منوی دسته بندی

چگونه می توان کار لیوان را شروع کرد

چاپ لیوان تبلیغاتی

چگونه می توان کار لیوان را شروع کرد

چاپ لیوان می تواند یک توسعه قابل دسترسی و کم هزینه برای چاپخانه ها باشد. و محصولی را ارائه می دهد که همیشه مورد نیاز است. در حالی که برخی از سنت ها کمرنگ می شوند. اما گرایش به بزرگداشت در همه فرهنگ ها همچنان پابرجاست. سوغاتی به مناسبت وقایع، یا رویدادهای شخصی، مانند عروسی ، فارغ التحصیلی یا سالگرد ، همه ما را مجذوب خود می کند.

چه چیزی بهتر از چاپ یک لیوان سرامیکی یا حرارتی زیبا، به عنوان یادآوری فارغ التحصیل شدن ما یا لیوان برای ارتقا کار ما باشد؟

تحقیقات BPMA نشان می دهد که بازار کالاهای مارک دار تبلیغاتی انگلیس سالانه حدود 765 میلیون پوند ارزش دارد. لیوان در لیست 10 کالای تبلیغاتی برتر در رتبه ششم قرار دارد. در حالی که 42 درصد افرادی که لیوان تبلیغاتی دریافت می کنند، ترجیح خرید خود را نسبت به یک مارک تغییر داده اند.

در بازار بزرگداشت، می توان سوغاتی های کلکسیونی را بسیار جستجو کرد. طبق گزارش مرکز تحقیقات خرده فروشی بیش از 200 میلیون پوند به اقتصاد انگلیس تزریق کردند. که بخش قابل توجهی به خریداران خارج از کشور فروخته شد.

یکی دیگر از استفاده کنندگان محبوب لیوان چاپی، باشگاه های ورزشی یا طرفداران آنهاست. کیت باتلر، خریدار کالاهای پیشین باشگاه های فوتبال و ادگباستون، پس از تلاش برای یافتن تولید کننده لیوان چاپی برای باشگاه های ورزشی، Mugworks را تأسیس کرد. این بیش از هشت سال پیش بود. او در حال حاضر متخصص در تحقق سریع چرخش، کوتاه مدت و اغلب سفارشات فوری است.

کار چاپ لیوان شخصی

لیوان ها همچنین از روند شخصی سازی عکس بهره قابل توجهی برده اند. 

جولیان مارش، مشاور توسعه تجارت در Harrier LLC با گواهی این موضوع، می گوید: “در سراسر محصولات عکسی، سالانه رشد دو رقمی را مشاهده کرده ایم. لیوان ها محبوب ترین کالای ما هستند. چاپ لیوان با عکس شخصی ممکن است یک محصول کم ارزش باشد، اما بسیار تأثیر گذار است. “

لیوان سفالی کلاسیک “دورهام” حدود 80 درصد از فروش لیوان های هاریر را تشکیل می دهد. بقیه از لیوانهای بزرگ و ویژه مانند لیوان سانتا یا یک فلاسک سفالی با درب است. مارش می افزاید: “وجه مثبت شخصی سازی این است که فرصتی برای چاپ وب است که شما را به مشتری نزدیکتر می کند. و دریچه ای برای بودجه و انتظارات شما ایجاد می کند.”

جیم نیکول ، مدیرعامل ، مجیک لمس ، این احساس شخصی سازی را تکرار می کند. او از نقش شرکتش در پوشش و ثبت اختراع تازه ثبت شده هیجان زده است و می گوید: “چاپ لیوان های با عکس شخصی بیش از 25 سال به معنای لیوان های روکش دار سفید هستند. سیستم جدید ما به این معنی است که هر نوع رنگ و اثر هنری بر روی هر نوع ماگ امکان پذیر است. کیفیت چاپ استثنایی باعث افزایش درک برند و “ارزش” محصول برای مشتریان می شود. و جذابیت مشتریانی را که می خواهند هزینه بیشتری بپردازند افزایش می دهد. این می تواند حاشیه چاپگرها را بیش از 30 درصد افزایش دهد. “

علاوه بر فرصت های فروش، لیوان سفارشی “کارت تماس” نهایی را برای تبلیغ و ارتقا تجارت خود به مشتریان فعلی و جدید ارائه می دهد.

تجهیزات و سایر هزینه های راه اندازی چاپ لیوان شخصی چیست؟

پاداش ورود تازه واردان احتمالی به بازار این است که تکنیک های متنوعی با هزینه های متنوع متناسب با همه بودجه ها، از چاپ استاندارد روی صفحه تا چاپ انتقال وجود دارد.

برای حجم های زیاد، اغلب از سابلیمیشن و چاپ روی صفحه استفاده می شود. اما برای کوتاه مدت نیز می توان از سابلیمیشن استفاده کرد. چاپ سابلیمیشن، رنگ های روشن ، واضح و واضح ایجاد می کند. هم Mugworks که مستقیم تهیه می کند و هم هاریر که به Snapfish ، Tesco ، Boots و مارک اختصاصی خود Truprint عرضه می کند، از چاپ سابلیمیشن استفاده می کنند.

دستگاه پرس لیوان را گرم کرده و سپس آنها را با استفاده از رنگهای مخصوص از طریق یک کاغذ مخصوص روکش شده که بصورت معکوس روی لیوان بسته می شود چاپ می کند. در کوره، گرما رنگ را به صورت گاز در می آورد و تصویر مجبور می شود روی پوشش مخصوص لیوان قرار گیرد. پس از خارج شدن از فر و خنک شدن، گیره و کاغذ برداشته می شود تا تصویر آشکار شود. مارش اظهار داشت: “برای کسی که در مقیاس وسیع وارد این بازار می شود، هزینه فرآیند و تنظیم ارزان نیست، اما هزینه های جاری کم است.”

چاپ روی صفحه مستقیم لیوان

چاپ روی صفحه مستقیم  برای شرکت هایی با بودجه کم مناسب تر است. به خصوص برای لیوان های تبلیغاتی سفال ارزان قیمت مناسب است. برای آرم ها و طرح های ساده، به طور معمول دارای یک فرایند چهار رنگ بر روی بدنه اصلی، بهترین حالت است. اینها از نظر ماشین ظرفشویی نیز بی خطر بوده و از نظر اقتصادی مناسب و کاربردی هستند.

چاپ انتقال لیوان

چاپ انتقال چاپ روی صفحه را یک قدم جلوتر می برد، زیرا تصویر با دست اعمال می شود. این فرایند طولانی تر طول می کشد اما دقت و جزئیات بیشتری را ارائه می دهد، بنابراین برای ماگ هایی با شکل مخروطی یا محدب و جایی که متن یا آثار هنری باید در داخل، پایه یا دسته قرار گیرند ، مناسب است.

چاپ دیجیتال لیوان

چاپ دیجیتال برای حجم بالایی از برنامه های کوتاه مدت، به خصوص لیوان های شخصی سازی عکس به خوبی کار می کند. با این حال، با استفاده از چاپ دیجیتال، استفاده از نرم افزار در روند مدیریت چاپ برای تنظیم رنگ ها، رمز موفقیت و نکته قابل تامل است.

تحقیقات انجام شده روی چاپ لیوان

Magic Touch’s Nicol معتقد است سرمایه گذاری در حدود 3000 پوند برای شروع کار چاپ لیوان از ابتدا کافی است. با این حال ، وی اضافه می کند که، مانند سایر مشاغل تولیدی،خرید عمده برای رسیدن به یک حاشیه مناسب منطقی است.

باتلر یادآوری می کند که شروع کار چاپ لیوان در زمان رکود اقتصادی زمان ایده آل نبوده است. اما از آنجا که اطمینان داشت که برای محصول وی بازار وجود دارد و از آنجا که ماگ ها اثبات می کنند نسبتاً ضد رکود هستند، موفق شد طوفان را تحمل کند.

این سوال را نیز ایجاد می کند، چرا در لیوانهای چاپ شده متوقف شدید؟ همانطور که موفقیت جهانی طراحان کت کیدستون ، اورلا کیلی و اما بریج واتر نشان داده است. امکانات چاپ سرامیک بسیار گسترده تر است. با توجه به اینکه کالاهای تولید شده در انگلیس در حال حاضر در سراسر جهان محبوب هستند. و چاپ در اینترنت روشی نسبتاً ارزان برای دسترسی به مخاطبان گسترده دارد، می تواند ارزش این سرمایه گذاری را داشته باشد.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *