند در جریان است واقعاً چه اتفاقی می افتد زیرا بسیاری از فرایندهای مختلف به همان شکل اتفاق می افتد اما برای اینکه سابلیمیشن واقعی باشد واقعاً در سطح علمی چه می گذرد؟

اصطلاح سابلیمیشن در واقع به معنای شکل جامد است که مستقیماً از حالت جامد به حالت گازی در می آید. هنگامی که جوهرها به شکل مایع هستند، شکل مایع در آنجا مانند جوهر است. هنگامی که آنها با استفاده از چاپگر بر روی کاغذ انتقال پاشیده می شوند فرم آن خشک می شود.

هنگامی که آن را در فشار گرما قرار دادیم و آن را روی بستر قرار دادیم، این به نظر می رسد مانند پیراهن شما است. همین که آن را به آن بستر وصل کنید و گرما را با سرعت و فشار زیاد اضافه کنید، مستقیماً به حالت گازی در می آید و سپس این گازها به بستر شما متصل می شوند.

کسب و کار سابلیمیشن

پرس حرارتی سابلیمیشن

مارک پرس حرارتی بسیار متنوع هستند. بیشتر آنها از چین می آیند.

پرس حرارتی Clamshell در مقابل پرس Swing-Away
این یک ویژگی است که می توانید در فشارهای مختلف موجود در آنجا پیدا کنید.

چرا دور زدن پرس تاشو مهم است؟

پرس تاشو

لولاهای تاشو در پشت. به عنوان مثال، اگر بخواهید چیزی را ضخیم کنید که مانند اکریلیک ضخیم باشد، نحوه بسته شدن فشار فقط می تواند در قسمت پشتی تغییر کند و نمی تواند کاملاً بسته شود. بنابراین شما نمی خواهید در سراسر بستر خود تماس خوبی برقرار کنید.

Swing-Away Press

کوره همرفت

پرس حرارتی

بنابراین این یک بسته بندی سیلیکونی است که در پشت لیوان آن را می گیرد و بنابراین شما فقط کاغذ انتقال خود را بر روی آن می پیچید سپس بسته بندی سیلیکونی را روی گیره آنها می پیچید و می توانید شش یا هفت مورد از آنها را در یک اجاق گاز همرفت قرار دهید.

آنچه در این مورد خوب است این است که شما می توانید لیوان های حرارتی  زیادی را به وجود آورید زیرا فقط 15 دقیقه یا 15 16 17 دقیقه طول می کشد و می توانید همزمان شش یا هفت کار را انجام دهید.
با استفاده از کاغذ سابلیمیشن همه چیز تمیز و بکر است، بنابراین شما مجبور نیستید جوهر بگیرید. افت آن نسبت به ورق تفلون این است که قابل استفاده مجدد ندارد. ورق های تفلون قابل استفاده مجدد هستند این نوعی کار یکبار مصرف است اما اگر فقط یک دسته از خودتان را برش دهید می دانید یک دسته ورق را از قبل برش داده اید، آنها را در آنجا آماده خواهید کرد، مطمئناً روند کار را تسریع می کند.

همیشه برای انتقال شما جوهر پرتاب می شود، بنابراین تهیه این کاغذ بسیار خوب است تا به قسمت دیگری از پیراهن منتقل نشود.

چاپ سابلیمیشن

پد حرارتی

این یک پد رسانای گرمایی سبز و نازک است که به توزیع یکنواخت گرما و فشار کمک می کند و به عنوان مثال به تماس بین انتقال و بستر کمک می کند. این بطور عمده در چاپ عکس روی لیوان که سابلیمیشن هستند و اگر می خواهید آنها را در پرس لیوان حرارتی قرار دهید، استفاده می شود.
این می تواند تماس خوبی برقرار کند و از آنجا که رسانا است، بسیار گرم می شود، بنابراین گرما را منتقل می کند، نه اینکه مانع آن شود یا مانند آن.

مایعات فندک Ronson All

این واقعا خوب است زیرا آن را به حوله کاغذی خود اسپری می کنید تا مرطوب شود، لکه ها یا باقی مانده هایی را که ممکن است در آنجا وجود داشته باشد پاک می کنید.

به دلیل خواص مایع سبک تر، این ماده فقط تبخیر می شود تا لکه ها و لکه هایی که مانند پاک کننده Windex یا موارد مشابه دیگر ممکن است دیده باشید، نداشته باشید. همچنین می توانید از پاک کننده مرکبات یا الکل ایزوپروپیل استفاده کنید.
نمی خواهد دست های خود را بسوزاند. این مواد وقتی از مطبوعات بیرون می آیند واقعاً داغ خواهند شد. بنابراین فقط مطمئن شوید که ابتدا ایمنی را می دانید همیشه همیشه از خود محافظت می کنید.

چاپ لیوان جادویی
مواردی که باید در نظر گرفت

اولین مورد سازگاری رایانه و چاپگر است. پنجره سیستم عامل شماست. درایورهای Epson را برای همه سیستم عامل به راحتی پیدا خواهید کرد. چاپگر Ricoh’s می تواند روی ویندوزهای ویستا و XP کار کند و تا ویندوز 10 تمام شود اما چاپگرهای SG از ویندوز
مورد بعدی این است که شما همیشه می خواهید فشار گرما از اندازه چاپ شما بیشتر باشد. اگر SG 8 یا SG 400 415 دارید و می توانید هشت و نیم در 14 کار کنید ، فکر می کنید فشار 15 در 15 کار می کند.

طول عمر تجهیزات

در یک پرس حرارتی خوب سرمایه گذاری کنید زیرا مدت طولانی طول خواهد کشید. تجهیزات با کیفیت خوب معمولاً ضمانت خوبی در مورد صفحه حرارت مانند ضمانت مادام العمر در مورد عنصر گرمایش دارند. آنها معمولاً لوازم بسیار راحتی برای کار هستند و با شما عیب یابی می کنند و این کار را تا حد ممکن آسان می کنند. بنابراین در یک پرس حرارتی خوب سرمایه گذاری کنید.

چاپگرهای خود را همیشه روشن نگه دارید.

بنابراین برخلاف تصور مردم، مردم فکر می کنند وقتی چاپگر خود را همیشه روشن می کنند ، جوهر را هدر می دهند زیرا این کار چرخه های نگهداری کمی روی خودش انجام می دهد.

اما آنچه که واقعاً اتفاق می افتد این است که اگر چاپگر خود را هر شب خاموش کنید و روز بعد بخواهید آن را روشن کنید، می داند که برای مدت زمان طولانی خاموش است ، بنابراین تعمیر و نگهداری دقیق تری را روی خود انجام می دهد.
زیرا آن جوهر در صف ها راکد مانده است. چاپگر خود را همیشه روشن نگه دارید تا بتواند آن دوره های کوچک نگهداری را انجام دهد تا دچار گرفتگی نشوید و همچنین اغلب چاپ کنید.

اگر مشاغلی برای مدت یک هفته در صف ندارید ، سعی کنید هر روز چیزی چاپ کنید چه درست مثل یک نسخه آزمایشی باشد یا مانند آن. شما می توانید وسایل نمایشی را برای مغازه خود یا مواردی از این قبیل تهیه کنید که می تواند یک روش خوب باشد، مانند اینکه می توانید یک نسخه آزمایشی یا هر کاری مانند چاپ مداوم بر روی آن را انجام دهید.

هرچه بیشتر از آن استفاده کنید مدت طولانی تری طول می کشد.

چاپگر جوهرافشان
جوهر سابلیمیشن

نکته آخر اینکه، انتخاب جوهر سابلیمیشن مناسب با کیفیت برتر برای موفقیت شما بسیار مهم است. خیلی راحت می توانید در بازاری که تعداد زیادی از فروشندگان جوهرها را می فروشند گیر بیفتید. صادقانه بگویم، بیشتر آنها ارزان ترین محصول موجود را می فروشند.

اکثر آنها جوهرهای ارزان قیمت ساخت چین را به فروش می رسانند. تنها چیزی که با این جوهرها خواهید داشت حداقل مشکل و طرد شدن است. رنگ ها هرگز مانند واقعی در انتقال شما ظاهر نمی شوند. سایه های تصاویر بهم ریخته خواهد شد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از جوهرهای مناسب برای تجارت سابلیمیشن خود استفاده کنید.
بیاموزید که چگونه بهترین جوهر سابلیمیشن را برای تجارت چاپ پارچه و تیشرت خود انتخاب کنید.
جوهرباید مخصوصاً متناسب با انواع بسترها، کاغذهای انتقال و تجهیزات مورد استفاده در بازار ساخته شود. رنگ ارائه شده باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد.

رنگ های درخشان با انتقال تصاویر واضح مشتریان شما را راضی نگه می دارد بر خلاف دیگران. این جوهرها در کارخانه دارای گواهینامه ISO باید ساخته شوند. جوهرها برای کاربردهای بسیار متنوعی در خانه آزمایش می شوند.

به طور طبیعی، شما آماده استفاده و جوهر اثبات شده برای تجارت سابلیمیشن هستید.

amedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *